ja die verdient ondertussen echt het predikaat miskoopquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:10 schreef D1 het volgende:
Rosales speelt tot nu toe echt als een krant... Ëén redelijke voorzet en verder euthenasie-balletjes...
Ja, ze hebben het niet slecht gedaan tot nu toe. Ondanks dat enorm matige elftal van ze. Achterin is het ook niet echt potdicht, dus toch wel merkwaardig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:08 schreef kingmob het volgende:
Tja, ze zijn in hun eerste 2 wedstrijden er wel redelijk ver mee gekomen (vraag me niet hoe?). Dus blijkbaar zit er nog een addertje onder die grasmat.
Hij houdt niet zo van Turkse hoeren volgens mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:08 schreef pberends het volgende:
Tering, zit die Pienaar aan de Ramadam ofzo?
Onderschatting, lijkt me.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het niet slecht gedaan tot nu toe. Ondanks dat enorm matige elftal van ze. Achterin is het ook niet echt potdicht, dus toch wel merkwaardig.
hallo opaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef Gollemrulez het volgende:
pfff ik mis Jari
Zouden soms al z'n energiesappen in z'n ODOL zitten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij houdt niet zo van Turkse hoeren volgens mij.
Van Arsenal zou ik me dat kunnen voorstellen...quote:
En ik mis Zlatan...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef Gollemrulez het volgende:
pfff ik mis Jari
Geen, kom als bezoeker/supporter heb zelfs een club cardquote:
Cruijff, van Basten, zo kunnen we wel door gaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef Gollemrulez het volgende:
pfff ik mis Jari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |