Tja, we worden het wel eens over de prijs.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
Maarrrrr als ik er dan evt. van jou 1 over kan nemen, zou dat wel fijn zijn
Prima. Mail maar als je ze hebt en die blauwe nog kwijt wilquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:59 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Tja, we worden het wel eens over de prijs.![]()
Nee hoor, ik vraag geen 15 euro oid. Hooguit 8 euro ofzo.![]()
iPod kan wel via FireWire worden opgeladen, maar niet met de computer verbonden om te synchroniseren.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:05 schreef Fokkedop het volgende:
Ik heb niet alles gelezen dus sorry als het al een keer ter sprake is gekomen, maarre kan de Nano op een of andere manier ook op firewire worden aangesloten?
hmm, oook niet op een iMacquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:41 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
iPod kan wel via FireWire worden opgeladen, maar niet met de computer verbonden om te synchroniseren.
Wat is dit nou voor raar antwoordquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:49 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
hmm, oook niet op een iMac
zo niet, vind ik dat echt lullig van apple. De eerste iPods waren heel mac vriendelijk, maar omdat iedereen zo nodig windows moet, is het een stuk moeilijker om te syncen met een mac. maar ja, de goede lijden altijd weer onder de kwade
er is simpelweg geen plaats voor een 1394 controllerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:49 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
hmm, oook niet op een iMac
zo niet, vind ik dat echt lullig van apple. De eerste iPods waren heel mac vriendelijk, maar omdat iedereen zo nodig windows moet, is het een stuk moeilijker om te syncen met een mac. maar ja, de goede lijden altijd weer onder de kwade
Laat ik het haarfijn uitleggen:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor raar antsrwoord
Mac(intosh) is het product van Apple, en heeft niets met de iPod nano te maken. Je zeurt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:26 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
...
Kortom: daar bij mac zijn het overlopers en geldwolfen.
Ik wil wel de roze of paarse overnemen. Ben al lang blij dat ik een losse kan overnemen van iemand. Kleur maakt me dan niet heel veel uit. Tenminste, als het kan...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:59 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Tja, we worden het wel eens over de prijs.![]()
Nee hoor, ik vraag geen 15 euro oid. Hooguit 8 euro ofzo.![]()
Ik quote mezelf maar even, omdat ik volledig genegeerd wordtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:41 schreef Chepke het volgende:
Ik heb wat problemen met iTunes. Er zijn een paar MP3 files die iTunes niet opent. Weet iemand of en hoe ik dat kan oplossen?
Ja, dat kan wel denk ik. Maar ik heb ze nog niet binnen, ik houd jullie op de hoogte.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:45 schreef Chepke het volgende:
[..]
Ik wil wel de roze of paarse overnemen. Ben al lang blij dat ik een losse kan overnemen van iemand. Kleur maakt me dan niet heel veel uit. Tenminste, als het kan...
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:09 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel denk ik. Maar ik heb ze nog niet binnen, ik houd jullie op de hoogte.
Viel mij ook op. Omdat ik soms dat Apple logo in beeld krijg en soms ook niet. Als ik hem uitzet en dan op hold daarna en daarna weer van hold af is hij meteen aan zonder Apple logo. Lijkt wel of hij dan op stand-by gaat... Maar hoe hij dan wel helemaal uit moet... Geen idee...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:49 schreef Chepke het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar even, omdat ik volledig genegeerd wordt![]()
Dixons mannetje zei vandaag, dat ie er morgen misschien bij zal zitten. Blijven hopen!quote:
heb jij zeker geen ipod mini. Want daar zit gewoon een snoertje bij voor je firewirequote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:26 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Laat ik het haarfijn uitleggen:
Ipods voor mac vs. Ipod voor Windows
Eerste generatie iPods: firewire aansluiting.
mensen bij apple dachten, hey, met usb aansluiting verkoopt veel beter want weinig mensen hebben firewire maar usb omdat meer mensen windows hebben. (macs hebben standaard firewire)
Laten we de volgende generatie ipods dus met usb aansluiting doen, dat verkoopt veel beter en dan laten we de macs met firewire en usb 1.1 gewoon barsten joh.
Windows met usb 2.0 gewonnen.
Tuurlijk ook mac met 2.0, maar ja, je koopt niet ieder jaar een mac, want volgend jaar heb je usb 3.0 en dan zijn er alleen maar weer ipods met usb 3.0 en dan mag je weer een nieuwe mac kopen omdat 2.0 weer te langzaam is. In ieder geval is 1.1 te langzaam.
En ik vertik al het om mijn hele database van muziek op windows te gooien want dan kan ik het de mac (made for music) net zo goed uit het raam gooien, want verder doe ik er bijna niks mee (behalve muziek maken dan)
Kortom: daar bij mac zijn het overlopers en geldwolfen.
oh... lekker dan. maar die firewire kabel zit er toch niet bij? het is toch usb 2.0 aansluiting?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb jij zeker geen ipod mini. Want daar zit gewoon een snoertje bij voor je firewire
Die zelfde kabel kan je ook gebruiken voor de Nano dus ik snap je probleem niet zo
Ik kreeg bij mijn mini gewoon een firewire kabel. En die zelfde kabel kan je op je stekker pluggen en dan werkt hij meteen als kabel van je opladerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:10 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
oh... lekker dan. maar die firewire kabel zit er toch niet bij? het is toch usb 2.0 aansluiting?
ik heb dus de eerste generatie ipod met zo'n draaischijf. ik ben verplicht deze te houden vw de aansluiting.![]()
ja makkelijk is dat, dat heb ik nu ook bij m'n oude, maar ik wil geen mini, maar nano, das pas mini!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kreeg bij mijn mini gewoon een firewire kabel. En die zelfde kabel kan je op je stekker pluggen en dan werkt hij meteen als kabel van je oplader![]()
tracking nummers zijn maar crappy.quote:Er zijn voor deze zending geen gegevens gevonden
je moet die cijfers achter de komma proberen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:32 schreef remondepemon het volgende:
[..]
tracking nummers zijn maar crappy.
Ja. Is niet zo moeilijk hoor als je hem altijd los in je zak hebt of onder in je tas hebt zitten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:19 schreef EvilWasp het volgende:
WTF. De iPod Mini was juist eigenlijk de meest kras-bestendigste iPod. Had je daar krassen op?
heb nu 30 gig... pleur gewoon alle goede shit die ik heb erop.... veel fijner dan telkens een selectie van 4 gig maken .quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:06 schreef Wepeel2 het volgende:
Ach, ik heb genoeg aan 4 gig. Ik zet er regelmatig nieuwe muziek op en haal de oudere muziek er weer af. Uiteindelijk heb ik elke periode toch gewoon een aantal albums dat ik intensief luister.
Ik kan er soms met mn pet niet bij dat mensen + 5000 liedjes in hun collectie hebben, hoe krijg je dat in hemelsnaam klaargespeeld..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
heb nu 30 gig... pleur gewoon alle goede shit die ik heb erop.... veel fijner dan telkens een selectie van 4 gig maken .
Het gaat best, alleen niet in 1 weekquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik kan er soms met mn pet niet bij dat mensen + 5000 liedjes in hun collectie hebben, hoe krijg je dat in hemelsnaam klaargespeeld..
Ik ben er weerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:39 schreef EvilWasp het volgende:
Jammer, de Dixons had de Tubes nog niet..
Er is morgen ook nog kans.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik ben er weerMn ban is omgezet naar een FB-ban nu
Maar balen, hopen dat ze na het weekend er wél zijn!
Werkt niet, aangezien er geen afstandsbediening stukje zit op de Nano. Ze zijn wel bezig ermee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:00 schreef marco1974 het volgende:
Iemand al enig idee of iTrip werk i.c.m. Nano??????
Knopjes gevonden, zijn het menu en de enterknop om het zo maar even te zeggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:05 schreef blieblie het volgende:
Moet je menu en play knop even inhouden geloof ik.
Er is iig een knop combi waarmee je het ding doet resetten.
http://ilounge.com/index.(...)itrip-for-ipod-nano/quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:49 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Werkt niet, aangezien er geen afstandsbediening stukje zit op de Nano. Ze zijn wel bezig ermee.
Ik vond het ook al meevallenquote:
Lees dit maar even fijn door: http://nl.wikipedia.org/wiki/Piramidespelquote:Op maandag 24 oktober 2005 06:45 schreef Gelderland het volgende:
ik had een vraagje:
Misschien is het hier al langsgekomen....maar ik zie op advertentie pagina's (ebay/marktplaats etc.) veel advertenties langskomen dat je als je je aanmeld bij gratiscadeaus.nl en je een Antennebooster van 19,95 koopt , je na een tijdje een ipod nano krijgt...
Ik weet dat er natuurlijk altijd wat 'addertjes' onder het gras zitten maar heeft iemand hier al ervaring mee
Ik vind die iWood heel mooiquote:Op zondag 23 oktober 2005 15:42 schreef EvilWasp het volgende:
Ik ga denk ik vandaag bestellen bij Lajo, meld je dus bij mij als je wilt meebestellen.
En die iWood is 75 euro!![]()
De ervaringen zijn dus dat die hoesjes nog niet beschikbaar zijn. En dat het nog wel ff kan gaan duren voordat ze in de winkel liggen. Zelf ben ik bij een Apple winkel in New York geweest twee weken geleden en daar staat de leverdatum op 21 november. Nederland zal dus nog wel wat later worden.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:25 schreef SilverStar het volgende:
Ik heb voor mijn verjaardag van vriendjelief een iPod nano gehad. nu moet ik een hoesje uitzoeken, heeft iemand hier goede ervaringen met bepaalde hoesjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |