Wat een licht he?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:35 schreef bwt het volgende:
[..]
scheelt wel, ik kan nu weer normal naar buiten kijken en zien dat de zon schijnt
[..]
MCN???
En ze worden weer wakkerquote:
Ik doe de vocals in een lang -leve -de- lol -bandje ....welke beter 'scoort' dan verwacht.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wat voor muziek maak je?Heb vorige week met m'n nichtje en neefje moeten drummenAllebij op een omgekeerde emmer en ome Ries op de tafel.![]()
Ga slapen man......je hebt vandaag een t#ring eind geredenquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik doe de vocals in een lang -leve -de- lol -bandje ....welke beter 'scoort' dan verwacht.
Jaquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:51 schreef RB het volgende:
Nog ff een route voor volgend jaar![]()
[afbeelding]
Een beetje in de Achterhoek.Echt mooi daar.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:51 schreef RB het volgende:
Nog ff een route voor volgend jaar![]()
[afbeelding]
of deze
[afbeelding]
![]()
![]()
en nou ga ik echt![]()
![]()
![]()
betekend dus dat je meer moet optreden/spelen/zingen dan dat er eerst was verwachtquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik doe de vocals in een lang -leve -de- lol -bandje ....welke beter 'scoort' dan verwacht.
Dat is ook zeker fun !quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef bwt het volgende:
[..]
betekend dus dat je meer moet optreden/spelen/zingen dan dat er eerst was verwacht
das fun
gaat ook tenkoste van je FOK! tijdquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is ook zeker fun !
Alleen was dat eigenlijk niet de bedoeling.![]()
OPM kan zelf in de loop van de ochtend/dag/2 dagen de zip verwijderen en de rest uploaden. Zien we vanzelf wel wie via MSN nog deel1.zip nodig heeft omdat ie er vanavond niet tijdig bij wasquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
Als je graag op maandagavond jezelf al FOK!kend vermaakt, dan heb je morgenavond een probleem. Databaseserver Dane krijgt dan namelijk een upgrade, en dat betekent downtime voor alle onderdelen van FOK!.
Ohneeee als de rest van de filmpjes er 's middags maar zijn [afbeelding]
Doe maar niet, klinkt toch kansloos met jouw standaarddemperquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet ik voortaan toch maar hoog in de toeren door de bocht.. hè Hicham?![]()
Klinkt wel sneller tenminste![]()
Doenquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:36 schreef Makster het volgende:
Denk dat ik dus def afscheid ga nemen van de CR![]()
En dit ga ik dan verwelkomen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van fietsen word je toch vanzelf wel warm?quote:Op maandag 17 oktober 2005 08:04 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
En weer 18 kilometer gefietst vanochtend.
Was best wel koud, kon mijn eigen jas niet vinden dus moest iets van FS pakken.
De mouwen gaan net voorbij de ellebogen.![]()
Ik fietste langs een bedrijf met zo'n digitale aanduiding op het dak... 4 graden buitentemperatuur.![]()
En nu weer snel... [afbeelding]
en die 1e hebben we met de bollen al een gereden volgens mijquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:13 schreef ondeugend het volgende:
@RB... die tweede hebben wel al eens gereden... das mijn route.
Dan kun je meteen blijven slapen, het zuidelijkste puntje van die route is ongeveer 2,5 uur rijdenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar idd wel voor volgend jaar erruguns in de zomer ofzo.....eindigen we met een BBQ bij jou
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 08:48 schreef Gixxer Fighter het volgende:
Ik ben (bijna) de nieuwe eigenaar van de CR500 SM van Makster... de deal is rond nu alleen de motor nog hier krijgen...
Iemand toevallig nog een set "normale velgen" liggen?
Wil ook wel een keer in de modder spelen...
MSN MSN MSNquote:Op maandag 17 oktober 2005 08:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
uploaden vanmiddag gaat niet lukkenben pas laat thuis straks
dan maar via MSN
sterf sletquote:Op maandag 17 oktober 2005 08:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe maar niet, klinkt toch kansloos met jouw standaarddemper![]()
Dat hoger in de toeren doe ik niet per se voor het geluid hoor, het voelt gewoon lekkerder aan om hoog in de toeren door de bocht te rijden
quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:17 schreef stinkie het volgende:
Zo ook de laatste heeft het licht gezien en dumpt die SM weer
ja, nu alleen die laatste CR500 uit mijn omgeving zien kwijt te raken, dan kan ik weer gaan rijdenquote:
Salamipiet salamipiet salamipietquote:
Uhm....quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:50 schreef hicham het volgende:
Ik verveel me de tering, iemand hier nog wat leuks te doen?
Project: Motorpoetsenquote:Misschien moet ik maar een projectje voor mezelf verzinnen en net zo actief bezig gaan zijn als Roadkill in zijn vrije tijd, heb nu ook genoeg tijd om 'eigen dingen' te doen
verzin eens een leuke apllicatie waar we alle oude foto's van meets kunnen terug vindenquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Salamipiet salamipiet salamipiet [afbeelding]
Ik verveel me de tering, iemand hier nog wat leuks te doen? [afbeelding]
Misschien moet ik maar een projectje voor mezelf verzinnen en net zo actief bezig gaan zijn als Roadkill in zijn vrije tijd, heb nu ook genoeg tijd om 'eigen dingen' te doen [afbeelding]
nwe OP missch een ideequote:Op maandag 17 oktober 2005 10:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Salamipiet salamipiet salamipiet [afbeelding]
Ik verveel me de tering, iemand hier nog wat leuks te doen? [afbeelding]
Misschien moet ik maar een projectje voor mezelf verzinnen en net zo actief bezig gaan zijn als Roadkill in zijn vrije tijd, heb nu ook genoeg tijd om 'eigen dingen' te doen [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Project:quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Moet wel op m'n stage kunnen
Motor poetsen heb ik afgelopen zaterdag al gedaan
Misschien iets van een meetingmanager maken waar Fok!MC'ers gewoon een eigen account krijgen om foto's te uploaden / downloaden. Met uiteraard onderscheid tussen een prive en publiek gedeelte, zodat OPM niet door iedereen is te herkennen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
verzin eens een leuke apllicatie waar we alle oude foto's van meets kunnen terug vinden
Dan moet ik met foto's werken en dat valt teveel opquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nwe OP missch een idee
MSN komt goed trouwens
Zelfde argument als hierboven, foto's enzoquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Project:
Help R2-D2 aan een mooie naked-bike![]()
Eisen:
Niet te zwaar, ik moet 'm op kunnen tillen![]()
Mooie foto, jammer van die BMW die door het beeld rijdtquote:
dit is een nieuwequote:Op maandag 17 oktober 2005 11:28 schreef hicham het volgende:
Neem is een ander icon, denk steeds dat je pimber bent
quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:17 schreef hicham het volgende:
Zijn die foto's geld waard ofzo
Ben bang dat je ze pas vanavond krijgt of morgen, OPM zit nu op z'n werk en vanavond is fok down
Ik zeg motor-forumquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:17 schreef hicham het volgende:
Zijn die foto's geld waard ofzo
Ben bang dat je ze pas vanavond krijgt of morgen, OPM zit nu op z'n werk en vanavond is fok down
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |