abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31564935
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:07 schreef Manneke_Pils het volgende:

Maarrrrr als ik er dan evt. van jou 1 over kan nemen, zou dat wel fijn zijn
Tja, we worden het wel eens over de prijs.

Nee hoor, ik vraag geen 15 euro oid. Hooguit 8 euro ofzo.
pi_31564991
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 19:59 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Prima. Mail maar als je ze hebt en die blauwe nog kwijt wil

Of schrijf het hier ergens, dan lees ik het ook wel.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_31565048
Ik heb niet alles gelezen dus sorry als het al een keer ter sprake is gekomen, maarre kan de Nano op een of andere manier ook op firewire worden aangesloten?
pi_31565733
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:05 schreef Fokkedop het volgende:
Ik heb niet alles gelezen dus sorry als het al een keer ter sprake is gekomen, maarre kan de Nano op een of andere manier ook op firewire worden aangesloten?
iPod kan wel via FireWire worden opgeladen, maar niet met de computer verbonden om te synchroniseren.
pi_31565854
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:41 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

iPod kan wel via FireWire worden opgeladen, maar niet met de computer verbonden om te synchroniseren.
hmm, oook niet op een iMac

zo niet, vind ik dat echt lullig van apple. De eerste iPods waren heel mac vriendelijk, maar omdat iedereen zo nodig windows moet, is het een stuk moeilijker om te syncen met een mac. maar ja, de goede lijden altijd weer onder de kwade
pi_31567248
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:49 schreef Fokkedop het volgende:

[..]

zo niet, vind ik dat echt lullig van apple. De eerste iPods waren heel mac vriendelijk, maar omdat iedereen zo nodig windows moet, is het een stuk moeilijker om te syncen met een mac. maar ja, de goede lijden altijd weer onder de kwade
Wat is dit nou voor raar antwoord
  woensdag 19 oktober 2005 @ 22:18:03 #57
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_31567580
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:49 schreef Fokkedop het volgende:

[..]

er is simpelweg geen plaats voor een 1394 controller
pi_31567756
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 22:02 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor raar antsrwoord
Laat ik het haarfijn uitleggen:

Ipods voor mac vs. Ipod voor Windows

Eerste generatie iPods: firewire aansluiting.
mensen bij apple dachten, hey, met usb aansluiting verkoopt veel beter want weinig mensen hebben firewire maar usb omdat meer mensen windows hebben. (macs hebben standaard firewire)
Laten we de volgende generatie ipods dus met usb aansluiting doen, dat verkoopt veel beter en dan laten we de macs met firewire en usb 1.1 gewoon barsten joh.

Windows met usb 2.0 gewonnen.
Tuurlijk ook mac met 2.0, maar ja, je koopt niet ieder jaar een mac, want volgend jaar heb je usb 3.0 en dan zijn er alleen maar weer ipods met usb 3.0 en dan mag je weer een nieuwe mac kopen omdat 2.0 weer te langzaam is. In ieder geval is 1.1 te langzaam.
En ik vertik al het om mijn hele database van muziek op windows te gooien want dan kan ik het de mac (made for music) net zo goed uit het raam gooien, want verder doe ik er bijna niks mee (behalve muziek maken dan)

Kortom: daar bij mac zijn het overlopers en geldwolfen.
pi_31568583
En wat heeft dat met een iPod nano te maken
Er is ook een centraal Apple topic, ga daar maar lekker praten
pi_31568706
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 22:26 schreef Fokkedop het volgende:

[..]
...

Mac(intosh) is het product van Apple, en heeft niets met de iPod nano te maken. Je zeurt.
pi_31572741
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 19:59 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Ik wil wel de roze of paarse overnemen. Ben al lang blij dat ik een losse kan overnemen van iemand. Kleur maakt me dan niet heel veel uit. Tenminste, als het kan...
pi_31572785
Bij mij lijkt het wel of mn IPod ook als ie uit staat stroom verbruikt. Zet ik em niet goed uit ofzo?
pi_31572801
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 19:41 schreef Chepke het volgende:
Ik heb wat problemen met iTunes. Er zijn een paar MP3 files die iTunes niet opent. Weet iemand of en hoe ik dat kan oplossen?
Ik quote mezelf maar even, omdat ik volledig genegeerd wordt
pi_31574802
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 01:45 schreef Chepke het volgende:

[..]

Ik wil wel de roze of paarse overnemen. Ben al lang blij dat ik een losse kan overnemen van iemand. Kleur maakt me dan niet heel veel uit. Tenminste, als het kan...
Ja, dat kan wel denk ik. Maar ik heb ze nog niet binnen, ik houd jullie op de hoogte.
pi_31574909
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 09:09 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Ja, dat kan wel denk ik. Maar ik heb ze nog niet binnen, ik houd jullie op de hoogte.
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 01:49 schreef Chepke het volgende:

[..]

Ik quote mezelf maar even, omdat ik volledig genegeerd wordt
Viel mij ook op. Omdat ik soms dat Apple logo in beeld krijg en soms ook niet. Als ik hem uitzet en dan op hold daarna en daarna weer van hold af is hij meteen aan zonder Apple logo. Lijkt wel of hij dan op stand-by gaat... Maar hoe hij dan wel helemaal uit moet... Geen idee...
pi_31578653
Heb m'n nano eindelijk binnen

Het overzetten van muziek gaat erg snel viel me op (ben usb 1.0 gewend ).
pi_31583083
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 09:16 schreef Manneke_Pils het volgende:

[..]

Dixons mannetje zei vandaag, dat ie er morgen misschien bij zal zitten. Blijven hopen!

En ja, ik ga er elke dag langs
  donderdag 20 oktober 2005 @ 17:42:07 #68
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31583748
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 22:26 schreef Fokkedop het volgende:

[..]

Laat ik het haarfijn uitleggen:

Ipods voor mac vs. Ipod voor Windows

Eerste generatie iPods: firewire aansluiting.
mensen bij apple dachten, hey, met usb aansluiting verkoopt veel beter want weinig mensen hebben firewire maar usb omdat meer mensen windows hebben. (macs hebben standaard firewire)
Laten we de volgende generatie ipods dus met usb aansluiting doen, dat verkoopt veel beter en dan laten we de macs met firewire en usb 1.1 gewoon barsten joh.

Windows met usb 2.0 gewonnen.
Tuurlijk ook mac met 2.0, maar ja, je koopt niet ieder jaar een mac, want volgend jaar heb je usb 3.0 en dan zijn er alleen maar weer ipods met usb 3.0 en dan mag je weer een nieuwe mac kopen omdat 2.0 weer te langzaam is. In ieder geval is 1.1 te langzaam.
En ik vertik al het om mijn hele database van muziek op windows te gooien want dan kan ik het de mac (made for music) net zo goed uit het raam gooien, want verder doe ik er bijna niks mee (behalve muziek maken dan)

heb jij zeker geen ipod mini. Want daar zit gewoon een snoertje bij voor je firewire
Die zelfde kabel kan je ook gebruiken voor de Nano dus ik snap je probleem niet zo
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_31589739
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 17:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

heb jij zeker geen ipod mini. Want daar zit gewoon een snoertje bij voor je firewire
Die zelfde kabel kan je ook gebruiken voor de Nano dus ik snap je probleem niet zo
oh... lekker dan. maar die firewire kabel zit er toch niet bij? het is toch usb 2.0 aansluiting?
ik heb dus de eerste generatie ipod met zo'n draaischijf. ik ben verplicht deze te houden vw de aansluiting.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:13:49 #70
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31589877
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:10 schreef Fokkedop het volgende:

[..]

oh... lekker dan. maar die firewire kabel zit er toch niet bij? het is toch usb 2.0 aansluiting?
ik heb dus de eerste generatie ipod met zo'n draaischijf. ik ben verplicht deze te houden vw de aansluiting.
Ik kreeg bij mijn mini gewoon een firewire kabel. En die zelfde kabel kan je op je stekker pluggen en dan werkt hij meteen als kabel van je oplader
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_31590993
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik kreeg bij mijn mini gewoon een firewire kabel. En die zelfde kabel kan je op je stekker pluggen en dan werkt hij meteen als kabel van je oplader
ja makkelijk is dat, dat heb ik nu ook bij m'n oude, maar ik wil geen mini, maar nano, das pas mini!
pi_31592282
quote:
Er zijn voor deze zending geen gegevens gevonden
tracking nummers zijn maar crappy.
見なさい! 日本語!
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:34:29 #73
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_31595607
Ik heb er ook maar 1 gekocht. Ik liep langs een Apple Winkel en ze stonden daar zo mooi te wezen dat ik me niet kon inhouden. Ik heb ook nog een ipod mini, maar die moet ik sowieso even terugsturen ivm accu gezeik dus ben ik even een paar weken kwijt. Daarnaast vind ik deze qua grootte ideaal voor hij het sporten.
Hij lijkt me inderdaad wel erg krasgevoelig, maar ik heb er gewoon een sokje bij gekocht en ik hoop dat dat wel hele erge krassen gaat voorkomen. Verder maak ik me er niet zo druk om. Mijn iPod mini zit ook onder de krassen. Karakter heet dat.
Oja, het een witte want de zwarte modellen waren allemaal gereserveerd. Ik heb wel even een zwarte in handen gehad. Mooi ding, maar uiteindelijk vond ik hem niet perse mooier dan de witte.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_31597918
WTF. De iPod Mini was juist eigenlijk de meest kras-bestendigste iPod. Had je daar krassen op?
pi_31601960
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 23:32 schreef remondepemon het volgende:

[..]

tracking nummers zijn maar crappy.
je moet die cijfers achter de komma proberen.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:57:01 #76
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_31602725
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 08:19 schreef EvilWasp het volgende:
WTF. De iPod Mini was juist eigenlijk de meest kras-bestendigste iPod. Had je daar krassen op?
Ja. Is niet zo moeilijk hoor als je hem altijd los in je zak hebt of onder in je tas hebt zitten.
Maar inderdaad, dat ding is niet stuk te krijgen en zelfs met mijn gebruikspatroon ziet hij er nog gewoon behoorlijk goed uit. Het displays heeft maar een paar kleine krasjes zelfs. Het enige mindere van de mini is de geringe accuduur bij de eerste modellen.
pi_31602812
Vind m wel geil, die nano... Alleen je hebt zo weinig aan die schamele 4 gig
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:06:09 #78
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_31602917
Ach, ik heb genoeg aan 4 gig. Ik zet er regelmatig nieuwe muziek op en haal de oudere muziek er weer af. Uiteindelijk heb ik elke periode toch gewoon een aantal albums dat ik intensief luister.
pi_31602993
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 13:06 schreef Wepeel2 het volgende:
Ach, ik heb genoeg aan 4 gig. Ik zet er regelmatig nieuwe muziek op en haal de oudere muziek er weer af. Uiteindelijk heb ik elke periode toch gewoon een aantal albums dat ik intensief luister.
heb nu 30 gig... pleur gewoon alle goede shit die ik heb erop.... veel fijner dan telkens een selectie van 4 gig maken .
pi_31605363
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 13:10 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

heb nu 30 gig... pleur gewoon alle goede shit die ik heb erop.... veel fijner dan telkens een selectie van 4 gig maken .
Ik kan er soms met mn pet niet bij dat mensen + 5000 liedjes in hun collectie hebben, hoe krijg je dat in hemelsnaam klaargespeeld..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_31605571
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik kan er soms met mn pet niet bij dat mensen + 5000 liedjes in hun collectie hebben, hoe krijg je dat in hemelsnaam klaargespeeld..
Het gaat best, alleen niet in 1 week
pi_31608272
Jammer, de Dixons had de Tubes nog niet..
pi_31610803
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:39 schreef EvilWasp het volgende:
Jammer, de Dixons had de Tubes nog niet..
Ik ben er weer Mn ban is omgezet naar een FB-ban nu

Maar balen, hopen dat ze na het weekend er wél zijn!
pi_31616292
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 19:42 schreef Manneke_Pils het volgende:

[..]

Ik ben er weer Mn ban is omgezet naar een FB-ban nu

Maar balen, hopen dat ze na het weekend er wél zijn!
Er is morgen ook nog kans.
pi_31630664
Iemand al enig idee of iTrip werk i.c.m. Nano??????
pi_31631863
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:00 schreef marco1974 het volgende:
Iemand al enig idee of iTrip werk i.c.m. Nano??????
Werkt niet, aangezien er geen afstandsbediening stukje zit op de Nano. Ze zijn wel bezig ermee.
pi_31631975
Wazig, mijn Nano hangt.

Stond op slot, en nadat ik het van slot af gezet heb blijft hij dus gewoon op slot staan. Licht gaat niet meer uit en slotje blijft in beeld staan. Hmmmmmmmmmmmmmm
pi_31632359
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:05 schreef blieblie het volgende:
Moet je menu en play knop even inhouden geloof ik.
Er is iig een knop combi waarmee je het ding doet resetten .
Knopjes gevonden, zijn het menu en de enterknop om het zo maar even te zeggen.

Dank u.
pi_31635807
WTF. Vandaag sprak ik weer eens met een Dixons medewerker. Een andere dan diegene waar ik eerder mee aan het praten was. Deze zei dat het nog wel eens 2-3 maanden kon duren voordat de Tubes binnenkwamen .

Naja, daar ga ik dus niet op wachten. Ik ga een paar siliconen skins bestellen bij www.lajo.biz . Als iemand dus samen met mij wat wil bestellen, meld het even. Ik ga dan denk ik morgen bestellen. Samen bestellen is handig omdat er dan gratis shipping is.

Er zijn bij Lajo véél meer kleuren te verkrijgen dan bij de Tubes. Ook hoef je geen set te kopen. Plus ze zijn in voorraad en zodra ze verzonden zijn heb ik ze in 5-10 dagen.

Meld het dus als je ook wat skins wil hebben.

edit: Zie net dat als je over $ 50.00 besteld, je gratis DHL shipping krijgt. Nóg sneller dus.
pi_31652375
Weet iemand hier meer over de iWood van Miniot?

Adres:

http://www.iwoodnano.com/miniot/index.htm

Ik vind het er erg mooi uitzien, maar heeft iemand een e-mail adres van dit bedrijf, want ik zou toch graag wat meer info willen hebben. Het schijnt een NL bedrijf te zijn, maar er is nergens iets van een adres te vinden.....
pi_31652659
Ik ga denk ik vandaag bestellen bij Lajo, meld je dus bij mij als je wilt meebestellen.

En die iWood is 75 euro!
pi_31653026
---edit---

[ Bericht 98% gewijzigd door Gelderland op 24-10-2005 06:44:40 ]
Haleloeja
pi_31654014
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:49 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Werkt niet, aangezien er geen afstandsbediening stukje zit op de Nano. Ze zijn wel bezig ermee.
http://ilounge.com/index.(...)itrip-for-ipod-nano/

Ze zijn er al mee klaar

Voordelen:
-Past mooi bij de nano

Enige nadelen:
-Enorm groot
-Alleen instelbaar via het menu
-Je moet software installeren?

[ Bericht 1% gewijzigd door Geqxon op 23-10-2005 18:24:35 ]
pi_31655146
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 15:42 schreef EvilWasp het volgende:
En die iWood is 75 euro!
Ik vond het ook al meevallen

Maar voor die prijs wil ik wel graag nog wat dingetjes weten voordat ik hem koop. Dus hopelijk dat iemand deze site heeft gezien voordat hij leverbaar was, want toen stond er een e-mail adres bij en nu niks meer....

Het moet een Nederlands bedrijf zijn, maar het telefoonboek of de gouden gids kan me ook geen informatie geven...
pi_31657424
ik had een vraagje:

Misschien is het hier al langsgekomen....maar ik zie op advertentie pagina's (ebay/marktplaats etc.) veel advertenties langskomen dat je als je je aanmeld bij gratiscadeaus.nl en je een Antennebooster van 19,95 koopt , je na een tijdje een ipod nano krijgt...

Ik weet dat er natuurlijk altijd wat 'addertjes' onder het gras zitten maar heeft iemand hier al ervaring mee
Haleloeja
pi_31657671
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 06:45 schreef Gelderland het volgende:
ik had een vraagje:

Misschien is het hier al langsgekomen....maar ik zie op advertentie pagina's (ebay/marktplaats etc.) veel advertenties langskomen dat je als je je aanmeld bij gratiscadeaus.nl en je een Antennebooster van 19,95 koopt , je na een tijdje een ipod nano krijgt...

Ik weet dat er natuurlijk altijd wat 'addertjes' onder het gras zitten maar heeft iemand hier al ervaring mee
Lees dit maar even fijn door: http://nl.wikipedia.org/wiki/Piramidespel
pi_31658369
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 15:42 schreef EvilWasp het volgende:
Ik ga denk ik vandaag bestellen bij Lajo, meld je dus bij mij als je wilt meebestellen.

En die iWood is 75 euro!
Ik vind die iWood heel mooi
pi_31658986
Ik heb voor mijn verjaardag van vriendjelief een iPod nano gehad . nu moet ik een hoesje uitzoeken, heeft iemand hier goede ervaringen met bepaalde hoesjes?
pi_31659065
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:25 schreef SilverStar het volgende:
Ik heb voor mijn verjaardag van vriendjelief een iPod nano gehad . nu moet ik een hoesje uitzoeken, heeft iemand hier goede ervaringen met bepaalde hoesjes?
De ervaringen zijn dus dat die hoesjes nog niet beschikbaar zijn. En dat het nog wel ff kan gaan duren voordat ze in de winkel liggen. Zelf ben ik bij een Apple winkel in New York geweest twee weken geleden en daar staat de leverdatum op 21 november. Nederland zal dus nog wel wat later worden.
pi_31659528
o maar ik bedoel niet speciaal die apple tubes, maar bijvoorbeeld ook zcover, ezcover, iskin enzo . ik wil alleen een transparant of zwart hoesje voor om m'n zwrate nano
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')