Is dat niet een beetje te wiebelig?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:54 schreef E.T. het volgende:
Ik had hier een grote plank op het waterbed en daar een gewoon matras bovenop. Werkte perfect![]()
hihi had ik gezienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Vicky!
Psssst. Je signature.
He Shir!! Ik heb dat wel vaker gehoord!! Dat komt omdat nu je borstvoeding in gang word gezet. De een heeft er meer last van dan de ander!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:25 schreef Girly het volgende:
w00000t VICKY een dochter, van harte gefeliciteerd, en lekker genieten van alles, wat een bevalling, dapper hoor
chocobo jullie van harte gefeliciteerd met jullie zoon/broertje leuk zeg, babyboom hier
dames, ff een vraagje tussen de babybooms hier door, ik heb nu al een paar dagen last van lekkende borsten, begon eerst met een drupje,maar het lijkt met de dag erger te worden, heb nu wc papier in mijn bh gepropt, maar vroeg me af of dit wel normaal is (ben morgen 20 weken).
Sorry als het al eens eerder is voorgekomen en dat ik eroverheen gelezen heb, maar iedereen die ik ondertussen heb gevraagd hierover die al een kind hebben, hebben dit nog niet meegemaakt.
Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen. alvast bedankt
Het is ook verschrikkelijk snel gegaan Leah. Zelfs nu met dat rare wachten gaat de tijd best snel...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:14 schreef Leah het volgende:
Jee Jelief, het lijkt alsof je vorige week nog in het tweede streepje postte! Succes hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |