Wel via de apple store op internet:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:58 schreef SilverStar het volgende:
die kan je hier toch nog niet krijgen?
Inderdaad, heb er eentje besteld en krijg een belletje zodra ze binnen zijn .. ben ik iig zeker dat ik er een heb.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:09 schreef Manneke_Pils het volgende:
Handyman had ze nog niet binnen voor de Nano. De rest wel, alleen de nano niet.
Zelfs de leverancier had ze nog niet.
Ja deze dus:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:23 schreef The-Sorcerer het volgende:
Weet niemand misschien of er ook maar ergens gewoon een kristalhelder hoesje te krijgen is? Gewoon eentje waar ik mijn zwarte voorkant nog helemaal zie en mijn glimmende achterkant.
Ieder hoesje is maar zo'n dikke gekleurde troep...
Nope, helaas niet..quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:46 schreef Remzz het volgende:
Ik heb hem 1 dag mee genomen in de trein enzo en gewoon in mijn broekzak gehouden niet bij mij sleutels of andere dingen. En hij is echt helemaaal bekrast, is het nu zo dat ik hem zo kan opsturen(was toch een rechtzaak ofzo over)?
Wat vreemd. Ik kan me niet voorstellen dat hij door stof gaat krassen. Maar misschien is spijkerstof daar wel ruw genoeg voor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:46 schreef Remzz het volgende:
Ik heb hem 1 dag mee genomen in de trein enzo en gewoon in mijn broekzak gehouden niet bij mij sleutels of andere dingen. En hij is echt helemaaal bekrast, is het nu zo dat ik hem zo kan opsturen(was toch een rechtzaak ofzo over)?
Ja in principe wel, maar je hebt tegenwoordig ook autoradio's met een line in. Daar kan sowieso je Nano dan in.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:41 schreef SilverStar het volgende:
die van mij zit nog steeds in zn plasticje. ik heb m vanochtend alleen wel laten vallen op straat, nu zit er een klein butsje op de links bovenste hoek
.
wat ik me trouwens nog afvroeg: ik heb zitten kijken op de site van apple, naar die stekkers waarmee je je nano op je autoradio kan aansluiten. kan dat nou alleen als je een cassettespeler hebt, of kan dat ook bij een autoradio met cd-speler?
Dat heeft bijna elke iPod hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:11 schreef SilverStar het volgende:
handig als opmaakspiegeltje trouwens, zo'n nano
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:11 schreef SilverStar het volgende:
handig als opmaakspiegeltje trouwens, zo'n nano
Deze mensen hebben hem online in de Apple store gekocht, maar hij word dan dus via ondermeer Hong Kong verzondenquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:43 schreef Zweefvliegje het volgende:
Waar kopen jullie toch allemaal jullie Nano.. ik heb die topics doorgespit maar ik kan het gewoon NIET vinden! Dan komt ie uit Hong Kong ofzo... 1 of andere gekke plaatsnaam met een s..?
Kan iemand me helpen want ik vind 238 met studentenkorting nog steeds VET prijzig!
Je kan hem bij de Dixons kopen, die heeft ze vaak in voorraad. Maar als je bij www.apple.nl besteld, word hij direct vanaf de fabriek naar jou toe verzonden, en de fabriek staat in Shenzhen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:43 schreef Zweefvliegje het volgende:
Waar kopen jullie toch allemaal jullie Nano.. ik heb die topics doorgespit maar ik kan het gewoon NIET vinden! Dan komt ie uit Hong Kong ofzo... 1 of andere gekke plaatsnaam met een s..?
Kan iemand me helpen want ik vind 238 met studentenkorting nog steeds VET prijzig!
Nope, dit lijkt me dan ook onzin.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:40 schreef Zweefvliegje het volgende:
...En weet iemand iets erover dat er over een week of 3 een "nieuwere" versie van de Nano uitkomt die krasbestendiger is?
Vind je dat percentage niet een beetje laag?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet totaal niet waar jullie het over hebben, maar de kans dat het bullshit is is ongeveer 95%..
10¤ bij de Handyman is op dit moment het goedkoopste volgensmij.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:48 schreef ook_gek het volgende:
Ik kreeg op me werk hoesjes aangeboden voor de nano voor 1 dollar nog wat. Moet je er wel in 1X 200 afnemen en TT voor uit betalen.
dus die dingen zijn snel te koop in nederland let maar op.
Je kan ze in alle kleuren krijgen die je maar wilt. Ook voor je PSP Ipod mini, photo, nano.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
10¤ bij de Handyman is op dit moment het goedkoopste volgensmij.
Áls hij ze binnen krijgt.
Zoek!quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan ze in alle kleuren krijgen die je maar wilt. Ook voor je PSP Ipod mini, photo, nano.
Zal morgen dat mailtje eens opzoeken![]()
he dat zijn die dingen die ik in mijn mail kreeg voor 1$ per stukquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:29 schreef Fokkedop het volgende:
is dit iets?
ik heb daar wel eens eerder wat besteld. Goede ervaring mee. Maar is die tube ook wat?
Maar dat is gewoon plakfolie eigenlijk?> Alleen dan op maat gesneden voor je Nano...quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he dat zijn die dingen die ik in mijn mail kreeg voor 1$ per stuk
Ik ben nu vrij. Maandag zal ik even kijken
GoPodquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hij kan niet echt hard nee. Maar er is schijnbaar een programma (iig. voor de Mini) dat je hem iets van 30% harder kan krijgen. Echt nodig vind ik het niet, maar voor de diehard Hardcore-fans ofzo, kan ik wel begrijpen dat ze dat willen.
Neem die nano tubes! Die zijn echt heel mooi.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben van plan om een iPod Nano te halen, maar ik hoor dat er heel snel krasjes opkomen. Is zo'n iSkin dan handig?
Maar helaas nog niet verkrijgbaarquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:20 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Neem die nano tubes! Die zijn echt heel mooi.
Ik krijg maandag (eindelijk) mijn skins binnen. Ik heb 1 doorzichtige extra besteld, die ben ik dan ook van plan (hier) te verkopen.quote:
Een iSkin is toch hetzelfde als een nano-tube? Of is een nano-tube mooier omdat hij van Apple is?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:20 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Neem die nano tubes! Die zijn echt heel mooi.
Nee joh, iskin is hartstikke lelijk, zal wel ff een plaatje voor je zoeken momentje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een iSkin is toch hetzelfde als een nano-tube? Of is een nano-tube mooier omdat hij van Apple is?
ach menneke toch ;*quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:18 schreef Remzz het volgende:
Ik kan nu wel van die tubes gaan kopen, maar voor die van mij is het toch al te laat
wat is dit voor kansloze reactie.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een iSkin is toch hetzelfde als een nano-tube? Of is een nano-tube mooier omdat hij van Apple is?
Speak for yourself.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:18 schreef de_sapje het volgende:
[..]
wat is dit voor kansloze reactie.
Nouja niet echt 'kansloos' beetje jammer dat hij meteen een conclusie trekt, dat wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:18 schreef de_sapje het volgende:
[..]
wat is dit voor kansloze reactie.
precies en daar erger ik mij aanquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Nouja niet echt 'kansloos' beetje jammer dat hij meteen een conclusie trekt, dat wel.
quote:
Tja, maar dit is dan ook wel meteen de foutste kleurcombinatie. Zie ook mijn link een paar posts hierboven.quote:Op zondag 6 november 2005 02:11 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]![]()
Mensen die dit om hun Nano doen zouden niet eens een Nano mogen hebben.![]()
Die was nog lelijker.quote:Op zondag 6 november 2005 11:37 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Tja, maar dit is dan ook wel meteen de foutste kleurcombinatie. Zie ook mijn link een paar posts hierboven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |