ja k had al niet t idee dat je daar serieus allemaal wereldspelers in zag, en daar praten we hier (eigenlijk) over dus hou t maar bij de toekomstige wereldsterrenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
In dat geval kun je mijn lijstje heel wat korter maken. Het lijstje wat ik postte, vertegenwoordigt mijns inziens toekomstige spelers van Europees (sub)top-niveau.
Ik ben blij dat ik je aan het lachen heb gekregen, maar ik heb geen Coerver-training gehad. Ik heb die bewegingen gewoon op straat geleerd met wat vrienden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Met net zo'n enorme techniek als jij volgens de Coerver-school![]()
Ik zit met tranen over de wangen van het lachen jouw posts steeds te lezen![]()
Briljant.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:40 schreef cultheld het volgende:
Ik ben blij dat ik je aan het lachen heb gekregen, maar ik heb geen Coerver-training gehad. Ik heb die bewegingen gewoon op straat geleerd met wat vrienden.
maar geen wereldster, sowieso is t dun gezaaid met wereldlinksbacksquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jeroen Drost wordt een hele goede linksback
des te groter de kansquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar geen wereldster, sowieso is t dun gezaaid met wereldlinksbacks
Alex in ieder geval. Toen hij bij Santos speelde dacht ik dat hij naar Real zou gaan en dat was ook de bedoeling totdat Abramovich Chelsea kocht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k had al niet t idee dat je daar serieus allemaal wereldspelers in zag, en daar praten we hier (eigenlijk) over dus hou t maar bij de toekomstige wereldsterren
Niemand predendeert hier een kenner te zijn. Een mening hebben we wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:52 schreef TerroRobbie het volgende:
![]()
Ik lach me rot om al die zogenaamde kenners hier![]()
En jij bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Niemand predendeert hier een kenner te zijn. Een mening hebben we wel.
En als we echt kinderachtig gaan doen, hoef ik alleen maar naar je sneue icoontje met onderschrift te verwijzen, want Den Bosch afzeiken is maar al te makkelijk.
Maar goed, dat doen we dus niet.
Voeg iets toe of rot op met je "kenner".
In eens vind ik het hele betoog een stuk minder geloofwaardig wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:08 schreef cultheld het volgende:
Definieer "mondiale ster". Moet ik dan denken aan de buitencategorie Henry - Shevchenko - Terry - Vieira - Zidane - Nedved, of tellen spelers van het kaliber Blasi, Iniesta, Solari en Frings ook mee?
..... Timmer, Van Galen, ....
quote:
Mwoh, als Timmer niet jarenlang bij FC Zwolle had gezeten maar via Ajax oid opgekomen was, dan had er heel wat ingezeten denk ik. En als Van Galen 15 jaar geleden niet een carrière in doodsschoppen was begonnen maar zijn overige kwaliteiten had kunnen etaleren bij een grotere club, dan was hij toen al een supersub geweest en niet nu in zijn nadagen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
In eens vind ik het hele betoog een stuk minder geloofwaardig worden![]()
Of ligt dat aan mij ?
Ligt niet aan jou, dacht hetzelfde...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
In eens vind ik het hele betoog een stuk minder geloofwaardig worden![]()
Of ligt dat aan mij ?
ben benieuwd wie jij dan bedoeltquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Overigens zitten er tussen de lijsten van Bjoro nog enkele prima spelers.
"Echt toekomstige mondiale sterren" heet dit topic !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Mwoh, als Timmer niet jarenlang bij FC Zwolle had gezeten maar via Ajax oid opgekomen was, dan had er heel wat ingezeten denk ik. En als Van Galen 15 jaar geleden niet een carrière in doodsschoppen was begonnen maar zijn overige kwaliteiten had kunnen etaleren bij een grotere club, dan was hij toen al een supersub geweest en niet nu in zijn nadagen.
Waar het mij om gaat is dat veel mensen maar wat roepen zonder er echt verstand van te hebben. Zo zou Wesley sneijder een jaar of 2 geleden nog bovenaan mening lijstje staan. Terwijl hij nu bijna nergens terug te vinden is. Zelfde geld voor Yildirim, een jaar geleden waren veel mensen lirisch overhem en zou hij ook zeker door menigeen genoemd zijn...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Aangenaam.
Beetje felle reactie misschien, maar ik hoop dat de strekking duidelijk is: dat iedereen een beetje voor de vuist weg filosofeert in wie hij/zij een toekomstige topper ziet.
Dat is geen positief punt voor een 18jarige speler als je kijkt naar zijn doorgroeimogelijkheden. Fysiek is namelijk makkelijk te trainen dus daar is makkelijk groei te behalen, als je als 18 jarige fysiek al top bent zit daar weinig groei meer in. Bovendien kunnen die (te) lichte jonge kereltjes eerst leren hoe met hun beperkte fysiek om te gaan. Hun gewicht en kracht optimaal te benutten, daar kunnen ze later als ze wel sterk genoeg zijn nog van profiteren.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:15 schreef twi het volgende:
Fysiek is 'ie sterk, groot en heeft een topfit lichaam waar menig Nigeriaan U20 jaloers op zou zijn.
maar dat weet je toch nooit van-te-voren !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar het mij om gaat is dat veel mensen maar wat roepen zonder er echt verstand van te hebben. Zo zou Wesley sneijder een jaar of 2 geleden nog bovenaan mening lijstje staan. Terwijl hij nu bijna nergens terug te vinden is. Zelfde geld voor Yildirim, een jaar geleden waren veel mensen lirisch overhem en zou hij ook zeker door menigeen genoemd zijn...
En ook namen als Boerrigter, van Galen, Jenner, Verhoek etc.. maken het er ook niet bepaald geloofwaardiger op![]()
Het grote talent was de even oude Kluivert.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar dat weet je toch nooit van-te-voren !
kijk ff naar het lijstje dat ik postte met beste spelers en topscorers van de diverse jeugd WK's.
Daar staan spelers tussen die door echte kenners (en niet een paar fokkers) gekozen worden als beste speler van het toernooi en waar je nu niets meer van hoort !
Sneijder blijft voor mij nog steeds een talent hoor, die het echt nog steeds kan gaan maken bij een topclub.
Yildirim heeft van v Basten nooit een kans gehad en zal dus via Heerenveen bij een europese (sub)-topclub moeten belanden, wat er nog steeds in zit .
v Nistelrooij is nooit als supertalent bestempeld, terwijl hij nu wel wereldtop is !
Ik ook niet, hij laat maar heel zelden wat zien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:07 schreef methodmich het volgende:
Ik snap al die ophef rond Barreto niet echt eigenlijk.
Die is echt wel weg na de zomer van 2006 naar een Europese middenmoter of subtopper om 2 jaar later naar een echte topclub te verkassen. Hij draagt Paraguay bijna in z'n eentje en scouts zijn lyrisch over deze verbeterde Van Bommel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:07 schreef methodmich het volgende:
Ik snap al die ophef rond Barreto niet echt eigenlijk.
Hij zal heus wat kunnen, maar dat valt in een mindere omgeving extra op. Bovendien is hij wel heel vaak geblesseerd. Ik zie hem voorlopig eerder bij een team als pakweg Osasuna dan Real ofzo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hoe vaak zien jullie hele wedstrijden van NEC?
Hij heeft wedstrijden waarin hij een anonieme rol speelt. Maar die jongen kan echt veel. Ben alleen bang dat hij bij een club zit die zijn ontwikkeling niet helemaal bevordert.
Net als dat hun scouts en die van andere topclubs nog 100 andere spelers per week volgen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:54 schreef cultheld het volgende:
Wat gek dan dat Bayern München, Celtic en Tottenham hem al nauwlettend volgen.
Dat jouw "Rus" en "Portugees" er geen melding van doen, betekent niet dat Ajax hem niet volgt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Ajax en Barreto? Nog nooit gehoord.
Dat Steef iets zegt betekent ook niet gelijk dat dat waar isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat jouw "Rus" en "Portugees" er geen melding van doen, betekent niet dat Ajax hem niet volgt.
Dat laatste snap ik even niet want is Kalou veel jonger dan Emanuelson en Babel dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:27 schreef golfer het volgende:
N.a.v. Het grote Gomes-topic parte dois - Redder in nood maar even een nieuw topic?
Wie gaat het echt, vanuit de Nederlandse competitie mondiaal helemaal waarmaken in de toekomst?
Mijn voorspellingen: Gomes, Maduro, Emanuelson en Babel.
Misschien, maar daar is ie nu nog te jong voor: Kalou en eventueel dat jochie van PSV.
Razic.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Net als dat hun scouts en die van andere topclubs nog 100 andere spelers per week volgen.
Waarschijnlijk toch teveel gezegdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:03 schreef Noca het volgende:
maar ik zal er niet teveel over zeggen want anders is ie hier zo weer weg
is dat een vereiste dan ?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |