Als die mensen rechten hebben, waarom is het dan terecht dat Polen ageert tegen het homoïsme?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:40 schreef Ciurlizza het volgende:
Die mensen hebben zeker rechten, maar er moet zeker ook voor gezorgd worden dat dat virus zich niet ongehinderd kan verspreiden.
Als het goed is bestaan homo's in de verre toekomst niet meer als je de evolutietheorie mag geloven. Als het homogen uberhaupt bestaat. Wat ik zelf ook sterk vind.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:07 schreef Ciurlizza het volgende:
AIDS neemt weer toe in West-Europa, vooral onder homo's. In de media is ook al gebleken hoe het er aan toe gaat op plekken waar homo's samenkomen. Daar worden ook SOA's verspreid, zo erg zelfs dat de GGD in Eindhoven zich er al zorgen over maakte destijds.
Begrijpend lezen is niet één van je sterkste kwaliteiten. Zo veel is mij inmiddels wel duidelijk. Ik heb op geen enkele wijze gesuggereerd dat alle homo's HIV hebben. Ik vroeg je alleen waarom het volgens jou zo goed is dat Polen ageert tegen het homoïsme?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:56 schreef Ciurlizza het volgende:
Het ging over mensen met het HIV-virus... of hebben alle homo's HIV? Jouw eigen woorden...
Aan trolls doe ik niet mee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:06 schreef Ciurlizza het volgende:
Zou Arafat dat ook hebben gevonden?
Ik vraag je wat Arafat er van zou vinden? Geen troll, wel een vraag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:07 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Aan trolls doe ik niet mee.
Dombo
Het ging over de rechten van mensen die drager zijn van het HIV-virus. Jij kunt dus niet begrijpend lezen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:06 schreef dVTB het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet één van je sterkste kwaliteiten. Zo veel is mij inmiddels wel duidelijk. Ik heb op geen enkele wijze gesuggereerd dat alle homo's HIV hebben. Ik vroeg je alleen waarom het volgens jou zo goed is dat Polen ageert tegen het homoïsme?
die mensen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:40 schreef Ciurlizza het volgende:
Die mensen hebben zeker rechten, maar er moet zeker ook voor gezorgd worden dat dat virus zich niet ongehinderd kan verspreiden.
Kennelijk begreep je je zin niet. "Die mensen" sloeg terug op mensen met HIV en niet op homo's. Dat had je even door elkaar gehaald.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:46 schreef dVTB het volgende:
Sorry hoor, Ciurlizza, maar ik begrijp best dat in de zin 'Als die mensen rechten hebben, waarom is het dan terecht dat Polen ageert tegen het homoïsme?' de woorden 'die mensen' terugsloegen op de HIV-geïnfecteerde in het bericht daarvoor.
Maar geef nou gewoon eens antwoord. HIV-geïnfecteerden hebben rechten. Homo's niet? Of hebben ze alleen rechten wanneer ze HIV-geïnfecteerd zijn? En nogmaals: waarom is het terecht dat Polen tegen 'homoïsme' ageert?
Overigens ben ik tekstschrijver van beroep, dus als ik mijn eigen zinnen niet zou begrijpen, was ik al jaren geleden ontslagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |