Zullen we dit keer wel tot scoren toekomen?quote:Ajax-trainer Danny Blind kan dinsdag
voor het Champions League-duel met FC
Thun nog altijd niet beschikken over
Angelos Charisteas.
De Griek kampt met de naweeën van een
hersenschudding die hij eind september
in het CL-duel met Arsenal opliep.Voor
de spits-positie zal Blind een keuze
moeten maken tussen Markus Rosenberg en
Yannis Anastasiou.
Hedwiges Maduro en Steven Pienaar zijn
wel inzetbaar.Beide spelers kwamen bij
de laatste competitiewedstrijd van Ajax
tegen Heracles (0-0) niet in actie.De
geblesseerde Maxwell,Nicolae Mitea en
Edgar Manucharyan ontbraken maandag in
het trainingskamp van de Amsterdammers.
Ik was al op zoek daar naar, bedankt.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb even de mooie banners van Quasar toegevoegd.
Manucharyan in de spits: Die heeft nog minder kansen gemist dan Rosenberg en Yannisquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:46 schreef Speerik het volgende:
Blind zal een keuze moeten maken tussen Rosenberg en Yannis; en Babel dan?? Zo lang ie maar niet Boukhari opstelt vind ik alles best! Maar ik vrees het ergste...
edgar is een beetje geblesseerd helaasquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Manucharyan in de spits: Die heeft nog minder kansen gemist dan Rosenberg en Yannis
Dan zou ik gaan voor Koné, oh nee wacht...quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
edgar is een beetje geblesseerd helaas
Graag gedaan, zo vullen we elkaar aan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was al op zoek daar naar, bedankt.
Tja, lijkt me ook niet zo raar, aangezien hij minder kansen heeft gekregen om zich te bewijzen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Manucharyan in de spits: Die heeft nog minder kansen gemist dan Rosenberg en Yannis
Nee, die schijnt ook niet fit te zijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan zou ik gaan voor Koné, oh nee wacht...
neej last van hart ofzowquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:57 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nee, die schijnt ook niet fit te zijn![]()
Als Blind morgen verliest, dan is ie na de nederlaag op zondag wegquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:27 schreef kultivate het volgende:
Ben benieuwd. Belangrijke week voor Ajax.
Helemaal mee eens, asjeblieft zeg, al jaaren erger ik me aan boukhari, hij maakte vorig jaar 1x een mooie goal en dat was het dan ook wel weer.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:46 schreef Speerik het volgende:
Zo lang ie maar niet Boukhari opstelt vind ik alles best! Maar ik vrees het ergste...
quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Blind morgen verliest, dan is ie na de nederlaag op zondag weg
Nou vooruit dan, 3-0.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:26 schreef methodmich het volgende:
En nu serieus, Radegast?
Goals van Escudé, Vonk en Lindenberg? Van de spitsen hoef je in ieder geval niks te verwachten.quote:
Sneijder maakt ze alledrie. De enige die momenteel het Ajax-shirt waard is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Goals van Escudé, Vonk en Lindenberg? Van de spitsen hoef je in ieder geval niks te verwachten.
Sorry Hatemquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:42 schreef cultheld het volgende:
Trabelsi niet dan? Ik vind Trabelsi met afstand de beste speler van Ajax.
Kappen nu met je getroll.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:38 schreef cultheld het volgende:
Goals van Escudé, Vonk en Lindenberg? Van de spitsen hoef je in ieder geval niks te verwachten.
Je hebt ook inderdaad kans dat het zo afloopt. Je zag het tegen Arsenal, een of twee keer niet opletten, er word gecounterd en de bal ligt erin.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:28 schreef D1 het volgende:
Ik ben bang voor een nipte 1-1. Ajax zal waarschijnlijk weer ubermoeilijkheden hebben met scoren, het beroemde momentje van onoplettendheid zal Thun laten scoren, en Wesley red tenminste het puntje met een last-minute goal.
Oh god ik hoop dat ik het fout heb...
Geen getroll hoor, pure realiteit.quote:
Onzin.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geen getroll hoor, pure realiteit.
Ok, je hebt gelijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Onzin.
Vonk speelt niet, het wordt maar 2-0.
Zekers, ik verwacht een dooie nul-nul helaasquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:26 schreef DeTolk het volgende:
wordt lastige tweestrijd (denkend aan de partijen tegen Maccabi)
pff lekker positief, er zijn pas 2 wedstrijden gespeeltquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:37 schreef DeTolk het volgende:
wordt knokken voor de UEFA cup , helaas
ik ook! dan heb ik morgen helemaal geen stem meerquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:22 schreef Houniet het volgende:
ik word gek als Rosenberg er 2 inschiet
bedoel je eigen doelpunten of 2-0?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:26 schreef danos het volgende:
ik denk na een saaie wedstrijd die zich vooral op het middenveld afspeelt dat babel en sneijder van afstand het verschil maken 0-2
Dit is idd ook de uitslag die ik verwacht. Met Wesley in een hoofdrol.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:14 schreef Radegast het volgende:
ik verwacht 5-0.
Stekelenburg,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:09 schreef Speerik het volgende:
En wat is de vermoedelijke opstelling voorin? Ik denk Babel - Rosenberg - Rosales
Wat mij betreft laat je Rosales zwerven tussen het middenveld en de spitsen en spelen Anas en Babel wat meer centraal. Sneijder en Trabelsi kunnen dan de ruimte aan de zijkanten gebruiken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Stekelenburg,
Trabelsi, Grygera, Maduro, Emanuelson
Galasek, Lindenbergh, Sneijder,
Rosales, Anastasiou, Babel.
Toedeledokie thuisblijvers, ik ga ook zo direct! Hoppakee, oprollen die Zwitsers...3-0!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:05 schreef superjoden het volgende:
SJ gaat zich richting A'dam begeven... veel suc6 allDapp're Strijders Fier en Koen
witte zakdoekjes niet vergeten he!?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Toedeledokie thuisblijvers, ik ga ook zo direct! Hoppakee, oprollen die Zwitsers...3-0!
Ja, spannend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:09 schreef cultheld het volgende:
Vanavond lekker naar Europese middenmoot kijken. Morgen is de Europese top aan de beurt.
Dat denk jij maar. Ambrosini die is bang, want Bommel is er niet bij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, spannend.
Alle topclubs spelen tegen nietszeggende clubjes morgen..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat denk jij maar. Ambrosini die is bang, want Bommel is er niet bij.
Zieke sadist, die foto's staan zeker op je bureaublad of nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ambrosini is voor niemand bang..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zieke sadist, die foto's staan zeker op je bureaublad of niet
Whehehequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oké, dan hoef ik dus niet meer te kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:23 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Het wordt 2-0 door Sneijder in de eerste helft en Babel aan het einde ergens
inderdaad, ik ben mij dan ook naar het idee van JaWi preventief aan het indrinkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat grenzeloze optimisme slaat trouwens echt helemaal nergens op.
Het zal alles behalve een walk-over worden.
Volgens de uefa geen Lindenbergh en wel Pienaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Geen Pienaar en weer Galásek en Lindenbergh op het middenveld.
Heeft vast nog wel met z'n lichte blessure te maken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Geen Pienaar en weer Galásek en Lindenbergh op het middenveld.
Precies.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:57 schreef vluggejapie het volgende:
[..]
Volgens de uefa geen Lindenbergh en wel Pienaar
Dat moet ik nog zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:10 schreef Nashje het volgende:
Steek
Trabelsi - Grygera - Maduro - Emanuelson
De Jong - Galasek - Pienaar
Rosales - Anastasiou - Sneijder
Zo dus.
Verkapte 4-4-2 dus, met pienaar op 10 en galasék vlak voor de verdedigingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Dat is al beter, alleen dan speelt Sneijder linksbuiten en Babel niet?
Joep Schreuder toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wie is die presenterende vent eigenlijk , is dat een nieuwe ofzo ?
Vind hem best goed trouwensquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, al een hele tijd werkzaam bij de NOS.
meestal op zondagmiddag deed hij altijd het voetbal van de eredevisie destijds toen de rechten nog bij de NOS was ging hij ook altijd op bezoek bij een club, nu maakt hij van die filmpjes over sporters op de zondagmiddag, en nu dus hier (want waar is Jack, die had hierom toch voor de NOS gekozen en niet voor Talpa)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, al een hele tijd werkzaam bij de NOS.
Geen idee waar Jack is, al twee weken geen Studio Voetbal en hij doet nu ook niet Langs de Lijn..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:50 schreef maril het volgende:
[..]
meestal op zondagmiddag deed hij altijd het voetbal van de eredevisie destijds toen de rechten nog bij de NOS was ging hij ook altijd op bezoek bij een club, nu maakt hij van die filmpjes over sporters op de zondagmiddag, en nu dus hier (want waar is Jack, die had hierom toch voor de NOS gekozen en niet voor Talpa)
Vakantie ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen idee waar Jack is, al twee weken geen Studio Voetbal en hij doet nu ook niet Langs de Lijn..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:56 schreef Nashje het volgende:
Wat een ploeg zeg, dat Thun.
Lange ballen, counters en hopen dat ze binnen de 16 komen van Ajax. Zielig
Maar wel de hele wedstrijd de betere zijn. Nu weer stil zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
0-0 tegen Heracles in de Arena, da's pas zielig.
Waarom reageer je dan toch altijd op mij?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
Cultheld wil je plz opdonderen uit dit topic, niemand heeft behoefte aan jouw gezeik namelijk![]()
en die danst ook vast beterquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:55 schreef pberends het volgende:
Tering, Koos Alberts is nog sneller dan Pienaar.
Kut ik moet binnenkort weer is bij den Bosch gaan kijken dan ga ik pas drama zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
0-0 tegen Heracles in de Arena, da's pas zielig.
Inderdaad. Ik vind je minder irritant dan een tijd geleden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan toch altijd op mij?
Maar wel gewoon 0 - 0. De hele wedstrijd de betere zijn daar koop je niets voor. Het gaat om de 3 punten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar wel de hele wedstrijd de betere zijn. Nu weer stil zijn
Met welke club kom je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kut ik moet binnenkort weer is bij den Bosch gaan kijken dan ga ik pas drama zien
Neej hoor, best gezellig en leuk daaro altijd
ja die verdient ondertussen echt het predikaat miskoopquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:10 schreef D1 het volgende:
Rosales speelt tot nu toe echt als een krant... Ëén redelijke voorzet en verder euthenasie-balletjes...
Ja, ze hebben het niet slecht gedaan tot nu toe. Ondanks dat enorm matige elftal van ze. Achterin is het ook niet echt potdicht, dus toch wel merkwaardig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:08 schreef kingmob het volgende:
Tja, ze zijn in hun eerste 2 wedstrijden er wel redelijk ver mee gekomen (vraag me niet hoe?). Dus blijkbaar zit er nog een addertje onder die grasmat.
Hij houdt niet zo van Turkse hoeren volgens mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:08 schreef pberends het volgende:
Tering, zit die Pienaar aan de Ramadam ofzo?
Onderschatting, lijkt me.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het niet slecht gedaan tot nu toe. Ondanks dat enorm matige elftal van ze. Achterin is het ook niet echt potdicht, dus toch wel merkwaardig.
hallo opaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef Gollemrulez het volgende:
pfff ik mis Jari
Zouden soms al z'n energiesappen in z'n ODOL zitten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij houdt niet zo van Turkse hoeren volgens mij.
Van Arsenal zou ik me dat kunnen voorstellen...quote:
En ik mis Zlatan...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef Gollemrulez het volgende:
pfff ik mis Jari
Geen, kom als bezoeker/supporter heb zelfs een club cardquote:
Cruijff, van Basten, zo kunnen we wel door gaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef Gollemrulez het volgende:
pfff ik mis Jari
Als ze uitworden gefloten is het niet goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef pberends het volgende:
Er wordt zelfs geklapt voor dat zachte schotje van Trabelsi![]()
![]()
.
Net of dat laatste positief is. Gaan ze weer dure baggerspitsen als Rosenberg en Rosales kopen, ipv talent uit de eerste divisie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:15 schreef cultheld het volgende:
Ach ja, Arse doet haar sportieve plicht, dus na vanavond kan Ajax de 2e ronde bijna niet meer ontgaan. Dan komen clubs als Juventus, Real Madrid en Olympique Lyon aan bod en zal Ajax waarschijnlijk roemloos ten onder gaan, al is zo'n 2e ronde natuurlijk wel een financiële meevaller.
Dat was geen kans...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:54 schreef Gollemrulez het volgende:
Rosales, ik hoop dat je me kan overtuigen jongen (en dat mn voorgevoel het mis heeft)....
Ja, wat Ajax nodig heeft is Berry Powel en Sergio van Dijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Net of dat laatste positief is. Gaan ze weer dure baggerspitsen als Rosenberg en Rosales kopen, ipv talent uit de eerste divisie.
Nee, Babel komt wel zn mannetje voorbij wou je zeggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef golfer het volgende:
Rosales op links is nog slechter dan Rosales op rechts. Eruit met hem en Babel er in brengen.
Die man is totaal uit vorm.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik snap dat toch niet, Rosales heeft toen ie net bij ajax speelde toch best een paar fatsoenlijke wedstrijden gespeeld.
Is het echt zo'n brandhout nu dan?
Inderdaad. Babel is ook slappe hap.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:31 schreef endr0me het volgende:
[..]
Nee, Babel komt wel zn mannetje voorbij wou je zeggen![]()
Nee valt best meequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik snap dat toch niet, Rosales heeft toen ie net bij ajax speelde toch best een paar fatsoenlijke wedstrijden gespeeld.
dat wordt er ook niet veel beter opquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef golfer het volgende:
Rosales op links is nog slechter dan Rosales op rechts. Eruit met hem en Babel er in brengen.
neeskensquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:15 schreef Cassii het volgende:
[..]
Cruijff, van Basten, zo kunnen we wel door gaan.
Nee, Rosales is op links niet eens zo slecht, met zijn acties kan ik leven, alleen hij kan totaal NIETS met links, niet schieten, niet passen, niet voorgeven, helemaal niets.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef FrankyMcG het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, wat Ajax nodig heeft is Berry Powel en Sergio van Dijk.
Misschien, maar dat systeem heeft er wel voor gezorgd dat Ajax de grootste prijzenkast heeft van alle Nederlandse clubsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:34 schreef cultheld het volgende:
Rosales is helemaal niet slecht, maar het Ajax-systeem verprutst menig voetballer. Verklaar anders maar hoe het anders kon zijn dat hij zo goed speelde bij het Argentijns Olympisch elftal. Dat ligt echt aan het, minimaal apart te noemen, Ajax-systeem.
Ik klaag ook niet hoor, als PSV-fan, maar het is wel zonde voor het Nederlandse voetbal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien, maar dat systeem heeft er wel voor gezorgd dat Ajax de grootste prijzenkast heeft van alle Nederlandse clubs![]()
Goh, dat was me nog niet opgevallen hoor........quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:34 schreef Cart_man het volgende:
Bizar dat die afgekeurde Griek de doelpunten moet maken voor ajax en een dure aankoop er nauwelijks een weet in te prikken... .
1 to go.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:25 schreef Nashje het volgende:
2 doelpunten van Yannis. Assist Rosales, assist Pienaar.
Maar op het moment is er van die ajax-flair van pak-m-beet 1995 weinig meer over!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:36 schreef Shreyas het volgende:
Misschien, maar dat systeem heeft er wel voor gezorgd dat Ajax de grootste prijzenkast heeft van alle Nederlandse clubs![]()
4 X CL, 2 X Wereldbeker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet hoor, als PSV-fan, maar het is wel zonde voor het Nederlandse voetbal.
Dat is waar, maar dit systeems is met de juiste spelers en natuurlijk een goed lopende groep een moeilijk klopbaar systeem, maar ja zo'n groep vinden en samenstellen schijnt nogal moeilijk te zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Maar op het moment is er van die ajax-flair van pak-m-beet 1995 weinig meer over!
Voor op links wil ik daar Roel Buikema nog even aan toevoegen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, wat Ajax nodig heeft is Berry Powel en Sergio van Dijk.
Eensch!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dat is waar, maar dit systeems is met de juiste spelers en natuurlijk een goed lopende groep een moeilijk klopbaar systeem, maar ja zo'n groep vinden en samenstellen schijnt nogal moeilijk te zijn.
Ik denk dat je er niet veel van begrijpt. Ajax presteert de laatste jaren Europees gewoon erg slecht. Al die mooie prijzen van toen staan nu dan nog wel in de prijzenkast, maar hebben nu nog maar bitter weinig invloed op de ranglijst van Nederland in Europees verband, daar waar PSV de afgelopen jaren meer heeft betekend voor het Nederlandse voetbal. Dat is waar ik op doel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
4 X CL, 2 X Wereldbeker.
Daarmee behoren wij bij de beste 5 clubs van Europa, alleen Real Madrid, AC Milan, Liverpool, Bayern München doen het beter. Hoezo zonde voor het Nederlandse voetbal? Wij hebben meer Europe titels dan PSV en Feyenoord (en verder alle andere Nederlandse clubs) samen![]()
Daar kun je in de CL mee aan komen. Met Buikema op het wedstrijdformulier sta je al met 1-0 voor tegen Juventus. Ten Rouwelaar kan wel in de goal dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:45 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Voor op links wil ik daar Roel Buikema nog even aan toevoegen.![]()
Euh was het nou 7 of 8x dat jullie niet ver kwamen in Europa, en Ajax meteen de kwartfinale haalde en daar in verloor op de meest lullige manier van de latere winnaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet veel van begrijpt. Ajax presteert de laatste jaren Europees gewoon erg slecht. Al die mooie prijzen van toen staan nu dan nog wel in de prijzenkast, maar hebben nu nog maar bitter weinig invloed op de ranglijst van Nederland in Europees verband, daar waar PSV de afgelopen jaren meer heeft betekend voor het Nederlandse voetbal. Dat is waar ik op doel.
Idd, de laatste die er best veel inlegde was Mido, want echt veel scoren deed Zlatan nog niet, ja die laatste wedstrijden maar toen was ie meteen weg/quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Eensch!
Meest trieste is nog dat ajax geen scorende spits kan vinden..........
Ik vind het niet zo erg hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Meest trieste is nog dat ajax geen scorende spits kan vinden..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |