Mee eens. Btje NSB praktijken zo.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Oude username bekend maken of niet stoer doen.![]()
Ik niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:45 schreef socko het volgende:
Ik persoonlijk hou van alle nieuwe mensen...
Hoi ik ben socko![]()
Welterustenquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Doei![]()
Ik ga dromen van APK's breiwerkje
Trustquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Doei![]()
Ik ga dromen van APK's breiwerkje
De oma van Tanja of de oma van de baby ?? Of mag de hele familie in het huisje apart ?quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
"Om Big Brother tegemoet te komen heeft de Arbeidsinspectie een ontheffing verleend. De baby mag per dag maar één keer in beeld komen en dat voor maximaal twee uur. Dit geldt zowel voor de live-streams als voor de tv-uitzending. Na acht dagen mag de baby nog wel in het huis verblijven, maar het mag niet meer worden vertoond op de televisie of op de live-streams.
Big Brother zal de baby en Tanja na acht dagen in een aparte kamer plaatsen zonder camera's. De oma van Tanja zal assisteren bij het verzorgen van de baby."
Yup, meestal op maandag (als er volle maan is that is)quote:
Nee, die gaan allemaal op het einde van de dag de prullenbak in.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:47 schreef socko het volgende:
Scanman heb jij ook een archief met je screenies?
Geweldig, dus Tanja blijft zolang ze mag blijvenquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Na acht dagen mag de baby nog wel in het huis verblijven, maar het mag niet meer worden vertoond op de televisie of op de live-streams.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:44 schreef arneaux het volgende:
O das nie handig natuurlijk. Ze zitten de doelgroep af te branden.
Jupos ik zat het net te googelen ( maandag 17 oktober 14:14)quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yup, meestal op maandag (als er volle maan is that is)
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:48 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Jij fokt toch al langer dan 5 jaar?![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:43 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Kribbet ik ben trots op je![]()
je moet wel veel draadjes af hechten onderaan
hoop dat je ook goed kan naaien![]()
Precies.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Oude username bekend maken of niet stoer doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |