Ja dode pixels. Heb hem gekocht via de site van applequote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:17 schreef Geqxon het volgende:
Bedoel je toevallig dode pixels?
Dan zou ik het even bij de winkel proberen, maar vaak zijn winkels vrij zwak qua dode pixels. Nee heb je, ja kun je krijgen!
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij valt dat onder de garantie. Ik zou even apple mailen als ik jou was.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:19 schreef Henkio het volgende:
[..]
Ja dode pixels. Heb hem gekocht via de site van apple
Ja probeer al de hele tijd emailadres te zoeken op de site, maar wil niet echt lukken. Heb nu een mailtje gestuurd naar klantenservice@apple.nl Hopelijk bestaat diequote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij valt dat onder de garantie. Ik zou even apple mailen als ik jou was.
nl.consumer@euro.apple.comquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:44 schreef Henkio het volgende:
[..]
Ja probeer al de hele tijd emailadres te zoeken op de site, maar wil niet echt lukken. Heb nu een mailtje gestuurd naar klantenservice@apple.nl Hopelijk bestaat die![]()
Tissues?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:45 schreef Henkio het volgende:
Trouwens hoe maken jullie je beeldschermpje goed schoon? Krassen weghalen etc?
Roze en paars gaan iig weg. Héél misschien gaat blauw ook weg. Als ie weg gaat is ie voor jouquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Wil je ze allemaal of kan je er denk je wel 1 missen? (niet roze of paars)
Tegen fatsoenlijke vergoeding natuurlijk
Dan staat ie op shuffelquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
Nu heb ik weer een nieuw tekentje gevonden op mn nano
Nu staat er opeens continu rechtsboven onder het batterij-teken een tekentje in beeld van 2 kruisende pijlen.
_ /-> & --\_>
^^ Die door elkaar heen dus. Het boekje heb ik hier niet bij me, iemand enig idee wat dit betekent?
Ja zeer vervelend....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:59 schreef ook_gek het volgende:
Zo ik heb net mijn Nano 4GB black binnen![]()
Kan ik de oplader van de 4GB mini gebruiken om hem op te laden of niet?
Ding zit nu al onder de krassen, niet meer normaal man![]()
Aaaah ok, weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:33 schreef Even het volgende:
[..]
Dan staat ie op shuffel![]()
Of was je dr zelf al achter?![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:02 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Roze en paars gaan iig weg. Héél misschien gaat blauw ook weg. Als ie weg gaat is ie voor jou![]()
Ik kreeg er een usb kabeltje bij en daarmee laadt hij op...quote:Maar kan ik nu de lader van de mini gebruiken voor mijn nano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |