Van harte welkomquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:35 schreef Yvonna het volgende:
hey! ik lees al n tijdje met jullie mee en geniet erg van jullie commentaren! t lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen!!
Sorry ons groepje neemt geen nieuwe leden meer aan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:35 schreef Yvonna het volgende:
hey! ik lees al n tijdje met jullie mee en geniet erg van jullie commentaren! t lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen!!
Jawel.... maar dan moet ze wel de "breiproef" doorstaan....quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sorry ons groepje neemt geen nieuwe leden meer aan.
Hoi Yvonnaquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:35 schreef Yvonna het volgende:
Nouja !!quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ze mag 8 dagen in beeld.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:34 schreef nebelung het volgende:
[..]
8 uur!
Volgens mij loopt het dus allemaal wel los. Ze zal snel bevallen, zo te zien en dan is het heus wel einde oefening voor Tanja.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:37 schreef cevece het volgende:
[..]
Jawel.... maar dan moet ze wel de "breiproef" doorstaan....
Dat lijkt ons helemaal niet leukquote:hey! ik lees al n tijdje met jullie mee en geniet erg van jullie commentaren! t lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen!!
Ja. Ze moet een pallet breinaalden anaal inbrengen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:37 schreef cevece het volgende:
[..]
Jawel.... maar dan moet ze wel de "breiproef" doorstaan....
Helemaal mee eens, voor het eerst dat ik plaatjes van brei-gebeuren heb gezocht op googlequote:Op maandag 17 oktober 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is hartverwarmend hoe een tv-programma van invloed kan zijn op nieuwe hobby's van Fokkers![]()
Bij wie ??? Bied je je spontaan aan arneauxquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja. Ze moet een pallet breinaalden anaal inbrengen.
RegDatum van Delta: maandag 11 april 2005quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoi Yvonna![]()
Klets maar gezellig mee hoor![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja. Ze moet een pallet breinaalden anaal inbrengen.
Sorry. Tegelijk. Dat moest er ff bij.
Ik fok al 5 jaar man, alleen begonnen onder ander accountje, ga fietsen ofzoquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
RegDatum van Delta: maandag 11 april 2005
Jij hebt helemaal geen beslissingsbevoegdheid hier muts .
Breiplaatjes op google ??? Volgens mij was het lapje wel huisvlijt van Kribbet zelfquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, voor het eerst dat ik plaatjes van brei-gebeuren heb gezocht op google![]()
Oh kut, ik heb telkens Freudiaans 8 uur gelezenquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ze mag 8 dagen in beeld.
Klik hier voor info
Schrijven kun je ook amper, zinnen beginnen met hoofdletters en woorden typ je voluit .quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:40 schreef Yvonna het volgende:
kan helaas nie breien...........maar ouwehoeren wel redelijk...........
Bedanktquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ze mag 8 dagen in beeld.
Klik hier voor info
Jij beestquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, voor het eerst dat ik plaatjes van brei-gebeuren heb gezocht op google![]()
Als jij al 5 jaar post dan had je moeten weten dat ik geen man benquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik fok al 5 jaar man, alleen begonnen onder ander accountje, ga fietsen ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |