abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 16 oktober 2005 @ 15:56:00 #1
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_31489626
Pubers willen er graag bijhoren, dit zit in hun genen. Hier kunnen we ze ook niks van kwalijk nemen aangezien iedereen deze periode meemaakt. Daarom heb ik besloten om een topic te maken als tutorial om jullie de fijne kneepjes van "cool zijn" bij te brengen.
Dit is niet zomaar een simpel proces wat je doorloopt, het vereist training en doorzettingsvermogen. Ga er niet vanuit dat je na het lezen van dit topic naar buiten kan lopen om vervolgens je "matties" de baas te zijn, het kost tijd.

De 1e stap om cool te worden zit zich in jouw persoonlijkheid. Deze moet je aanpassen aan je omgeving. Aangezien cool zijn het belangrijkst is onder VMBO"ers, zal ik deze tutorial daarop afstemmen.
Zodra jij merkt dat je matties iets grappig vinden, lach je mee. Het is ook zeer belangrijk om elk persoon die voorbij loopt uit te schelden. Als je dit onder de knie hebt ben je al aardig onderweg.

Nu je de basisonderdelen hebt gelezen kunnen we doorgaan naar het meer gecompliceerde gebeuren van "cool zijn", namelijk de kleding en muzieksmaak.
Zoals jullie al konden opmerken is het erg in om bont te dragen als meisje, dit zorgt ervoor dat jij er rijk uitziet en vooral sexy. Een perfect voorbeeld staat hieronder weergegeven voor de manier waarop jij je als meisje moet kleden.


Perfect uitgaans setje

Aangezien het gemiddelde VMBO meisje minstens 8 paar schoenen/laarsjes heeft, heb ik er een 2e keuze bij gedaan om het te verduidelijken.


Bijpassende laarsjes zijn in de laatste tijd

Nu zullen de jongens zich natuurlijk afvragen wat hun klederdracht moet zijn om een cool persoon te worden, niet getreurd, dit ga ik nu beschrijven.
VMBO jongens nemen geen blad voor de mond, natuurlijk moet dit uitgestraald worden via hun kleding. Hieronder een aantal voorbeelden wat de attentie van het gemiddelde VMBO meisje zal trekken om jouw succes te bevorderen.


Lonsdale shirt, niet alleen tegen de kou maar ook voor gegarandeerd succes met meiden


Houd er rekening mee dat je pet een sterke vouw in het midden moet bevatten voor extra effect


Uiteindelijke totaal beeld, vergeet niet minstens 1 hand in je broekzak te hebben, het liefst 2

Nu we de klederdracht gehad hebben, zal ik het gaan hebben over de muzieksmaak.
Om cool te zijn moet je je associëren met negers, de reden hierachter is niet geheel duidelijk voor mij, maar het werkt effectief. Als 1e hoor je meerdere kettingen te dragen, dit als jongen en meisje zijnde. Oorbellen zijn trouwens zeer aan te raden, hiermee geef je een "rebels" effect af wat erop doelt dat je je door niemand laat tegenhouden. Hieronder een perfect voorbeeld van mijn zonet besproken onderdeel.


Zoals je kan zien heeft deze meneer gelijk succes door de vele sieraden, ook merk je dat het bont wel degelijk effect geeft

Nu je geassocieerd bent met een neger, kunnen we verder borduren op de muzieksmaak.
R&B en hiphop zijn de enige muziekvormen waarvan je gaat genieten, andere vormen zoals Opera en klassiek zijn strikt verboden. Hiermee zal je alleen jouw coolheids factor omlaag halen.
Natuurlijk ben je er nog niet als je de muziekvorm hebt gekozen, je moet alsnog leren dansen hierop in discotheken om meisjes te schuren midden op de dansvloer.
Zodra je de discotheek binnenloopt doe je je schouders naar achteren, hoofd rechtop en je trekt een frons op je gezicht. Met een frons bedoel ik dit:


Studies bewijzen dat het fronzen van je gezicht vrouwen aantrekt, hierdoor is o.a. James Bond zo populair onder vrouwen.

Nadat je deze "look" geperfectioneerd hebt voor de spiegel thuis ben je klaar om hem te gebruiken in het echte leven. Je loopt de discotheek binnen met alle bovengenoemde aspecten en beweegt langzaam door de mensenmassa. Het is essentieel dat je langzaam beweegt, dit geeft een gevoel van "mysterie". Maak nooit rappe bewegingen, zelfs je hoofd draaien moet met een langzame beweging.

Als jij en je matties je 2e biertje op hebben en het alcohol vloeit door je bloed, is het tijd om je kansen te grijpen op de dansvloer. Je zoekt een groepje meisjes op, het liefst waar ze allemaal bont dragen, hieraan kan je herkennen dat ze ook wel in zijn voor een partijtje schuren.
Vervolgens ga je achter het meisje staan van wie jij seksueel opgewonden raakt en pakt haar lichaam beet met je handen om vervolgens haar op een sensuele manier te schuren.
Gaat ze door met dansen, en loopt ze niet weg? Dan zit het goed! Je kan doorgaan met dansen.
Natuurlijk is er de kans dat ze je afwijst, als rasechte VMBO"er laat je dit niet op je zitten. Je scheldt haar uit voor "kanker hoer" of "lelijke negerin" waarna je jouw volgende slachtoffer opzoekt.

Om misverstanden te voorkomen heb ik hieronder een plaatje weergegeven van wat ik bedoel met schuren, en wat niet.


Dit is fout


Zo dus wel, aan het "Bacardi Breezer" flesje kan je herkennen dat dit meisje VMBO studeert

Roken is een MUST, wanneer jij niet rookt hoor je er niet bij. Dit is een feit en ook al heb je geen geld, dan heb je altijd nog de mogelijkheid om het te stelen. Stelen zorgt trouwens voor extraveel coolheid bonuspunten wanneer je dit mededeelt aan je vrienden. Zorg van te voren dat je KAN roken. Niks is minder cool dan een puber die probeert te roken om vervolgens een sars-hoest te ontwikkelen. Let op: als je rookt, houd je bewegingen langzaam en blaas het rook rustig uit je mond, je kan het vergelijken met slowmotion.


Blaas de rook langzaam uit terwijl je stoer blijft kijken

Om cool over te komen is het essentieel dat je nooit slimme opmerkingen maakt, als je iemand niet begrijpt scheld je deze persoon uit voor "leerpik", dat zal hem leren. Als ze alsnog doorgaan met praten kan je overgaan in fysiek geweld. Geweld is een prachtmiddel om je krachten te demonstreren aan het vrouwelijke schoon om je heen. Zorg wel dat je zeker weet dat deze persoon neergaat, je voor schut zetten is een slechte zet.

Dit is gelijk een mooi moment om uit te leggen op welke manier vechten in jouw voordeel zal werken. Begin nooit gelijk met slaan, je moet het gevecht opbouwen door een kwaadaardige oogcontact confrontatie. Dit geeft een speciaal gevoel af aan de meisjes waaruit ze kunnen halen dat jij niet bang bent voor frontaal geweld.


Kijk boos, maar houd je "cool", nooit als 1e het oogcontact verbreken


Dansen tijdens het vechten is een "NOT DONE", houd je enkel bezig met het gevecht zelf

Als laatste onderdeel zal ik het kapsel behandelen. Om duidelijk te maken aan je omgeving dat jij cool bent, moet je overdreven veel gel gebruiken. Dit glimmende goedje zorgt ervoor dat vrouwen worden aangetrokken, het is te vergelijken met een raaf die op goud/zilver afgaat.


Houd je haar kort, en gebruik overdreven veel gel voor een maximaal aantrekkingseffect

Als meisje gelden er natuurlijk andere regels over deze kwestie. Door lang haar met duidelijke krullen te hebben maak jij een duidelijke statement. Dit statement houdt in dat je seksueel actief bent, en dat je het niet erg vindt als vreemden jouw kont aanraken.


Krullen geven een duidelijk signaal af aan jongens


Nu ik de meeste aspecten van "cool zijn" heb uitgelegd aan jullie, is het nu jullie beurt om er wat mee te doen. Denk eraan, niks zal vanzelf gaan en het gaat veel tijd kosten om dit alles te perfectioneren. Ik hoop dat dit topic jullie zal helpen en als je vragen hebt zal ik deze voor je beantwoorden. Hieronder zal mijn goede vriend Myers jullie enkele voorbeelden geven over rolmodels waar je nog veel van kan leren.

Vergeet niet, cool zijn is de basis van succes in je leven.
pi_31489634
Prachtige tutorial hierboven Life, zeer leerzaam voor onze pubertjes. Maar we zijn er nog niet,
nu we de theorie kennen is het belangrijk voor onze pubers om een ideaalbeeld in het hoofd te nemen, een 'role model'. De meeste pubers zullen He-Man of Inspector Gadget als ultieme held zien en streven ernaar om net zo te worden als hen, dit is fout. Deze 'helden' stralen een verkeerde soort 'cool' uit, hetgene dat vaak kinderachtig gevonden wordt.


Not done

Vergeet dus je huidige 'role model'. Hieronder ga ik jullie de top 3 laten zien van mensen die wél over de juiste coolheid beschikken, en in grote mate! Bij elk type karakter zal ik zijn eigenschappen erbij zetten, het is essentieel dat als je voor een bepaald karakter kiest, dat je deze eigenschappen overneemt.

Op plaats 1 staat Jack Bauer:



Jack Bauer is de belichaming van 'cool'. Als je ervoor kiest om het karakter van Jack over te nemen, dan raad ik je aan om de serie '24' te gaan volgen. Life en ik hanteren de volgende regel: 'leg de lat zo hoog mogelijk voor jezelf', hierdoor blijf je jezelf verbeteren en merk je een substantiele groei in je coolheid. Echter, Jack Bauer is wellicht een uitzondering, een streven naar de coolheid van Jack Bauer is enkel weggelegd voor een zeer klein deel van de wereldbevolking, waaronder uiteraart Life en ik. Maar voor de meeste mensen zal dit een uphill battle worden, omdat het gewoon niet te realiseren is voor hen, kies dus alleen voor het karakter Jack Bauer als je erg zeker bent van jezelf en je potentie.
Zie ook mijn topic Jack Bauer is de coolste persoon op deze planeet.


Op plaats 2 staat Jason Bourne:



Jason Bourne is altijd op zijn hoede, hij weet precies wat er om hem heen gebeurd en heeft voor elk mogelijk scenario een oplossing. Hij is kalm, slim, heeft een erg goede conditie en het belangrijkste: hij laat zich door niemand met hem sollen. Jason Bourne is een vechtmachine, binnen 5 seconde kan hij 4 mensen uitgeschakeld hebben. Als je voor het karakter 'Jason Bourne' kiest is het dan ook essentieel dat je op een aantal vechtsporten gaat en hier erg bekwaam in wordt. Koop een mooie lange jas en kijk naar de films 'Bourne Identity' en 'Bourne Supremacy' om een beter beeld te krijgen van Jason Bourne.

Op plaats 3 komt Ethan Hunt:




Ethan Hunt is een echte ladies man. Hij ziet er erg goed uit, is erg slim en weet zich net als Jason uit elke situatie te redden. Ook Ethan is bekwaam in een aantal vechtsporten. Ethan Hunt is geen makkelijk karakter, ten eerste zal je er goed uit moeten zien, anders kom je over als een nerd, ik raad je ook aan om je haar te laten groeien tot zijn lengte. Ook is het handig om naar de Mission: Impossible films te gaan kijken om Ethan beter te kunnen bestuderen.

Met jullie nieuwe 'role model' en de theorie van Life is het nu ook voor jullie pubers mogelijk om cool te worden. Maak met jezelf een '90-day-commitment' om hier elke dag aan te werken, de resultaten zullen je perplex doen staan! Jullie zullen ondertussen al wel begrepen hebben dat Life en ik alle 3 de karakters al gemasterd hebben en derhalve bij de 'elite der coole mensen' behoren.Voor velen van jullie zal dit een onrealistisch streven zijn, dus leg de lat hoog, maar niet té hoog zodat de teleurstelling je niet kapot maakt.

Succes!
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_31489979
Veel mensen worden nu wigger
Dat vind ik not done.
Met een de broek op je knieën lijkt het net alsof je in je broek hebt gescheten
En laatst liep er zo'n gast in zo'n pyama dacht zeker dat hij 50 cent was ofzo en liep zo heel breed

Nou is dat cool ? dus niet.
pi_31490040
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:11 schreef snopprinses het volgende:

[..]

dan zal er wel iets mis zijn met ons
Nou ik had HAVO kunnen doen.
Maar vonden ze geen goed idee, omdat ik geen flikker doe op school.

Dus VMBO is te licht voor ons.
Wij horen thuis op de HAVO en tussen HAVO volk.
pi_31490140
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:14 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Nou ik had HAVO kunnen doen.
Maar vonden ze geen goed idee, omdat ik geen flikker doe op school.

Dus VMBO is te licht voor ons.
Wij horen thuis op de HAVO en tussen HAVO volk.
yes zo was het bij mij ook
zo zal het ook wel bij 50% van de vmbo-ers zijn
  zondag 16 oktober 2005 @ 16:20:19 #6
105578 Dead-Doll
Not your mother!
pi_31490168
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:14 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Nou ik had HAVO kunnen doen.
Maar vonden ze geen goed idee, omdat ik geen flikker doe op school.

Dus VMBO is te licht voor ons.
Wij horen thuis op de HAVO en tussen HAVO volk.
Same here.
  zondag 16 oktober 2005 @ 16:25:56 #7
95569 Talena
Morgen gratis bier!
pi_31490276
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:14 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Nou ik had HAVO kunnen doen.
Maar vonden ze geen goed idee, omdat ik geen flikker doe op school.

Dus VMBO is te licht voor ons.
Wij horen thuis op de HAVO en tussen HAVO volk.
Herkenbaar.
Bewust
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=95569 :O
Never love someone more than you know him
pi_31490350
Nu ontopic aub!
Er is veel tijd in dit topic gestoken..
pi_31490366
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:29 schreef Brechtje het volgende:
Nu ontopic aub!
Er is veel tijd in dit topic gestoken..
mén dit past zo in onzin
pi_31490425
Nee er zit wel wat achter.

Dat met dat gezicht fronsen klopt !
pi_31490854
Life en Myers,

Dankjewel voor dit ophelderende topic. Ik probeer er al enkele jaren bij te horen maar het wilt niet lukken. Nu snap ik wat ik verkeerd doe. Ik draag nooit bont omdat ik het zielig vind voor de zeehondjes, maar misschien moet ik me niet zo aanstellen.
Ik heb net 10minuten in de spiegel mijn frons en look geoefend, ik merk al een duidelijke verbetering. Dus volgende keer zal ik fronsen naar dat lekkere wijf die ik opstraat zie lopen. Hopelijk werkt het.

Mijn rol model is idd Inspector Gadget. Die is toch kei gaaf man, hij kan alles! Hij heeft zelfs een vette auto. Hoewel deze natuurlijk de pimping spinners en stereo installatie mist. Ik zal mij eens wat meer gaan verdiepen in Jack Bauer. Ik heb al een aantal verhalen gehoord over deze man. Hebben jullie toevallig nog wat meer info, links ed over hem?
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
  zondag 16 oktober 2005 @ 16:53:41 #12
95569 Talena
Morgen gratis bier!
pi_31490870
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:29 schreef Brechtje het volgende:
Nu ontopic aub!
Er is veel tijd in dit topic gestoken..
Brechtje, leer sarcastische en serieuze topics nou eens uit elkaar te houden
Bewust
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=95569 :O
Never love someone more than you know him
  zondag 16 oktober 2005 @ 16:57:01 #13
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_31490937
Kijk, dit is nu wel een leuk topic
quote:
Als jij en je matties je 2e biertje op hebben en het alcohol vloeit door je bloed, is het tijd om je kansen te grijpen op de dansvloer. Je zoekt een groepje meisjes op, het liefst waar ze allemaal bont dragen, hieraan kan je herkennen dat ze ook wel in zijn voor een partijtje schuren.
Vervolgens ga je achter het meisje staan van wie jij seksueel opgewonden raakt en pakt haar lichaam beet met je handen om vervolgens haar op een sensuele manier te schuren.
Gaat ze door met dansen, en loopt ze niet weg? Dan zit het goed! Je kan doorgaan met dansen.
Natuurlijk is er de kans dat ze je afwijst, als rasechte VMBO"er laat je dit niet op je zitten. Je scheldt haar uit voor "kanker hoer" of "lelijke negerin" waarna je jouw volgende slachtoffer opzoekt.
Whehe, dat zag ik gisteravond nog: zo'n hele groep van die kansloze lui die precies dat deden
Maar toch niet helemaal.
  zondag 16 oktober 2005 @ 16:57:30 #14
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_31490946
Tering.
pi_31490998
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:53 schreef Talena het volgende:

[..]

Brechtje, leer sarcastische en serieuze topics nou eens uit elkaar te houden
is nog best ingewikkeld
pi_31491126
Niet vergeten bij het bestellen: Zeg bierie in plaats van bier, dit klinkt stoerder en exclusiever wat uiteindelijk zal aanslaan bij de bondjas.
pi_31491149
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:53 schreef Talena het volgende:

[..]

Brechtje, leer sarcastische en serieuze topics nou eens uit elkaar te houden
Wat dit geile mokkel zegt .

Kuttopic .
pi_31492742
Oh mijn god, er zitten dus twee kneusjes samen achter de PC af te spreken, ok we maken een heel grappig topic. Als ik geplaatst heb, moet je er meteen achteraan plaatsen. , en dan durven ze commentaar te geven op andere mensen. Dit nog minder dan matig.
  zondag 16 oktober 2005 @ 18:24:22 #19
95569 Talena
Morgen gratis bier!
pi_31492815
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 17:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Wat dit geile mokkel zegt .

Kuttopic .
Geile beer
Bewust
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=95569 :O
Never love someone more than you know him
pi_31494151
Sneuheid
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_31498456
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:29 schreef Brechtje het volgende:
Nu ontopic aub!
Er is veel tijd in dit topic gestoken..
Ik schop hem naar onzin, want hier hoort ie niet !
  zondag 16 oktober 2005 @ 22:48:46 #22
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_31498644
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 22:41 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik schop hem naar onzin, want hier hoort ie niet !
Goedzo IJsmeis, schop m er maar uit.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_31498797
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 22:41 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik schop hem naar onzin, want hier hoort ie niet !
Volkomen mee eens, dit is je reinste onzin.
  maandag 17 oktober 2005 @ 00:59:07 #24
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_31502229
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 22:53 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Volkomen mee eens, dit is je reinste onzin.
Wat hij zegt
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_31503003
En toch vind ik het een nuttige tutorial
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')