spotten je ma&pa dan als je >200kg bankdrukt?quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:25 schreef Logitik het volgende:
Na de eerste zin gezelen te hebben in de OP:
Thuistrainen kan best goed zijn! Ik doe het nu al een jaar, en ik ben al best gespierd!
moet ik bijzeggen dat trainen in de sportschool wel uitgebreider is, waardoor je "mooier" gespierd wordt. Maar thuis kan je ook genoeg doen
Rows heb ik in mijn schema zitten ja, maar heb weinig zin in die pijn die dan maar blijft. Het is van het weekend weer goed herstelt, dus ga het maandag toch maar weer rustig proberen. Heb namelijk erg weinig zin om een weekje over te slaan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:57 schreef Semargofni het volgende:
Onderarmen train je zowieso toch al mee? Zeker als je rows in je schema hebt. Maar als jij ze nog apart wil trainen moet je dat natuurlijk doen.
Doe dan gewoon 2x p/w een full body workout. Ik heb dat ook een maandje gedaan, omdat ik simpelweg geen tijd had voor 4 trainingen p/w.quote:Op zondag 13 november 2005 17:19 schreef LedZep het volgende:
Op sommige andere fora is de discussie al losgebarsten over het 1 of 2 keer trainen van een spier per week, in een UB/LB schema. Dus op dag 1: borst, schouders, rug en armen; dag 2: benen (en buik denk ik), en dan dag 3 en 4 weer hetzelfde als op dag 1 en 2. Persoonlijk denk ik niet dat het beter is, maar hoe zijn de meningen hier?
(Argumenten voor zijn onder andere dat het beter is om een spier tweemaal iets lichter te belasten dan eenmaal helemaal tot het maximum, dat zou slecht zijn voor het zenuwstelsel)
yeah die dippen&hammercurls zijn kickass voor je triceps vind ik,quote:Op zondag 13 november 2005 12:50 schreef diep-in-de-war het volgende:
ja ik snap hem ook niet, dan pak je je onderarmen goed aan denk je?
Wat een enorme bullshit zeg. Laat het CDA zich ff lekker ergens anders mee bezig houden. Hoe wouden ze dat gaan doen dan met nierpatienten die EPO gebruiken, ook meteen maar schorsen bij de sportschool? En dat is maar 1 van de voorbeelden.quote:Op maandag 14 november 2005 11:18 schreef diep-in-de-war het volgende:
CDA: Dopingcontrole in sportscholen
geweldig (was mijn eerste gedachte)
dat tuig vergaderd maar op onze kostenquote:Op maandag 14 november 2005 13:30 schreef TheVotary het volgende:
Zijn ze nu helemaal doorgeslagen, wat een waanzinnig (in de negatieve zin) idee.
Maargoed, dit is gewoon weer zo'n proefballon waar ze weer een weekje zoet mee zijn en het daarna in de prullenbak gooien. Ga zo door....![]()
![]()
En dan mijn urine filteren en weer doorverkopen zeker.quote:Op maandag 14 november 2005 11:18 schreef diep-in-de-war het volgende:
Gaan we weerquote:Op maandag 14 november 2005 11:18 schreef diep-in-de-war het volgende:
yeah met één knie op een bank en vooruit leunenquote:Op maandag 14 november 2005 09:07 schreef Mr.J het volgende:
Hammercurls voor je triceps?
met je volle gewicht leunen op je voorarmen zal ze wel doen groeienquote:Op maandag 14 november 2005 11:16 schreef diep-in-de-war het volgende:
ja en dippen voor onderarmen?
ik heb toch niks te verbergen, mogen ze die anabolenbillys opsluitenquote:Op maandag 14 november 2005 11:18 schreef diep-in-de-war het volgende:
Dippen 15 keer, zonder extra gewicht.quote:Op maandag 14 november 2005 15:26 schreef diep-in-de-war het volgende:
dan kan ik 14 keer
echt vet grappig, dat is echt een oefening waarbij ik 20kg gewicht op me rug hang.
met optrekken kan ik dat maar met 8 kg en dan haal ik de 7 nog maar.
Ookal ga je op je hoofd staan het lijkt me schier onmogelijk om met hammercurls je triceps te trainen...quote:Op maandag 14 november 2005 15:16 schreef Del_Toro het volgende:
[..]
yeah met één knie op een bank en vooruit leunen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |