quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:58 schreef Jelief het volgende:Hou je wel op tijd op met werken?! Als het echt niet meer gaat kun je natuurlijk ook de ziektewet in. Zeker met BI lijkt het mij wijs om op tijd je grenzen aan te geven.
maar je bent natuurlijk zelf oud en wijs genoeg om dat te bedenken
Ja, ik hou m'n grenzen wel goed in de gaten. De mevrouw van Cesartherapie heeft me afgelopen vrijdag ook flink de les gelezen
Voor dat ene uurtje wordt ik wel ziekgemeld en ik werk bij P&O, dus weet dat de ziektewet een optie is en daar zal ik ook zeker gebruik van maken, mocht het zover komen.
Randa, alles weer ok, mooi zo! Alleen met je benen trappelen is trouwens wel veel zwaarder dan schoolslag zwemmen
Zowel mijn moeder als zusje hebben twee hele snelle bevallingen gehad. Is niet erfelijk, maar ik moet het toch even melden als het eenmaal zover is.
Ladylike, geweldig is dat hè
![]()
Je gaat 't nog veel meer voelen, maar het blijft bijzonder (vind ik dan)
Vicky, nog lekker gezwommen gister? Ik werd pas om 19:30 uur door vriendje zelf gebeld dat hij wakker was en hij mocht pas om 22:00 uur naar huis. En in dat ziekenhuis wil ik gaan bevallen...
![]()
Dat bedverhogen wordt nog een leuk verhaal bij ons.. waterbed, schuin dak, open wenteltrap
![]()
Allemaal nono's van de kraamzorg.