Gijssssssssssss,... ik kan je eindelijk horen. De laatste firmware upgrade heeft ook het probleem die ik met jou had opgelost.... Met het gezin gaat het prima Gijsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:32 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik had gister geen tijd om te gamen maar vond het tof dat ik je eindelijk eens kon horen.![]()
Vanavond kom ik zeker online !!
En ik had niet echt verwacht dat je online zou zijn na hat krijgen van een kind.
Moest er erg om lachen.
rot toch op man achterlijke idioot!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen tegen elkaar en over elkaar. Als je iets dwarszit spreek me er dan op aan, maar een andere post gebruiken om in de derde persoon over iemand te klagen terwijl die persoon gewoon meepost vind ik wel zo minachtend. Ben gewoon klaar met "hem".
Vrij drastisch.... alsof het al een tijdje op het puntje van je lip zat. Er zat jou kennelijk ook iets dwars, want na 1 incident klaar zijn met iemand?? Praat je nu niet trouwens over een derde persoon in een post naar mij ?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen tegen elkaar en over elkaar. Als je iets dwarszit spreek me er dan op aan, maar een andere post gebruiken om in de derde persoon over iemand te klagen terwijl die persoon gewoon meepost vind ik wel zo minachtend. Ben gewoon klaar met "hem".
dat begrijp ik gijs.....lijkt me echt super om een kind te krijgen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijssssssssssss,... ik kan je eindelijk horen. De laatste firmware upgrade heeft ook het probleem die ik met jou had opgelost.... Met het gezin gaat het prima GijsEn ja,.... ze sliepen allemaal en ik moest even lekker ontspannen.... dus ging ik Live.... genoeg meegemaakt afgelopen etmaal !
de sex is lekkerder gijsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:16 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Hey Browntje !!![]()
Hoe is ie nou dan ? En hoe voelt het om getrouwd te zijn ?![]()
Ik heb gehoord dat een mooie dag was![]()
XJe
Don Royquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Innnn the blue corner hebben we Mr Brown. Deze neger is zojuist getrouwd met een hardstikke mooi dame en dat zal hem zeker extra kracht geven in dit gevecht!
Innnn the red corner, Strolie75. Deze grote beer is een enorme twijfelaar, weet niet of hij moet gaan voor een technische KO of een directe KO.
Let's get ready to ruuuummmmbleeeeee!!!
Hahahaha.....sex met renskequote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
de sex is lekkerder gijs.... tis legaal nu hè
whahahahahaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Innnn the blue corner hebben we Mr Brown. Deze neger is zojuist getrouwd met een hardstikke mooi dame en dat zal hem zeker extra kracht geven in dit gevecht!
Innnn the red corner, Strolie75. Deze grote beer is een enorme twijfelaar, weet niet of hij moet gaan voor een technische KO of een directe KO.
Let's get ready to ruuuummmmbleeeeee!!!
Zo... dat is duidelijk...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
rot toch op man achterlijke idioot!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik vind het niet erg als je af en toe een geintje maakt, maar bij jou is het altijd en overal diezelfde kutgeintjes!
lachen hè die negergrapjes...... dat katoen..... WHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
gijs.... ik ben de laatste die zich hierdoor aangesproken of aangevallen voelt, maar bij jou zijn het altijd dezelfde geintjes en ook gewoon te pas en te onpas....
zoals vanmorgen.... ik zeg iets van wat is het donker....
kom jij weer met zo'n kankerreply
wil je dat ik je erop aanspreek??
ok:
STROL: IK VIND JE EEN TERING KLOOTZAK!!!!!!!!!!!!!!! EEN EGOISTISCHE LUL!!!!!!!!!!!!!!!!
zoo klaar
Ik ben best rechts maar ik beschouw mezelf niet als een racist. Ik heb in elk geval absoluut geen vooroordelen tegen jou. Man, een van mijn favoriete ooms komt uit Indonesië! Interesse in WW2 is puur militair, ideologie heb ik me nooit mee bezig gehouden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:49 schreef mr_Brown het volgende:
rot toch op man achterlijke idioot!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik vind het niet erg als je af en toe een geintje maakt, maar bij jou is het altijd en overal diezelfde kutgeintjes!
lachen hè die negergrapjes...... dat katoen..... WHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
gijs.... ik ben de laatste die zich hierdoor aangesproken of aangevallen voelt, maar bij jou zijn het altijd dezelfde geintjes en ook gewoon te pas en te onpas....
zoals vanmorgen.... ik zeg iets van wat is het donker....
kom jij weer met zo'n kankerreply
wil je dat ik je erop aanspreek??
ok:
STROL: IK VIND JE EEN TERING KLOOTZAK!!!!!!!!!!!!!!! EEN EGOISTISCHE LUL!!!!!!!!!!!!!!!!
zoo klaar
Ik probeer ze elke dag harder te doenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En trouwens, de opmerkingen van bijvoorbeeld Cho en Surfer zijn veel harder.
Ja joooh, gedoe hierquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
whahahahahaEn humor is belangrijk.... !!
Klaar iedereen.... we houden van elkaar !!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 07:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is toch juist mooi? Dan ziet niemand je!
Ik zal jou eens wat harder doenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik probeer ze elke dag harder te doen
*pets*quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Vechten dan!!!!!!!!!!!
kooooooooooom maaaaaaaaaaaaaar
*Pets*quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*pets*
Struikrover KO
NEXXXXT !
die vlakke hand van noot is wel erg groot hoor gijs......komt hardquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*Pets*
ben je een mietje ofzo, sla je nu met een vlakke hand
Yup. Een echte bitch-slap, zo op je wang.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*Pets*
ben je een mietje ofzo, sla je nu met een vlakke hand
Brown is een hond he!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
En trouwens, de opmerkingen van bijvoorbeeld Cho en Surfer zijn veel harder en dan kun je het van mij opeens niet hebben? Tief alsjeblief op zeg! Maar goed, echt hoogte heb ik nooit van je gekregen. Stuk schijnheil. Zo, ook klaar.
Dat moet je bij Kep niet doen hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Een echte bitch-slap, zo op je wang.
Nee, ik sla ook geen meisjesquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat moet je bij Kep niet doen hoor
Moet je wel springenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Een echte bitch-slap, zo op je wang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |