Ik ben een test over mijn echte leeftijd aan het doenquote:
Jij was slapenquote:
Drank en de goot.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:47 schreef Life het volgende:
Mensen mensen, het is 0:46 en jullie hebben morgen school, waar gaat het heen met die pubers van tegenwoordig!
Het is herfstvakantie hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:47 schreef Life het volgende:
Mensen mensen, het is 0:46 en jullie hebben morgen school, waar gaat het heen met die pubers van tegenwoordig!
Ah zoquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:45 schreef Imberr het volgende:
Nee, ik was niet slapen. Ik was nog wat dingen opzoeken![]()
Ik ben 23 en ben vrijquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:47 schreef Life het volgende:
Owjah dat ook voor de echte pubersquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owjah dat ook voor de echte pubers![]()
Jou avatar
Als jullie toch zoveel tijd hebben kunnen jullie vast wel de volgende tutorial schrijven gericht op pubers zoals Myers en ik gedaan hebben.quote:
Ik had hem eerderquote:
Nee.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:51 schreef Life het volgende:
[..]
Als jullie toch zoveel tijd hebben kunnen jullie vast wel de volgende tutorial schrijven gericht op pubers zoals Myers en ik gedaan hebben.
Link url ?quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:51 schreef Life het volgende:
[..]
Als jullie toch zoveel tijd hebben kunnen jullie vast wel de volgende tutorial schrijven gericht op pubers zoals Myers en ik gedaan hebben.
Ik moet er gewoon om 8 uur uit hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:47 schreef Life het volgende:
Nou nou, niet zo kortaf! Je moet de pluspunten ervan inzien. Niet alleen zal jij een intelligente status ontwikkelen onder de pubers doch ook zal het entertainment zijn voor iedereen die het leest!quote:
Nee.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:54 schreef Life het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo kortaf! Je moet de pluspunten ervan inzien. Niet alleen zal jij een intelligente status ontwikkelen onder de pubers doch ook zal het entertainment zijn voor iedereen die het leest!
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:54 schreef Life het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo kortaf! Je moet de pluspunten ervan inzien. Niet alleen zal jij een intelligente status ontwikkelen onder de pubers doch ook zal het entertainment zijn voor iedereen die het leest!
Gewoon dreigen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het wordt niet gewaardeerd als mensen die slechts enkele posts hebben geplaatst in de reeks zichzelf toevoegen in de OP
Oke.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:57 schreef Life het volgende:
[..]
Jammer, dan zijn Myers en ik zelf geforceerd om de volgende reeks ook zelf te schrijven.
Doe maar niet nee. Je word er dan ws toch weer uitgegooid.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nou, laat ik me dan maar niet toevoegen...
Ok, maar het schijnt dus niet echt gewaardeerd te worden dat je je toevoegt bij de harde kernquote:
Weet jij wel hoe belangrijk ik ben?quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
Oke.![]()
[..]
Doe maar niet nee. Je word er dan ws toch weer uitgegooid.
Trouwens, vind je dat er genoeg variatie in onze topics zit?quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
Oke.![]()
[..]
Doe maar niet nee. Je word er dan ws toch weer uitgegooid.
Gewoon veel posten hier dusquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het wordt niet gewaardeerd als mensen die slechts enkele posts hebben geplaatst in de reeks zichzelf toevoegen in de OP
Nee, en t boeit me ook vrij weinig.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Weet jij wel hoe belangrijk ik ben?
Geen idee. Ik lees ze niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:01 schreef Life het volgende:
[..]
Trouwens, vind je dat er genoeg variatie in onze topics zit?
Hoe kan je! Dit allemaal is gecreeerd om jullie te vermaken in de late uurtjes en om jullie informatie op een leuke manier bij te brengen, en dan krijg je ditquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:03 schreef Imberr het volgende:
Geen idee. Ik lees ze niet. [afbeelding]
quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nou Imberr, dat vind ik niet aardig van je hoor...
Ik heb al genoeg vermaak in de late uurtjes en informatie heb ik ook al genoeg.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:04 schreef Life het volgende:
[..]
Hoe kan je! Dit allemaal is gecreeerd om jullie te vermaken in de late uurtjes en om jullie informatie op een leuke manier bij te brengen, en dan krijg je dit
Truste Jagquote:
Jij en belangrijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nou Imberr, dat vind ik niet aardig van je hoor...
Daar doe je me veel deugd mee! Ik ben op dit moment te moe om een nieuw topic te openenquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:06 schreef Imberr het volgende:
Ik heb al genoeg vermaak in de late uurtjes en informatie heb ik ook al genoeg.![]()
Maar als t zo belangrijk voor je is wil ik ze wel ff lezen heur. [afbeelding]
quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:08 schreef Imberr het volgende:
Fream?
waarom word ik toch altijd misselijk van ananas?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |