abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31629810
Droevig dat zeker 80 procent van de reacties hier flauwe opmerkingen zijn die compleet voorbijgaan aan het probleem waarmee Polen kampt. Het is een uiterst conservatief katholiek land waar homo's op verschillende manieren worden onderdrukt. Kaczynski en de zijnen zien het liefst dat homo's bijvoorbeeld niet een functie als leraar kunnen bekleden. Als burgemeester voerde hij in Warschau ook een actief anti-homo-beleid, door demonstraties voor gelijkheid te verbieden en door bepaalde clubs proberen te sluiten.

En als je in Polen aankomt met voorbeelden van landen waar ze normaal met homo's omgaan (neem Nederland !), dan wordt dat daar beschreven als de hel op aarde. Ondertussen komen de Polen massaal naar ons land om te werken. Zo hypocriet zijn ze dan weer wel. Kaczynski kan echter in Warschau niet meer op veel steun rekenen, na een aantal jaren wanbeleid als burgemeester. Het is slechts te hopen dat die man niet landelijk aan de macht komt, want in het parlement heeft Polen al een grote ruk naar (ultra-conservatief) rechts gemaakt.

En wat dat radicaliseren betreft: als je maar lang genoeg wordt onderdrukt en wanneer alle mogelijkheden om daar vreedzaam tegen te demonstreren je worden ontnomen, kom je vanzelf tot krachtiger daden.

Polen heeft nog een heel lange weg te gaan, zo veel is wel zeker.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:34:05 #42
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31629922
Het doet me denken aan Mineo.

Sommige homo's draaien echt door en worden zelfs gewelddadig. Gewoon hard aanpakken het homoterrorisme. Terecht dat Polen ageert tegen het homoïsme. In Nederland zien de hier werkende Polen waar het toe leidt. Tot parkeerplaatsen die no go area zijn voor mensen die er gewoon willen parkeren, tot seksueel misbruik van minderjarigen in parkjes, tot pedofielen die keer op keer aan de slag gaan bij kinderdagverblijven en sportclubs, tot een AIDS-explosie en tot blote travo's en figuren in een leren pak op een boot op de kanalen in Amsterdam.
Hup, aan het werk!
pi_31630701
Als je het bericht eens zou lezen, Ciurlizza, dan had je geweten dat het maar zeer de vraag is of de nep-bommen inderdaad wel door homo-activisten zijn geplaatst. Jammer ook dat je er verder zo'n eenzijdige visie op nahoudt. Seks-parkeerplaatsen, seksueel misbruik/pedofilie zijn namelijk niet alleen aan homo's voorbehouden. Van een AIDS-explosie is in ons land geen sprake (overigens verspreidt HIV zich in Polen momenteel vooral onder hetero's, maar dat terzijde).
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:07:29 #44
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31630851
AIDS neemt weer toe in West-Europa, vooral onder homo's. In de media is ook al gebleken hoe het er aan toe gaat op plekken waar homo's samenkomen. Daar worden ook SOA's verspreid, zo erg zelfs dat de GGD in Eindhoven zich er al zorgen over maakte destijds.
Hup, aan het werk!
pi_31631494
Je hoort mij dan ook niet zeggen dat we ons geen zorgen hoeven te maken over de verspreiding van SOA's. Maar dat iets totaal anders dan het generaliserende verhaaltje dat jij neerkwakt. Bovendien hebben alle mensen rechten; ook mensen die het HIV-virus bij zich dragen.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:40:20 #46
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31631641
Die mensen hebben zeker rechten, maar er moet zeker ook voor gezorgd worden dat dat virus zich niet ongehinderd kan verspreiden.
Hup, aan het werk!
pi_31631774
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:40 schreef Ciurlizza het volgende:
Die mensen hebben zeker rechten, maar er moet zeker ook voor gezorgd worden dat dat virus zich niet ongehinderd kan verspreiden.
Als die mensen rechten hebben, waarom is het dan terecht dat Polen ageert tegen het homoïsme?
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:56:09 #48
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31632024
Het ging over mensen met het HIV-virus... of hebben alle homo's HIV? Jouw eigen woorden...
Hup, aan het werk!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:01:43 #49
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_31632134
Die homo's hebben zeker een punt...
Maar dit zal weinig nut hebben voor hen, ben ik bang
Era Vulgaris
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:06:09 #50
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_31632226
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:07 schreef Ciurlizza het volgende:
AIDS neemt weer toe in West-Europa, vooral onder homo's. In de media is ook al gebleken hoe het er aan toe gaat op plekken waar homo's samenkomen. Daar worden ook SOA's verspreid, zo erg zelfs dat de GGD in Eindhoven zich er al zorgen over maakte destijds.
Als het goed is bestaan homo's in de verre toekomst niet meer als je de evolutietheorie mag geloven. Als het homogen uberhaupt bestaat. Wat ik zelf ook sterk vind.

Als je fervente hetero's jaren zonder vrouwen bij elkaar laat zitten dan komen er homoseksuele activiteiten. Kijk maar naar gevangenissen, of de legers in de Grieks/Romeinse oudheid.

Ik denk dat homoseksualiteit natuurlijker is dan menigeen denkt.
Era Vulgaris
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:06:13 #51
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31632229
Zou Arafat dat ook hebben gevonden?
Hup, aan het werk!
pi_31632230
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:56 schreef Ciurlizza het volgende:
Het ging over mensen met het HIV-virus... of hebben alle homo's HIV? Jouw eigen woorden...
Begrijpend lezen is niet één van je sterkste kwaliteiten. Zo veel is mij inmiddels wel duidelijk. Ik heb op geen enkele wijze gesuggereerd dat alle homo's HIV hebben. Ik vroeg je alleen waarom het volgens jou zo goed is dat Polen ageert tegen het homoïsme?
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:07:45 #53
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_31632266
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:06 schreef Ciurlizza het volgende:
Zou Arafat dat ook hebben gevonden?
Aan trolls doe ik niet mee.
Dombo
Era Vulgaris
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:14:45 #54
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31632425
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:07 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Aan trolls doe ik niet mee.
Dombo
Ik vraag je wat Arafat er van zou vinden? Geen troll, wel een vraag.
Hup, aan het werk!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:15:21 #55
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31632440
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:06 schreef dVTB het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is niet één van je sterkste kwaliteiten. Zo veel is mij inmiddels wel duidelijk. Ik heb op geen enkele wijze gesuggereerd dat alle homo's HIV hebben. Ik vroeg je alleen waarom het volgens jou zo goed is dat Polen ageert tegen het homoïsme?
Het ging over de rechten van mensen die drager zijn van het HIV-virus. Jij kunt dus niet begrijpend lezen.
Hup, aan het werk!
pi_31632712
Je focust op iets wat je meent te lezen, maar wat er niet staat. Ondertussen ontwijk je het antwoord op de vraag die ik stelde. Duidelijke zaak dus. Er is namelijk ook geen enkele reden om tegen 'homoïsme' te ageren.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:39:08 #57
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31632893
Je begrijpt je eigen zinnen niet eens.
Hup, aan het werk!
pi_31633033
Sorry hoor, Ciurlizza, maar ik begrijp best dat in de zin 'Als die mensen rechten hebben, waarom is het dan terecht dat Polen ageert tegen het homoïsme?' de woorden 'die mensen' terugsloegen op de HIV-geïnfecteerde in het bericht daarvoor.

Maar geef nou gewoon eens antwoord. HIV-geïnfecteerden hebben rechten. Homo's niet? Of hebben ze alleen rechten wanneer ze HIV-geïnfecteerd zijn? En nogmaals: waarom is het terecht dat Polen tegen 'homoïsme' ageert?

Overigens ben ik tekstschrijver van beroep, dus als ik mijn eigen zinnen niet zou begrijpen, was ik al jaren geleden ontslagen
pi_31633105
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:40 schreef Ciurlizza het volgende:
die mensen?

hetero's in Letland en Rusland zijn pas de lul
Freakonomics: a rogue economist explores the hidden side of everything
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:55:52 #60
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31633188
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:46 schreef dVTB het volgende:
Sorry hoor, Ciurlizza, maar ik begrijp best dat in de zin 'Als die mensen rechten hebben, waarom is het dan terecht dat Polen ageert tegen het homoïsme?' de woorden 'die mensen' terugsloegen op de HIV-geïnfecteerde in het bericht daarvoor.

Maar geef nou gewoon eens antwoord. HIV-geïnfecteerden hebben rechten. Homo's niet? Of hebben ze alleen rechten wanneer ze HIV-geïnfecteerd zijn? En nogmaals: waarom is het terecht dat Polen tegen 'homoïsme' ageert?

Overigens ben ik tekstschrijver van beroep, dus als ik mijn eigen zinnen niet zou begrijpen, was ik al jaren geleden ontslagen
Kennelijk begreep je je zin niet. "Die mensen" sloeg terug op mensen met HIV en niet op homo's. Dat had je even door elkaar gehaald.

Leuk dat je tekstschrijven bent, maar dat wil nog niet zeggen dat je het qua tekstverklaren altijd bij het rechte eind hebt. Ook tekstschrijvers maken weleens fouten.
Hup, aan het werk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')