__________________________________O__________________________________quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:54 schreef Quinny het volgende:
Heb me ook echt voorgenomen om de eerst komende 10 jaar geen kinderen meer te nemen.
Quinny:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
__________________________________O__________________________________
heeft ie je goed geholpen Quinny?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Quinny:![]()
Je hebt zeker een lamme hand van het weeen weg wrijven.
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo`n respect voor jouwquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:54 schreef Quinny het volgende:
Met mij gaat het eigenlijk wel goed naar omstandigheden. Heb nog wel last van naweeen, maar daar kan ik gelukkig paracetamol voor innemen. Tja de bevalling blijft pijnlijk en absoluut niet leuk. Heb me ook echt voorgenomen om de eerst komende 10 jaar geen kinderen meer te nemen. Maar ik ben zooooo blij dat ik er vanaf ben
Voor haar wat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:49 schreef -Struikrover- het volgende:
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo`n respect voor jouw
Is toch juist mooi? Dan ziet niemand je!quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 07:47 schreef mr_Brown het volgende:
Is er nog niet iemand anders wakker![]()
ik heb geen zin in die zelfde domme grapjes van die Strol...... altijd hetzelfde domme gelul
Ster toch joh!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 07:47 schreef mr_Brown het volgende:
Is er nog niet iemand anders wakker![]()
ik heb geen zin in die zelfde domme grapjes van die Strol...... altijd hetzelfde domme gelul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |