quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
10 novemberok...... -2 weken, dus dan kan je ongeveer vanaf volgende week beginnen met lichtelijk in paniek raken
Ja hequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
10 novemberok...... -2 weken, dus dan kan je ongeveer vanaf volgende week beginnen met lichtelijk in paniek raken
Gijs... das nog minder als een maand te gaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja nog lannnngg niet..
10 November
jezelf moed inpratenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja he
Maar zij heeft niks aan een stresskip, dus ik moet mezelf kalm houden.
"Komt goed mop"
Hahahahaha en van binnen staat alles te schudden van de zenuwenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja he
Maar zij heeft niks aan een stresskip, dus ik moet mezelf kalm houden.
"Komt goed mop"
Start--->Run--->calcquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... das nog minder als een maand te gaan
Doe niet zo grappig joh... mollige klootzakquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Start--->Run--->calc
of gewoon gekeken in je kalender
doe jij eens grappigquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Doe niet zo grappig joh... mollige klootzak
Ik kan sowieso wel lachen om die Surfer hoor. Bovendien is het de enige waarmee ik een beetje over voetbal kan ouwehoerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
doe jij eens grappig
kunnen wij ook weer eens lachen
Anders buk je gelijk ff zodat je de pindakaas van zn ballen kan aflikken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan sowieso wel lachen om die Surfer hoor. Bovendien is het de enige waarmee ik een beetje over voetbal kan ouwehoerenSurfer
om surfer kan ik ook altijd wel lachen jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan sowieso wel lachen om die Surfer hoor. Bovendien is het de enige waarmee ik een beetje over voetbal kan ouwehoerenSurfer
whahahahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders buk je gelijk ff zodat je de pindakaas van zn ballen kan aflikken.
He heerlijk!! Nootjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders buk je gelijk ff zodat je de pindakaas van zn ballen kan aflikken.
Doe maar stoer mannetje!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
om surfer kan ik ook altijd wel lachen ja![]()
Eigenlijk best wel een ranzig idee al met al.quote:
Godver Gijs!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:16 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes
.............................................. ik ben weer vader. Jort is vannacht om 01:56 geboren en is kerngezond......
[afbeelding]
[afbeelding]
Kom straks als het even wat rustiger is hier thuis wat details vertellen...... ik hou van jullie allemaal
.................
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:16 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes
.............................................. ik ben weer vader. Jort is vannacht om 01:56 geboren en is kerngezond......
[afbeelding]
[afbeelding]
Kom straks als het even wat rustiger is hier thuis wat details vertellen...... ik hou van jullie allemaal
.................
Whahahaha, ja idd jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
__________O__________quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:16 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes
[afbeelding]
[afbeelding]
.................
Podver gijsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:16 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes
[afbeelding]
[afbeelding]
.................
Gijs... prachtig man!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:16 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes
[afbeelding]
[afbeelding]
.................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |