Aissatie en Emanuelson lijkt me écht te vroeg om te oordelen, ik zie spelers liever een seizoen in de basis staan voordat je kunt zeggen of ze een team sterker maken of niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:27 schreef golfer het volgende:
N.a.v. Het grote Gomes-topic parte dois - Redder in nood maar even een nieuw topic?
Wie gaat het echt, vanuit de Nederlandse competitie mondiaal helemaal waarmaken in de toekomst?
Mijn voorspellingen: Comes, Maduro, Emanuelson en Babel.
Misschien, maar daar is ie nu nog te jong voor: Kalou en eventueel dat jochie van PSV.
Laat me raden, spelertje van Exelsior? En waarom gaat dat een echte wereldspeler worden?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:32 schreef Mindlight het volgende:
Het is een gokje, maar ik zeg Luigi Bruins
Typo, al veranderd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:37 schreef rubbereend het volgende:
waar speelt Comes eigenlijk Golfer?
Om eerlijk te zijn, nee.quote:
Ik heb Alex op een matige trap tegen Inzaghi na niet echt kunnen betrappen op fouten, terwijl er 70 van de 90 minuten werk aan de winkel was.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, nee.
Teveel uitglijers.
Niet echt de top-wereldspeler (die kan kiezen tussen elke club) voor de toekomst.
Prima verdediger, maar geen absolute wereldtop.
En om te voorkomen dat elke speler apart besproken wordt: wie is in de huidige Nederlandse comptetitie nou echt een toekomstige wereldster?
Zlatan absoluut. Maar is geen speler meer van de Eredivisie.quote:
Dat lijkt me zeer moeilijk, sommige voetballers kiezen net de verkeerde club uit, waardoor wij ze overhet hoofd zien bijv.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Zlatan absoluut. Maar is geen speler meer van de Eredivisie.
Robben ook niet meer.
Mijn vraag gaat om de nu in huidige in de eredivisie spelende voetballers die wij over een aantal jaren tot de absolute wereldtop zullen beschouwen.
Nee, maar dan moet je Bommel ook uitsluiten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:03 schreef twi het volgende:
Een basisspeler van een Europese topclub is in principe al een wereldster. Basisspeler omdat ik spelers als Vogel daar toch echt niet toe reken.
Nu nog even de OP nalezen en weer bij de basis beginnen:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:03 schreef twi het volgende:
Een basisspeler van een Europese topclub is in principe al een wereldster. Basisspeler omdat ik spelers als Vogel daar toch echt niet toe reken.
Lijkt me een goede vraag, Roberto Carlos is een wereldster, Kaladze en Gio niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:18 schreef twi het volgende:
Boeiend, HCE is lekker simpel
Het gaat ons erom wat hetgeen is waar wij ze naartoe praten, golfer. Bedoel jij in Emanuelson de nieuwe Roberto Carlos te zien, of de nieuwe van Bronckhorst of Kaladze? Zie jij in Maduro de nieuwe Rijkaard of de nieuwe Vogel? Ik bedoel, de eerste behoren echt tot de besten ter wereld, maar de laatsten die ik noem kunnen toch ook lekker meevoetballen, maar spreken toch niet echt tot de verbeelding.
Dat mag jij vinden, anderen denken daar anders over.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:16 schreef Steve.Porter het volgende:
gomes niet, het zal altijd een stuntelaar blijven
nou ja, je formuleerde het zo stellig alsof je over ten Rouwelaar sprak.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:22 schreef Steve.Porter het volgende:
ja maar ik zeg toch wat ik vind? of moet ik er achter zetten: naar mijn mening.. dan ben je nog wel een tijdje bezig in dit topic
Een blunder vind ik een fout die afgestraft wordt, maar hij liet er zeker een onnodig wegspringen inderdaad, welke hij met meer geluk dan wijsheid weer rechtzette (Met een wissel van Shevchenko tot gevolg). als je dat afzet tegen de rest van zijn optreden vond ik dat niet doorslaggevend eigenlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:32 schreef Steve.Porter het volgende:maar gelijk toch? Gomez maakt bijna elke wedstrijd toch wel een flinker blunder.. vanavond ook nog weer
Gomes wel?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:39 schreef El_Bassie het volgende:
Gomez zal nooit een wereldster worden.
Ik ook niet, hij is het namelijk alquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:53 schreef twi het volgende:
Kuyt zie ik geen wereldtopper worden
Zonder weer een hele discussie te willen ontketenen vraag ik me dan af wat je onder een Europese topclub verstaat. Is deze uitspraak niet sowieso wat kort door de bocht?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:03 schreef twi het volgende:
Een basisspeler van een Europese topclub is in principe al een wereldster.
Ja goed geraden, maar dat is de enige speler waarbij ik een enigszins onderbouwde mening kan geven aangezien ik hem wekelijks zie spelen. Tuurlijk kan ik ook spelers noemen die ik in de CL bezig zie en op de samenvattingen van Talpan, maar dat geeft naar mijn mening geen volledig beeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat me raden, spelertje van Exelsior? En waarom gaat dat een echte wereldspeler worden?
Ik had vanuit de OP niet begrepen dat je alleen eredivisiespelers behandeld wilden hebben, maar ok dan kom ik volgend jaar nog een keer terug in dit topicquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn vraag gaat om de nu in huidige in de eredivisie spelende voetballers die wij over een aantal jaren tot de absolute wereldtop zullen beschouwen.
Dat vind ik juist best meevallen. Het is juist redelijk half eigen club - half andere club. Dat de spelers van de eigen club relatief oververtegenwoordigd zijn is simpel te verklaren uit het gegeven dat die vaker gezien worden door degene die post.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:12 schreef PyTh het volgende:
Wel grappig dat iedereen hier vrijwel alleen de spelers pakt van "z'n eigen" club praat
Trabelsi wordt op z'n hoogst een verdienstelijke subtopper - ik denk dat-ie te houd is om een echte wereldtopper te worden. Hij is zeker goed maar zit al op z'n top.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:12 schreef PyTh het volgende:
Trabelsi, Maduro en misschien Babel als hij als spits gebruikt wordt
baretto moet wel constanter worden, dan wordt het een grotequote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nigel de Jong niet?? (nog niet voorbij zien komen nl.)
Edgar Barreto zal ook wel een keer een grote buitenlandse club krijgen (clubs als AS Roma, Celtic en HSV zaten al voor hem op de tribune). Maar dan heb ik het wel meer over subtop.
Op welke manier is dat slecht eigenlijk? Musampa is geen wereldtop, maar was afgelopen weekend bij Man City wel de beste man van 't veldquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:33 schreef Mwanatabu het volgende:
-Emmanuelson lijkt zelfs op Kiki Musampa, ook al zo'n natte scheet.![]()
Mentaal zwak, techniek wel goed hoor. Maar precies: geen wereldtop.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:26 schreef twi het volgende:
[..]
Op welke manier is dat slecht eigenlijk? Musampa is geen wereldtop, maar was afgelopen weekend bij Man City wel de beste man van 't veld
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:44 schreef DeTolk het volgende:
Rick Kruys. wordt een hele grote
Wat mij betreft wel, want het criterium die ik gesteld had was: huidige speler van de eredivisie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:50 schreef methodmich het volgende:
Tot welke leeftijd wil je gaan Golfer?
Telt Trabelsi bijvoorbeeld nog mee?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:57 schreef heiden6 het volgende:
Verder zou ik, alle standaardantwoorden daargelaten, graag meegaan met degene die Samaras noemde.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Moeilijk hé, namen goed spellen van spelers van je favoriete club, het is Afellay
![]()
Ik heb 3 fok schermen ben in 3 topics dan gaat er wel eens wat foutquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Moeilijk hé, namen goed spellen van spelers van je favoriete club, het is Afellay
![]()
als zelfs de KNVB die fout maakt, mag hij dat toch ook welquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
Babel is 18, wat verwacht je van die jongen nu? Hij heeft snelheid, heeft een schot, heeft de individuele actie en nog tien jaar om heel veel bij te leren. Fysiek is 'ie sterk, groot en heeft een topfit lichaam waar menig Nigeriaan U20 jaloers op zou zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Babel echt niet die is te licht zelfde geld dus ook voor Emanuelson. Die worden nu beetje gehypt. Huntelaar en Alex zijn zo al zeker 2 klasse beter.
Affelay ! haalt het ook wel
en van de WK -toernooien in de U21 versie....quote:FIFA U-17 World Championship
FIFA U-17 World Championship Peru 2005
Winner Mexico
Second Brazil
Third Netherlands
Fourth Turkey
adidas Golden Shoe Carlos Vela (MEX) 5 goals
adidas Golden Ball Anderson (BRA)
FIFA Fair play award Korea DPR
FIFA U-17 World Championship Finland 2003
Winner Brazil
Second Spain
Third Argentina
Fourth Colombia
adidas Golden Shoe Cesc (ESP) 5 goals
adidas Golden Ball Cesc (ESP)
FIFA Fair play award Costa Rica
FIFA U-17 World Championship Trinidad 2001
Winner France
Second Nigeria
Third Burkina Faso
Fourth Argentina
adidas Golden Shoe Florent Sinama Pongolle (FRA) 9 goals
adidas Golden Ball Florent Sinama Pongolle (FRA)
FIFA Fair play award Nigeria
FIFA U-17 World Championship New Zealand 1999
Winner Brazil
Second Australia
Third Ghana
Fourth USA
adidas Golden Shoe Ishmael Addo (GHA) 7 goals
adidas Golden Ball Landon Donovan (USA)
FIFA Fair play award Mexico
FIFA U-17 World Championship Egypt 1997
Winner Brazil
Second Ghana
Third Spain
Fourth Germany
adidas Golden Shoe David (ESP) 7 goals
adidas Golden Ball Sergio (ESP)
FIFA Fair play award Argentina
FIFA U-17 World Championship Ecuador 1995
Winner Ghana
Second Brazil
Third Argentina
Fourth Oman
adidas Golden Shoe Daniel Allsopp (AUS) 5 goals
adidas Golden Ball Mohamed Al Kathiri (OMN)
FIFA Fair play award Brazil
FIFA U-17 World Championship Japan 1993
Winner Nigeria
Second Ghana
Third Chile
Fourth Poland
adidas Golden Shoe Wilson Oruma (NGA) 6 goals
adidas Golden Ball Daniel Addo (GHA)
FIFA Fair play award Nigeria
FIFA U-17 World Championship Italy 1991
Winner Ghana
Second Spain
Third Argentina
Fourth Qatar
adidas Golden Shoe Adriano Silva (BRA) 4 goals
adidas Golden Ball Nii Odartey Lamptey (GHA)
FIFA U-17 World Championship Scotland 1989
Winner Saudi Arabia
Second Scotland
Third Portugal
Fourth Bahrain
adidas Golden Shoe Fode Camara (GUI) 3 goals
adidas Golden Ball James Will (SCO)
FIFA Fair play award Bahrain
FIFA U-17 World Championship Canada 1987
Winner Soviet Union
Second Nigeria
Third Cote D'Ivoire
Fourth Italy
adidas Golden Shoe Moussa Traore (CIV) 5 goals
adidas Golden Ball Philip Osundo (NGA) / Moussa Traore (CIV)
FIFA Fair play award Soviet Union
FIFA U-17 World Championship China 1985
Winner Nigeria
Second Germany FR
Third Brazil
Fourth Guinea
adidas Golden Shoe Marcel Witeczek (FRG) 8 goals
adidas Golden Ball William de Oliveira
FIFA Fair play award West Germany
Wat ik hiermee wil zeggen dat voetballers die als echte talenten worden beschouwd niet altijd door hoeven te breken (zie ook Freddie Adu enz.)quote:FIFA World Youth Championship Netherlands 2005
Winner Argentina
Second Nigeria
Third Brazil
Fourth Morroco
adidas Golden Shoe Lionel Messi (ARG) 6 Goals
adidas Golden Ball Lionel Messi (ARG)
FIFA Fair play award Colombia
FIFA World Youth Championship UAE 2003
Winner Brazil
Second Spain
Third Colombia
Fourth Argentina
adidas Golden Shoe Ed Johnson (USA) 4 Goals
adidas Golden Ball Ismail Matar (UAE)
FIFA World Youth Championship Argentina 2001
Winner Argentina
Second Ghana
Third Egypt
Fourth Paraguay
adidas Golden Shoe Javier Saviola (ARG) 11 Goals
adidas Golden Ball Javier Saviola (ARG)
FIFA World Youth Championship Nigeria 1999
Winner Spain
Second Japan
Third Mali
Fourth Uruguay
adidas Golden Shoe Pablo (ESP) 5 Goals
adidas Golden Ball Seydou Keita (MLI)
FIFA Fair play award Croatia
FIFA World Youth Championship Malaysia 1997
Winner Argentina
Second Uruguay
Third Ireland
Fourth Ghana
adidas Golden Shoe Adailton (BRA) 10 Goals
adidas Golden Ball Nicolas Olivera (URU)
FIFA World Youth Championship Qatar 1995
Winner Argentina
Second Brazil
Third Portugal
Fourth Spain
adidas Golden Shoe Joseba (ESP) 7 Goals
adidas Golden Ball Caio (BRA)
FIFA Fair play award Japan
FIFA World Youth Championship Australia 1993
Winner Brazil
Second Ghana
Third England
Fourth Australia
adidas Golden Shoe Henry Zambrano (CHI) 3 Goals
adidas Golden Ball Adriano Silva (BRA)
FIFA Fair play award England
FIFA World Youth Championship Portugal 1991
Winner Portugal
Second Brazil
Third Soviet Union
Fourth Australia
adidas Golden Shoe Serguei Cherbakov (URS) 5 Goals
adidas Golden Ball Peixe (POR)
FIFA Fair play award Soviet Union
FIFA World Youth Championship Saudi Arabia 1989
Winner Portugal
Second Nigeria
Third Brazil
Fourth USA
adidas Golden Shoe Oleg Salenko (URS) 5 Goals
adidas Golden Ball Bismarck (BRA)
FIFA Fair play award USA
FIFA World Youth Championship Chile 1987
Winner Yugoslavia
Second Germany FR
Third Germany DR
Fourth Chile
adidas Golden Shoe Marcel Witeczek (GER) 7 Goals
adidas Golden Ball Robert Prosinecki (YUG)
FIFA Fair play award Germany FR
FIFA World Youth Championship USSR 1985
Winner Brazil
Second Spain
Third Nigeria
Fourth USA
adidas Golden Shoe Sebastian Losada (ESP) 3 Goals
adidas Golden Ball Paulo Silas (BRA)
FIFA World Youth Championship Mexico 1983
Winner Brazil
Second Argentina
Third Poland
Fourth Korea Republic
adidas Golden Shoe Geovani Silva (BRA) 6 Goals
adidas Golden Ball Geovani Silva (BRA)
FIFA Fair play award Korea Republic
FIFA World Youth Championship Australia 1981
Winner Germany FR
Second Qatar
Third Romania
Fourth England
adidas Golden Shoe Mark Koussas (AUS) 4 Goals
adidas Golden Ball Romulus Gabor (ROU)
FIFA Fair play award Australia
FIFA World Youth Championship Japan 1979
Winner Argentina
Second Soviet Union
Third Uruguay
Fourth Poland
adidas Golden Shoe Ramon Diaz (ARG) 8 Goals
adidas Golden Ball Diego Maradona (ARG)
FIFA Fair play award Poland
FIFA World Youth Championship Tunisia 1977
Winner Soviet Union
Second Mexico
Third Brazil
Fourth Uruguay
adidas Golden Shoe Quina (BRA) 4 Goals
adidas Golden Ball Vladimir Bessonov (URS)
FIFA Fair play award Brazil
wesley verhoekquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:29 schreef Chen het volgende:
Elia kan verkomen als hij naar PSV verkast! Wesley Verhoek kan ook erg ver komen beide van ADO
Hahaha, jij bent echt grappig joh.. hoevaak heb jij Wesley Verhoek nou in het echt zien spelen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:39 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
wesley verhoekDe man kan nog geen skippybal in de noordzee trappen, ongekend.
Kone, Maduro, Sneijder en Maxwell. Meer niet. Volgens mij zijn we te positief over de HCE.
genoeg op versatel en Canal+ om te oordelen dat het een middelmatig talent is. Noem 1 kwaliteit waarmee hij een eventuele toekomstige mondiale ster kan worden? Als ie geluk heeft kan ie niveau John de Jong, Rob Wieleart etc halen. Meer niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:44 schreef Chen het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent echt grappig joh.. hoevaak heb jij Wesley Verhoek nou in het echt zien spelen?
Zijn doorzettingsvermogen, zijn mentaliteit, zijn snelheid, zijn voorzet, ze techniek.. natuurlijk is die nog niet goed genoeg... maar dat komt allemaal die jongen is 19 en okay.. hij zal waarschijnlijk nooit bij een hele grote club zoals Real Madrid, of Chelsea spelen maar het zou mij niks verbazen als hij bij een club als Celtic of Werder Bremen goed meedraait.. toch clubs die Europees actief zijn en niet de minste clubs..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:47 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
genoeg op versatel en Canal+ om te oordelen dat het een middelmatig talent is. Noem 1 kwaliteit waarmee hij een eventuele toekomstige mondiale ster kan worden? Als ie geluk heeft kan ie niveau John de Jong, Rob Wieleart etc halen. Meer niet.
Heel veel van die spelers hebben in ieder geval invalbeurten genoten. De rest ken ik van internationale toernooien en jongens die bij die clubs spelen met een behoorlijk inzicht in hun collega's.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Overigens speelt een aanzienlijk deel van jouw namen nog niet in de eredivisie Cult.
Jenner beslist niet. Leuke Coerver-techniek maar die hebben ze in de zaal allemaal (ik zelf ook), dus dat zegt niks. Dan is een Elia al 10 keer zo goed met z'n snelheid en inzicht.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Julian Jenner, dat lijkt me toch echt niet eigenlijk.
Wat een belachelijke lijst is dit zeg. Goede spelers, maar geen topclub materiaal...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:08 schreef cultheld het volgende:
Definieer "mondiale ster". Moet ik dan denken aan de buitencategorie Henry - Shevchenko - Terry - Vieira - Zidane - Nedved, of tellen spelers van het kaliber Blasi, Iniesta, Solari en Frings ook mee?
In het eerste geval:
Maduro, Trabelsi, De Guzman, Kalou, Alex, Gomes, Aissati, Koné
In het tweede geval komen daar de volgende spelers nog bij:
Farfán, Sneijder, Barreto, Vormer, Medunjanin, Kuijt, Vermeer, Afellay, Boerrigter(met de juiste begeleiding een iets mindere versie van Robben), Maxwell, Carrizo, Grygera, Kruys, Greene, Zomer, Perez, Goossens, De Zeeuw, Schaars, Mathijsen, Huntelaar, Stekelenburg, Sarpong, Landzaat, Biseswar, Vonlanthen, Samaras, Opdam, Timmer, Van Galen, Jansen, Väyrynen, Marcellis, Faber, Paridaans, Van Boekel, Dufour, Beerens, Janssen (PSV), Anita, Di Tomasso, Bakircioglü, De Ceulaer, Bouaouzan, Culina, Tiendalli, Elia.
Spelers waar we zeker op moeten letten: Brama, Middeldorp, Siers, Hikspoors, Boffin
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jenner beslist niet. Leuke Coerver-techniek maar die hebben ze in de zaal allemaal (ik zelf ook), dus dat zegt niks. Dan is een Elia al 10 keer zo goed met z'n snelheid en inzicht.
Wees eens iets concreter?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat een belachelijke lijst is dit zeg. Goede spelers, maar geen topclub materiaal...
Jan van Deinsen Frans Thijssen Jan Peters Kees van Wonderen en Kees van Kooten heben onder Coerver getraind en haalden door zijn methode het Nedderlands elftal.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jenner beslist niet. Leuke Coerver-techniek maar die hebben ze in de zaal allemaal (ik zelf ook), dus dat zegt niks. Dan is een Elia al 10 keer zo goed met z'n snelheid en inzicht.
Als hij die acties nog verder aanscherpt zeg ik van, waarom niet? Hij heeft de juiste eigenschappen wel om een goeie te worden. Al moet hij nog wel wat stabieler worden in z'n hoofd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het ventje komt net kijken. Die leert nog wel functioneel spelen. Dat wordt een topper. Vanenburg was ook altijd aan het pielen. Maar was op het EK-88 één van onze beste spelers als control;erende middenvelder.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als hij die acties nog verder aanscherpt zeg ik van, waarom niet? Hij heeft de juiste eigenschappen wel om een goeie te worden. Al moet hij nog wel wat stabieler worden in z'n hoofd.
Ik vind het niet echt bijzonder. Ik heb die technieken ook, alleen heb ik geen snelheid en de conditie van Maradona na z'n 35e. Een Elia is veel explosiever dan Jenner en bovendien sneller. Ik denk dat Jenner hooguit het niveau van Gronkjaer zal halen en dat is alleen het geval wanneer álles hem mee zal zitten. Dan is alle potentie behaald bij hem.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als hij die acties nog verder aanscherpt zeg ik van, waarom niet? Hij heeft de juiste eigenschappen wel om een goeie te worden. Al moet hij nog wel wat stabieler worden in z'n hoofd.
Hij is belangrijker bij NAC dan Pierre, als het aankomt op de doelpuntenproductie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:10 schreef rubbereend het volgende:
CultheldVonlanthen?
hij blinkt niet eens uit bij NAC
Maar toekomstige mondiale ster? Dacht het niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:24 schreef cultheld het volgende:
Hij is belangrijker bij NAC dan Pierre, als het aankomt op de doelpuntenproductie.
Hij zal zeker geen nieuwe Robinho of Crespo worden. Maar ik zie hem nog wel eindigen bij een Fiorentina, Tottenham Hotspur of Schalke 04.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar toekomstige mondiale ster? Dacht het niet.
en welke wereldsterren voetballen daar nu?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij zal zeker geen nieuwe Robinho of Crespo worden. Maar ik zie hem nog wel eindigen bij een Fiorentina, Tottenham Hotspur of Schalke 04.
Zie mijn eerste post in dit topic. Wanneer mensen al met namen als Huntelaar en Babel komen als wereldsterren van de toekomst, dan mag ook Vonlanthen niet ontbreken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en welke wereldsterren voetballen daar nu?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zie mijn eerste post in dit topic. Wanneer mensen al met namen als Huntelaar en Babel komen als wereldsterren van de toekomst, dan mag ook Vonlanthen niet ontbreken.
Luca Toni, Edgar Davids en Kevin Kuranyiquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en welke wereldsterren voetballen daar nu?
Met net zo'n enorme techniek als jij volgens de Coerver-schoolquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:34 schreef cultheld het volgende:
Wanneer mensen al met namen als Huntelaar en Babel komen als wereldsterren van de toekomst, dan mag ook Vonlanthen niet ontbreken.
In dat geval kun je mijn lijstje heel wat korter maken. Het lijstje wat ik postte, vertegenwoordigt mijns inziens toekomstige spelers van Europees (sub)top-niveau.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]dan hoef jij je toch niet aan het doel van dit topic te ontrekken, je moet lekker tegen die namen ingaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |