Ik ook niet, hij is het namelijk alquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:53 schreef twi het volgende:
Kuyt zie ik geen wereldtopper worden
Zonder weer een hele discussie te willen ontketenen vraag ik me dan af wat je onder een Europese topclub verstaat. Is deze uitspraak niet sowieso wat kort door de bocht?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:03 schreef twi het volgende:
Een basisspeler van een Europese topclub is in principe al een wereldster.
Ja goed geraden, maar dat is de enige speler waarbij ik een enigszins onderbouwde mening kan geven aangezien ik hem wekelijks zie spelen. Tuurlijk kan ik ook spelers noemen die ik in de CL bezig zie en op de samenvattingen van Talpan, maar dat geeft naar mijn mening geen volledig beeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat me raden, spelertje van Exelsior? En waarom gaat dat een echte wereldspeler worden?
Ik had vanuit de OP niet begrepen dat je alleen eredivisiespelers behandeld wilden hebben, maar ok dan kom ik volgend jaar nog een keer terug in dit topicquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn vraag gaat om de nu in huidige in de eredivisie spelende voetballers die wij over een aantal jaren tot de absolute wereldtop zullen beschouwen.
Dat vind ik juist best meevallen. Het is juist redelijk half eigen club - half andere club. Dat de spelers van de eigen club relatief oververtegenwoordigd zijn is simpel te verklaren uit het gegeven dat die vaker gezien worden door degene die post.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:12 schreef PyTh het volgende:
Wel grappig dat iedereen hier vrijwel alleen de spelers pakt van "z'n eigen" club praat
Trabelsi wordt op z'n hoogst een verdienstelijke subtopper - ik denk dat-ie te houd is om een echte wereldtopper te worden. Hij is zeker goed maar zit al op z'n top.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:12 schreef PyTh het volgende:
Trabelsi, Maduro en misschien Babel als hij als spits gebruikt wordt
baretto moet wel constanter worden, dan wordt het een grotequote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nigel de Jong niet?? (nog niet voorbij zien komen nl.)
Edgar Barreto zal ook wel een keer een grote buitenlandse club krijgen (clubs als AS Roma, Celtic en HSV zaten al voor hem op de tribune). Maar dan heb ik het wel meer over subtop.
Op welke manier is dat slecht eigenlijk? Musampa is geen wereldtop, maar was afgelopen weekend bij Man City wel de beste man van 't veldquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:33 schreef Mwanatabu het volgende:
-Emmanuelson lijkt zelfs op Kiki Musampa, ook al zo'n natte scheet.![]()
Mentaal zwak, techniek wel goed hoor. Maar precies: geen wereldtop.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:26 schreef twi het volgende:
[..]
Op welke manier is dat slecht eigenlijk? Musampa is geen wereldtop, maar was afgelopen weekend bij Man City wel de beste man van 't veld
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:44 schreef DeTolk het volgende:
Rick Kruys. wordt een hele grote
Wat mij betreft wel, want het criterium die ik gesteld had was: huidige speler van de eredivisie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:50 schreef methodmich het volgende:
Tot welke leeftijd wil je gaan Golfer?
Telt Trabelsi bijvoorbeeld nog mee?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:57 schreef heiden6 het volgende:
Verder zou ik, alle standaardantwoorden daargelaten, graag meegaan met degene die Samaras noemde.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Moeilijk hé, namen goed spellen van spelers van je favoriete club, het is Afellay
![]()
Ik heb 3 fok schermen ben in 3 topics dan gaat er wel eens wat foutquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Moeilijk hé, namen goed spellen van spelers van je favoriete club, het is Afellay
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |