Als chantal iemand genomineerd wil zien stookt ze iedereen op om op diegene te stemmen, en wast zelf haar handen in onschuldquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja,en Chantal Menno denk ik. Maar ik dacht ook wel zeker te weten dat die Rob ging nomineren. Dat mens is niet te volgen. Maar nu is haar tere zieltje wel heel erg gekwetst door acteur-homo Menno
Raar, ik weet bijna zeker dat Chantal Menno stukken minder mag dan Lieske.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel dicht bij elkaar ligt. Zowel Ingrid als Chantal als Dido denken er alledrie aan om Lieske te nomineren denk ik. Het zal op de laatste 3 dagen aankomen.
Dat mogen ze doen hoe ze zelf willen toch?quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:31 schreef Day het volgende:
Als BB heel lullig wil doen, is de opdracht eigenlijk nu al mislukt.
Ze doen dat afhaken (weet niet of het zo heet) helemaal niet goed.
Er kunnen er ook 2 op de bank terecht komen, 2 mensen met 3 stemmen en je hebt geen 3de nodig.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gok op Lieske, Menno en Rob op de bank.
Het is minimaal 3 op de bank. Tenminste dat was het tot nu toe. Hebben ze dat veranderd?quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er kunnen er ook 2 op de bank terecht komen, 2 mensen met 3 stemmen en je hebt geen 3de nodig.
(volgens Talpa teletext)
Ben jij Joods ofzo?quote:
Talpa teletext pagina 363.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is minimaal 3 op de bank. Tenminste dat was het tot nu toe. Hebben ze dat veranderd?
Bij Lieske is het verschil mét of zonder make-up echt heel erg...quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:33 schreef Day het volgende:
[afbeelding]
Lieske heeft vandaag een bad hair day.
Nou, ik heb geleerd dat je de laatste rij moet haken (daarom kregen ze ook een haaknaald erbij en aan het voorbeeldlapje te zien is dat ook gebeurd), maar Menno haalt gewoon de draad er door heen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat mogen ze doen hoe ze zelf willen toch?
Ze is gewoon raar. Nu gaat ze idd beter met Rob om, maar de vorige nominatie ronde kotste ze hem werkelijk uit. En had ze zelfs tegen iemand daar de uitspraak dat ze aan niemand ooit zo een hekel hadgehad. Gelijk al raar gevoel bij hem etc etc.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Raar, ik weet bijna zeker dat Chantal Menno stukken minder mag dan Lieske.
Lieske is voor haar niet boeiend qua gesprekken, maar vind ze wel aardig. Menno vindt ze gewoon een hufter.
Als ze niet op Menno stemt vind ik het heel raar (Rob stemt ze niet, omdat ze daar weer beter mee omgaat laatste week).
Rob en Chantal, win - win situatiequote:Op maandag 17 oktober 2005 01:34 schreef -Delta- het volgende:
2 op de bank zou wel leuk zijn, maakt het nog spannender, 50% kans dat je eruit gaat.
sorry, reeds gecorrigeerd trouwensquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, en als je niet eens een naam kan overtikken ben je lekker bezig!
Vreemd. Dat vind ik dus helemaal niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Bij Lieske is het verschil mét of zonder make-up echt heel erg...
![]()
Brrrrrrrrrr.... zelfs bijna is al veels teveelquote:
Nou zo raar is het niet, je mening kan veranderen, zeker als je beter met iemand op kan schieten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:35 schreef Snaptnix het volgende:
Nu gaat ze idd beter met Rob om, maar de vorige nominatie ronde kotste ze hem werkelijk uit. En had ze zelfs tegen iemand daar de uitspraak dat ze aan niemand ooit zo een hekel hadgehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |