Gehypte speler die het niveau niet aan kan en al helemaal niet in het systeem past.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:24 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Ajax heeft behoefte aan Erik Nevland !!
Klaas Jan zijn vriendin die woont 2 straten verderop hier, ik zal het hem eens vragen als ik hem zie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:11 schreef cultheld het volgende:
Tja, ik woon op fietsafstand en ken z'n broertje en moet helaas constateren dat Ajax (nationaal, internationaal MU) de droomclub van z'n broer is.
Goed bezig die klaas janquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:11 schreef cultheld het volgende:
Tja, ik woon op fietsafstand en ken z'n broertje en moet helaas constateren dat Ajax (nationaal, internationaal MU) de droomclub van z'n broer is.
Jij bent ook een rare. De ene keer kom je ons uitlachen om onze verdediging, de andere keer maak je duidelijk dat je Ajax toch wel een topclub vind. Of begrijp ik het verkeerd?quote:
Twee klassen beter.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Wilhelmson is een onnodige aankoop als je het mij vraagt. Niet veel beter dan Rosales.
Maar kan je die dan niet beter gelijk halen met Van der Borre als volgend seizoen ook Trabelsi vertrekt, en in de winter Huntelaar te halen.quote:
Hij is niet gehypt, hij is op het moment alleen ff niet in vorm.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Gehypte speler die het niveau niet aan kan en al helemaal niet in het systeem past.
Ik kijk alle voetbal, in tegenstelling tot de ajax supporter die jij bent, ben ik naast Feyenoordsupporter ook nog voetbalfan. Ik kijk alles, maar ja, jouw interesse ligt alleen in de stad met kengetal 020.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:12 schreef D1 het volgende:
Maar je mag naar ook naar onze wedstrijd kijken hoor...
Jij woont dus in Angerlo?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Klaas Jan zijn vriendin die woont 2 straten verderop hier, ik zal het hem eens vragen als ik hem zie.
En over Nevland gesproken, geen gek idee misschien.
Op zich is dit typische calimero gedrag wel aandoenlijk. Maar als je eigen cluppie op zo'n manier uit de UEFA cup gekickt wordt moet je denk ik muisstil zijn op forums van clubs die wel door de week hun wedstrijdjes mogen spelen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:13 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik kijk alle voetbal, in tegenstelling tot de ajax supporter die jij bent, ben ik naast Feyenoordsupporter ook nog voetbalfan. Ik kijk alles, maar ja, jouw interesse ligt alleen in de stad met kengetal 020.
Helaas wel ja. Ik heb zo gedroomd van Heitinga - Vlaar achterin. Maar als je 8-9 miljoen voor 'm kan vangen van Sevilla heb ik de keuze snel gemaakt. Daar kun je Vlaar en Vanden Borre van halen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:45 schreef twi het volgende:
Als ik Heitinga zou zijn, zou ik na vanavond definitief m'n besluit maken om te vertrekken. Breng die jongen maar in blessuretijd in als er niks meer kan gebeuren, schiet lekker op zo
Enigste wat fout aan mijn voorspelling was is de assist van Rosalesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:25 schreef Nashje het volgende:
2 doelpunten van Yannis. Assist Rosales, assist Pienaar.
die vond ik niet eens zo slecht spelenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Enigste wat fout aan mijn voorspelling was is de assist van Rosales
Dus toch Doesburg, ik meende dat ze in Angerlo woonde, want m'n neef kent haar en die komt uit dat dorp.quote:
Als Ajax ook in Zwitserland wint doen ze hele goede zaken en ze al bijna in de 2e rondequote:[quote]Op dinsdag 18 oktober 2005 18:11 schreef fernando_redondo het volgende:
ik ga voor 2-0
Als er niet gewonnen wordt in Zwitserland wordt het tijd om te denken aan het ontslaan van spelers.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:29 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Als Ajax ook in Zwitserland wint doen ze hele goede zaken en ze al bijna in de 2e ronde
Om hij de kwaliteiten mist ...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:15 schreef DeTolk het volgende:
Yannis is het voorbeeld van iemand die er altijd en overal staat. waarom is hij geen 1e spits?
Zijn mentaliteit is prima, alleen is hij in principe de spits met de minste techniek.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:15 schreef DeTolk het volgende:
Yannis is het voorbeeld van iemand die er altijd en overal staat. waarom is hij geen 1e spits?
Hij scoort wel tenminste.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:27 schreef pfaf het volgende:
God, 2 doelpuntjes en Yannis moet ineens in de spits...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |