Whahahahaha... d'r zitten echt leuke tussenquote:
Weet je wat ik raar vind..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
" Kut-Marokkaan " nieuw op Van Dale woordenboek
Dat vind ik ook raar inderdaad... Misschien iets dat je zelf mag kiezen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weet je wat ik raar vind..
Dat als Samir Azzouz in beeld komt hij word afgeblokt, onherkenbaar in beeld.
En Big Willem van de Hells Angels kan gewoon met zn tronie vol in beeld
Ik denk niet dat ze dat vragen aan een verdachte eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar inderdaad... Misschien iets dat je zelf mag kiezen?
ook maf inderdaadquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weet je wat ik raar vind..
Dat als Samir Azzouz in beeld komt hij word afgeblokt, onherkenbaar in beeld.
En Big Willem van de Hells Angels kan gewoon met zn tronie vol in beeld
En dan gaan ze weer zitten zeiken hier dat het allemaal voorkomen had kunnen wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
Enige wat ze deze keer van Samir hebben is een afscheidsvideo en een gasmasker. Zal dus dankzij onze wereldvreemde rechters wel weer vrijspraak worden. Kan hij zich volgende week in een volle metro tussen het gepeupel opblazen.
En dat "Er nu echt eens goed gepraat moet worden"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
En dan gaan ze weer zitten zeiken hier dat het allemaal voorkomen had kunnen worden
En dat "we dit niet kunnen en moeten tolereren in onze maatschappij"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dat "Er nu echt eens goed gepraat moet worden"
En "Donner wederom mag aanblijven ondanks de rake vragen van Groep Wilders tijdens het spoeddebat"
Ja we kennen het verloop wel.
Gezellige familie heeft die vent, vrouw en kind leven ook voor de jihad.. jiiiihaaa.. dquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
Enige wat ze deze keer van Samir hebben is een afscheidsvideo en een gasmasker. Zal dus dankzij onze wereldvreemde rechters wel weer vrijspraak worden. Kan hij zich volgende week in een volle metro tussen het gepeupel opblazen.
*gunt*quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog steeds niemand aanwezig en geen reacties op de mail...
Ik denk dat het een complot is Gijs.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog steeds niemand aanwezig en geen reacties op de mail...
Heerlijk woord ook.. Demonisatie... lekker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
En dat "we dit niet kunnen en moeten tolereren in onze maatschappij"
dat "we niet moeten overgaan tot bagatalisatie en demonisatie"
dat "we kalm moeten blijven en ons richten op bezinning"
blablabla
Ik zal jou eens demoniserenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heerlijk woord ook.. Demonisatie... lekker.
Ik heb geen mail gehad dat het niet door ging... En ja, ik ga nu maar naar huis om zelf te werkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:03 schreef kepler het volgende:
[..]
kan je niks alleen doen? Ging het wel door?
Zou tijd wordenquote:
Sterfquote:
niet lunchen op LR dus?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb geen mail gehad dat het niet door ging... En ja, ik ga nu maar naar huis om zelf te werken
thnx gijsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:50 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Gezellige familie heeft die vent, vrouw en kind leven ook voor de jihad.. jiiiihaaa.. d![]()
moguh trouwens en Brown nog gefeli vent!
Nope, ik ga niet nog twee uur hier zitten voor nietsquote:
Ik denk dat ze bezig zijn met bevallen... ik kreeg hem vanaf gisteravond al niet meer te pakken..quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bezig zijn met bevallen... ik kreeg hem vanaf gisteravond al niet meer te pakken..
Vanmorgen stond er ook geen auto bij zijn huis.. .:X
Een meisje...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Ik hoop dat alles goed en snel gaat
Ben erg benieuwd, weten we eigenlijk al of het een jongen of meisje wordt?
heb je niet alleen het 2e blok?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope, ik ga niet nog twee uur hier zitten voor nietsSorry... Had nog wel mn PSP en GB Micro meegenomen
Ja hequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bezig zijn met bevallen... ik kreeg hem vanaf gisteravond al niet meer te pakken..
Vanmorgen stond er ook geen auto bij zijn huis.. .:X
aan het poepen denk ik....quote:
Ja volgens mij was ze de 16e uitgerekend ....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja he![]()
Dan is ze net 2 dagen later dan ze was uitgerekend toch?
Dan kan Cho zich volledig uitleven...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zou mij ook niks verbazen inderdaad
Ja of het is al klaar.. zijn ze beide mol nuquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja volgens mij was ze de 16e uitgerekend ....
Die zijn beide aan het zweten nu hoor
Wanneer is Tam uitgerekend gijs?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja of het is al klaar.. zijn ze beide mol nu
He.. voel ook gelijk bij mij de spanning opkomen.
Nope, dat is klaar nuquote:
10 novemberquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja nog lannnngg niet..
10 November
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
10 novemberok...... -2 weken, dus dan kan je ongeveer vanaf volgende week beginnen met lichtelijk in paniek raken
Ja hequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
10 novemberok...... -2 weken, dus dan kan je ongeveer vanaf volgende week beginnen met lichtelijk in paniek raken
Gijs... das nog minder als een maand te gaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja nog lannnngg niet..
10 November
jezelf moed inpratenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja he
Maar zij heeft niks aan een stresskip, dus ik moet mezelf kalm houden.
"Komt goed mop"
Hahahahaha en van binnen staat alles te schudden van de zenuwenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja he
Maar zij heeft niks aan een stresskip, dus ik moet mezelf kalm houden.
"Komt goed mop"
Start--->Run--->calcquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... das nog minder als een maand te gaan
Doe niet zo grappig joh... mollige klootzakquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Start--->Run--->calc
of gewoon gekeken in je kalender
doe jij eens grappigquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Doe niet zo grappig joh... mollige klootzak
Ik kan sowieso wel lachen om die Surfer hoor. Bovendien is het de enige waarmee ik een beetje over voetbal kan ouwehoerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
doe jij eens grappig
kunnen wij ook weer eens lachen
Anders buk je gelijk ff zodat je de pindakaas van zn ballen kan aflikken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan sowieso wel lachen om die Surfer hoor. Bovendien is het de enige waarmee ik een beetje over voetbal kan ouwehoerenSurfer
om surfer kan ik ook altijd wel lachen jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan sowieso wel lachen om die Surfer hoor. Bovendien is het de enige waarmee ik een beetje over voetbal kan ouwehoerenSurfer
whahahahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders buk je gelijk ff zodat je de pindakaas van zn ballen kan aflikken.
He heerlijk!! Nootjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders buk je gelijk ff zodat je de pindakaas van zn ballen kan aflikken.
Doe maar stoer mannetje!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
om surfer kan ik ook altijd wel lachen ja![]()
Eigenlijk best wel een ranzig idee al met al.quote:
Godver Gijs!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:16 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes
.............................................. ik ben weer vader. Jort is vannacht om 01:56 geboren en is kerngezond......
[afbeelding]
[afbeelding]
Kom straks als het even wat rustiger is hier thuis wat details vertellen...... ik hou van jullie allemaal
.................
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:16 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes
.............................................. ik ben weer vader. Jort is vannacht om 01:56 geboren en is kerngezond......
[afbeelding]
[afbeelding]
Kom straks als het even wat rustiger is hier thuis wat details vertellen...... ik hou van jullie allemaal
.................
Whahahaha, ja idd jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
__________O__________quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:16 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes
[afbeelding]
[afbeelding]
.................
Podver gijsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:16 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes
[afbeelding]
[afbeelding]
.................
Gijs... prachtig man!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:16 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes
[afbeelding]
[afbeelding]
.................
GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:16 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes
[afbeelding]
[afbeelding]
.................
serieusquote:
Te vaak, denk ik!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieushoe doe jij dat????
hoe vaak druk je hier op F5 en lees je mee???
Jij dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieushoe doe jij dat????
hoe vaak druk je hier op F5 en lees je mee???
Jammer.. net niet tijdens de live uitzendingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tegelijk met de Big Brother baby ook
http://bigbrother.fok.nl/blog/761
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tegelijk met de Big Brother baby ook
http://bigbrother.fok.nl/blog/761
quote:Ik heb medelijde met de baby, Een labiele zwaar rokende sexboerin als moeder en de rest van je leven bekend staan als "Big Brother baby"
ja erg hèquote:
en jij bent?quote:
533.000 is het meer vlgs mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Volgens mij horen hun bij die 2000 mensen die het volgen gijs![]()
foei....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:40 schreef Magneet het volgende:
ff snel illegaal vanaf het werk :Quinny, Chocobo & Daan gefeliciteerd met de geboorte van Jort
Jort, welkom op deze maffe wereld
Ja dank je wel hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:43 schreef Nadientje het volgende:
ik wist het van roy hoor op msn![]()
ik lees hier echt niet meer hoor
![]()
anders schreef ik ook nog wel es wat... maar ben hartstikke blij voor hun en voor jullie... en Bastard veel succes alvast met jullie bevalling
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee….wat geweldig Gijsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:16 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes
[afbeelding]
[afbeelding]
.................
Ja! Ga verder!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:41 schreef Bastard het volgende:
Maar goed, we hadden het over pindakaas op de genitalien.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:16 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes
[afbeelding]
[afbeelding]
.................
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:16 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes
[afbeelding]
[afbeelding]
.................
Je hebt hem al live gezien ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:18 schreef O-Ren het volgende:
We hebben een babyjippie
En hij is Gaaf....... en heeeeeel lief
Geen ideequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je hebt hem al live gezien ook![]()
En lijkt hij ook op Quinny??? *bidt*
Jaaaa diequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:19 schreef mr_Brown het volgende:
voor als je niks te doen hebt...
filmpje duurt 6 minuten![]()
http://users.skynet.be/fa440572/boemerang-1.wmv
De tering gijs... wat een prachtige foto... *geen smilie weet voor deze post*quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:30 schreef Chocobo het volgende:
Mensen iedereen onwijs bedankt voor de lieve sms'jes en telefoontjes.....De kraamzorg is er en opa en oma nemen Daan even mee naar de speeltuin.... ik ga even slapen zo !! Update op mijn Blog voor een nieuwe foto
Mis jullie !![]()
die gast komt echt helemaaaal niet meer bijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaa die![]()
![]()
![]()
Die is zo hard... maar zo geweldig om te zien
gijsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:30 schreef Chocobo het volgende:
Mensen iedereen onwijs bedankt voor de lieve sms'jes en telefoontjes.....De kraamzorg is er en opa en oma nemen Daan even mee naar de speeltuin.... ik ga even slapen zo !! Update op mijn Blog voor een nieuwe foto
Mis jullie !![]()
Jaaaa die andere gast... [bas stem] Ik heb het oook [/bas stem]quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die gast komt echt helemaaaal niet meer bij![]()
dat lachen van hem
en dan als die andere dude begint te lullen![]()
tranen
En zoooooooooooooooooo nep.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:31 schreef silver-surfer het volgende:
Jaaaa die![]()
![]()
![]()
Die is zo hard... maar zo geweldig om te zien
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:30 schreef Chocobo het volgende:
Mis jullie !![]()
Zwangerschap en Geboorte, deel 158
Slaap lekker Gijsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:30 schreef Chocobo het volgende:
Mis jullie !![]()
Zwangerschap en Geboorte, deel 158
jij ookquote:
serieusquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Poooot... check deze auto![]()
http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=38724
69quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:21 schreef mr_Brown het volgende:
http://www.play4traffic.com/nl/game.php
65
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:14 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
69![]()
we zijn geen typegeit..
secretaresses draaien hun hand hiervoor niet om lijkt me..
68quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:21 schreef mr_Brown het volgende:
http://www.play4traffic.com/nl/game.php
65
88quote:
Dat is best wel een fout nummerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:30 schreef ChOas het volgende:
88
Hoe kan een nummer 'fout' zijnquote:
88 wordt veel gebruikt in extreem rechtse kringen. In het alfabet is H de 8e letter. 88 = HH = Heil Hitler.quote:
Dat MEEN je niet!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
88 wordt veel gebruikt in extreem rechtse kringen. In het alfabet is H de 8e letter. 88 = HH = Heil Hitler.
666 kan ook beschouwd worden als een fout nummer.
Ik dacht dat dat algemeen bekend was. Net als Londsdale.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:50 schreef ChOas het volgende:
Dat MEEN je niet!
Ik weet niet wat erger is; dat mensen zoiets verzinnen, of dat anderen er waarde aan hechten...
Nummer schijnt naar keizer Nero te verwijzen.quote:Over 666 daarentegen heb ik een aantal mooie boeken...
Hangt van de spelling af... Maar je hebt gelijk sommige theorieen gaan daar over...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nummer schijnt naar keizer Nero te verwijzen.
Wat betekend dat Gijs? Mijn latijn is niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:08 schreef ChOas het volgende:
Wat je dan weer schrijft als DCLXVI, en iemand heeft dat verklaard als "Domitianus Caesar Legatos Xti Violenter Interfecit,"
Fanatieke 13e jarige jochies met een Panzerfaust deden hem ook. Nadeel was wel dat je beiden maar 1x kon gebruiken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:14 schreef Magneet het volgende:
yup, het beste anti armor kanon ja ze hebben er flink schade mee aangericht
__________________________________O__________________________________quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:54 schreef Quinny het volgende:
Heb me ook echt voorgenomen om de eerst komende 10 jaar geen kinderen meer te nemen.
Quinny:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
__________________________________O__________________________________
heeft ie je goed geholpen Quinny?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Quinny:![]()
Je hebt zeker een lamme hand van het weeen weg wrijven.
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo`n respect voor jouwquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:54 schreef Quinny het volgende:
Met mij gaat het eigenlijk wel goed naar omstandigheden. Heb nog wel last van naweeen, maar daar kan ik gelukkig paracetamol voor innemen. Tja de bevalling blijft pijnlijk en absoluut niet leuk. Heb me ook echt voorgenomen om de eerst komende 10 jaar geen kinderen meer te nemen. Maar ik ben zooooo blij dat ik er vanaf ben
Voor haar wat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:49 schreef -Struikrover- het volgende:
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo`n respect voor jouw
Is toch juist mooi? Dan ziet niemand je!quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 07:47 schreef mr_Brown het volgende:
Is er nog niet iemand anders wakker![]()
ik heb geen zin in die zelfde domme grapjes van die Strol...... altijd hetzelfde domme gelul
Ster toch joh!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 07:47 schreef mr_Brown het volgende:
ik heb geen zin in die zelfde domme grapjes van die Strol...... altijd hetzelfde domme gelul
Vriend!!!quote:
ja, jij ookquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:15 schreef O-Ren het volgende:
Goedemorgen
Brown heeft vannacht gedroomd dat hij werd aangevallen door een Vis![]()
Ik wilde dit even met jullie delen![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 07:47 schreef mr_Brown het volgende:
Mwhoehoehahoehahahaahahahahahaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:15 schreef O-Ren het volgende:
Goedemorgen
ben em ff zatquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mwhoehoehahoehahahaahahahahaha![]()
![]()
![]()
een vis ook
negers
![]()
Zijn we toch klaar met elkaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:41 schreef mr_Brown het volgende:
ben em ff zataltijd maar dezelfde kut grapjes ..... als je het af en toe doet vind ik het niet erg, maar bij hem is het altijd en elke keer als ik iets post.
Van veel mensen vind ik het niet erg, maar bij hem heb ik altijd het gevoel dat ie een swastika als dekbed heeft![]()
KoI karpersquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ja.... geen ideeeeeeeeeee ik zie em nu nog voor me
en was het nou een grote vette haai ofzo
![]()
... het zag eruit als een Koi Karper
Whahahahahaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
en bedankt![]()
![]()
ik zat gewoon in 1 x rechtop in mijn bed en begon op mijn kussen in te slaan en deze aan de kant te duwn.... want dat zag ik aan voor de vis
Ik zou die koksmuts uit Allo Allo wel willen hebbenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:41 schreef mr_Brown het volgende:
Van veel mensen vind ik het niet erg, maar bij hem heb ik altijd het gevoel dat ie een swastika als dekbed heeft![]()
quote:
ik ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik zou die koksmuts uit Allo Allo wel willen hebben
Gewoon wat brood op af gooien, zijn ze verzot opquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
zo kwam die dus ook op me af!!!!![]()
ik heb hem geslagen en beetgepakt en weggegooidquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gewoon wat brood op af gooien, zijn ze verzot op
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
Hey Browntje !!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
hoe is tie nou pik
alles goed?
Whahahahahahahahahaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:15 schreef O-Ren het volgende:
Goedemorgen
Dat dramatische ook meteen! Klaar met elkaar....quote:
Hoe is het met je gezin gijs ?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat dramatische ook meteen! Klaar met elkaar....
Je kan tegenwoordig ook niks meer zeggen tegen elkaar.
Er is een verschil tussen tegen elkaar en over elkaar. Als je iets dwarszit spreek me er dan op aan, maar een andere post gebruiken om in de derde persoon over iemand te klagen terwijl die persoon gewoon meepost vind ik wel zo minachtend. Ben gewoon klaar met "hem".quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:23 schreef Chocobo het volgende:
Je kan tegenwoordig ook niks meer zeggen tegen elkaar.
Gewoon lief zijn voor elkaar....is al genoeg elende op de wereldquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen tegen elkaar en over elkaar. Als je iets dwarszit spreek me er dan op aan, maar een andere post gebruiken om in de derde persoon over iemand te klagen terwijl die persoon gewoon meepost vind ik wel zo minachtend. Ben gewoon klaar met "hem".
Gijssssssssssss,... ik kan je eindelijk horen. De laatste firmware upgrade heeft ook het probleem die ik met jou had opgelost.... Met het gezin gaat het prima Gijsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:32 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik had gister geen tijd om te gamen maar vond het tof dat ik je eindelijk eens kon horen.![]()
Vanavond kom ik zeker online !!
En ik had niet echt verwacht dat je online zou zijn na hat krijgen van een kind.
Moest er erg om lachen.
rot toch op man achterlijke idioot!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen tegen elkaar en over elkaar. Als je iets dwarszit spreek me er dan op aan, maar een andere post gebruiken om in de derde persoon over iemand te klagen terwijl die persoon gewoon meepost vind ik wel zo minachtend. Ben gewoon klaar met "hem".
Vrij drastisch.... alsof het al een tijdje op het puntje van je lip zat. Er zat jou kennelijk ook iets dwars, want na 1 incident klaar zijn met iemand?? Praat je nu niet trouwens over een derde persoon in een post naar mij ?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
dat begrijp ik gijs.....lijkt me echt super om een kind te krijgen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijssssssssssss,... ik kan je eindelijk horen. De laatste firmware upgrade heeft ook het probleem die ik met jou had opgelost.... Met het gezin gaat het prima GijsEn ja,.... ze sliepen allemaal en ik moest even lekker ontspannen.... dus ging ik Live.... genoeg meegemaakt afgelopen etmaal !
de sex is lekkerder gijsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:16 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Hey Browntje !!![]()
Hoe is ie nou dan ? En hoe voelt het om getrouwd te zijn ?![]()
Ik heb gehoord dat een mooie dag was![]()
XJe
Don Royquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Innnn the blue corner hebben we Mr Brown. Deze neger is zojuist getrouwd met een hardstikke mooi dame en dat zal hem zeker extra kracht geven in dit gevecht!
Innnn the red corner, Strolie75. Deze grote beer is een enorme twijfelaar, weet niet of hij moet gaan voor een technische KO of een directe KO.
Let's get ready to ruuuummmmbleeeeee!!!
Hahahaha.....sex met renskequote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
de sex is lekkerder gijs.... tis legaal nu hè
whahahahahaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Innnn the blue corner hebben we Mr Brown. Deze neger is zojuist getrouwd met een hardstikke mooi dame en dat zal hem zeker extra kracht geven in dit gevecht!
Innnn the red corner, Strolie75. Deze grote beer is een enorme twijfelaar, weet niet of hij moet gaan voor een technische KO of een directe KO.
Let's get ready to ruuuummmmbleeeeee!!!
Zo... dat is duidelijk...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
rot toch op man achterlijke idioot!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik vind het niet erg als je af en toe een geintje maakt, maar bij jou is het altijd en overal diezelfde kutgeintjes!
lachen hè die negergrapjes...... dat katoen..... WHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
gijs.... ik ben de laatste die zich hierdoor aangesproken of aangevallen voelt, maar bij jou zijn het altijd dezelfde geintjes en ook gewoon te pas en te onpas....
zoals vanmorgen.... ik zeg iets van wat is het donker....
kom jij weer met zo'n kankerreply
wil je dat ik je erop aanspreek??
ok:
STROL: IK VIND JE EEN TERING KLOOTZAK!!!!!!!!!!!!!!! EEN EGOISTISCHE LUL!!!!!!!!!!!!!!!!
zoo klaar
Ik ben best rechts maar ik beschouw mezelf niet als een racist. Ik heb in elk geval absoluut geen vooroordelen tegen jou. Man, een van mijn favoriete ooms komt uit Indonesië! Interesse in WW2 is puur militair, ideologie heb ik me nooit mee bezig gehouden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:49 schreef mr_Brown het volgende:
rot toch op man achterlijke idioot!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik vind het niet erg als je af en toe een geintje maakt, maar bij jou is het altijd en overal diezelfde kutgeintjes!
lachen hè die negergrapjes...... dat katoen..... WHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
gijs.... ik ben de laatste die zich hierdoor aangesproken of aangevallen voelt, maar bij jou zijn het altijd dezelfde geintjes en ook gewoon te pas en te onpas....
zoals vanmorgen.... ik zeg iets van wat is het donker....
kom jij weer met zo'n kankerreply
wil je dat ik je erop aanspreek??
ok:
STROL: IK VIND JE EEN TERING KLOOTZAK!!!!!!!!!!!!!!! EEN EGOISTISCHE LUL!!!!!!!!!!!!!!!!
zoo klaar
Ik probeer ze elke dag harder te doenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En trouwens, de opmerkingen van bijvoorbeeld Cho en Surfer zijn veel harder.
Ja joooh, gedoe hierquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
whahahahahaEn humor is belangrijk.... !!
Klaar iedereen.... we houden van elkaar !!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 07:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is toch juist mooi? Dan ziet niemand je!
Ik zal jou eens wat harder doenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik probeer ze elke dag harder te doen
*pets*quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Vechten dan!!!!!!!!!!!
kooooooooooom maaaaaaaaaaaaaar
*Pets*quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*pets*
Struikrover KO
NEXXXXT !
die vlakke hand van noot is wel erg groot hoor gijs......komt hardquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*Pets*
ben je een mietje ofzo, sla je nu met een vlakke hand
Yup. Een echte bitch-slap, zo op je wang.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*Pets*
ben je een mietje ofzo, sla je nu met een vlakke hand
Brown is een hond he!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
En trouwens, de opmerkingen van bijvoorbeeld Cho en Surfer zijn veel harder en dan kun je het van mij opeens niet hebben? Tief alsjeblief op zeg! Maar goed, echt hoogte heb ik nooit van je gekregen. Stuk schijnheil. Zo, ook klaar.
Dat moet je bij Kep niet doen hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Een echte bitch-slap, zo op je wang.
Nee, ik sla ook geen meisjesquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat moet je bij Kep niet doen hoor
Moet je wel springenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Een echte bitch-slap, zo op je wang.
Gijs, die halve cm dat je groter bent dan ik haal ik wel hoorquote:
quote:ps. Steef gaat ook mee naar cp
whahahaha Zoooo droogquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*pets*
Struikrover KO
NEXXXXT !
Spuit 11quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:18 schreef Bastard het volgende:
Snap m ook niet helemaal.. als er een brandend kruis word neergezet komen er lachsmilies tekort.
Iemand maakt een flauwe grap over negers in het donker. En dan is dat ineens not done
Het zal wel helemaal aan de persoon liggen denk ik dan die de opmerking maakt, een ander heeft misschien veel meer krediet en kan de meest harde opmerkingen maken en zal worden ontvangen met een bulderlach. Weer een ander hoeft maar een scheet te laten of de wereld vergaat.
Ik wil me niet eens mengen in de discussie, ik denk er gewoon het mijne van.
Ik vind iedereen kutmongolen, niet iemand meer dan een ander, nee allemaal kutmongolen.
Ik ben trouwens ook klaar met jou. Dat eeuwige gezeik en geziek op Mario en Nintendoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:18 schreef Bastard het volgende:
Ik vind iedereen kutmongolen, niet iemand meer dan een ander, nee allemaal kutmongolen.
Ja, zal ff checken met Kep of de lastminutes al tot eind november lopenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, die halve cm dat je groter bent dan ik haal ik wel hoor
[..]
Kunnen we al boeken?
Maar dat doe ik ook bewust om je helemaal gek te maken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook klaar met jou. Dat eeuwige gezeik en geziek op Mario en Nintendo![]()
Ja... hahahaha... dat was leuk he? hahahahhaaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Word weer leuk, als we weer zat zijn dan gaan we weer met z`n allen op Kep zitten![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar hij heeft een punt, dat gaat wel ergens overquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook klaar met jou. Dat eeuwige gezeik en geziek op Mario en Nintendo![]()
Ben je gefrustreerd stuiterbal ?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja... hahahaha... dat was leuk he? hahahahhaa![]()
![]()
!!111!!!!!
Daar moet je bij geweest zijn wa?
Nee, ik wil ook rellen.. grijze duif.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ben je gefrustreerd stuiterbal ?
Owwquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook rellen.. grijze duif.
Bij jou is het gewoon altijd hetzelfde...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben best rechts maar ik beschouw mezelf niet als een racist. Ik heb in elk geval absoluut geen vooroordelen tegen jou. Man, een van mijn favoriete ooms komt uit Indonesië! Interesse in WW2 is puur militair, ideologie heb ik me nooit mee bezig gehouden.
En trouwens, de opmerkingen van bijvoorbeeld Cho en Surfer zijn veel harder en dan kun je het van mij opeens niet hebben? Tief alsjeblief op zeg! Maar goed, echt hoogte heb ik nooit van je gekregen. Stuk schijnheil. Zo, ook klaar.
Las onze mails laatst weer eens.... we hebben ook gerelt Gijs.... en goed. Luchte wel opquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook rellen.. grijze duif.
*pets* ?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Owwdoe dat dan bij iemand die het wel kan hebben, eikel
Stuiterbal WHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ben je gefrustreerd stuiterbal ?
Gijs serieus. Wat kun jij laag zinken zeg. Hier kan ik weer op in gaan met een verhaal van een A4-tje maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om me naar jou toe te verontschuldigen. Je hebt je mening over mij blijkbaar al een tijd geleden gevormd en al die tijd lekker lopen opkroppen. Had ik dus toch gelijk dat je een stuk schijnheil bent. Lekker vriendelijk doen op meets en op het forum maar ondertussen achter iemands rug om lullen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Bij jou is het gewoon altijd hetzelfde...
als cho of surfer beginnen hop.... daar ben jij ook..... ff lekker meedoen.... ff lekker jezelf uitleven onder het mom van leuk geintje.... kankerracist!!! je beschouwt jezelf niet als een racist, maar je staat wel altijd vooraan in de rij om de steen te gooien!
Mussert was zeker ook familie van je en als jij ten tijde van WOII was leefde dan had je zijn paal ook wel gezogen waarschijnlijk!
Vies mannetje met je domme achterlijke vooroordelen en dat over 1 kam scheren van iedereen!
Ik hoop dat Toadette iemand vindt die ook aan haar denkt.... en neit alleen aan zichzelf!!!! Egoïstische klootzak! Je hebt nooit hoogte van me gekregen omdat het je niet intereseerd LUL! En het boeit me geen meter wat jij van me vindt..... Jij vindt het heerlijk om anderen af te zeiken, maar zodra je zelf afgezeken wordt ga je weer huilen en dan kom je even later terug met een kutsmoes dat je een overleg had ofzoDoet pijn hè als het jezelf overkomt en het geen ver van mijn bed show is
hè lekker dit![]()
klaar nu?
of gaan we naar de volgende ronde?
en dat respecteer ik ook van jouquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:18 schreef Bastard het volgende:
Snap m ook niet helemaal.. als er een brandend kruis word neergezet komen er lachsmilies tekort.
Iemand maakt een flauwe grap over negers in het donker. En dan is dat ineens not done
Het zal wel helemaal aan de persoon liggen denk ik dan die de opmerking maakt, een ander heeft misschien veel meer krediet en kan de meest harde opmerkingen maken en zal worden ontvangen met een bulderlach. Weer een ander hoeft maar een scheet te laten of de wereld vergaat.
Je hebt die mails bewaard ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Las onze mails laatst weer eens.... we hebben ook gerelt Gijs.... en goed. Luchte wel op
gijs.... als je goed opgelet hebt, dan heb ik jou behandeld met respect, ook al mag ik je niet! ik laat je in je waarde en zeg tegen jou wat nodig, maar meer ook niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs serieus. Wat kun jij laag zinken zeg. Hier kan ik weer op in gaan met een verhaal van een A4-tje maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om me naar jou toe te verontschuldigen. Je hebt je mening over mij blijkbaar al een tijd geleden gevormd en al die tijd lekker lopen opkroppen. Had ik dus toch gelijk dat je een stuk schijnheil bent. Lekker vriendelijk doen op meets en op het forum maar ondertussen achter iemands rug om lullen.
Zo, nu echt klaar.
Thanksquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt die mails bewaard ook
Ja luchtte wel op.. vind je nog steeds een kankerventje
Gijs, ik vind je een lage smerige schijnheilige eikel. Dat je nog durft om "respect" en "ik laat je in je waarde" te typen na die smerige verwijten en stoten onder de gordel die je in je vorige posts hebt neergezet, zegt mij alles wat ik over jou moet weten.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:43 schreef mr_Brown het volgende:
gijs.... als je goed opgelet hebt, dan heb ik jou behandeld met respect, ook al mag ik je niet! ik laat je in je waarde en zeg tegen jou wat nodig, maar meer ook niet.
Wat mij betreft kunnen we weer gewoon op dezelfde voet weer verder gaan, alleen weet jij nu hoe ik ECHT over je denk en weet ik dat nu ook van jouJij noemt dat schijnheilig..... ok...... ik laat je in je waarde en ga gewoon verder.....
hè dat aanpassen van die post ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs serieus. Wat kun jij laag zinken zeg. Hier kan ik weer op in gaan met een verhaal van een A4-tje maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om me naar jou toe te verontschuldigen. Je hebt je mening over mij blijkbaar al een tijd geleden gevormd en al die tijd lekker lopen opkroppen. Had ik dus toch gelijk dat je een stuk schijnheil bent. Lekker vriendelijk doen op meets en op het forum maar ondertussen achter iemands rug om lullen.
Meteen persoonlijk worden en dingen als mijn relatie erbij halen is ook zo laag. Maar goed, dat jij je blijkbaar beter voelt als je iemand onder de gordel kunt raken zeg genoeg over hoe je in elkaar steekt. Kun je trouwens nog zelf dingen fatsoenlijk formuleren of kun je alleen verwijten van andere mensen overnemen? Sommige van die dingen heb ik namelijk in precies dezelfde verwoording al eens eerder gehoord. Of waren die toen niet als grappen bedoelt?
En dat al mijn post naar jou iets met negers te maken heeft? Flikker toch op. Als je misschien eens een keer iets concreets te melden had over je leven op dit forum had ik ook een normaal kunnen reageren! Het gros van je post zijn oneliners, flauwe grappen of nietszeggende opmerkingen. Kijk maar eens naar mijn reactie op je blog, tenminste de zeldzame keren daar je wel een iets over je eigen leven en gevoelens postte, toen reageerde ik wel normaal! Niet dat ik daar ooit een reactie op krijg. Lezen wat je wilt lezen en dingen uit context quoten wanneer het in je straatje past is natuurlijk een stuk makkelijker.
Ik wil alleen afsluiten door te zeggen dat ik nooit zal weglopen voor een discussie. Ik heb nu eenmaal geen functie waar ik 9 uur per dag achter een bureau kan blijven zitten. Als ik na de lunch weg ben is het dus ook niet omdat ik wegloop maar omdat ik, inderdaad, naar een overleg moet.
Zo, nu echt klaar.
Wat moet jij nou weerquote:
quote:
Black lijkt me cool.... voor 360 ook of is die alleen voor Xbox !quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:03 schreef kepler het volgende:
[..]Ik heb op de Xbox 360 gespeeld
en Black geziendat is echt een cool spel trouwens
![]()
en jij bent een poepzak
alleen voor de xbox en PS2, maar het ziet er echt uit als een next-gen titel. Ik heb echt met open mond zitten kijkenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Black lijkt me cool.... voor 360 ook of is die alleen voor Xbox !
Gijs. Je weet lang niet alles van mijn leven. En inderdaad, als je voor je werk verhuisd en al je vrienden, kennissen en familieleden achterlaat dan ga je inderdaad op zoek naar andere manieren om aan sociale contacten te komen. In mijn geval was dat in eerste instantie via Fok!. Maar nu gelukkig ook steeds vaker met enkele collega’s en oude studievrienden. De illusie om een vriendenkring via Internet op te bouwen heb ik nooit gehad. Ik was wel blij dat er wat mensen die ik in kende in mijn toekomstige naaste woonomgeving woonden en dat er een plaats was waar ik mij ei kwijt kon. Zo vind ik het erg leuk om zo af en toe met B. of Struik een biertje te drinken, maar ik durf echt geen uitspraken over vriendschap te doen. Het is in elk geval altijd erg gezellig en we zien wel wat ervan komt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:51 schreef mr_Brown het volgende:
Gijs.... dit is een forum.... dat jou leven nou bestaat uit internetten en forums en dat je zo je contacte n en "vrienden" bij elkaar sprokkelt moet jij weten. Ik zie dit forum enkel en alleen als vermaak! ik ga mijn leven hier niet open en bloot ten toon stellen.... wat anderen doen, moeten ze zelf weten en dat respecteer ik.... maar verder gebruik ik dit forum puur om nog wat lol te halen uit de 8 uur die elke dag hier op mijn werk moet uitzitten. Vandaar dat ik 's avonds ook niet vaak post, dan ben ik bezig met leven
Nee, dat zie je verkeerd. Next Gen ziet eruit als huidige gen. Xbox 1.5quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:06 schreef kepler het volgende:
maar het ziet er echt uit als een next-gen titel
Gijsss... denk na...... niet iedereen heeft er behoefte aan om mensen van een forum ook als vrienden te beschouwen, ik vind het tof om af en toe meets bij te wonen en gezellig met elkaar een bakkie te doen...... beetje ouwehoeren tegen elkaar op een forum.... lekker.....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik vind je een lage smerige schijnheilige eikel. Dat je nog durft om "respect" en "ik laat je in je waarde" te typen na die smerige verwijten en stoten onder de gordel die je in je vorige posts hebt neergezet, zegt mij alles wat ik over jou moet weten.
Als ik je nooit meer zie of nooit meer een woord met je wissel vind ik het prima. Als ik iemand niet mag negeer ik hem gewoon, dan zeg ik niks tegen meer tegen hem. Ik vond je toen ik je voor het eerst leerde kennen echt een toffe gast, en ik hoopte serieus dat we vrienden konden worden. Misschien dat ik daarom op dezelfde manier meedeed met grapjes maken over negers. Als ik daar niet genoeg krediet voor had opgebouwd had je dat toen moeten zeggen. En niet al die tijd gemaakt vriendelijk doen. Zowel op meets als in deze topics.
Repelsteeltjequote:
quote:Cuba
In de provincies Santiago, Guantánamo en Granma in Cuba zijn aardverschuivingen gemeld. Honderden gebouwen zouden zijn beschadigd. Het oog van de orkaan bevindt zich op ongeveer 400 kilometer van het eiland.
Volgens weerbureau Weathernews Benelux trekt Wilma donderdag precies tussen Yucatan en Cuba door over zee. Beide gebieden, die populair zijn bij Nederlandse toeristen, moeten volgens Weathernews rekening houden met extreem zware regenval en harde wind
Whahahahahaha,.. nee Gijs, dat kan alleen de desbetreffende provider en die geeft die niet zomaar weg.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:10 schreef kepler het volgende:
als ik een IP-adres van iemand heb, is er manier om erachter te komen wie het is en waar hij/zij woont?
Kan het niet even wachten?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:10 schreef kepler het volgende:
als ik een IP-adres van iemand heb, is er manier om erachter te komen wie het is en waar hij/zij woont?
ach het is geen moordende kwestie, maar ik ben gewoon benieuwdquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan het niet even wachten?
Ja, zijn leuke tooltjes op het net om er achter te komen, moet diegene wel een vast adres hebben. Vlgs mij moet je ff googlen op "whois ip"
Typisch, een hele post quoten en vervolgens elke nuancering eruit halen om maar makkelijk te kunnen schoppen. Mijn leven is niet miserabel, ik ben hier niet wanhopig op zoek naar vrienden. Leer lezen. Klaar. En wat wil je nou? Eerst zeiken dat ik nooit normaal op je posts reageer en alleen maar grapjes maak en nu vervolgens zeiken dat je helemaal geen behoefte hebt aan een echt gesprek via deze topics? Trouwens, nu ik weet dat er van die schijnheilige eikels als jij hier rondlopen kan ik deze topics niet echt als "gezellig" meer beschouwen. Ik zal me in elk geval wat vaker achter de oren krabben als sommige mensen zogenaamd "oprecht" belangstelling en emoties tonen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijsss... denk na...... niet iedereen heeft er behoefte aan om mensen van een forum ook als vrienden te beschouwen, ik vind het tof om af en toe meets bij te wonen en gezellig met elkaar een bakkie te doen...... beetje ouwehoeren tegen elkaar op een forum.... lekker.....maar verder dan dat
hoeft van mij niet.... als jij daar zonodig de behoefte aan hebt om je miserabele leven een beetje op te vrolijken: zeg dat dan! zeg dan: ik heb behoefte aan vrienden en wil graag met jullie ook persoonlijk in contact komen, buiten het forum om.....
soms is het beter om niet direct te zeggen wat je denkt..... de één noemt dat schijnheilig... de ander noemt dat vriendelijk.
Ik heb en had geen behoefte om bij je langs te komen in die juppen flat van je, ik kan dat ook gewoon zeggen, maar dan heb ik weer zoiets van...... misschien kan ik toch een x langsgaan... ff interesse tonen...... vriendelijk zijn...., maar die gedachte duurt dan ook maar voor een nanosecondeBijna iedereen van de gijsjes vind ik wel lachuh gasten, met de 1 heb je wat meer dan met de ander, maar dat is wederzijds.... maar je kan degene die je niet moet toch niet gaan negeren?? of zie ik dat verkeerd?? lekkere gezellige boel wordt het hier dan.....
oh eehh surfer...... dit kort genoeg??
Gast, de revolution gaat volgens mij nog op achteruit qua graphicsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Next Gen ziet eruit als huidige gen. Xbox 1.5
Oehquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:20 schreef -Struikrover- het volgende:
We`ll be right back, after the break
[afbeelding]
Yup. NES, SNES en N64 kwaliteitquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:21 schreef kepler het volgende:
[..]
Gast, de revolution gaat volgens mij nog op achteruit qua graphics
Ik zag het twee tellen nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:25 schreef Chocobo het volgende:
FF lachen tussendoor dan?![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Nee, voel me nu down.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:25 schreef Chocobo het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:54 schreef Bastard het volgende:
Je loopt een post achter Brown, typ eens door voor er weer klanten hier gaan bellen!!
broeliebroelie.....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
Als we toch bezig zijn wil ik ook nog wel wat namen noemen bij "mensen" uit mijn vorige post. Er is binnen de Gijsjes al langere tijd een kliek bestaande uit Brown, Cho en Surfer en vrouwen. Wat dat betreft kan ik me dan ook niet ontrekken aan het gevoel dat de verwijten die Brown me maakt bij meer mensen leven. Op zich is er niks mis mee met kliekvorming van mensen die elkaar in real life erg goed kennen. Alleen, de ene keer trekken jullie mensen aan, en het andere moment stoten jullie ze weer keihard af. Tenminste, dat gevoel heb ik en ik weet dat ik niet de enige ben. Zeg dan gewoon eerlijk hoe je over mensen denkt en waar je de streep trekt. Stel grenzen op. Maar doe alsjeblieft niet zo schijnheilig en doe niet allerlei beloftes die je toch niet van plan bent na te komen alleen om een sfeer van gezelligheid te creeëren.
Zo, en nu ben ik ECHT weg. Ik reis overigens daarna door naar Maastricht om wat financiële dingen te regelen met mijn vader, dus ik zal pas dit weekend weer eens komen lezen.
Samba Di Amigo !quote:
Whahahahhaha...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:25 schreef Chocobo het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
whahahahahahaquote:
EN JIJ MOET AL HELEMAAL JE BEK HOUDEN!!!!!!!!!!!!!!!!! KLOOTZAKKKKKKKK!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:16 schreef Bastard het volgende:
*Olie op vuur gooit*
Toch kan ik eerlijkheid en een "kogel door de kerk" acties altijd wel waarderen.
Zo zal er nog heel veel verborgen zijn bij mensen die ze maar niet zeggen uit "vriendelijkheid" .. maar let wel, wat niet is gezegd komt niet aan bij die persoon, die kan er ook niks aan veranderen dan.
Daarom, gooi er uit wat je denkt, doe het bot, doe het gepast, doe het scherp, doe het duidelijk, fluister het desnoods.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik moest hier zooooo om lachen![]()
![]()
![]()
had het dan ook niet verneuktin Canada.
johquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Samba Di Amigo !
[afbeelding]
[afbeelding]
Gijs raas maar uit hoor tegen me.. beetje onderbouwde kritiek kan ik wel tegen, toch een dikke huid.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
EN JIJ MOET AL HELEMAAL JE BEK HOUDEN!!!!!!!!!!!!!!!!! KLOOTZAKKKKKKKK!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laat me over jou niet beginnen mannetje![]()
![]()
Je vergat dikkequote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
EN JIJ MOET AL HELEMAAL JE BEK HOUDEN!!!!!!!!!!!!!!!!! KLOOTZAKKKKKKKK!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godver, nu wil ik ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit topic heeft meer liefde nodig!!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |