Enigste wat fout aan mijn voorspelling was is de assist van Rosalesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:25 schreef Nashje het volgende:
2 doelpunten van Yannis. Assist Rosales, assist Pienaar.
die vond ik niet eens zo slecht spelenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Enigste wat fout aan mijn voorspelling was is de assist van Rosales
Dus toch Doesburg, ik meende dat ze in Angerlo woonde, want m'n neef kent haar en die komt uit dat dorp.quote:
Als Ajax ook in Zwitserland wint doen ze hele goede zaken en ze al bijna in de 2e rondequote:[quote]Op dinsdag 18 oktober 2005 18:11 schreef fernando_redondo het volgende:
ik ga voor 2-0
Als er niet gewonnen wordt in Zwitserland wordt het tijd om te denken aan het ontslaan van spelers.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:29 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Als Ajax ook in Zwitserland wint doen ze hele goede zaken en ze al bijna in de 2e ronde
Om hij de kwaliteiten mist ...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:15 schreef DeTolk het volgende:
Yannis is het voorbeeld van iemand die er altijd en overal staat. waarom is hij geen 1e spits?
Zijn mentaliteit is prima, alleen is hij in principe de spits met de minste techniek.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:15 schreef DeTolk het volgende:
Yannis is het voorbeeld van iemand die er altijd en overal staat. waarom is hij geen 1e spits?
Hij scoort wel tenminste.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:27 schreef pfaf het volgende:
God, 2 doelpuntjes en Yannis moet ineens in de spits...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |