Ik ben een test over mijn echte leeftijd aan het doenquote:
Jij was slapenquote:
Drank en de goot.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:47 schreef Life het volgende:
Mensen mensen, het is 0:46 en jullie hebben morgen school, waar gaat het heen met die pubers van tegenwoordig!
Het is herfstvakantie hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:47 schreef Life het volgende:
Mensen mensen, het is 0:46 en jullie hebben morgen school, waar gaat het heen met die pubers van tegenwoordig!
Ah zoquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:45 schreef Imberr het volgende:
Nee, ik was niet slapen. Ik was nog wat dingen opzoeken![]()
Ik ben 23 en ben vrijquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:47 schreef Life het volgende:
Owjah dat ook voor de echte pubersquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owjah dat ook voor de echte pubers![]()
Jou avatar
Als jullie toch zoveel tijd hebben kunnen jullie vast wel de volgende tutorial schrijven gericht op pubers zoals Myers en ik gedaan hebben.quote:
Ik had hem eerderquote:
Nee.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:51 schreef Life het volgende:
[..]
Als jullie toch zoveel tijd hebben kunnen jullie vast wel de volgende tutorial schrijven gericht op pubers zoals Myers en ik gedaan hebben.
Link url ?quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:51 schreef Life het volgende:
[..]
Als jullie toch zoveel tijd hebben kunnen jullie vast wel de volgende tutorial schrijven gericht op pubers zoals Myers en ik gedaan hebben.
Ik moet er gewoon om 8 uur uit hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:47 schreef Life het volgende:
Nou nou, niet zo kortaf! Je moet de pluspunten ervan inzien. Niet alleen zal jij een intelligente status ontwikkelen onder de pubers doch ook zal het entertainment zijn voor iedereen die het leest!quote:
Nee.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:54 schreef Life het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo kortaf! Je moet de pluspunten ervan inzien. Niet alleen zal jij een intelligente status ontwikkelen onder de pubers doch ook zal het entertainment zijn voor iedereen die het leest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |