Van harte welkomquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:35 schreef Yvonna het volgende:
hey! ik lees al n tijdje met jullie mee en geniet erg van jullie commentaren! t lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen!!
Sorry ons groepje neemt geen nieuwe leden meer aan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:35 schreef Yvonna het volgende:
hey! ik lees al n tijdje met jullie mee en geniet erg van jullie commentaren! t lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen!!
Jawel.... maar dan moet ze wel de "breiproef" doorstaan....quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sorry ons groepje neemt geen nieuwe leden meer aan.
Hoi Yvonnaquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:35 schreef Yvonna het volgende:
Nouja !!quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ze mag 8 dagen in beeld.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:34 schreef nebelung het volgende:
[..]
8 uur!
Volgens mij loopt het dus allemaal wel los. Ze zal snel bevallen, zo te zien en dan is het heus wel einde oefening voor Tanja.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:37 schreef cevece het volgende:
[..]
Jawel.... maar dan moet ze wel de "breiproef" doorstaan....
Dat lijkt ons helemaal niet leukquote:hey! ik lees al n tijdje met jullie mee en geniet erg van jullie commentaren! t lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen!!
Ja. Ze moet een pallet breinaalden anaal inbrengen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:37 schreef cevece het volgende:
[..]
Jawel.... maar dan moet ze wel de "breiproef" doorstaan....
Helemaal mee eens, voor het eerst dat ik plaatjes van brei-gebeuren heb gezocht op googlequote:Op maandag 17 oktober 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is hartverwarmend hoe een tv-programma van invloed kan zijn op nieuwe hobby's van Fokkers![]()
Bij wie ??? Bied je je spontaan aan arneauxquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja. Ze moet een pallet breinaalden anaal inbrengen.
RegDatum van Delta: maandag 11 april 2005quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoi Yvonna![]()
Klets maar gezellig mee hoor![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja. Ze moet een pallet breinaalden anaal inbrengen.
Sorry. Tegelijk. Dat moest er ff bij.
Ik fok al 5 jaar man, alleen begonnen onder ander accountje, ga fietsen ofzoquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
RegDatum van Delta: maandag 11 april 2005
Jij hebt helemaal geen beslissingsbevoegdheid hier muts .
Breiplaatjes op google ??? Volgens mij was het lapje wel huisvlijt van Kribbet zelfquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, voor het eerst dat ik plaatjes van brei-gebeuren heb gezocht op google![]()
Oh kut, ik heb telkens Freudiaans 8 uur gelezenquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ze mag 8 dagen in beeld.
Klik hier voor info
Schrijven kun je ook amper, zinnen beginnen met hoofdletters en woorden typ je voluit .quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:40 schreef Yvonna het volgende:
kan helaas nie breien...........maar ouwehoeren wel redelijk...........
Bedanktquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ze mag 8 dagen in beeld.
Klik hier voor info
Jij beestquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, voor het eerst dat ik plaatjes van brei-gebeuren heb gezocht op google![]()
Als jij al 5 jaar post dan had je moeten weten dat ik geen man benquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik fok al 5 jaar man, alleen begonnen onder ander accountje, ga fietsen ofzo![]()
Welkomquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:35 schreef Yvonna het volgende:
Hee Loedertje, PMS?quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Schrijven kun je ook amper, zinnen beginnen met hoofdletters en woorden typ je voluit .
Daarnaast zijn die puntjes helemaal overbodig .
Dat kan inderdaad onze redding wel eens worden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
"Na de acht dagen mag de baby in het huis blijven, maar dus niet in beeld komen". Gaat dus niet lukken, Tanja zonder baby spreekt niet tot de verbeelding.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als jij al 5 jaar post dan had je moeten weten dat ik geen man ben.
Och och.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:40 schreef cevece het volgende:
[..]
Bij wie ??? Bied je je spontaan aan arneaux![]()
Noem 1 reden waarom ik aardig zou moeten zijn tegen iemand die ik niet ken?quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:42 schreef Yvonna het volgende:
loedertje wat ben je onaardig voor me
Beetje.. de verhalen komen nu wel weer beetje losquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:42 schreef Loedertje het volgende:
(Vinden jullie de streams ook zo saai deze nacht?)
8 uur mag de baby in totaal op tv toch?quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad onze redding wel eens worden.
Oude username bekend maken of niet stoer doen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik fok al 5 jaar man, alleen begonnen onder ander accountje, ga fietsen ofzo![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:41 schreef cevece het volgende:
[..]
Breiplaatjes op google ??? Volgens mij was het lapje wel huisvlijt van Kribbet zelf![]()
quote:
Zij is een loeder....quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:43 schreef Yvonna het volgende:
waarom niet?
Eerder Berry van Aerle.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:43 schreef scanman01 het volgende:
Menno van Basten in de tuin bezig. Even geen slap gelul aan de kop.
Volgens mij 8 dagen en maximaal 2 uur per dag.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
8 uur mag de baby in totaal op tv toch?
2 dagen een camera in die babykamer en je hebt genoeg materiaal voor 8 uur lijkt mij
Hop, baby naar Grunn en Tanja erachteraan.
Mee eens. Btje NSB praktijken zo.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Oude username bekend maken of niet stoer doen.![]()
Ik niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:45 schreef socko het volgende:
Ik persoonlijk hou van alle nieuwe mensen...
Hoi ik ben socko![]()
Welterustenquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Doei![]()
Ik ga dromen van APK's breiwerkje
Trustquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Doei![]()
Ik ga dromen van APK's breiwerkje
De oma van Tanja of de oma van de baby ?? Of mag de hele familie in het huisje apart ?quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
"Om Big Brother tegemoet te komen heeft de Arbeidsinspectie een ontheffing verleend. De baby mag per dag maar één keer in beeld komen en dat voor maximaal twee uur. Dit geldt zowel voor de live-streams als voor de tv-uitzending. Na acht dagen mag de baby nog wel in het huis verblijven, maar het mag niet meer worden vertoond op de televisie of op de live-streams.
Big Brother zal de baby en Tanja na acht dagen in een aparte kamer plaatsen zonder camera's. De oma van Tanja zal assisteren bij het verzorgen van de baby."
Yup, meestal op maandag (als er volle maan is that is)quote:
Nee, die gaan allemaal op het einde van de dag de prullenbak in.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:47 schreef socko het volgende:
Scanman heb jij ook een archief met je screenies?
Geweldig, dus Tanja blijft zolang ze mag blijvenquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Na acht dagen mag de baby nog wel in het huis verblijven, maar het mag niet meer worden vertoond op de televisie of op de live-streams.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:44 schreef arneaux het volgende:
O das nie handig natuurlijk. Ze zitten de doelgroep af te branden.
Jupos ik zat het net te googelen ( maandag 17 oktober 14:14)quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yup, meestal op maandag (als er volle maan is that is)
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:48 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Jij fokt toch al langer dan 5 jaar?![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:43 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Kribbet ik ben trots op je![]()
je moet wel veel draadjes af hechten onderaan
hoop dat je ook goed kan naaien![]()
Precies.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Oude username bekend maken of niet stoer doen.![]()
Ga jij ff iemand pesten die wel enthousiast reageert op je infantiele opmerkeringen, met je autistische verbale gezwerf.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:50 schreef cuall het volgende:
[..]
zeg jij altijd van die onzinnige dingen
En als ze apart zit, dan vergeet de rest haar te nomineren. Aan het einde van de rit is het "oja, die is er ook nog"quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Geweldig, dus Tanja blijft zolang ze mag blijven![]()
Ah oke thxquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, die gaan allemaal op het einde van de dag de prullenbak in.
Hm, ik denk dat je het topic niet goed leest!quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Precies.
Echt oldbies schamen zich namelijk niet voor hun postverleden![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Precies.
Lijkt mij idd erg duidelijk dat m;n nick niet zomaar uit de lucht is komen vallenquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:52 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Loedertje je bent een meid van mijn hart
![]()
Ze werd net al door Ingrid 'oma' genoemd.quote:
Geen van beide dusquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:44 schreef -Delta- het volgende:
Kribbet: Wie heeft dat lapje zitten breiën, jij of je vrouw?
Toen werkte het nog allemaal bij jou.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:51 schreef Loedertje het volgende:
quote:
Wat Naat vertelde, dat haar oma al oma werd op d'r 42e ofzo...quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ze werd net al door Ingrid 'oma' genoemd.
Daar baalde ze flink van!
Wat is, is niet altijd wat ik vind hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Lijkt mij idd erg duidelijk dat m;n nick niet zomaar uit de lucht is komen vallen
Tempo zit er niet in bij dat stelletje bank-zitzak-bed hangers daar.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:56 schreef Rica het volgende:
Elf stuks af van de 275?
Slaap lekkerquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:57 schreef cuall het volgende:
Lieffies (speciaal Loedertje) ik ga naar bed, gisteren een heftige nacht gehad en met mijn leeftijd moet ik echt aan mijn nachtrust denken![]()
Maak er wat van en tot later![]()
Kick jij op blauwtjes lopend jongens? :quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:53 schreef -Delta- het volgende:
Roel is echt niet een klein beetje gefrustreerd nog steeds, blauwtje lopen, oh oh jongen wat zit het je dwars he
Komende dagen dag en nacht doorwerken, anders redden ze het niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tempo zit er niet in bij dat stelletje bank-zitzak-bed hangers daar.
Wat zondequote:Op maandag 17 oktober 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, die gaan allemaal op het einde van de dag de prullenbak in.
Have a nice nightmarequote:Op maandag 17 oktober 2005 00:57 schreef cuall het volgende:
Lieffies (speciaal Loedertje) ik ga naar bed, gisteren een heftige nacht gehad en met mijn leeftijd moet ik echt aan mijn nachtrust denken![]()
Puntjes voor Joostquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:58 schreef arneaux het volgende:
Hahaha. Joost molt zn breiwerkje.
Bruut. Wreed.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:56 schreef Loedertje het volgende:
Heb tegenwoordig een wekservice die exact doet wat ik wil
En drie nieuwe nicks
Nee, waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:58 schreef socko het volgende:
[..]
Kick jij op blauwtjes lopend jongens? :![]()
Weltrustenquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:57 schreef cuall het volgende:
Ze staan nog online...quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat zondeEr zitten heel vaak hele mooie tussen die eigenlijk niet verloren mogen gaan (nog)
![]()
Zeg Jil, slinger ff terug naar de jungle en doe wat aan je taalbeheersing.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:01 schreef Jilly het volgende:
;ukt nooit is doorzettingsvermogen voor nodig buiten rob niemand toe in staat,
Loop alle 511 topics nog even door dan. Ze staan er allemaal nogquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat zondeEr zitten heel vaak hele mooie tussen die eigenlijk niet verloren mogen gaan (nog)
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:59 schreef arneaux het volgende:
Is t jullie wellis opgevallen dat Menno in alles wat hij doet dat hij daar een soort sport van maakt.
Na 5x lezen begin ik het te begrijpen geloof ikquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:01 schreef Jilly het volgende:
;ukt nooit is doorzettingsvermogen voor nodig buiten rob niemand toe in staat,
Heb jij een foto van het ding van Joost?quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:00 schreef arneaux het volgende:
Hahahaha. Dat ding van Joost, t ziet er niet uit man
Gelukkig wel, die foto's van dat lekkere bekkie van Nathaliequote:
Neequote:Op maandag 17 oktober 2005 01:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb jij een foto van het ding van Joost?
En dus val ik op jongens die blauwtjes lopen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:04 schreef socko het volgende:
[..]
Volgens mij ben je er al vaker over begonnen maar kan het ook mis hebben![]()
Ik las dat FOK! meer ruimte krijgt morgenavond dus misschien ergens een plekje om een fotoalbum te maken met de mooiste foto's?quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Loop alle 511 topics nog even door dan. Ze staan er allemaal nog
Doeiiiiquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:02 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga de boel maar ff beslechten
toedeledoki en doei
De leuksten staan in haar eigen topic. En jij als die-hard Lieske fan kunt je vast ook wel vermaken in de lieske topics, waar ook veel screens staanquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig wel, die foto's van dat lekkere bekkie van Nathalie![]()
![]()
Ik zag ze gister voor het eerst die van Naat en haar aparte bekkiequote:Op maandag 17 oktober 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De leuksten staan in haar eigen topic.
Absoluutquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De leuksten staan in haar eigen topic. En jij als die-hard Lieske fan kunt je vast ook wel vermaken in de lieske topics, waar ook veel screens staan
Dat hebben ze daar alleen niet door.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:08 schreef wickie het volgende:
Iedereen lacht Lieske uit maar ze heeft wel gelijk....
Nee joh dat bedoel ik niet ik bedoel dat je er van geniet dat roel niet met zn verlies kan omgaan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En dus val ik op jongens die blauwtjes lopen?
Wat voor logica is dat?
Dat ik dagelijks zeur over Tanja, ben ik dan ook bi?![]()
Ligt het aan mij of is dat een achterlijke vraag.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:08 schreef Minouishere het volgende:
ligt het aan mij of worden joost en menno met de dag lelijker???
Het verschilt nogal met Lieske. Vanavond is het weer haast niet aan te horen. Ze kan beter gaan slapen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
AbsoluutMaar ik zie liever een foto van Lieske dan dat ik haar hoor praten (niet altijd)
![]()
Lieske's screens van de live uitzendingen zijn echt heel mooi, dan is het echt een mooi meid![]()
Vooral die van dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:18 is onovertroffenquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zag ze gister voor het eerst die van Naat en haar aparte bekkie![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel humor jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:09 schreef socko het volgende:
[..]
Nee joh dat bedoel ik niet ik bedoel dat je er van geniet dat roel niet met zn verlies kan omgaan.
wel een filmpjequote:Op maandag 17 oktober 2005 01:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb jij een foto van het ding van Joost?
Ja, toen 'ie "onderweg" was had ik al zo'n gevoel dat ik dit soort reacties wel 's zou kunnen uitlokken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dat een achterlijke vraag.
Lieske :"He niet doen he, niet zo'n fukkin naald in mn reet!"
Neequote:Op maandag 17 oktober 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat ik dagelijks zeur over Tanja, ben ik dan ook bi?![]()
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/edit.gifquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:13 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Ja, toen 'ie "onderweg" was had ik al zo'n gevoel dat ik dit soort reacties wel 's zou kunnen uitlokken.
Liefde maakt blind.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor jaHij blijft volhouden, en moet en zal haar ooit krijgen.
Maar goed liefde maakt blind, hij vindt haar kennelijk echt onwijs leuk.
Ze zal wel moe zijn en de groep is te melig.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het verschilt nogal met Lieske. Vanavond is het weer haast niet aan te horen. Ze kan beter gaan slapen.
Trustenquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:13 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje gaat ook plat
Veel plezier verder.
Ze kan haar schreeuwende gillende knie weer helemaal buigen !quote:
Trustuhquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:13 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje gaat ook plat
Veel plezier verder.
Tanja lacht wel vaker hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze zal wel moe zijn en de groep is te melig.
Ik kwam vanavond beneden, pakte de koptelefoon en hoorde iemand lachen en kon die lach even niet plaatsen, het was de lach van Tanja en die had ik nog nooit gehoord![]()
Waarom hoor ik die teksten pas een minuut of 3 later? Is BBstream zo langzaamquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:13 schreef -Delta- het volgende:
Tanja "Trek het je niet aan hoor Lies"
En volgende keer weer Lieske nomineren zeker
Nee, Robbie eerst wegwerken.. dan is Lies weer de klos.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:13 schreef -Delta- het volgende:
Tanja "Trek het je niet aan hoor Lies"
En volgende keer weer Lieske nomineren zeker
Dat was een goeiequote:Op maandag 17 oktober 2005 01:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Herinner je die Live uitzending niet, met "Kermis de kikker"?![]()
Die caps lijken wel gesoept door Neat, veel mooier dan als je de streams bekijktquote:
Het geluid door zo'n klein koptelefoontje klinkt toch echt anders dan op de tv!quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tanja lacht wel vaker hoor.
Dat was zoooooooooooooo lachenquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tanja lacht wel vaker hoor.
Wat betekent dat arneaux ?quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/edit.gif
.
De vragen waren zó moeilijk, poeh poeh was echt knap dat Tanja uiteindelijk alles wist.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat was zoooooooooooooo lachen![]()
( die vragenshow ofzo whatever .. mên wat een humor was dat)
Nee hoor. Ik hoef er niets aan te doen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die caps lijken wel gesoept door Neat, veel mooier dan als je de streams bekijkt
Dat was in het kader van de Tanja promotiequote:Op maandag 17 oktober 2005 01:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat was zoooooooooooooo lachen![]()
( die vragenshow ofzo whatever .. mên wat een humor was dat)
Dat je aan je begeleider moet vragen offie je in bed legt.quote:
Dat weet ik Scan, heb ik al eens aan je gevraagdquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik hoef er niets aan te doen.
ik lig al in bed........quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat je aan je begeleider moet vragen offie je in bed legt.
Jammer, ging een week of 2 geleden net zo goedquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:22 schreef scanman01 het volgende:
LIeske wordt woensdag weer door alle meiden behalve Tanja genomineerd denk ik
Ingrid gaat toch Rob weer nomineren?quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:22 schreef scanman01 het volgende:
LIeske wordt woensdag weer door alle meiden behalve Tanja genomineerd denk ik
Oh, was jij dat?quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat weet ik Scan, heb ik al eens aan je gevraagd
1. Interpunctiequote:
Eigenbelangquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:23 schreef pimmutjuh het volgende:
Die 'zeug' doet lekker mee met de opdracht, dat valt jullie tegen hé?
Nee, want Tanja doet mee omdat het weer over baby's gaat... babykleedjesquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:23 schreef pimmutjuh het volgende:
Die 'zeug' doet lekker mee met de opdracht, dat valt jullie tegen hé?
Ja,en Chantal Menno denk ik. Maar ik dacht ook wel zeker te weten dat die Rob ging nomineren. Dat mens is niet te volgen. Maar nu is haar tere zieltje wel heel erg gekwetst door acteur-homo Mennoquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ingrid gaat toch Rob weer nomineren?![]()
Het ligt er bij haar heel erg aan op welke toon ze iets zegt. Soms gebruikt ze onbewust zo'n hoog stemmetje. Daar word je wel behoorlijk flauw van. Ze moet progeren de toon laag te houdenquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jammer, ging een week of 2 geleden net zo goed
Ze valt weer een beetje in d'r oude "patronen". Misschien omdat ze weer teveel d'r best gaat/probeert te doen.
Menno moet ook op de bank, hij moet eruitquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja,en Chantal Menno denk ik. Maar ik dacht ook wel zeker te weten dat die Rob ging nomineren.
GMTAquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee, want Tanja doet mee omdat het weer over baby's gaat... babykleedjes
Die denkt dat ze een paar voor zichzelf breid.![]()
Ze moet proberen om niet over ELK onderwerp triviale weetjes te gaan spugen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ligt er bij haar heel erg aan op welke toon ze iets zegt. Soms gebruikt ze onbewust zo'n hoog stemmetje. Daar word je wel behoorlijk flauw van. Ze moet progeren de toon laag te houden
Ik denk dat het heel dicht bij elkaar ligt. Zowel Ingrid als Chantal als Dido denken er alledrie aan om Lieske te nomineren denk ik. Het zal op de laatste 3 dagen aankomen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja,en Chantal Menno denk ik. Maar ik dacht ook wel zeker te weten dat die Rob ging nomineren. Dat mens is niet te volgen. Maar nu is haar tere zieltje wel heel erg gekwetst door acteur-homo Menno
Ik gok op Lieske, Menno en Rob op de bank.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Menno moet ook op de bank, hij moet eruit![]()
Ik hoop zo dat Chantal een missie krijgt waar ze niet onderuit kan en ook moet liegen (of mensen op het verkeerde been proberen te zetten) Wedden dat ze het gewoon doet en waarschijnlijk nog beter dan Mennoquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja,en Chantal Menno denk ik. Maar ik dacht ook wel zeker te weten dat die Rob ging nomineren. Dat mens is niet te volgen. Maar nu is haar tere zieltje wel heel erg gekwetst door acteur-homo Menno
Als chantal iemand genomineerd wil zien stookt ze iedereen op om op diegene te stemmen, en wast zelf haar handen in onschuldquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Raar, ik weet bijna zeker dat Chantal Menno stukken minder mag dan Lieske.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel dicht bij elkaar ligt. Zowel Ingrid als Chantal als Dido denken er alledrie aan om Lieske te nomineren denk ik. Het zal op de laatste 3 dagen aankomen.
Dat mogen ze doen hoe ze zelf willen toch?quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:31 schreef Day het volgende:
Als BB heel lullig wil doen, is de opdracht eigenlijk nu al mislukt.
Ze doen dat afhaken (weet niet of het zo heet) helemaal niet goed.
Er kunnen er ook 2 op de bank terecht komen, 2 mensen met 3 stemmen en je hebt geen 3de nodig.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gok op Lieske, Menno en Rob op de bank.
Het is minimaal 3 op de bank. Tenminste dat was het tot nu toe. Hebben ze dat veranderd?quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er kunnen er ook 2 op de bank terecht komen, 2 mensen met 3 stemmen en je hebt geen 3de nodig.
(volgens Talpa teletext)
Ben jij Joods ofzo?quote:
Talpa teletext pagina 363.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is minimaal 3 op de bank. Tenminste dat was het tot nu toe. Hebben ze dat veranderd?
Bij Lieske is het verschil mét of zonder make-up echt heel erg...quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:33 schreef Day het volgende:
[afbeelding]
Lieske heeft vandaag een bad hair day.
Nou, ik heb geleerd dat je de laatste rij moet haken (daarom kregen ze ook een haaknaald erbij en aan het voorbeeldlapje te zien is dat ook gebeurd), maar Menno haalt gewoon de draad er door heen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat mogen ze doen hoe ze zelf willen toch?
Ze is gewoon raar. Nu gaat ze idd beter met Rob om, maar de vorige nominatie ronde kotste ze hem werkelijk uit. En had ze zelfs tegen iemand daar de uitspraak dat ze aan niemand ooit zo een hekel hadgehad. Gelijk al raar gevoel bij hem etc etc.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Raar, ik weet bijna zeker dat Chantal Menno stukken minder mag dan Lieske.
Lieske is voor haar niet boeiend qua gesprekken, maar vind ze wel aardig. Menno vindt ze gewoon een hufter.
Als ze niet op Menno stemt vind ik het heel raar (Rob stemt ze niet, omdat ze daar weer beter mee omgaat laatste week).
Rob en Chantal, win - win situatiequote:Op maandag 17 oktober 2005 01:34 schreef -Delta- het volgende:
2 op de bank zou wel leuk zijn, maakt het nog spannender, 50% kans dat je eruit gaat.
sorry, reeds gecorrigeerd trouwensquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, en als je niet eens een naam kan overtikken ben je lekker bezig!
Vreemd. Dat vind ik dus helemaal niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Bij Lieske is het verschil mét of zonder make-up echt heel erg...
![]()
Brrrrrrrrrr.... zelfs bijna is al veels teveelquote:
Nou zo raar is het niet, je mening kan veranderen, zeker als je beter met iemand op kan schieten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:35 schreef Snaptnix het volgende:
Nu gaat ze idd beter met Rob om, maar de vorige nominatie ronde kotste ze hem werkelijk uit. En had ze zelfs tegen iemand daar de uitspraak dat ze aan niemand ooit zo een hekel hadgehad.
Met of zonder Makeup: zogauw ze begint te praten gaat de stream mooi op 'Mute'quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vreemd. Dat vind ik dus helemaal niet.
Kijk eens die beelden van de intro van de dagelijkse uitzendingen, dat verschil is zó groot.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is waar!quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kijk eens die beelden van de intro van de dagelijkse uitzendingen, dat verschil is zó groot.![]()
Alleen jij vindt haar ws altijd gewoon een leuke mooie meid.
Maar het verschilt wel.![]()
Dat stond er in het begin van BB ook al, maar het is dus 3 geworden.quote:
Bedoel ook niet dat het raar is dat ze nu beter met hem omgaat. Dat kan idd in de loop der tijd door allerlei gebeurtenissen makkelijk omslaan. Maar het feit dat ze hem toen ze moest nomineren zo'n beetje dood wenste en toch Lieske nomineerde aan wie ze geen hekel had. Dat vind ik raar.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou zo raar is het niet, je mening kan veranderen, zeker als je beter met iemand op kan schieten.
En Lieske nomineerde ze in het begin steeds, dus is ook niet raar, dat ze die nog steeds weg wilt.
Alleen vind ik, dat ze slechter met Menno omgaat en hem een grotere eikel vindt dan Lieske, dus moet ze hem nomineren.![]()
Ligt er maar net aan wat je mooi vindt. Ik hou dus minder van die opgepoetste dames. En Lieske heeft wat mij betreft die poeder niet nodig om mooi te zijn. Dat zie je dacht ik ook wel aan de caps die ik hier allemaal geplaatst heb.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kijk eens die beelden van de intro van de dagelijkse uitzendingen, dat verschil is zó groot.![]()
Alleen jij vindt haar ws altijd gewoon een leuke mooie meid.
Maar het verschilt wel.Chantal zei het laatst ook al.
Komt ook omdat ze blond haar heeft en hele lichte wenkbrauwen, dan ben je bijna altijd zonder make-up heel erg flets.
Ja ze wist het nog niet zeker zei ze, ze wilde eerst alles goed uitpluizenquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:41 schreef Snaptnix het volgende:
Maar het feit dat ze hem toen ze moest nomineren zo'n beetje dood wenste en toch Lieske nomineerde aan wie ze geen hekel had.
Qua bel en sms inkomsten is dat wel slimmer ja, ga nog is zoeken morgen (ja ik ben eigenwijsquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat stond er in het begin van BB ook al, maar het is dus 3 geworden.
Is ook verstandiger van BB, want 3 levert denk ik meer bellers op dan 2.
Mag ook andersom hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:43 schreef golfer het volgende:
Aantal opmerkingen verwijderd en even wat lieden een note gegeven vanwege wat opmerkingen.
More make-up!quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Big brother is watchingquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:43 schreef golfer het volgende:
Aantal opmerkingen verwijderd en even wat lieden een note gegeven vanwege wat opmerkingen.
Dan moet je wel even zeggen wie je een note gegeven hebt.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:43 schreef golfer het volgende:
Ja dat wil ik ondertussen ook wel weten. Ik heb niets schokkends gelezen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je wel even zeggen wie je een note gegeven hebt.
Idd. Mij ook?quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je wel even zeggen wie je een note gegeven hebt.
Rechts, linkerbeen tik je de grond dan ws niet mee aan en dus ondersteun je met de kruk extra je been waar je al je kracht op zet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik me ook altijd afvraag: als je iets met je linkerbeen hebt en je hebt maar één kruk. Moet die kruk dan aan je rechter arm of linkerarm?
Rechtsquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik me ook altijd afvraag: als je iets met je linkerbeen hebt en je hebt maar één kruk. Moet die kruk dan aan je rechter arm of linkerarm?
Verder niet belangrijk. Carry on.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:49 schreef Coos het volgende:
Ja dat wil ik ondertussen ook wel weten. Ik heb niets schokkends gelezen.
Pas maar op, straks krijg je een note.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:49 schreef scanman01 het volgende:
Zuipen we nog even door hier? Zo ja, dan neem ik nog maar een bacootje...
Linkerarm. Je linkerbeen word dan het rechterbeen en de kruk het linkerbeen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik zag het Lieske ook doen. Ik heb nooit krukken gehad, maar het leek mij logischer dat de kruk dan links moet, als ondersteuning voor het linkerbeen. Maar niet dusquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rechts, linkerbeen tik je de grond dan ws niet mee aan en dus ondersteun je met de kruk extra je been waar je al je kracht op zet.
Ja neem er maar eentje extra, morgen is de gezelligheid hier nietquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:49 schreef scanman01 het volgende:
Ja jij mag dus geen petje meer dragen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Pas maar op, straks krijg je een note.
Foutquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Linkerarm. Je linkerbeen word dan het rechterbeen en de kruk het linkerbeen.
Dat dacht ik dus ook, maar is niet iedereen het over eens hier. LIeske heeft de kruk ook rechts.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
DIT IS EEN WAARSCHUWINGquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Pas maar op, straks krijg je een note.
JA omgedraaid dus. Niet goed gelezen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:51 schreef arneaux het volgende:
Ja jij mag dus geen petje meer dragen.
Bijna twee jaar op krukken gelopen, maar het is definitief rechts!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag het Lieske ook doen. Ik heb nooit krukken gehad, maar het leek mij logischer dat de kruk dan links moet, als ondersteuning voor het linkerbeen. Maar niet dus
Over Joden. En dat sommige mensen niet kunnen lezen. En dat er een aantal hier zijn die nog achterlijker zijn dan Johan Vlemmix. En nu zeg ik 't aardig.quote:
Heb ik wat gemistquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja jij mag dus geen petje meer dragen.
quote:
Ja.quote:
Cheers!quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:49 schreef scanman01 het volgende:
Die Vlemmix is aardig in staat zijn zakken te vullen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dat er een aantal hier zijn die nog achterlijker zijn dan Johan Vlemmix. En nu zeg ik 't aardig.
Okay, Joden is dus een 'no go area'quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Over Joden. En dat sommige mensen niet kunnen lezen. En dat er een aantal hier zijn die nog achterlijker zijn dan Johan Vlemmix. En nu zeg ik 't aardig.
Klopt! Even aan mijn vriend gevraagd (is fysio).quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rechts, linkerbeen tik je de grond dan ws niet mee aan en dus ondersteun je met de kruk extra je been waar je al je kracht op zet.
Heb ik ook een keer een nuttige bijdrage geleverdquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:57 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt! Even aan mijn vriend gevraagd (is fysio).
De censuur op de streams is vandaag milder dan op fokquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, Joden is dus een 'no go area'
Weten we dat ook weer.
Joost doet nu overigens een soort Hitler na op de streams.
Dat is in ieder geval een bewijs dat je dus wel degelijk ook logisch kunt denken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer een nuttige bijdrage geleverd![]()
Ik heb nog nooit op krukken gelopen,maar leek me wel het meest logisch.
Maar wiens tekst is er dan gedelete??quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
De censuur op de streams is vandaag milder dan op fok
Huhquote:
Ja dat jij daar aan twijfelde, daar twijfel ik dan weer niet aanquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval een bewijs dat je dus wel degelijk ook logisch kunt denken.
Bedankt dat je me daar even aan herinnerde. Ik begon Menno namelijk net iets leuker te vinden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:59 schreef APK het volgende:
Bizar overigens, dat Menno niet over zijn liefde voor Pim Fortuyn mag praten, terwijl Joost gewoon door mag gaan met zijn Hitler-gedoe.![]()
Denk dat als ze bij de groep ze, ze te veel zit te kletsen en ze wil echt een poging doen om de opdracht te halen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Waarom zit Chantal eigenlijk zo afgezonderd? WIl ze er niet meer bijhoren (waar ik me overigens iets bij kan voorstellen)?
Maar Hitler frequenteerde geen darkrooms!!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
ik ben nog aan het breien hoor.
Bizar overigens, dat Menno niet over zijn liefde voor Pim Fortuyn mag praten, terwijl Joost gewoon door mag gaan met zijn Hitler-gedoe.![]()
Aan de kant van je goeie beenquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik had je er nog niet eerder op betrapt... vandaar.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat jij daar aan twijfelde, daar twijfel ik dan weer niet aan![]()
Nou nou Scan, niet zo in hokjes denken zeg, alsof iemand niet oke kan zijn die LPF stemtquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedankt dat je me daar even aan herinnerde. Ik begon Menno namelijk net iets leuker te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |