Heel veel van die spelers hebben in ieder geval invalbeurten genoten. De rest ken ik van internationale toernooien en jongens die bij die clubs spelen met een behoorlijk inzicht in hun collega's.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Overigens speelt een aanzienlijk deel van jouw namen nog niet in de eredivisie Cult.
Jenner beslist niet. Leuke Coerver-techniek maar die hebben ze in de zaal allemaal (ik zelf ook), dus dat zegt niks. Dan is een Elia al 10 keer zo goed met z'n snelheid en inzicht.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Julian Jenner, dat lijkt me toch echt niet eigenlijk.
Wat een belachelijke lijst is dit zeg. Goede spelers, maar geen topclub materiaal...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:08 schreef cultheld het volgende:
Definieer "mondiale ster". Moet ik dan denken aan de buitencategorie Henry - Shevchenko - Terry - Vieira - Zidane - Nedved, of tellen spelers van het kaliber Blasi, Iniesta, Solari en Frings ook mee?
In het eerste geval:
Maduro, Trabelsi, De Guzman, Kalou, Alex, Gomes, Aissati, Koné
In het tweede geval komen daar de volgende spelers nog bij:
Farfán, Sneijder, Barreto, Vormer, Medunjanin, Kuijt, Vermeer, Afellay, Boerrigter(met de juiste begeleiding een iets mindere versie van Robben), Maxwell, Carrizo, Grygera, Kruys, Greene, Zomer, Perez, Goossens, De Zeeuw, Schaars, Mathijsen, Huntelaar, Stekelenburg, Sarpong, Landzaat, Biseswar, Vonlanthen, Samaras, Opdam, Timmer, Van Galen, Jansen, Väyrynen, Marcellis, Faber, Paridaans, Van Boekel, Dufour, Beerens, Janssen (PSV), Anita, Di Tomasso, Bakircioglü, De Ceulaer, Bouaouzan, Culina, Tiendalli, Elia.
Spelers waar we zeker op moeten letten: Brama, Middeldorp, Siers, Hikspoors, Boffin
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jenner beslist niet. Leuke Coerver-techniek maar die hebben ze in de zaal allemaal (ik zelf ook), dus dat zegt niks. Dan is een Elia al 10 keer zo goed met z'n snelheid en inzicht.
Wees eens iets concreter?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat een belachelijke lijst is dit zeg. Goede spelers, maar geen topclub materiaal...
Jan van Deinsen Frans Thijssen Jan Peters Kees van Wonderen en Kees van Kooten heben onder Coerver getraind en haalden door zijn methode het Nedderlands elftal.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jenner beslist niet. Leuke Coerver-techniek maar die hebben ze in de zaal allemaal (ik zelf ook), dus dat zegt niks. Dan is een Elia al 10 keer zo goed met z'n snelheid en inzicht.
Als hij die acties nog verder aanscherpt zeg ik van, waarom niet? Hij heeft de juiste eigenschappen wel om een goeie te worden. Al moet hij nog wel wat stabieler worden in z'n hoofd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het ventje komt net kijken. Die leert nog wel functioneel spelen. Dat wordt een topper. Vanenburg was ook altijd aan het pielen. Maar was op het EK-88 één van onze beste spelers als control;erende middenvelder.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als hij die acties nog verder aanscherpt zeg ik van, waarom niet? Hij heeft de juiste eigenschappen wel om een goeie te worden. Al moet hij nog wel wat stabieler worden in z'n hoofd.
Ik vind het niet echt bijzonder. Ik heb die technieken ook, alleen heb ik geen snelheid en de conditie van Maradona na z'n 35e. Een Elia is veel explosiever dan Jenner en bovendien sneller. Ik denk dat Jenner hooguit het niveau van Gronkjaer zal halen en dat is alleen het geval wanneer álles hem mee zal zitten. Dan is alle potentie behaald bij hem.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als hij die acties nog verder aanscherpt zeg ik van, waarom niet? Hij heeft de juiste eigenschappen wel om een goeie te worden. Al moet hij nog wel wat stabieler worden in z'n hoofd.
Hij is belangrijker bij NAC dan Pierre, als het aankomt op de doelpuntenproductie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:10 schreef rubbereend het volgende:
CultheldVonlanthen?
hij blinkt niet eens uit bij NAC
Maar toekomstige mondiale ster? Dacht het niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:24 schreef cultheld het volgende:
Hij is belangrijker bij NAC dan Pierre, als het aankomt op de doelpuntenproductie.
Hij zal zeker geen nieuwe Robinho of Crespo worden. Maar ik zie hem nog wel eindigen bij een Fiorentina, Tottenham Hotspur of Schalke 04.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar toekomstige mondiale ster? Dacht het niet.
en welke wereldsterren voetballen daar nu?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij zal zeker geen nieuwe Robinho of Crespo worden. Maar ik zie hem nog wel eindigen bij een Fiorentina, Tottenham Hotspur of Schalke 04.
Zie mijn eerste post in dit topic. Wanneer mensen al met namen als Huntelaar en Babel komen als wereldsterren van de toekomst, dan mag ook Vonlanthen niet ontbreken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en welke wereldsterren voetballen daar nu?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zie mijn eerste post in dit topic. Wanneer mensen al met namen als Huntelaar en Babel komen als wereldsterren van de toekomst, dan mag ook Vonlanthen niet ontbreken.
Luca Toni, Edgar Davids en Kevin Kuranyiquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en welke wereldsterren voetballen daar nu?
Met net zo'n enorme techniek als jij volgens de Coerver-schoolquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:34 schreef cultheld het volgende:
Wanneer mensen al met namen als Huntelaar en Babel komen als wereldsterren van de toekomst, dan mag ook Vonlanthen niet ontbreken.
In dat geval kun je mijn lijstje heel wat korter maken. Het lijstje wat ik postte, vertegenwoordigt mijns inziens toekomstige spelers van Europees (sub)top-niveau.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]dan hoef jij je toch niet aan het doel van dit topic te ontrekken, je moet lekker tegen die namen ingaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |