Drie weken plus 1 dag nu. :')quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:05 schreef Michellus het volgende:
3 weken voordat je hem hebt joh?
Ik had hem binnen exact 6 dagen!
Kek dingetje trouwens, ben er echt blij mee!
Jammer dat ik er nu achter kom dat ik geen USB 2.0 heb![]()
17 okt 2005 11:24 Arnhem Delivered
17 okt 2005 09:36 Arnhem Out For Delivery
14 okt 2005 23:29 Arnhem Consignment Received At Transit Point
14 okt 2005 23:29 Arnhem Import Received
14 okt 2005 17:44 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
13 okt 2005 16:47 Hong Kong Consignment Received At Transit Point
12 okt 2005 10:00 Hong Kong Linehaul Delayed (airport Closure/bomb Scare/security Check)
11 okt 2005 22:35 Shenzhen Shipped From Originating Depot
11 okt 2005 18:14 Shenzhen Consignment Received At Transit Point
Ik niet. De nano is niet vergelijkbaar met een 'normale' ipod. Had ik nu net een 4G ipod gekocht, dan had ik me inderdaad best wel genaaid gevoeldquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:59 schreef Steve-O het volgende:
Voelen juliie je nou niet genaaid met de komst van de 5g Ipod(video) ?
Eerst dacht ik: GVD zeg! Net een week heb ik em en nu is er een veel coolere uit?!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:59 schreef Steve-O het volgende:
Voelen juliie je nou niet genaaid met de komst van de 5g Ipod(video) ?
Zou ik ook wel willen weten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:57 schreef nikk het volgende:
Waar vind je trouwens die uitgebreide status-rapporten?
Als je het doet via de site van apple dan is dat gewoon betrouwbaar hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen weten.
Verder; is het bestellen via Apple store online net zo betrouwbaar als bijvoorbeeld Bol.com? Het is natuurlijk een smak geld die je vantevoren moet betalen, dus daar twijfel ik nog enigszins over ..
En vandaag wederop niets mogen ontvangen. Het lijkt erop dat de mijne geleverd word via de kruiwagenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:03 schreef nikk het volgende:
Vorig topic:
[CENTRAAL] iPod Nano #3
[..]
Drie weken plus 1 dag nu.
Shipment Picked Up (LONG HUA, CHINA) 11 Oct 2005 21:20
Depart Terminal HONG KONG, HK, HK 12 Oct 2005 07:35
Arrive Terminal AMSTERDAM, NH, NL 17 Oct 2005 09:56
Out For Delivery AMSTERDAM, NH, NL 17 Oct 2005 13:45
En ja, je ziet het goed. Out for delivery sinds gistermiddag
Per postduifquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:32 schreef nikk het volgende:
[..]
En vandaag wederop niets mogen ontvangen. Het lijkt erop dat de mijne geleverd word via de kruiwagen
Voer je trekkingnummer in op www.tnt.nlquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:57 schreef nikk het volgende:
Waar vind je trouwens die uitgebreide status-rapporten?
WTF. Bij mij was het gewoon out for delivery en nog dezelfde dag om 14:15 geleverd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:32 schreef nikk het volgende:
[..]
En vandaag wederop niets mogen ontvangen. Het lijkt erop dat de mijne geleverd word via de kruiwagen
Inderdaad, bij mij ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:37 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Voer je trekkingnummer in op www.tnt.nl
[..]
WTF. Bij mij was het gewoon out for delivery en nog dezelfde dag om 14:15 geleverd.
Sommige mensen vinden het handig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wat heb je aan zo'n lanyard?
Je bedoeld deze.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:49 schreef Itsamemario het volgende:
[..]
Ik zit er trouwens sterk aan te denken om nog een USB kabel te halen op de apple-site (garantie weetjewel) en om er dan een zo'n lanyard van te maken (zoals de link die hier pas stond)
!
Ik heb helaas geen TNT trackingnummer. Wel een Kuehne + Nagel nummer, maar via de site kunnen ze mijn bestelling niet vinden. Ik had een beetje gehoopt dat je die uitgebreide rapporten via de apple site zou kunnen vinden. Maar goed, zo nodig hoef ik die ook niet te zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:37 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Voer je trekkingnummer in op www.tnt.nl
Dat vind ik ook zo idioot. Mensen die na mijn besteldatum iets hebben besteld hebben voor mij hun nano ontvangen... Zelfs 'out for delivery' moet kennelijk minimaal 48 uur durenquote:WTF. Bij mij was het gewoon out for delivery en nog dezelfde dag om 14:15 geleverd.
Probeer het hier eens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:00 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen TNT trackingnummer. Wel een Kuehne + Nagel nummer, maar via de site kunnen ze mijn bestelling niet vinden. Ik had een beetje gehoopt dat je die uitgebreide rapporten via de apple site zou kunnen vinden. Maar goed, zo nodig hoef ik die ook niet te zien
Ik gebruik ook gewoon USB 1.1, gaat nog best met een acceptabele snelheid. Vind het niet de 15 euro waard voor een USB 2.0 PCI kaartje. Heb ook eigenlijk geen PCI-sloten meerquote:Jammer dat ik er nu achter kom dat ik geen USB 2.0 heb
quote:
quote:17 okt 05 booking slot obtained
17 okt 05 departed direct
17 okt 05 accept scanned at EDC
12 okt 05 flight departed
12 okt 05 Flight Booked
11 okt 05 Picking confirmed, EDI received
11 okt 05 handover at supplier
10 okt 05 Consignment Booking received from supplier
Ok, mijn hergeformuleerde vraag:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:58 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het handig.
Hoeven ze niet zoveel moeite te doen om te patsen.
Je moet het ook nooit over je trui of met een een open vest of iets dergelijks dragen, altijd eronder en afgesloten imho.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:43 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Volgensmij is het alleen iets dat diefstal bevorderd, maar dat kan aan mij liggen
Nee, nergens. Dixons hier in Purmerend krijgt ze van de week binnen, dan ga ik ze halen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:36 schreef Remzz het volgende:
Zijn de tubes al ergens te koop?
Wil je ze allemaal of kan je er denk je wel 1 missen? (niet roze of paarsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:23 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Nee, nergens. Dixons hier in Purmerend krijgt ze van de week binnen, dan ga ik ze halen.
Ja dode pixels. Heb hem gekocht via de site van applequote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:17 schreef Geqxon het volgende:
Bedoel je toevallig dode pixels?
Dan zou ik het even bij de winkel proberen, maar vaak zijn winkels vrij zwak qua dode pixels. Nee heb je, ja kun je krijgen!
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij valt dat onder de garantie. Ik zou even apple mailen als ik jou was.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:19 schreef Henkio het volgende:
[..]
Ja dode pixels. Heb hem gekocht via de site van apple
Ja probeer al de hele tijd emailadres te zoeken op de site, maar wil niet echt lukken. Heb nu een mailtje gestuurd naar klantenservice@apple.nl Hopelijk bestaat diequote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij valt dat onder de garantie. Ik zou even apple mailen als ik jou was.
nl.consumer@euro.apple.comquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:44 schreef Henkio het volgende:
[..]
Ja probeer al de hele tijd emailadres te zoeken op de site, maar wil niet echt lukken. Heb nu een mailtje gestuurd naar klantenservice@apple.nl Hopelijk bestaat die![]()
Tissues?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:45 schreef Henkio het volgende:
Trouwens hoe maken jullie je beeldschermpje goed schoon? Krassen weghalen etc?
Roze en paars gaan iig weg. Héél misschien gaat blauw ook weg. Als ie weg gaat is ie voor jouquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Wil je ze allemaal of kan je er denk je wel 1 missen? (niet roze of paars)
Tegen fatsoenlijke vergoeding natuurlijk
Dan staat ie op shuffelquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
Nu heb ik weer een nieuw tekentje gevonden op mn nano
Nu staat er opeens continu rechtsboven onder het batterij-teken een tekentje in beeld van 2 kruisende pijlen.
_ /-> & --\_>
^^ Die door elkaar heen dus. Het boekje heb ik hier niet bij me, iemand enig idee wat dit betekent?
Ja zeer vervelend....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:59 schreef ook_gek het volgende:
Zo ik heb net mijn Nano 4GB black binnen![]()
Kan ik de oplader van de 4GB mini gebruiken om hem op te laden of niet?
Ding zit nu al onder de krassen, niet meer normaal man![]()
Aaaah ok, weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:33 schreef Even het volgende:
[..]
Dan staat ie op shuffel![]()
Of was je dr zelf al achter?![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:02 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Roze en paars gaan iig weg. Héél misschien gaat blauw ook weg. Als ie weg gaat is ie voor jou![]()
Ik kreeg er een usb kabeltje bij en daarmee laadt hij op...quote:Maar kan ik nu de lader van de mini gebruiken voor mijn nano
Tja, we worden het wel eens over de prijs.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
Maarrrrr als ik er dan evt. van jou 1 over kan nemen, zou dat wel fijn zijn
Prima. Mail maar als je ze hebt en die blauwe nog kwijt wilquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:59 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Tja, we worden het wel eens over de prijs.![]()
Nee hoor, ik vraag geen 15 euro oid. Hooguit 8 euro ofzo.![]()
iPod kan wel via FireWire worden opgeladen, maar niet met de computer verbonden om te synchroniseren.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:05 schreef Fokkedop het volgende:
Ik heb niet alles gelezen dus sorry als het al een keer ter sprake is gekomen, maarre kan de Nano op een of andere manier ook op firewire worden aangesloten?
hmm, oook niet op een iMacquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:41 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
iPod kan wel via FireWire worden opgeladen, maar niet met de computer verbonden om te synchroniseren.
Wat is dit nou voor raar antwoordquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:49 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
hmm, oook niet op een iMac
zo niet, vind ik dat echt lullig van apple. De eerste iPods waren heel mac vriendelijk, maar omdat iedereen zo nodig windows moet, is het een stuk moeilijker om te syncen met een mac. maar ja, de goede lijden altijd weer onder de kwade
er is simpelweg geen plaats voor een 1394 controllerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:49 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
hmm, oook niet op een iMac
zo niet, vind ik dat echt lullig van apple. De eerste iPods waren heel mac vriendelijk, maar omdat iedereen zo nodig windows moet, is het een stuk moeilijker om te syncen met een mac. maar ja, de goede lijden altijd weer onder de kwade
Laat ik het haarfijn uitleggen:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor raar antsrwoord
Mac(intosh) is het product van Apple, en heeft niets met de iPod nano te maken. Je zeurt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:26 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
...
Kortom: daar bij mac zijn het overlopers en geldwolfen.
Ik wil wel de roze of paarse overnemen. Ben al lang blij dat ik een losse kan overnemen van iemand. Kleur maakt me dan niet heel veel uit. Tenminste, als het kan...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:59 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Tja, we worden het wel eens over de prijs.![]()
Nee hoor, ik vraag geen 15 euro oid. Hooguit 8 euro ofzo.![]()
Ik quote mezelf maar even, omdat ik volledig genegeerd wordtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:41 schreef Chepke het volgende:
Ik heb wat problemen met iTunes. Er zijn een paar MP3 files die iTunes niet opent. Weet iemand of en hoe ik dat kan oplossen?
Ja, dat kan wel denk ik. Maar ik heb ze nog niet binnen, ik houd jullie op de hoogte.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:45 schreef Chepke het volgende:
[..]
Ik wil wel de roze of paarse overnemen. Ben al lang blij dat ik een losse kan overnemen van iemand. Kleur maakt me dan niet heel veel uit. Tenminste, als het kan...
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:09 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel denk ik. Maar ik heb ze nog niet binnen, ik houd jullie op de hoogte.
Viel mij ook op. Omdat ik soms dat Apple logo in beeld krijg en soms ook niet. Als ik hem uitzet en dan op hold daarna en daarna weer van hold af is hij meteen aan zonder Apple logo. Lijkt wel of hij dan op stand-by gaat... Maar hoe hij dan wel helemaal uit moet... Geen idee...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:49 schreef Chepke het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar even, omdat ik volledig genegeerd wordt![]()
Dixons mannetje zei vandaag, dat ie er morgen misschien bij zal zitten. Blijven hopen!quote:
heb jij zeker geen ipod mini. Want daar zit gewoon een snoertje bij voor je firewirequote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:26 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Laat ik het haarfijn uitleggen:
Ipods voor mac vs. Ipod voor Windows
Eerste generatie iPods: firewire aansluiting.
mensen bij apple dachten, hey, met usb aansluiting verkoopt veel beter want weinig mensen hebben firewire maar usb omdat meer mensen windows hebben. (macs hebben standaard firewire)
Laten we de volgende generatie ipods dus met usb aansluiting doen, dat verkoopt veel beter en dan laten we de macs met firewire en usb 1.1 gewoon barsten joh.
Windows met usb 2.0 gewonnen.
Tuurlijk ook mac met 2.0, maar ja, je koopt niet ieder jaar een mac, want volgend jaar heb je usb 3.0 en dan zijn er alleen maar weer ipods met usb 3.0 en dan mag je weer een nieuwe mac kopen omdat 2.0 weer te langzaam is. In ieder geval is 1.1 te langzaam.
En ik vertik al het om mijn hele database van muziek op windows te gooien want dan kan ik het de mac (made for music) net zo goed uit het raam gooien, want verder doe ik er bijna niks mee (behalve muziek maken dan)
Kortom: daar bij mac zijn het overlopers en geldwolfen.
oh... lekker dan. maar die firewire kabel zit er toch niet bij? het is toch usb 2.0 aansluiting?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb jij zeker geen ipod mini. Want daar zit gewoon een snoertje bij voor je firewire
Die zelfde kabel kan je ook gebruiken voor de Nano dus ik snap je probleem niet zo
Ik kreeg bij mijn mini gewoon een firewire kabel. En die zelfde kabel kan je op je stekker pluggen en dan werkt hij meteen als kabel van je opladerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:10 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
oh... lekker dan. maar die firewire kabel zit er toch niet bij? het is toch usb 2.0 aansluiting?
ik heb dus de eerste generatie ipod met zo'n draaischijf. ik ben verplicht deze te houden vw de aansluiting.![]()
ja makkelijk is dat, dat heb ik nu ook bij m'n oude, maar ik wil geen mini, maar nano, das pas mini!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kreeg bij mijn mini gewoon een firewire kabel. En die zelfde kabel kan je op je stekker pluggen en dan werkt hij meteen als kabel van je oplader![]()
tracking nummers zijn maar crappy.quote:Er zijn voor deze zending geen gegevens gevonden
je moet die cijfers achter de komma proberen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:32 schreef remondepemon het volgende:
[..]
tracking nummers zijn maar crappy.
Ja. Is niet zo moeilijk hoor als je hem altijd los in je zak hebt of onder in je tas hebt zitten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:19 schreef EvilWasp het volgende:
WTF. De iPod Mini was juist eigenlijk de meest kras-bestendigste iPod. Had je daar krassen op?
heb nu 30 gig... pleur gewoon alle goede shit die ik heb erop.... veel fijner dan telkens een selectie van 4 gig maken .quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:06 schreef Wepeel2 het volgende:
Ach, ik heb genoeg aan 4 gig. Ik zet er regelmatig nieuwe muziek op en haal de oudere muziek er weer af. Uiteindelijk heb ik elke periode toch gewoon een aantal albums dat ik intensief luister.
Ik kan er soms met mn pet niet bij dat mensen + 5000 liedjes in hun collectie hebben, hoe krijg je dat in hemelsnaam klaargespeeld..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
heb nu 30 gig... pleur gewoon alle goede shit die ik heb erop.... veel fijner dan telkens een selectie van 4 gig maken .
Het gaat best, alleen niet in 1 weekquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik kan er soms met mn pet niet bij dat mensen + 5000 liedjes in hun collectie hebben, hoe krijg je dat in hemelsnaam klaargespeeld..
Ik ben er weerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:39 schreef EvilWasp het volgende:
Jammer, de Dixons had de Tubes nog niet..
Er is morgen ook nog kans.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik ben er weerMn ban is omgezet naar een FB-ban nu
Maar balen, hopen dat ze na het weekend er wél zijn!
Werkt niet, aangezien er geen afstandsbediening stukje zit op de Nano. Ze zijn wel bezig ermee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:00 schreef marco1974 het volgende:
Iemand al enig idee of iTrip werk i.c.m. Nano??????
Knopjes gevonden, zijn het menu en de enterknop om het zo maar even te zeggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:05 schreef blieblie het volgende:
Moet je menu en play knop even inhouden geloof ik.
Er is iig een knop combi waarmee je het ding doet resetten.
http://ilounge.com/index.(...)itrip-for-ipod-nano/quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:49 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Werkt niet, aangezien er geen afstandsbediening stukje zit op de Nano. Ze zijn wel bezig ermee.
Ik vond het ook al meevallenquote:
Lees dit maar even fijn door: http://nl.wikipedia.org/wiki/Piramidespelquote:Op maandag 24 oktober 2005 06:45 schreef Gelderland het volgende:
ik had een vraagje:
Misschien is het hier al langsgekomen....maar ik zie op advertentie pagina's (ebay/marktplaats etc.) veel advertenties langskomen dat je als je je aanmeld bij gratiscadeaus.nl en je een Antennebooster van 19,95 koopt , je na een tijdje een ipod nano krijgt...
Ik weet dat er natuurlijk altijd wat 'addertjes' onder het gras zitten maar heeft iemand hier al ervaring mee
Ik vind die iWood heel mooiquote:Op zondag 23 oktober 2005 15:42 schreef EvilWasp het volgende:
Ik ga denk ik vandaag bestellen bij Lajo, meld je dus bij mij als je wilt meebestellen.
En die iWood is 75 euro!![]()
De ervaringen zijn dus dat die hoesjes nog niet beschikbaar zijn. En dat het nog wel ff kan gaan duren voordat ze in de winkel liggen. Zelf ben ik bij een Apple winkel in New York geweest twee weken geleden en daar staat de leverdatum op 21 november. Nederland zal dus nog wel wat later worden.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:25 schreef SilverStar het volgende:
Ik heb voor mijn verjaardag van vriendjelief een iPod nano gehad. nu moet ik een hoesje uitzoeken, heeft iemand hier goede ervaringen met bepaalde hoesjes?
Ik heb ook een iSock, werkt idd heel goed!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:16 schreef nikk het volgende:
Mensen die geen zin hebben te wachten op tubes of skins kan ik de iSocks wel aanraden. Ik heb tot nu toe geen enkel last van krasjes, even afkloppen... En het voordeel is dat je je nano niet hoeft in te pakken en je ermee kan pimpen![]()
Idd, check ook ff je mail. Hoesjes zijn niet verkrijgbaar bij Dixons. Ik heb nu 2 doorzichtige besteld, 1 glow in the dark. Ik ben van plan om 1 doorzichtige door te verkopen. Ze zijn nog niet verzonden, maar zoals al gezegd: Ik houd jullie op de hoogte.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tijd hier niet geweest.
Schijnbaar zijn de hoesjes voorlopig nog niet verkrijgbaar in Nederland?!
En heb je een plaatje van zo'n doorzichtige Evilwasp?
Ik weet dat hij doorzichtig is, maar verder kan ik me er weinig bij voorstellen namelijk.
quote:Krassende iPod voor de rechter
Apple moet voor de rechter verschijnen om uit te leggen dat de nieuwe iPod Nano niet sneller stuk gaat dan andere versies van de muziekspeler. Een advocatenkantoor in Seatlle heeft namens een boze gebruiker een aanklacht in gediend, omdat de Nano snel zou krassen en daardoor onbruikbaar wordt. Apple was volgens de klagers op de hoogte van de problemen.
Apple ontkende eerder dat de dunne plasticlaag op de nieuwste mp3-speler sneller zou gaan krassen. Het ging volgens de fabrikant maar om een paar fabrieksfoutjes. De klachten over de iPod Nano stapelen zich echter op. Het schermpje van de speler wordt door de krassen slecht leesbaar.
ik hou me ernstig aanbevolenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:21 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Idd, check ook ff je mail. Hoesjes zijn niet verkrijgbaar bij Dixons. Ik heb nu 2 doorzichtige besteld, 1 glow in the dark. Ik ben van plan om 1 doorzichtige door te verkopen. Ze zijn nog niet verzonden, maar zoals al gezegd: Ik houd jullie op de hoogte.
Oja, plaatje:
[afbeelding]
Uiteindelijk zal het er op neerkomen wat jullie allebei er voor neer willen leggen.quote:
Ik vind het ook jammer, maar omdat ie zo klein is hebben ze de firewire controller eruit moeten halen, zeggen ze.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:31 schreef Fokkedop het volgende:
Heb vandaag de Nano gekocht met een firewire kabel erbij. doet dat kreng het niet met firewire. tsssk tsssk, dan maar met usb 1.1
stelletje fuckers bij apple
Voor hoeveel heb jij ze ingekocht? En wat waren de overige kosten (verzenden enz.)?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:00 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het er op neerkomen wat jullie allebei er voor neer willen leggen.![]()
Ik probeer geen winst te maken ofzo, maar jullie snappen toch wel dat ik maar 1 zon ding heb om te vekopen en dat ik dan toch wel het meeste geld ervoor wil vangen![]()
![]()
edit: De hoesjes zijn Shipped![]()
Aha gelukkig was mijn post onder voorbehoudquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:34 schreef Geqxon het volgende:
Money wire = Overboeking via IBAN. Binnen europa is dit zelfs gratis, en het kan gewoon via internet-bankieren.
Voor data is dat met de oude generatie iPod geen probleem, dus dat zal het hier ook niet zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:58 schreef crackhead het volgende:
Even een vraagje:
Kun je ook gewone bestanden (documenten enzo) op de iPod nano zetten en ze er dan op een andere PC met alleen een USB-aansluiting en geen iTunes enzo er weer af halen? Of kan er alleen muziek op?
Thnx!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor data is dat met de oude generatie iPod geen probleem, dus dat zal het hier ook niet zijn
Nog niet. Ik heb eens een keer gemailt naar Mediamarkt Arena en de Mediamarkt krijgt ze pas over 2-3 weken binnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:14 schreef SilverStar het volgende:
we hebben hier in Ehv sinds kort ook een Mediamarkt.. zouden ze daar hoesjes voor de nano hebben?
Ik heb de hoesjes zondagavond (23:00) besteld en ze zijn nu dus out for delivery. Best snel dus!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:02 schreef tonks het volgende:
Laat ff weten hoe hij is als je hem hebt en hoe snel het ging!
Net gedaan. Ben benieuwd wat ze gaan doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:31 schreef tonks het volgende:
Dat is klote ja, ff mailen met de klanten service
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:38 schreef iDex het volgende:
kijk bij de handyman eens daar verkopen ze hoesjes voor de nano voor 10 euro
Ik vind het echt kleuterdingen. Het hele strakke van de Nano gaat zo verloren.quote:
Heel stoer.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:45 schreef Wepeel2 het volgende:
Dit is overigens mijn interim sok:
[[url=http://x10.putfile.com/10/29914430361-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://x10.putfile.com/10/29914403716.jpg]afbeelding][/url]
Stelt niet veel voor, maar het voorkomt in ieder geval krassen.
Wel via de apple store op internet:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:58 schreef SilverStar het volgende:
die kan je hier toch nog niet krijgen?
Inderdaad, heb er eentje besteld en krijg een belletje zodra ze binnen zijn .. ben ik iig zeker dat ik er een heb.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:09 schreef Manneke_Pils het volgende:
Handyman had ze nog niet binnen voor de Nano. De rest wel, alleen de nano niet.
Zelfs de leverancier had ze nog niet.
Ja deze dus:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:23 schreef The-Sorcerer het volgende:
Weet niemand misschien of er ook maar ergens gewoon een kristalhelder hoesje te krijgen is? Gewoon eentje waar ik mijn zwarte voorkant nog helemaal zie en mijn glimmende achterkant.
Ieder hoesje is maar zo'n dikke gekleurde troep...
Nope, helaas niet..quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:46 schreef Remzz het volgende:
Ik heb hem 1 dag mee genomen in de trein enzo en gewoon in mijn broekzak gehouden niet bij mij sleutels of andere dingen. En hij is echt helemaaal bekrast, is het nu zo dat ik hem zo kan opsturen(was toch een rechtzaak ofzo over)?
Wat vreemd. Ik kan me niet voorstellen dat hij door stof gaat krassen. Maar misschien is spijkerstof daar wel ruw genoeg voor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:46 schreef Remzz het volgende:
Ik heb hem 1 dag mee genomen in de trein enzo en gewoon in mijn broekzak gehouden niet bij mij sleutels of andere dingen. En hij is echt helemaaal bekrast, is het nu zo dat ik hem zo kan opsturen(was toch een rechtzaak ofzo over)?
Ja in principe wel, maar je hebt tegenwoordig ook autoradio's met een line in. Daar kan sowieso je Nano dan in.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:41 schreef SilverStar het volgende:
die van mij zit nog steeds in zn plasticje. ik heb m vanochtend alleen wel laten vallen op straat, nu zit er een klein butsje op de links bovenste hoek
.
wat ik me trouwens nog afvroeg: ik heb zitten kijken op de site van apple, naar die stekkers waarmee je je nano op je autoradio kan aansluiten. kan dat nou alleen als je een cassettespeler hebt, of kan dat ook bij een autoradio met cd-speler?
Dat heeft bijna elke iPod hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:11 schreef SilverStar het volgende:
handig als opmaakspiegeltje trouwens, zo'n nano
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:11 schreef SilverStar het volgende:
handig als opmaakspiegeltje trouwens, zo'n nano
Deze mensen hebben hem online in de Apple store gekocht, maar hij word dan dus via ondermeer Hong Kong verzondenquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:43 schreef Zweefvliegje het volgende:
Waar kopen jullie toch allemaal jullie Nano.. ik heb die topics doorgespit maar ik kan het gewoon NIET vinden! Dan komt ie uit Hong Kong ofzo... 1 of andere gekke plaatsnaam met een s..?
Kan iemand me helpen want ik vind 238 met studentenkorting nog steeds VET prijzig!
Je kan hem bij de Dixons kopen, die heeft ze vaak in voorraad. Maar als je bij www.apple.nl besteld, word hij direct vanaf de fabriek naar jou toe verzonden, en de fabriek staat in Shenzhen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:43 schreef Zweefvliegje het volgende:
Waar kopen jullie toch allemaal jullie Nano.. ik heb die topics doorgespit maar ik kan het gewoon NIET vinden! Dan komt ie uit Hong Kong ofzo... 1 of andere gekke plaatsnaam met een s..?
Kan iemand me helpen want ik vind 238 met studentenkorting nog steeds VET prijzig!
Nope, dit lijkt me dan ook onzin.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:40 schreef Zweefvliegje het volgende:
...En weet iemand iets erover dat er over een week of 3 een "nieuwere" versie van de Nano uitkomt die krasbestendiger is?
Vind je dat percentage niet een beetje laag?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet totaal niet waar jullie het over hebben, maar de kans dat het bullshit is is ongeveer 95%..
10¤ bij de Handyman is op dit moment het goedkoopste volgensmij.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:48 schreef ook_gek het volgende:
Ik kreeg op me werk hoesjes aangeboden voor de nano voor 1 dollar nog wat. Moet je er wel in 1X 200 afnemen en TT voor uit betalen.
dus die dingen zijn snel te koop in nederland let maar op.
Je kan ze in alle kleuren krijgen die je maar wilt. Ook voor je PSP Ipod mini, photo, nano.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
10¤ bij de Handyman is op dit moment het goedkoopste volgensmij.
Įls hij ze binnen krijgt.
Zoek!quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan ze in alle kleuren krijgen die je maar wilt. Ook voor je PSP Ipod mini, photo, nano.
Zal morgen dat mailtje eens opzoeken![]()
he dat zijn die dingen die ik in mijn mail kreeg voor 1$ per stukquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:29 schreef Fokkedop het volgende:
is dit iets?
ik heb daar wel eens eerder wat besteld. Goede ervaring mee. Maar is die tube ook wat?
Maar dat is gewoon plakfolie eigenlijk?> Alleen dan op maat gesneden voor je Nano...quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he dat zijn die dingen die ik in mijn mail kreeg voor 1$ per stuk
Ik ben nu vrij. Maandag zal ik even kijken
GoPodquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hij kan niet echt hard nee. Maar er is schijnbaar een programma (iig. voor de Mini) dat je hem iets van 30% harder kan krijgen. Echt nodig vind ik het niet, maar voor de diehard Hardcore-fans ofzo, kan ik wel begrijpen dat ze dat willen.
Neem die nano tubes! Die zijn echt heel mooi.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben van plan om een iPod Nano te halen, maar ik hoor dat er heel snel krasjes opkomen. Is zo'n iSkin dan handig?
Maar helaas nog niet verkrijgbaarquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:20 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Neem die nano tubes! Die zijn echt heel mooi.
Ik krijg maandag (eindelijk) mijn skins binnen. Ik heb 1 doorzichtige extra besteld, die ben ik dan ook van plan (hier) te verkopen.quote:
Een iSkin is toch hetzelfde als een nano-tube? Of is een nano-tube mooier omdat hij van Apple is?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:20 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Neem die nano tubes! Die zijn echt heel mooi.
Nee joh, iskin is hartstikke lelijk, zal wel ff een plaatje voor je zoeken momentje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een iSkin is toch hetzelfde als een nano-tube? Of is een nano-tube mooier omdat hij van Apple is?
ach menneke toch ;*quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:18 schreef Remzz het volgende:
Ik kan nu wel van die tubes gaan kopen, maar voor die van mij is het toch al te laat
wat is dit voor kansloze reactie.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een iSkin is toch hetzelfde als een nano-tube? Of is een nano-tube mooier omdat hij van Apple is?
Speak for yourself.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:18 schreef de_sapje het volgende:
[..]
wat is dit voor kansloze reactie.
Nouja niet echt 'kansloos' beetje jammer dat hij meteen een conclusie trekt, dat wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:18 schreef de_sapje het volgende:
[..]
wat is dit voor kansloze reactie.
precies en daar erger ik mij aanquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Nouja niet echt 'kansloos' beetje jammer dat hij meteen een conclusie trekt, dat wel.
quote:
Tja, maar dit is dan ook wel meteen de foutste kleurcombinatie. Zie ook mijn link een paar posts hierboven.quote:Op zondag 6 november 2005 02:11 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]![]()
Mensen die dit om hun Nano doen zouden niet eens een Nano mogen hebben.![]()
Die was nog lelijker.quote:Op zondag 6 november 2005 11:37 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Tja, maar dit is dan ook wel meteen de foutste kleurcombinatie. Zie ook mijn link een paar posts hierboven.
Ja, bij de Dixons kun je een Artwizz USB-lichtnet adapter kopen voor 15 euro. Gebruik ik zelf ook. Daar sluit je dan je USB kabel op aan en op je kabel sluit je je nano uiteraard aan.quote:Op zondag 6 november 2005 18:37 schreef Wepeel2 het volgende:
Bestaan er ook onofficiele oplaad adapters voor de iPod? Ik ga mijn mini verkopen, maar dat betekent dat ik ook mijn adapter kwijt ben en ik vind de officiele te duur om nog eens speciaal voor bij mijn Nano aan te schaffen.
Volgens mij heb je ook onofficiėle opladers bij de apple store voor 16 euro...quote:Op zondag 6 november 2005 18:37 schreef Wepeel2 het volgende:
Bestaan er ook onofficiele oplaad adapters voor de iPod? Ik ga mijn mini verkopen, maar dat betekent dat ik ook mijn adapter kwijt ben en ik vind de officiele te duur om nog eens speciaal voor bij mijn Nano aan te schaffen.
Heb je een iSkin besteld? Die vind ik er best wel plomp uitzien, eigenlijk...quote:Op zondag 6 november 2005 16:15 schreef EvilWasp het volgende:
Nee, maar een simpel PDA-Scherm folietje zorgt voor bescherming.
Bij de skins die ik heb besteld zit trouwens wel een screen protector![]()
Nee, ik heb een Lajo skin besteld.quote:Op maandag 7 november 2005 13:55 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Heb je een iSkin besteld? Die vind ik er best wel plomp uitzien, eigenlijk...
Zoals beloofdquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he dat zijn die dingen die ik in mijn mail kreeg voor 1$ per stuk
Ik ben nu vrij. Maandag zal ik even kijken
enquote:Silicon Case -- iPod Nano (Retail Package) 200pcs
(Minimum Order Quantity) US$1.70
Moet uit wokkie wokkie land komenquote:Remarks:
Payment Term: T/T in advance
Minimum Order Quantity: 200 units of each model and color per shipment
Leading time: 2 to 3 days once confirmed your T/T payment
Dan kun je er makkelijk een primitieve lanyard van makenquote:Op maandag 7 november 2005 20:59 schreef Wepeel2 het volgende:
Wat een guitige oortjes hebben die hoesjes.
nee man als je dat besteld moet je dat per 600 doen of liever nog 1000. Dan kosten ze je inkoop met verzendkosten er bij nog geen 2.80 euro ex BTW want het zijn EX VAT prijzen natuurlijk.quote:Op maandag 7 november 2005 20:14 schreef Manneke_Pils het volgende:
Juist 5 euro max. totaal inclusief verzendkosten vanuit HongKong.
Maar dan heb je er wel 600 en ik hoef er maar unoquote:Op maandag 7 november 2005 22:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee man als je dat besteld moet je dat per 600 doen of liever nog 1000. Dan kosten ze je inkoop met verzendkosten er bij nog geen 2.80 euro ex BTW want het zijn EX VAT prijzen natuurlijk.
Ze hebben ook PSP mobiele telefoon hoesjes. Dus daar kan je ook een berg van laten komen en op die manier de verzendkosten laten zakken.
Daarbij kan je nog een korting regelen tijdens de inkoop. Als je een beetje goed lult moet je die dingen voor $0.90 krijgen.
Zolang je je iPod bij een Apple-winkel hebt gekocht wel hoor (en ik denk ook wel ergens anders, als je het aankoopbewijs maar hebt). Ik heb mijn nano in New York gekocht bij de Apple-store in Soho. Paar weekjes later bleek het witte deel ietsje los te zitten van het 'ijzeren' deel en ben er toen mee naar een Apple reseller in Den Haag geweest. Hoefde alleen het originele aankoopbewijs te laten zien et voila. Gratis reparatie (garantie).quote:Op woensdag 9 november 2005 10:48 schreef tha_dark het volgende:
Even een vraagje?
Als ik mijn Ipod in China of HongKong koop, (wat natuurlijk veel goedkoper is)
Kun je dan ook gewoon naar de MAC winkel gaan als er iets kapot aan is ofzo?
Ah okquote:Op woensdag 9 november 2005 11:15 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zolang je je iPod bij een Apple-winkel hebt gekocht wel hoor (en ik denk ook wel ergens anders, als je het aankoopbewijs maar hebt). Ik heb mijn nano in New York gekocht bij de Apple-store in Soho. Paar weekjes later bleek het witte deel ietsje los te zitten van het 'ijzeren' deel en ben er toen mee naar een Apple reseller in Den Haag geweest. Hoefde alleen het originele aankoopbewijs te laten zien et voila. Gratis reparatie (garantie).
Tenzij je - zoals ik - hem zelf in Amerika koopt (dus niet laat importeren)quote:Op woensdag 9 november 2005 14:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb laatst even zitten rekenen, en als je een iPod video uit amerika bestelt, dan is die even duur
quote:1) Open iTunes and select an entire album (using the shift or control key to select multiple songs) and then right click to open the "Get Info" dialog box.
2) Open a browser window with the album cover art you want, and click and drag the image over to iTunes. Hover over the iTunes button in your task bar and the "Multiple Song Information" box will pop open.
3) Now simply release your mouse over the empty Artwork panel and click OK. Then respond “Yes” to “Are you sure you want to change the artwork for multiple items?” question.
Nope. Ik ga maar via Ebay, want dit schiet niet op.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand al iets gehoord van Handyman mbt de Tubes?
Damn, en als je al een nano hebt ben je natuurlijk de lul.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:45 schreef Geqxon het volgende:
Goed nieuws: Binnenkort krijg je bij een nano een gratis bescherm-zakje, net als de iPod with video.
Als je de afbeelding van de cover in de map zet waar de muziekbestanden in staan en je verteld Itunes dat je die map wilt toevoegen aan je bibliotheek, dan komt de cover art automatisch in je schermpje. Heb je geen cover art dan komt het er niet bij ook. Itunes vult zelf geen cover art aan.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:37 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb sinds vandaag een prachtige zwarte I-Pod Nano van 4gig![]()
ik zag op het hoesje een afbeelding van het album bij het nummer dat afgespeeld staan, hoe doe je dat? of kan dat alleen bij via iTunes gekochte muziek?
Dan wacht je toch even tot de remote leverbaar is?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ja, die zat idd ook bij die Ipod with video. Maar een beetje nutteloos hoesje, je moet hem eruit halen, wil je hem fatsoenlijk kunnen bedienen
Ik heb 1 seconde mn bestelling op Ebay de deur uit en de telefoon gaatquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik kan mn hoesje ophalen bij Handyman
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik heb 1 seconde mn bestelling op Ebay de deur uit en de telefoon gaat
Meneer, uw hoesje is er...
G5 doet me aan de Powerpc denken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:18 schreef tonks het volgende:
G5!
Misschien wil ik hem wel van je overnemen!quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik heb 1 seconde mn bestelling op Ebay de deur uit en de telefoon gaat
Meneer, uw hoesje is er...
Jij hebt geeneens een nanoquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Misschien wil ik hem wel van je overnemen!
Sorry ik heb de vraag niet verstaan, nog eens ..quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:48 schreef girllover het volgende:
Hoe kan ik mijn iPod nano synhroniseren?
meneer die werkt hier niet meerquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sorry ik heb de vraag niet verstaan, nog eens ..
Jah ik kan U echt heel slecht verstaan, kunt U dat nog één keer herhalen ..quote:
Hoe kan ik mijn iPod synchroniseren, dus zorgen dat wat in iTunes staat ook in mijn iPod staat?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sorry ik heb de vraag niet verstaan, nog eens ..
1. iTunes installerenquote:Op zondag 13 november 2005 09:05 schreef girllover het volgende:
[..]
Hoe kan ik mijn iPod synchroniseren, dus zorgen dat wat in iTunes staat ook in mijn iPod staat?
Bedankt voor je instructies. Volgens mij heb ik nu gedaan wat je zei maar het werkt nog niet. OP mijn iPod staan dezelfde afspeellijsten als daarvóór. Kan het te maken hebben met sdat automatisch updaten? Dat dat pas na bijvoorbeeld een uur gebeurt of zou het meteen moeten gebeuren zodra je muziek aan je iTunes toevoegt?quote:Op zondag 13 november 2005 13:17 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
1. iTunes installeren
2. iTunes volplempen met muziek die je wil horen
3. iPod op computer aansluiten en aanzetten
4. Via edit -> preferences -> iPod aangeven dat je de iPod automatisch wil updaten
5. De rest gaat vanzelf
NB iPod niet afkoppelen voordat iTunes aangeeft dat het mag!
Daar staat hij in, als extra afspeellijst. In iTunes dus maar niet in mijn iPod.quote:Op zondag 13 november 2005 14:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je moet de muziek uit de map 'Mijn bibliotheel' slepen naar 'Ipod van girllover' of hoe je hem ook genoemd hebt.
Heb je iTunes al gechikt gemaakt voor je eigen iPod. Dat moest ik namelijk als allereerste doen? Of is het heel misschien een iPod van iemand anders?quote:Op zondag 13 november 2005 15:07 schreef girllover het volgende:
[..]
Daar staat hij in, als extra afspeellijst. In iTunes dus maar niet in mijn iPod.
Het is gelukt.quote:Op zondag 13 november 2005 15:53 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Heb je iTunes al gechikt gemaakt voor je eigen iPod. Dat moest ik namelijk als allereerste doen? Of is het heel misschien een iPod van iemand anders?
volgens mij kan dat ook niet maar geeft het aan welke nummers je het meeste afspeelt ofzo, kijkend naar de andere 'opties' in het rijtje.quote:Op zondag 13 november 2005 20:44 schreef girllover het volgende:
Nog een vraagje: hoe kun je liedjes uit je bibliotheek naar bijvoorbeeld de map 'Mijn favorieten' kopiėren? Want slepen lukt bij mij niet.
Ja, dat zou wel kunnen, maar er staat ook 'Jaren 90' tussen, dus het zou kunnen dat het een soort standaardcategoriėn zijn. Ik zou het vreemd vinden als je daar geen liedjes naartoe kon slepen.quote:Op zondag 13 november 2005 21:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
volgens mij kan dat ook niet maar geeft het aan welke nummers je het meeste afspeelt ofzo, kijkend naar de andere 'opties' in het rijtje.
denk ook wel dat dat het is, je kan immers al een beoordeling geven aan nummers wat min of meer hetzelfde effect kan hebben.quote:
Ja, klopt, gelukt!quote:Op zondag 13 november 2005 21:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
denk ook wel dat dat het is, je kan immers al een beoordeling geven aan nummers wat min of meer hetzelfde effect kan hebben.
iTunes is toch zo simpel als watquote:Op zondag 13 november 2005 22:31 schreef tha_dark het volgende:
Even over ITunes.
Ik wil binnenkort waarschijnlijk een Nano gaan kopen maar ik snap ITunes niet. Ik heb het al bij verschillende mensen gezien maar het ziet er maar lastig uit. Is er een (liefst Nederlandstalige) handleiding te vinden op internet over ITunes. En is het waar dat je je eigen mappen op je computer niet via ITunes zo op je IPod kan zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |