www.vi.nlquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:35 schreef Cruoninga het volgende:
Alvast een leuke voor als jullie klaar zijn?
[afbeelding]
neh, te makkelijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:35 schreef Cruoninga het volgende:
[afbeelding]
zat ik ook aan te denken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:35 schreef Cruoninga het volgende:
[afbeelding]
ik zou er niet op rekenenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:57 schreef snellejelle het volgende:
tweedstdank u
![]()
graag wel eerste bij SPT kee![]()
geen humor he... ook ik vind de nummer 2 beterquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:44 schreef SCH het volgende:
Waarom winnen de minst leuke zo vaak hier?
Ik vind vrijwel alle andere leuker dan de top 3, dat kan, maar het is vrijwel iedere keer zoquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geen humor he... ook ik vind de nummer 2 beter![]()
![]()
tis tijd dat jij een keer de top3 bepaalt dan dus. ik zou zeggen, de twee uur is voorbij, zoek een leuke foto en jureer hem morgenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind vrijwel alle andere leuker dan de top 3, dat kan, maar het is vrijwel iedere keer zo![]()
ze willen omwille van het aantal deelnemers, mij niet altijd laten winnen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:44 schreef SCH het volgende:
Waarom winnen de minst leuke zo vaak hier?
Dank je !!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:26 schreef snellejelle het volgende:
als er binnen twee uur na de uitslag geen foto is geplaatst door de winnaar staat het alle deelnemers vrij een leuke foto te plaatsen. zelfs friezen mogen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |