abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 oktober 2005 @ 02:40:48 #101
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31596721
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 02:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

In dat geval kun je mijn lijstje heel wat korter maken. Het lijstje wat ik postte, vertegenwoordigt mijns inziens toekomstige spelers van Europees (sub)top-niveau.
ja k had al niet t idee dat je daar serieus allemaal wereldspelers in zag, en daar praten we hier (eigenlijk) over dus hou t maar bij de toekomstige wereldsterren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31596722
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 02:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Met net zo'n enorme techniek als jij volgens de Coerver-school
Ik zit met tranen over de wangen van het lachen jouw posts steeds te lezen
Ik ben blij dat ik je aan het lachen heb gekregen, maar ik heb geen Coerver-training gehad. Ik heb die bewegingen gewoon op straat geleerd met wat vrienden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31596737
ja maar het gaat om mondiale stteren.

mijn mening: maduro, van der vaart en misschien sneijder en babel
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 02:49:40 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31596838
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 02:40 schreef cultheld het volgende:

Ik ben blij dat ik je aan het lachen heb gekregen, maar ik heb geen Coerver-training gehad. Ik heb die bewegingen gewoon op straat geleerd met wat vrienden.
Briljant.

Nou nog zelf echt leren voetballen en doorbreken in een echt voetbalteam.

Maar nu weer ontopic: echte toekomstige wereldsterren uit de huidige ere-divisie (dus niet al die sub-toppertjes in Europa van Cultje)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 02:51:55 #105
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_31596867
Jeroen Drost wordt een hele goede linksback
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 oktober 2005 @ 02:52:45 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31596874
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 02:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jeroen Drost wordt een hele goede linksback
maar geen wereldster, sowieso is t dun gezaaid met wereldlinksbacks
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 02:54:08 #107
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_31596892
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 02:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maar geen wereldster, sowieso is t dun gezaaid met wereldlinksbacks
des te groter de kans
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_31596922
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 02:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja k had al niet t idee dat je daar serieus allemaal wereldspelers in zag, en daar praten we hier (eigenlijk) over dus hou t maar bij de toekomstige wereldsterren
Alex in ieder geval. Toen hij bij Santos speelde dacht ik dat hij naar Real zou gaan en dat was ook de bedoeling totdat Abramovich Chelsea kocht.

Gomes heeft mij echt verrast. Toen hij naar PSV kwam wist ik dat ze hem de Braziliaanse Barthez noemden, dus een wereldkeeper zag ik niet in hem op dat moment: Wel een hele goede voor PSV. Hij blijkt dus steeds minder van die Barthez-neigingen bij z'n oude club over te houden en wordt dus een wereldtopper.

Farfán is fysiek sterker geworden dan voorheen. Geef hem 2 jaartjes en hij is klaar voor de wereldtop als explosieve aanvaller.

De Guzman is het grootste Feyenoord-talent sinds jaren. Europese topclubs volgen hem nu al en hij heeft een schitterende pass en een geweldig inzicht.

Trabelsi is na Miguel in mijn ogen de beste rechtsback van de Europese competities.

Maduro is een perfecte controlerende middenvelder. Je ziet hem niet veel doen, maar wat hij doet is meestal nuttig. Het spel vertragen, het spel versnellen, verdedigend staat ie z'n mannetje en af en toe schuift hij briljant in.

Ruud Vormer wordt door scouts de blanke Davids genoemd en schijnt in bepaalde opzichten nog beter te zijn dan Maduro.

Haris Medunjanin is de nieuwe Van Galen, maar dan zónder draadje los en dus een toekomstige wereldtopper.

Koné is een betere spits dan Aruna en moet alleen nog werken aan z'n afronding. Als hij zijn afronding weet te verbeteren, dan kan hij één van de beste spitsen ter wereld worden.

Kalou is een toekomstige wereldspits en veel talentvoller dan Kuijt, die het van z'n werklust moet hebben.

Ismael Aissati geldt als een groter talent dan Afellay en heeft een briljant spel inzicht.

Barreto heeft alles in zich om een nieuwe Pizarro te worden. Die zie ik nog wel eindigen bij Internazionale of Bayern München.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 oktober 2005 @ 03:00:04 #109
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31596940
mooi lijstje

Barreto
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 03:14:58 #110
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31597086
Gelukkig eens eindelijk een mooi lijstje dat discussie-waardig is, Cultje.

Ik ben het met veel namen eens.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31599019

Ik lach me rot om al die zogenaamde kenners hier
pi_31599239
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 09:52 schreef TerroRobbie het volgende:

Ik lach me rot om al die zogenaamde kenners hier
Niemand predendeert hier een kenner te zijn. Een mening hebben we wel.
En als we echt kinderachtig gaan doen, hoef ik alleen maar naar je sneue icoontje met onderschrift te verwijzen, want Den Bosch afzeiken is maar al te makkelijk.
Maar goed, dat doen we dus niet.
Voeg iets toe of rot op met je "kenner".
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_31599272
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:06 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Niemand predendeert hier een kenner te zijn. Een mening hebben we wel.
En als we echt kinderachtig gaan doen, hoef ik alleen maar naar je sneue icoontje met onderschrift te verwijzen, want Den Bosch afzeiken is maar al te makkelijk.
Maar goed, dat doen we dus niet.
Voeg iets toe of rot op met je "kenner".
En jij bent

B.A.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:32:30 #114
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31599700
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:08 schreef cultheld het volgende:
Definieer "mondiale ster". Moet ik dan denken aan de buitencategorie Henry - Shevchenko - Terry - Vieira - Zidane - Nedved, of tellen spelers van het kaliber Blasi, Iniesta, Solari en Frings ook mee?

..... Timmer, Van Galen, ....
In eens vind ik het hele betoog een stuk minder geloofwaardig worden
Of ligt dat aan mij ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_31599755
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:09 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En jij bent

B.A.

Aangenaam.
Beetje felle reactie misschien, maar ik hoop dat de strekking duidelijk is: dat iedereen een beetje voor de vuist weg filosofeert in wie hij/zij een toekomstige topper ziet.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_31599824
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:32 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Of ligt dat aan mij ?
Mwoh, als Timmer niet jarenlang bij FC Zwolle had gezeten maar via Ajax oid opgekomen was, dan had er heel wat ingezeten denk ik. En als Van Galen 15 jaar geleden niet een carrière in doodsschoppen was begonnen maar zijn overige kwaliteiten had kunnen etaleren bij een grotere club, dan was hij toen al een supersub geweest en niet nu in zijn nadagen.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:44:09 #117
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31599931
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:32 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Of ligt dat aan mij ?
Ligt niet aan jou, dacht hetzelfde...
A.M.A.B
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:46:53 #118
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31599985
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Overigens zitten er tussen de lijsten van Bjoro nog enkele prima spelers.
ben benieuwd wie jij dan bedoelt Je eigen kat zeker

Maradonna, Prozinecki en Wyticheck even buiten beschouwing gelaten !
256 goals !
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:51:52 #119
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31600093
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Mwoh, als Timmer niet jarenlang bij FC Zwolle had gezeten maar via Ajax oid opgekomen was, dan had er heel wat ingezeten denk ik. En als Van Galen 15 jaar geleden niet een carrière in doodsschoppen was begonnen maar zijn overige kwaliteiten had kunnen etaleren bij een grotere club, dan was hij toen al een supersub geweest en niet nu in zijn nadagen.
"Echt toekomstige mondiale sterren" heet dit topic !

en niet "voetballers die meer uit hun carriere hadden moeten/kunnen halen" !

Wat niet wil zeggen dat ik Timmer en v Galen slechte voetballers vind hoor.
256 goals !
pi_31600368
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:35 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Aangenaam.
Beetje felle reactie misschien, maar ik hoop dat de strekking duidelijk is: dat iedereen een beetje voor de vuist weg filosofeert in wie hij/zij een toekomstige topper ziet.
Waar het mij om gaat is dat veel mensen maar wat roepen zonder er echt verstand van te hebben. Zo zou Wesley sneijder een jaar of 2 geleden nog bovenaan mening lijstje staan. Terwijl hij nu bijna nergens terug te vinden is. Zelfde geld voor Yildirim, een jaar geleden waren veel mensen lirisch overhem en zou hij ook zeker door menigeen genoemd zijn...

En ook namen als Boerrigter, van Galen, Jenner, Verhoek etc.. maken het er ook niet bepaald geloofwaardiger op
pi_31600520
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 17:15 schreef twi het volgende:
Fysiek is 'ie sterk, groot en heeft een topfit lichaam waar menig Nigeriaan U20 jaloers op zou zijn.
Dat is geen positief punt voor een 18jarige speler als je kijkt naar zijn doorgroeimogelijkheden. Fysiek is namelijk makkelijk te trainen dus daar is makkelijk groei te behalen, als je als 18 jarige fysiek al top bent zit daar weinig groei meer in. Bovendien kunnen die (te) lichte jonge kereltjes eerst leren hoe met hun beperkte fysiek om te gaan. Hun gewicht en kracht optimaal te benutten, daar kunnen ze later als ze wel sterk genoeg zijn nog van profiteren.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:32:15 #122
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31600897
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar het mij om gaat is dat veel mensen maar wat roepen zonder er echt verstand van te hebben. Zo zou Wesley sneijder een jaar of 2 geleden nog bovenaan mening lijstje staan. Terwijl hij nu bijna nergens terug te vinden is. Zelfde geld voor Yildirim, een jaar geleden waren veel mensen lirisch overhem en zou hij ook zeker door menigeen genoemd zijn...

En ook namen als Boerrigter, van Galen, Jenner, Verhoek etc.. maken het er ook niet bepaald geloofwaardiger op
maar dat weet je toch nooit van-te-voren !

kijk ff naar het lijstje dat ik postte met beste spelers en topscorers van de diverse jeugd WK's.
Daar staan spelers tussen die door echte kenners (en niet een paar fokkers) gekozen worden als beste speler van het toernooi en waar je nu niets meer van hoort !
Sneijder blijft voor mij nog steeds een talent hoor, die het echt nog steeds kan gaan maken bij een topclub.
Yildirim heeft van v Basten nooit een kans gehad en zal dus via Heerenveen bij een europese (sub)-topclub moeten belanden, wat er nog steeds in zit .

v Nistelrooij is nooit als supertalent bestempeld, terwijl hij nu wel wereldtop is !
256 goals !
pi_31601108
Precies, een ieder geeft gewoon aan waar hij wat in ziet voor de toekomst, Cocu brak ook pas laat door bijvoorbeeld.
That's all folks!
pi_31604087
Ik snap al die ophef rond Barreto niet echt eigenlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31604203
Uit de lijst van Bjoro kan je de volgende namen nog wel als leuke voetballers betitelen:

Florent Sinama-Pongolle (Fra, 2001, al moet die nog wat rijpen)
Landon Donovan (VS, 1999)
Sergio (Spa, 1997)
Wilson Oruma (Nig, 1993)
Marcel Witeczek (Dui, 1985)

Javier Saviola (Arg, 2001)
Seydou Keita (Mali, 1999)
Nicolás Olivera (Uru, 1997)
Joseba (Spa, 1995)
Oleg Salenko (Rus, 1989)
Marcel Witeczek (Dui, 1987)
www.thuisuiteten.nl
pi_31606203
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:32 schreef Bjoro het volgende:

[..]

maar dat weet je toch nooit van-te-voren !

kijk ff naar het lijstje dat ik postte met beste spelers en topscorers van de diverse jeugd WK's.
Daar staan spelers tussen die door echte kenners (en niet een paar fokkers) gekozen worden als beste speler van het toernooi en waar je nu niets meer van hoort !
Sneijder blijft voor mij nog steeds een talent hoor, die het echt nog steeds kan gaan maken bij een topclub.
Yildirim heeft van v Basten nooit een kans gehad en zal dus via Heerenveen bij een europese (sub)-topclub moeten belanden, wat er nog steeds in zit .

v Nistelrooij is nooit als supertalent bestempeld, terwijl hij nu wel wereldtop is !
Het grote talent was de even oude Kluivert.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_31606283
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:07 schreef methodmich het volgende:
Ik ook niet, hij laat maar heel zelden wat zien.
That's all folks!
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:18:05 #128
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_31607837
Hoe vaak zien jullie hele wedstrijden van NEC?

Hij heeft wedstrijden waarin hij een anonieme rol speelt. Maar die jongen kan echt veel. Ben alleen bang dat hij bij een club zit die zijn ontwikkeling niet helemaal bevordert.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_31609726
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:07 schreef methodmich het volgende:
Die is echt wel weg na de zomer van 2006 naar een Europese middenmoter of subtopper om 2 jaar later naar een echte topclub te verkassen. Hij draagt Paraguay bijna in z'n eentje en scouts zijn lyrisch over deze verbeterde Van Bommel.
pi_31609777
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hoe vaak zien jullie hele wedstrijden van NEC?

Hij heeft wedstrijden waarin hij een anonieme rol speelt. Maar die jongen kan echt veel. Ben alleen bang dat hij bij een club zit die zijn ontwikkeling niet helemaal bevordert.
Hij zal heus wat kunnen, maar dat valt in een mindere omgeving extra op. Bovendien is hij wel heel vaak geblesseerd. Ik zie hem voorlopig eerder bij een team als pakweg Osasuna dan Real ofzo.
www.thuisuiteten.nl
pi_31609802
Wat gek dan dat Bayern München, Celtic en Tottenham hem al nauwlettend volgen.
pi_31610249
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 18:54 schreef cultheld het volgende:
Wat gek dan dat Bayern München, Celtic en Tottenham hem al nauwlettend volgen.
Net als dat hun scouts en die van andere topclubs nog 100 andere spelers per week volgen.
pi_31610656
Celtic en Tottenham vind ik ook niet echt Europese topteams hoor cultje.

En Liverpool kwam ooit ook naar Wijker en Zwaanswijk kijken. En Arsenal volgde Soetaers.
www.thuisuiteten.nl
pi_31610711
Ajax, PSV en Feyenoord willen hem ook graag hebben overigens. Maar hij is erg duur.
pi_31610739
Wie wordt er tegenwoordig niet gevolgd door Tottenham? Celtic is geen top, en ja bij Bayern houden ze wel van allerlei Zuid-Amerikaanse voetballers dus dat vind ik niet gek.
pi_31610940
Ajax en Barreto? Nog nooit gehoord.
www.thuisuiteten.nl
pi_31611023
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Ajax en Barreto? Nog nooit gehoord.
Dat jouw "Rus" en "Portugees" er geen melding van doen, betekent niet dat Ajax hem niet volgt.
pi_31611184
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 19:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat jouw "Rus" en "Portugees" er geen melding van doen, betekent niet dat Ajax hem niet volgt.
Dat Steef iets zegt betekent ook niet gelijk dat dat waar is
pi_31611276
Meestal komt zoiets ook wel in de Nederlandse media natuurlijk.....
www.thuisuiteten.nl
pi_31612668
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:27 schreef golfer het volgende:
N.a.v. Het grote Gomes-topic parte dois - Redder in nood maar even een nieuw topic?

Wie gaat het echt, vanuit de Nederlandse competitie mondiaal helemaal waarmaken in de toekomst?

Mijn voorspellingen: Gomes, Maduro, Emanuelson en Babel.

Misschien, maar daar is ie nu nog te jong voor: Kalou en eventueel dat jochie van PSV.
Dat laatste snap ik even niet want is Kalou veel jonger dan Emanuelson en Babel dan?

Mijn voorspelling : Kuyt, Kalou, Kone, Alex, Huntelaar, Trabelsi, de Guzman, Maduro en Maxwell.
pi_31612707
Kalou is 20 en ouder dan die 2
pi_31613188
Ja dus dan snap ik Golfers post niet
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:03:20 #143
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31615523
Natuurlijk is het allemaal giswerk maar ik denk dat Gijs Luirink een hele goede gaat worden.

Een jaar lang is hij eruit geweest en als je dan ziet hoe goed hij teruggekomen is dan beloofd dat nog heel wat. Kopsterk, verdedigend zeer sterk, opbouwend sterk en een goed schot. Komt ook goed mee op als dat even kan, maar ik zal er niet teveel over zeggen want anders is ie hier zo weer weg
pi_31622107
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 19:15 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Net als dat hun scouts en die van andere topclubs nog 100 andere spelers per week volgen.
Razic.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 15 mei 2006 @ 18:43:05 #145
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37852001
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 23:03 schreef Noca het volgende:
maar ik zal er niet teveel over zeggen want anders is ie hier zo weer weg
Waarschijnlijk toch teveel gezegd
  maandag 15 mei 2006 @ 23:17:35 #146
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37862984
Theo Walcott eigenlijk al genoemd
256 goals !
pi_37919142
Speelt die in Nederland dan Bjoro?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 17 mei 2006 @ 16:16:31 #148
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37919700
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 15:59 schreef methodmich het volgende:
Speelt die in Nederland dan Bjoro?
is dat een vereiste dan ?
256 goals !
pi_37919803
De Guzman, Kalou, Alex, Gomes, Farfán, Babel, Leonardo, Maduro, Koné, Huntelaar, Sneijder, Emanuelson, Schaars, Aissati, Nguyen, Marcellis, Maroufi, Vormer, Medunjanin, Sankoh, Luirink, Jansen, Dembele, Vonlanthen, Mendes (aankomend seizoen wordt zijn absolute doorbraak bij een top-4 club, verwacht ik), Sarpong, Vermeer.
pi_37921040
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:16 schreef Bjoro het volgende:

[..]

is dat een vereiste dan ?
Volgens de OP van Golfer wel!
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: