abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30415001
Phff word hier helemaal gek van de buikpijn telkens Vooral als ik iets gegeten heb

Maar las op Zwanger.nl al dat dat heel normaal is bij ongeveer 8 weken zwanger zijn.

[ Bericht 18% gewijzigd door MeNicole op 09-09-2005 12:29:44 (Heb al gevonden) ]
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:38:07 #52
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_30422090
Jelief, ik moet nog ruim 3 weken werken, dus dat is nog best wel lang!
Ik heb met precies dezelfde reden een extra echo gehad, maar ons kindje is vooralsnog niet groter dan gemiddeld. Mijn buik is ook flink gegroeid, m'n eigen broeken pas ik niet meer. Werd eens tijd
Mooi dat je bloeddruk goed blijft
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_30423220
Wennie, je gaat pas vier weken voor de uitgerekende datum met verlof? Dat kan natuurlijk ook, ik hoop voor je dat het nog een beetje te doen is zo. Ga je halve dagen werken nu dan? Ik ben op zich wel blij dat ik nu verplicht thuis ben, als ik al een paar uurtjes op bezoek ben op het werk ben ik al kapot. Mijn verlof gaat dus volgende week vrijdag in.
Fijn om te horen dat het bij ok was! Nu pas uit je eigen broeken gegroeid! jeutje! Ik heb mijn laatste 'gewone'broek een maand geleden onderin de kast gelegd. Wel draag ik nog steeds alle t-shirts die ik normaal droeg maar dat zijn dan ook wel positieshirts. Moet nog eens gaan kijken wat ik aan ga trekken als het wat kouder wordt.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:53:24 #54
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_30424610
Ja, ik stop 4 weken van tevoren. Dat had ik al afgesproken, maar wist niet dat ik b.i. zou krijgen. Ik heb nu in principe nog 9 echte werkdagen, verdeeld over 3 weken. Ik ga in ieder geval 1 uur eerder naar huis en als het niet gaat, nog eerder. Ik zou ook wel al met verlof willen, maar dat kan ik nu niet meer veranderen, tenzij werken natuurlijk helemaal niet meer lukt!
Ik pas sinds een week of twee m'n lange broeken op 1 na niet meer. Voor zomerbroek heb ik er nog 1 die ik pas en die was ik dus vrij vaak, want ik kan geen positiezomerbroek vinden! M'n shirts draag ik gewoon nog. Het zit allemaal wel wat strakker, maar veel ervan rekt gewoon mee.

Ik ga er eigenlijk van uit dat ik veel truien en shirts straks nog wel pas. Zo niet, dat zien we dan wel
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_30424800
Hou je wel op tijd op met werken?! Als het echt niet meer gaat kun je natuurlijk ook de ziektewet in. Zeker met BI lijkt het mij wijs om op tijd je grenzen aan te geven. maar je bent natuurlijk zelf oud en wijs genoeg om dat te bedenken
pi_30481719
wat is het rustig hier...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_30483602
erg rustig, zou het stilte voor de storm zijn? al moeten we eigenlijk nog wel een paar weekjes wachten...
pi_30483912
Er is gewoon niemand die moet bevallen, of meldplicht heeft. Zal daarom wel zo rustig zijn
Nog eventjes en Vicky heeft meldplicht!!
pi_30483940
nog 1 weekje idd dan heb ik meldplicht.....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_30507985
Update, net terug van de vlos!!!

Alles was goed. Pols netjes 98, bloeddruk 115/65. De baarmoeder lag nu netjes boven de navel en was 23 cm. Wel maar een halve kilo aangekomen. Het hartje klonk als een paardje in galop en was 156. Wel grappig was dat beebje lekker naar de doptone aan het trappen was. Beebje was dus duidelijk aanwezig.

Zwemmen beter van niet dus, net zoals Wennie zei, dat zei mijn vlos dus ook. Als je de borstcrawl kan, is het prima, maar de slagen zoals de schoolslag is toch te zwaar voor banden. Aangezien ik nu last heb, nog steeds aan mijn rechterlies, maar nu ook aan mijn linkerbil.

Ook alvast besproken hoe mijn moeder haar ontsluiting kreeg. Zo van je weet maar nooit. Want zij kwam op controle met 7 cm ontsluiting. Ze heeft namelijk geen onsluitingsweeën gehad, maar had zomaar ineens op controle 7 cm. 4 uur later werd ik geboren
pi_30532870
gisterenavond voor de eerste keer echt duidelijk mn beebje voelen krioelen onder mn handen
ik ben helemaal in de wolken
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_30535651
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 09:04 schreef Ladylike het volgende:
gisterenavond voor de eerste keer echt duidelijk mn beebje voelen krioelen onder mn handen
ik ben helemaal in de wolken
LEUK!!!!

Wij hebben gister het bed hoger gezet op kratten.. jeetje zeg.. wat is dat ineens hoog.. Ons bed was eerst 40 cm hoog, nu 80..... moet een krukje gebruiken om in mijn bed te komen heheheheh.....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_30536178
Leuk Ladylike!!

Onze rooie kater heeft ontdekt dat het voedingskussen wel heel fijn is om op te liggen.

Ik ga vandaag weer eens lekker rustig aan doen, mijn rug doet keipijn. Grrr. Dadelijk lekker kruikje op mijn rug.

[ Bericht 2% gewijzigd door Randa_v op 13-09-2005 15:14:40 ]
  dinsdag 13 september 2005 @ 11:31:51 #64
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_30536215
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:58 schreef Jelief het volgende:
Hou je wel op tijd op met werken?! Als het echt niet meer gaat kun je natuurlijk ook de ziektewet in. Zeker met BI lijkt het mij wijs om op tijd je grenzen aan te geven. maar je bent natuurlijk zelf oud en wijs genoeg om dat te bedenken
Ja, ik hou m'n grenzen wel goed in de gaten. De mevrouw van Cesartherapie heeft me afgelopen vrijdag ook flink de les gelezen
Voor dat ene uurtje wordt ik wel ziekgemeld en ik werk bij P&O, dus weet dat de ziektewet een optie is en daar zal ik ook zeker gebruik van maken, mocht het zover komen.

Randa, alles weer ok, mooi zo! Alleen met je benen trappelen is trouwens wel veel zwaarder dan schoolslag zwemmen
Zowel mijn moeder als zusje hebben twee hele snelle bevallingen gehad. Is niet erfelijk, maar ik moet het toch even melden als het eenmaal zover is.

Ladylike, geweldig is dat hè Je gaat 't nog veel meer voelen, maar het blijft bijzonder (vind ik dan)

Vicky, nog lekker gezwommen gister? Ik werd pas om 19:30 uur door vriendje zelf gebeld dat hij wakker was en hij mocht pas om 22:00 uur naar huis. En in dat ziekenhuis wil ik gaan bevallen... Dat bedverhogen wordt nog een leuk verhaal bij ons.. waterbed, schuin dak, open wenteltrap Allemaal nono's van de kraamzorg.
Mijn afvalstrijd!
pi_30536232
sterkte randa
bah de werkdag gaat langzaam
gisteren buikbanden gekocht.. nu zie ik er echt zwanger uit
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_30536443
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 11:31 schreef Wennie het volgende:

Dat bedverhogen wordt nog een leuk verhaal bij ons.. waterbed, schuin dak, open wenteltrap Allemaal nono's van de kraamzorg.
Tijdelijk een eenpersoonsbed in een kamer beneden neerzetten ??
Het is alleen maar voor de controles die de kraamhulp bij je doet, na die week kan je het weer weghalen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 13 september 2005 @ 11:54:43 #67
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30536786
Ik had hier een grote plank op het waterbed en daar een gewoon matras bovenop. Werkte perfect
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_30537351
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 11:31 schreef Wennie het volgende:

[..]

Vicky, nog lekker gezwommen gister? Ik werd pas om 19:30 uur door vriendje zelf gebeld dat hij wakker was en hij mocht pas om 22:00 uur naar huis. En in dat ziekenhuis wil ik gaan bevallen... Dat bedverhogen wordt nog een leuk verhaal bij ons.. waterbed, schuin dak, open wenteltrap Allemaal nono's van de kraamzorg.
ja, ben gister weer heerlijk wezen zwemmen. Het was weer zalig!!

Jeetje zeg, dat was laat!! Joh, ga je in het Hyp. bevallen??? Ik dacht dat jij thuis ging bevallen....

Misschien moet je ff naar de thuiszorg bellen en dan een bed huren..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_30541435
Nou ik zal ook een update geven (om het een beetje levendig te houdemn hier haha)
We hebben afgelopen zondag onze pretecho gehad en het was in 1 woord geweldig!!!!!
Het jochie was heel erg wiebelig en bewegelijk vrouwtje die de echo maakte moest er hartelijk om lachen

Maar we zijn enorm verliefd op ons knulletje en hij is in 1 woord perfect, klinkt zo stom om het al te zeggen over iemand die je nog niet kent maar jeetje wat een mooi mannetje.

Dit is ons wonder We konden ook heel mooi zien wat er gebeurde als je hem over het ruggetje wrijft, krult hij zich helemaal op zo fijn vind hij het.
Mijn man was er ook erg van onder de indruk...
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_30542066
Mooi Renegate!!

Mmm, heb gelukkig minder last van mijn rug na een tijdje plat te hebben gelegen, maar het irriteert wel nog steeds. Ook voelt mijn buik heel zeurderig aan. Misschien is het wel gewoon hard aan het groeien, want ik heb ook regelmatig last van harde buiken. Meestal lig ik dan lekker ontspannen op de bank. Gewoon even opletten!!

Ik kreeg van de vlos trouwens te horen dat beebje met ingang van volgende week, na 26 weken echt iedere dag te voelen moet zijn. als het niet is, dan moet ik meteen bellen. Eigenlijk iets wat ik dus niet echt wist. Maar ik had al zoiets van beebje beweegt al van de 20de week eigenlijk iedere dag, dus als beebje zo door gaat is het goed .

O ja de tweedehands beurzen van speelgoed en kinderkleding komen er aan. Er is er vanavond ook een in het dorp verderop, maar dan heb ik yoga, jammer. Heb wel zin om straks wat leuk speelgoed en zo op de kop te tikken
pi_30542140
Wennie, echt zwemmen ga ik nu niet meer doen. Ik kan het niet zonder pijn te krijgen, dus dan vergeet het maar!! Wel een beetje jammer. Misschien dat ik wel nog een paar keer naar het subtropisch ga, lekker mee laten drijven in de stroomversnelling ofzo. Mijn zusje maar eens aan kijken of ze zin heeft om mee te gaan.
pi_30542748
Phff hier vanochtend maar ff de vlos gebeld. Had zo'n gigantische buikpijn dat ik niet eens kon lopen. Haar reactie: hoort er bij neem maar een douche, daag!! Nou lag ik dan. En maar van de pijn!!
Liefde
pi_30542869
Wat een belachelijke reactie van je vlos... ik heb niet alles gevolgt of zo maar als je zo een buikpijn heb dat het niet echt houdbaar meer is zou ik gewoon naar de poli rijden.
pi_30542976
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:41 schreef Renegate het volgende:
Wat een belachelijke reactie van je vlos... ik heb niet alles gevolgt of zo maar als je zo een buikpijn heb dat het niet echt houdbaar meer is zou ik gewoon naar de poli rijden.
Ja ik vond het ook te gek voor woorden, helemaal omdat ik net een miskraam heb gehad! Maar de volgende keer bel ik ook naar het ziekenhuis en dan zeg ik wel wat er gebeurd is enzo. Maar hoop gewoon dat het niet meer gebeurd!!
Liefde
pi_30543070
Kan je niet vragen om een andere verloskundige? bedoel ik zou me dus niet meer op me gemakje voelen bij zo een makkelijk iemand.
Je heb juist nu iemand nodig die je begrijpt en je zorgen wegneemt, niet iemand die er zo laconiek over denkt.
n misschien is het wel zo dat het er bij hoort of dat het weg zou moeten gaan met een douche maar dan had ze dat ook anders kunnen brengen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')