En waarom niet?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:05 schreef diep-in-de-war het volgende:
hehe hij is ook niet een van de slimste dus.
Ja dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:03 schreef diep-in-de-war het volgende:
af en toe is een training aan 1 van die 2 spiergroepen besteden bv. of wat oefeningen meer ervoor doen. of gaan trainen met iemand achter je. enz enz.
Mooier gespierd? Een spier groeit of hij groeit niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:25 schreef Logitik het volgende:
Na de eerste zin gezelen te hebben in de OP:
Thuistrainen kan best goed zijn! Ik doe het nu al een jaar, en ik ben al best gespierd!
moet ik bijzeggen dat trainen in de sportschool wel uitgebreider is, waardoor je "mooier" gespierd wordt. Maar thuis kan je ook genoeg doen
Ik ben laatste tijd iets te loos gegaan denk ik, alles ging keihard vooruit. Is nogal logisch natuurlijk in de eerste maanden, maar onderarmen liepen beetje achter. Heb nu dus beetje last van aanhechting aan de ellepijp. Heb dus last van stekende pijn wat je echt tot op het bot voelt als je een dumbbell terug legt. Ga denk eerst maar eventjes rusten totdat het weg is en dan mijn onderarmen maar rustig gaan trainen. Echt prettig is het niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:13 schreef diep-in-de-war het volgende:
net godverdomme vreselijk loos gegaan in de sportschool godverdomme. lekker man dat trainen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |