Verder niet belangrijk. Carry on.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:49 schreef Coos het volgende:
Ja dat wil ik ondertussen ook wel weten. Ik heb niets schokkends gelezen.
Pas maar op, straks krijg je een note.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:49 schreef scanman01 het volgende:
Zuipen we nog even door hier? Zo ja, dan neem ik nog maar een bacootje...
Linkerarm. Je linkerbeen word dan het rechterbeen en de kruk het linkerbeen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik me ook altijd afvraag: als je iets met je linkerbeen hebt en je hebt maar één kruk. Moet die kruk dan aan je rechter arm of linkerarm?
Ik zag het Lieske ook doen. Ik heb nooit krukken gehad, maar het leek mij logischer dat de kruk dan links moet, als ondersteuning voor het linkerbeen. Maar niet dusquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rechts, linkerbeen tik je de grond dan ws niet mee aan en dus ondersteun je met de kruk extra je been waar je al je kracht op zet.
Ja neem er maar eentje extra, morgen is de gezelligheid hier nietquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:49 schreef scanman01 het volgende:
Ja jij mag dus geen petje meer dragen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Pas maar op, straks krijg je een note.
Foutquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Linkerarm. Je linkerbeen word dan het rechterbeen en de kruk het linkerbeen.
Dat dacht ik dus ook, maar is niet iedereen het over eens hier. LIeske heeft de kruk ook rechts.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
DIT IS EEN WAARSCHUWINGquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Pas maar op, straks krijg je een note.
JA omgedraaid dus. Niet goed gelezen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:51 schreef arneaux het volgende:
Ja jij mag dus geen petje meer dragen.
Bijna twee jaar op krukken gelopen, maar het is definitief rechts!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag het Lieske ook doen. Ik heb nooit krukken gehad, maar het leek mij logischer dat de kruk dan links moet, als ondersteuning voor het linkerbeen. Maar niet dus
Over Joden. En dat sommige mensen niet kunnen lezen. En dat er een aantal hier zijn die nog achterlijker zijn dan Johan Vlemmix. En nu zeg ik 't aardig.quote:
Heb ik wat gemistquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja jij mag dus geen petje meer dragen.
quote:
Ja.quote:
Cheers!quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:49 schreef scanman01 het volgende:
Die Vlemmix is aardig in staat zijn zakken te vullen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dat er een aantal hier zijn die nog achterlijker zijn dan Johan Vlemmix. En nu zeg ik 't aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |