abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31585530
5 namen die mij als eerste te binnen schieten zijn Brama, Huntelaar, Maduro, Vlaar en Jenner.
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_31585533
Overigens speelt een aanzienlijk deel van jouw namen nog niet in de eredivisie Cult.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31585613
Julian Jenner, dat lijkt me toch echt niet eigenlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_31585636
Jenner doet het wel leuk, maar wil wel meer van hem zien zodat ik er een echt oordeel over geef.
pi_31585665
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Overigens speelt een aanzienlijk deel van jouw namen nog niet in de eredivisie Cult.
Heel veel van die spelers hebben in ieder geval invalbeurten genoten. De rest ken ik van internationale toernooien en jongens die bij die clubs spelen met een behoorlijk inzicht in hun collega's.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31585718
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Julian Jenner, dat lijkt me toch echt niet eigenlijk.
Jenner beslist niet. Leuke Coerver-techniek maar die hebben ze in de zaal allemaal (ik zelf ook), dus dat zegt niks. Dan is een Elia al 10 keer zo goed met z'n snelheid en inzicht.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 19:41:52 #82
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31585753
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:08 schreef cultheld het volgende:
Definieer "mondiale ster". Moet ik dan denken aan de buitencategorie Henry - Shevchenko - Terry - Vieira - Zidane - Nedved, of tellen spelers van het kaliber Blasi, Iniesta, Solari en Frings ook mee?

In het eerste geval:
Maduro, Trabelsi, De Guzman, Kalou, Alex, Gomes, Aissati, Koné

In het tweede geval komen daar de volgende spelers nog bij:
Farfán, Sneijder, Barreto, Vormer, Medunjanin, Kuijt, Vermeer, Afellay, Boerrigter(met de juiste begeleiding een iets mindere versie van Robben), Maxwell, Carrizo, Grygera, Kruys, Greene, Zomer, Perez, Goossens, De Zeeuw, Schaars, Mathijsen, Huntelaar, Stekelenburg, Sarpong, Landzaat, Biseswar, Vonlanthen, Samaras, Opdam, Timmer, Van Galen, Jansen, Väyrynen, Marcellis, Faber, Paridaans, Van Boekel, Dufour, Beerens, Janssen (PSV), Anita, Di Tomasso, Bakircioglü, De Ceulaer, Bouaouzan, Culina, Tiendalli, Elia.

Spelers waar we zeker op moeten letten: Brama, Middeldorp, Siers, Hikspoors, Boffin
Wat een belachelijke lijst is dit zeg. Goede spelers, maar geen topclub materiaal...
A.M.A.B
pi_31585822
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jenner beslist niet. Leuke Coerver-techniek maar die hebben ze in de zaal allemaal (ik zelf ook), dus dat zegt niks. Dan is een Elia al 10 keer zo goed met z'n snelheid en inzicht.
www.thuisuiteten.nl
pi_31585881
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:41 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Wat een belachelijke lijst is dit zeg. Goede spelers, maar geen topclub materiaal...
Wees eens iets concreter?
  Trouwste user 2022 donderdag 20 oktober 2005 @ 19:49:00 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_31585907
quote:

[..]

Jan van Deinsen Frans Thijssen Jan Peters Kees van Wonderen en Kees van Kooten heben onder Coerver getraind en haalden door zijn methode het Nedderlands elftal.

Ik zou jouw Coerver techniek wel eens willen zien. Volgens mij ben je een briljante speler.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31585910
quote:

[..]

Als hij die acties nog verder aanscherpt zeg ik van, waarom niet? Hij heeft de juiste eigenschappen wel om een goeie te worden. Al moet hij nog wel wat stabieler worden in z'n hoofd.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 donderdag 20 oktober 2005 @ 19:51:03 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_31585951
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Als hij die acties nog verder aanscherpt zeg ik van, waarom niet? Hij heeft de juiste eigenschappen wel om een goeie te worden. Al moet hij nog wel wat stabieler worden in z'n hoofd.
Het ventje komt net kijken. Die leert nog wel functioneel spelen. Dat wordt een topper. Vanenburg was ook altijd aan het pielen. Maar was op het EK-88 één van onze beste spelers als control;erende middenvelder.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31586089
Maar bij NAC is men nog niet eens echt overtuigd van Jenners klasse. Diba begon ook zo.
www.thuisuiteten.nl
pi_31586101
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik vind het niet echt bijzonder. Ik heb die technieken ook, alleen heb ik geen snelheid en de conditie van Maradona na z'n 35e. Een Elia is veel explosiever dan Jenner en bovendien sneller. Ik denk dat Jenner hooguit het niveau van Gronkjaer zal halen en dat is alleen het geval wanneer álles hem mee zal zitten. Dan is alle potentie behaald bij hem.
pi_31589925
Farfán wordt een wereldtopper als hij de juiste keuzes gaat maken in zijn loopbaan. Jenner wordt een leuke speler voor de Eredivisie, maar geen internationale topper. Maar goed, dat zal gelden voor het gros van de lijst van Cult. Zo'n Elia zie ik ook geen topper worden. Leuke speler voor in de subtop van de Eredivisie, maar meer ook niet.

Dan al die PSV-talenten... waar zijn jongens als Guijo-Velasco, Bakkal en De Roover gebleven?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 oktober 2005 @ 02:10:02 #91
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31596287
Cultheld Vonlanthen? hij blinkt niet eens uit bij NAC
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31596488
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 02:10 schreef rubbereend het volgende:
Cultheld Vonlanthen? hij blinkt niet eens uit bij NAC
Hij is belangrijker bij NAC dan Pierre, als het aankomt op de doelpuntenproductie.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 02:27:35 #93
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31596537
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 02:24 schreef cultheld het volgende:

Hij is belangrijker bij NAC dan Pierre, als het aankomt op de doelpuntenproductie.
Maar toekomstige mondiale ster? Dacht het niet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31596590
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 02:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar toekomstige mondiale ster? Dacht het niet.
Hij zal zeker geen nieuwe Robinho of Crespo worden. Maar ik zie hem nog wel eindigen bij een Fiorentina, Tottenham Hotspur of Schalke 04.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 oktober 2005 @ 02:32:27 #95
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31596608
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 02:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij zal zeker geen nieuwe Robinho of Crespo worden. Maar ik zie hem nog wel eindigen bij een Fiorentina, Tottenham Hotspur of Schalke 04.
en welke wereldsterren voetballen daar nu?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31596631
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 02:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Zie mijn eerste post in dit topic. Wanneer mensen al met namen als Huntelaar en Babel komen als wereldsterren van de toekomst, dan mag ook Vonlanthen niet ontbreken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 oktober 2005 @ 02:36:05 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31596672
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 02:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zie mijn eerste post in dit topic. Wanneer mensen al met namen als Huntelaar en Babel komen als wereldsterren van de toekomst, dan mag ook Vonlanthen niet ontbreken.
dan hoef jij je toch niet aan het doel van dit topic te ontrekken, je moet lekker tegen die namen ingaan
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 02:36:42 #98
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_31596681
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 02:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Luca Toni, Edgar Davids en Kevin Kuranyi
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 02:39:05 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31596706
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 02:34 schreef cultheld het volgende:
Wanneer mensen al met namen als Huntelaar en Babel komen als wereldsterren van de toekomst, dan mag ook Vonlanthen niet ontbreken.
Met net zo'n enorme techniek als jij volgens de Coerver-school
Ik zit met tranen over de wangen van het lachen jouw posts steeds te lezen
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31596708
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 02:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dan hoef jij je toch niet aan het doel van dit topic te ontrekken, je moet lekker tegen die namen ingaan
In dat geval kun je mijn lijstje heel wat korter maken. Het lijstje wat ik postte, vertegenwoordigt mijns inziens toekomstige spelers van Europees (sub)top-niveau.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')