ik moest lachen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:50 schreef Ringo het volgende:
Homo's verlammen Warschau met bommen
blabla.
De organisatie Campagne Tegen Homofobie verdenkt Kaczynski-aanhangers ervan achter de bommen te zitten om de campagne van de burgemeester te steunen. Maar de Campagne-voorzitter sluit ook niet uit dat sommige homo's zijn geradicaliseerd.
bron: www.nu.nl
--------------------------------------
Er zat vast roze confetti in.
Grappig dat er van een "protest" gesproken wordt wanneer het homo's betreft.quote:Het protest is onder meer gericht tegen de burgemeester van Warschau
En bommenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Grappig dat er van een "protest" gesproken wordt wanneer het homo's betreft.
Dat bedoel ik... dreigen met bomaanslagen door een hele (hoofd)stad wordt doogaans niet als "protest" omschreven. Wanneer hier een "Gay Power Brigade" achter lijkt te zitten echter wel.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:41 schreef chibibo het volgende:
Dat wordt zoeken naar verdachte handtasjes.
Ik moet ook lachenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:41 schreef chibibo het volgende:
Dat wordt zoeken naar verdachte handtasjes.
Moslims houden niet van homos en de vijand van je vijand is je vriend....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... dreigen met bomaanslagen door een hele (hoofd)stad wordt doogaans niet als "protest" omschreven. Wanneer hier een "Gay Power Brigade" achter lijkt te zitten echter wel.
Psies.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 06:21 schreef Ulx het volgende:
Het COC dient op de lijst van Terroristische Organisaties gezet te worden.
Gewoon, iemand die intens homo wordtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
(Wat is dat eigenlijk, een homo die radicaliseert)
Bron?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:33 schreef Hallulama het volgende:
CONFIRMED HOAX, reedsch...
Dat wel jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:38 schreef maniack28 het volgende:
Ah ok, maar ze geven wel een signaal af, dat ze het niet met de politiek eensch zijn. Top
Ja, daar heb je gelijk in, excuses, HOAX gaat wellicht te ver.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:43 schreef Mwanatabu het volgende:
Het bericht is dus geen hoax, Hallulama, de bommen waren alleen fake. De bommelding heeft wel een echt effect gehad, echter. Geen hoax dus.
Mohammed Gayquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
(Wat is dat eigenlijk, een homo die radicaliseert)
Waren het misschien weekendtassen met opgeblazen extra strong condooms?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:43 schreef Mwanatabu het volgende:
Het bericht is dus geen hoax, Hallulama, de bommen waren alleen fake.
Uhh, ja. Het merendeel van de bommeldingen is vals. Dat er ook nog nepbommen liggen is een streepje verder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:44 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in, excuses, HOAX gaat wellicht te ver.
Het bericht is gewoon incorrect dus.
Het was geen bommelding, tenzij je een melding van het plaatsen van nepbommen een bommelding wilt noemen.
Bij mijn weten hebben ze tijdens de melding al vermeld dat het om nepbommen zou gaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:57 schreef sp3c het volgende:
mjah ze hebben een statement afgegeven dat ze bommen hebben geplaatst dus de term bommelding lijkt me correct
Ik bedoelde eerder "waarin zou een homo kunnen radicaliseren?" In het homo zijn? Is hij dan ineens überhomo? Wil hij dan anderen op gaan leggen om alleen op mensen van hetzelfde geslacht te vallen? Is hij van mening dat heteroseks bestraft dient te worden met de dood door steniging mits er vier (homoseksuele) getuigen van de geslachtsdaad zijn? Worden hetero's in een dhimmi-positie gedwongen?quote:
In de methodes die hij aanvaardbaar vindt om z'n streefdoel te bereiken (het sociaal aanvaardbaar maken van homoïsme (klinkt als een onbestaand woord... maar wat anders?))quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder "waarin zou een homo kunnen radicaliseren?" In het homo zijn? Is hij dan ineens überhomo? Wil hij dan anderen op gaan leggen om alleen op mensen van hetzelfde geslacht te vallen? Is hij van mening dat heteroseks bestraft dient te worden met de dood door steniging mits er vier (homoseksuele) getuigen van de geslachtsdaad zijn? Worden hetero's in een dhimmi-positie gedwongen?
Als die mensen rechten hebben, waarom is het dan terecht dat Polen ageert tegen het homoïsme?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:40 schreef Ciurlizza het volgende:
Die mensen hebben zeker rechten, maar er moet zeker ook voor gezorgd worden dat dat virus zich niet ongehinderd kan verspreiden.
Als het goed is bestaan homo's in de verre toekomst niet meer als je de evolutietheorie mag geloven. Als het homogen uberhaupt bestaat. Wat ik zelf ook sterk vind.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:07 schreef Ciurlizza het volgende:
AIDS neemt weer toe in West-Europa, vooral onder homo's. In de media is ook al gebleken hoe het er aan toe gaat op plekken waar homo's samenkomen. Daar worden ook SOA's verspreid, zo erg zelfs dat de GGD in Eindhoven zich er al zorgen over maakte destijds.
Begrijpend lezen is niet één van je sterkste kwaliteiten. Zo veel is mij inmiddels wel duidelijk. Ik heb op geen enkele wijze gesuggereerd dat alle homo's HIV hebben. Ik vroeg je alleen waarom het volgens jou zo goed is dat Polen ageert tegen het homoïsme?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:56 schreef Ciurlizza het volgende:
Het ging over mensen met het HIV-virus... of hebben alle homo's HIV? Jouw eigen woorden...
Aan trolls doe ik niet mee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:06 schreef Ciurlizza het volgende:
Zou Arafat dat ook hebben gevonden?
Ik vraag je wat Arafat er van zou vinden? Geen troll, wel een vraag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:07 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Aan trolls doe ik niet mee.
Dombo
Het ging over de rechten van mensen die drager zijn van het HIV-virus. Jij kunt dus niet begrijpend lezen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:06 schreef dVTB het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet één van je sterkste kwaliteiten. Zo veel is mij inmiddels wel duidelijk. Ik heb op geen enkele wijze gesuggereerd dat alle homo's HIV hebben. Ik vroeg je alleen waarom het volgens jou zo goed is dat Polen ageert tegen het homoïsme?
die mensen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:40 schreef Ciurlizza het volgende:
Die mensen hebben zeker rechten, maar er moet zeker ook voor gezorgd worden dat dat virus zich niet ongehinderd kan verspreiden.
Kennelijk begreep je je zin niet. "Die mensen" sloeg terug op mensen met HIV en niet op homo's. Dat had je even door elkaar gehaald.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:46 schreef dVTB het volgende:
Sorry hoor, Ciurlizza, maar ik begrijp best dat in de zin 'Als die mensen rechten hebben, waarom is het dan terecht dat Polen ageert tegen het homoïsme?' de woorden 'die mensen' terugsloegen op de HIV-geïnfecteerde in het bericht daarvoor.
Maar geef nou gewoon eens antwoord. HIV-geïnfecteerden hebben rechten. Homo's niet? Of hebben ze alleen rechten wanneer ze HIV-geïnfecteerd zijn? En nogmaals: waarom is het terecht dat Polen tegen 'homoïsme' ageert?
Overigens ben ik tekstschrijver van beroep, dus als ik mijn eigen zinnen niet zou begrijpen, was ik al jaren geleden ontslagen
Als er hier iemand niet begrijpend kan lezen, ben jij het. Ik heb namelijk allang toegelicht dat ik precies wist waar 'die mensen' op sloeg. Maar dat neemt niet weg dat ik vervolgens de vraag breder kan trekken. Een vraag waarop je nog altijd geen antwoord hebt gegeven, wat jouw zwakte nog eens duidelijk aantoont.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:34 schreef Ciurlizza het volgende:
Maar je geeft dus toe dat begrijpend lezen je in dit geval niet zo goed af ging?
Eigenlijk heb je gelijk. Maar (ja: maarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:29 schreef dVTB het volgende:
Droevig dat zeker 80 procent van de reacties hier flauwe opmerkingen zijn die compleet voorbijgaan aan het probleem waarmee Polen kampt. Het is een uiterst conservatief katholiek land waar homo's op verschillende manieren worden onderdrukt. Kaczynski en de zijnen zien het liefst dat homo's bijvoorbeeld niet een functie als leraar kunnen bekleden. Als burgemeester voerde hij in Warschau ook een actief anti-homo-beleid, door demonstraties voor gelijkheid te verbieden en door bepaalde clubs proberen te sluiten.
En als je in Polen aankomt met voorbeelden van landen waar ze normaal met homo's omgaan (neem Nederland !), dan wordt dat daar beschreven als de hel op aarde. Ondertussen komen de Polen massaal naar ons land om te werken. Zo hypocriet zijn ze dan weer wel. Kaczynski kan echter in Warschau niet meer op veel steun rekenen, na een aantal jaren wanbeleid als burgemeester. Het is slechts te hopen dat die man niet landelijk aan de macht komt, want in het parlement heeft Polen al een grote ruk naar (ultra-conservatief) rechts gemaakt.
En wat dat radicaliseren betreft: als je maar lang genoeg wordt onderdrukt en wanneer alle mogelijkheden om daar vreedzaam tegen te demonstreren je worden ontnomen, kom je vanzelf tot krachtiger daden.
Polen heeft nog een heel lange weg te gaan, zo veel is wel zeker.
Ik denk dat een sterk iets van een Unie zoals de EU is, dat je elkaar kunt aanspreken op het overtreden van regeltjes.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:44 schreef maniack28 het volgende:
En Kaczynski heeft gewonnenWanneer donderen we Polen uit de EU?
ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:07 schreef dVTB het volgende:
Polen uit de EU donderen is inderdaad geen oplossing. Ik ben het verder volledig met Mwanatabu eens.
moeilijk niet waar.... een demokratische beslissing accepteren wanneer het niet in je straatje past!quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:44 schreef maniack28 het volgende:
En Kaczynski heeft gewonnenWanneer donderen we Polen uit de EU?
Tekenend dat je gelijk gaat schelden, in plaats van inhoudelijk iets zinnigs bij te dragen. Ook al heeft Kacynski de verkiezingen democratisch gewonnen, dat wil nog niet zeggen dat zijn standpunten deugen. Sommige van zijn opvattingen zijn namelijk ronduit discriminerend en strijdig met zowel de Europese regelgeving als de rechten van de mens. Op zo'n moment mag je dus wel degelijk kanttekeningen zetten en hoef je de opvattingen van PiS niet zomaar te accepteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:36 schreef CANARIS het volgende:
moeilijk niet waar.... een demokratische beslissing accepteren wanneer het niet in je straatje past!
Dumbo
Psies. De verkiezingsuitslag accepteren is iets andersdan zijn standpunten niet accepteren.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:02 schreef dVTB het volgende:
[..]
Tekenend dat je gelijk gaat schelden, in plaats van inhoudelijk iets zinnigs bij te dragen. Ook al heeft Kacynski de verkiezingen democratisch gewonnen, dat wil nog niet zeggen dat zijn standpunten deugen. Sommige van zijn opvattingen zijn namelijk ronduit discriminerend en strijdig met zowel de Europese regelgeving als de rechten van de mens. Op zo'n moment mag je dus wel degelijk kanttekeningen zetten en hoef je de opvattingen van PiS niet zomaar te accepteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |