Is dat niet een beetje te wiebelig?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:54 schreef E.T. het volgende:
Ik had hier een grote plank op het waterbed en daar een gewoon matras bovenop. Werkte perfect![]()
hihi had ik gezienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Vicky!
Psssst. Je signature.
He Shir!! Ik heb dat wel vaker gehoord!! Dat komt omdat nu je borstvoeding in gang word gezet. De een heeft er meer last van dan de ander!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:25 schreef Girly het volgende:
w00000t VICKY een dochter, van harte gefeliciteerd, en lekker genieten van alles, wat een bevalling, dapper hoor
chocobo jullie van harte gefeliciteerd met jullie zoon/broertje leuk zeg, babyboom hier
dames, ff een vraagje tussen de babybooms hier door, ik heb nu al een paar dagen last van lekkende borsten, begon eerst met een drupje,maar het lijkt met de dag erger te worden, heb nu wc papier in mijn bh gepropt, maar vroeg me af of dit wel normaal is (ben morgen 20 weken).
Sorry als het al eens eerder is voorgekomen en dat ik eroverheen gelezen heb, maar iedereen die ik ondertussen heb gevraagd hierover die al een kind hebben, hebben dit nog niet meegemaakt.
Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen. alvast bedankt
Het is ook verschrikkelijk snel gegaan Leah. Zelfs nu met dat rare wachten gaat de tijd best snel...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:14 schreef Leah het volgende:
Jee Jelief, het lijkt alsof je vorige week nog in het tweede streepje postte! Succes hoor!
Heb ik een foto gemist?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:05 schreef Wennie het volgende:
En Vicky, ook hier gefeliciteerd natuurlijk!Amber is echt een dotje!
Jaha nu moet je uit je pyamaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:42 schreef Girly het volgende:
Meiden en ik ga vandaag eventjes van die compressen halen, thx voor de tips, ik had eerlijk gezegd nooit verwacht dat zo vroeg al kon
Wat Vicky zei, heb me vanaf een uur of 10 zitten verbijtenquote:
Maretti was bij mijn bevalling. Anouk is er trouwens niet meer.. helaas, vond ik een leuke meid.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:06 schreef Wennie het volgende:
Vicky, nog meer prachtige foto'sEn een erg trotse papa
![]()
Welke vlos was er eigenlijk bij je bevalling?
Ik heb Anouk nooit gezien. Maretti was toevallig gisteren ook degene die naar een bevalling ging.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
Maretti was bij mijn bevalling. Anouk is er trouwens niet meer.. helaas, vond ik een leuke meid.
Succesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:51 schreef Biezb het volgende:
goedemorgen,
Ik heb vannacht niet veel geslapen. Ben behoorlijk nerveus voor de onderzoeken van vandaag. Wel krampjes en samentrekkingen vanmorgen. Ik moet om 08.30u de vlos bellen voor een afspraak in het ziekenhuis....
het wordt bijna vervelend om te melden 'bij mij is dat ook zo' maar toch: Ook mijn beebje is erg actief en beweegt veel. Volgens de gyn al wel ingedaald dan zou je toch verwacten dat het zich wat rustiger houd maar naast de harde buiken van gisteravond en vanacht is Onsje ook erg actief, lijkt haast wel actiever dan voorheen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:59 schreef Wennie het volgende:
Ik verbaas me er af en toe nog over hoe druk de baby is. Ik dacht namelijk dat je de baby zo tegen het eind aan veel minder zou voelen![]()
welkom in clubje juni volgend jaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:21 schreef cattie het volgende:
Oh ja, enne: ik kom mij hier ook melden!Ik ben zwanger!
![]()
Mijn uitgerekende datum is denk ik 26 juni 2006!
Ik zou wel willen maar meer dan wat harde buiken en af en toe wat krampjes is er toch echt niet (tja beetje dunnige ontlasting dat schijnt ook een teken te zijn dat er wat gebeurt) . het schiet dus nog niet opquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:18 schreef Wennie het volgende:
Jelief, gaat jij eens bevallen met al die harde buiken van je![]()
stiekem wel hè? Het voelt ook steeds vervelender en echter zeg maar. bij elke keer dat ik au roep, zegt M, 'wat doe je?' uuhm pijn hebben?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:19 schreef E.T. het volgende:
Jelief, klinkt toch wel alsof er wat onderweg is hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |