Het typte oefening is zeker wel belangrijk, er is een heel groot verschil tussen de leg press en de squat die meestal uitgevoerd worden als je bezig bent met de benen trainen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:15 schreef LedZep het volgende:
Ja idd, maar mijn vraag is eigenlijk meer gericht op de oefeningen die in het schema staan. Is het type oefening ook erg belangrijk? Of maakt het eigenlijk geen donder uit welke oefeningen je doet, als je maar een paar oefeningen voor desbetreffende spier uitvoert?
Je zou voor de rug de deadlift er nog bij kunnen doen voor je onderrug (uitvoering is hier zeer belangrijk) en voor de bovenkant van de trapezius kan je shrugs doen, middenpartij wordt al wel beetje mee getrained door roeien maar kan ook optimaler.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:15 schreef LedZep het volgende:
Ja idd, maar mijn vraag is eigenlijk meer gericht op de oefeningen die in het schema staan. Is het type oefening ook erg belangrijk? Of maakt het eigenlijk geen donder uit welke oefeningen je doet, als je maar een paar oefeningen voor desbetreffende spier uitvoert?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:54 schreef Del_Toro het volgende:
aargh kut dbb
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:04 schreef frenkck het volgende:
Staan bij schouderoefening of bicep oefening zou ik zelf niet doen, want je gaat misschien beetje smokkelen met je benen hierbij om ze hoger te krijgen. Als je zit kan je echt niet smokkelen en moet alle kracht echt uit die spier komen.
Komt een beetje door m'n meisjes middel. Ik heb zonder m'n huidige lovehandles danquote:Op zondag 6 november 2005 12:32 schreef Mr.J het volgende:
En al geprobeerd je onderrug te versterken?
Weet niet of het een spier of wervel kwestie is echter.
En hij praat ook redelijk slaapverwekkend ja.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:13 schreef diep-in-de-war het volgende:
echt continu, ook als ie een verhaal in de camera verteld alle kanten op kijken terwijl ie met niemand in de gym praat. zelfs niet met zijn vriendin die zijn trainingsmaatje is.
Je v-shape komt er idd erg goed uit.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:45 schreef dewd het volgende:
[..]
Komt een beetje door m'n meisjes middel. Ik heb zonder m'n huidige lovehandles daneen minmaal middeltje smaller dan die van m'n beide zussen. En die zijn niet flink. Natuurlijk probeer ik wel m'n onderrug te versterken maar het taps toelopen van je middel naar je schouders is ook wel een leuk gezicht. Het oog wil ook wat
I know.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:06 schreef Del_Toro het volgende:
je moet es doorzappen tot het moment dat ie de inhoud van z'n frigo toont, en dan moet je stapvoets vooruit en de inhoud vd deur vd frigo zien, ra ra ra wat daarin zit
En waarom niet?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:05 schreef diep-in-de-war het volgende:
hehe hij is ook niet een van de slimste dus.
Ja dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:03 schreef diep-in-de-war het volgende:
af en toe is een training aan 1 van die 2 spiergroepen besteden bv. of wat oefeningen meer ervoor doen. of gaan trainen met iemand achter je. enz enz.
Mooier gespierd? Een spier groeit of hij groeit niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:25 schreef Logitik het volgende:
Na de eerste zin gezelen te hebben in de OP:
Thuistrainen kan best goed zijn! Ik doe het nu al een jaar, en ik ben al best gespierd!
moet ik bijzeggen dat trainen in de sportschool wel uitgebreider is, waardoor je "mooier" gespierd wordt. Maar thuis kan je ook genoeg doen
Ik ben laatste tijd iets te loos gegaan denk ik, alles ging keihard vooruit. Is nogal logisch natuurlijk in de eerste maanden, maar onderarmen liepen beetje achter. Heb nu dus beetje last van aanhechting aan de ellepijp. Heb dus last van stekende pijn wat je echt tot op het bot voelt als je een dumbbell terug legt. Ga denk eerst maar eventjes rusten totdat het weg is en dan mijn onderarmen maar rustig gaan trainen. Echt prettig is het niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:13 schreef diep-in-de-war het volgende:
net godverdomme vreselijk loos gegaan in de sportschool godverdomme. lekker man dat trainen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |