quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
moet nog van alles voor morgenoa strjiken enzo
dus i'm offwas weer
vandaag!
[afbeelding]
Okee dan zien we de rest morgen wel.. bedanktquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
moet nog van alles voor morgenoa strjiken enzo
dus i'm offwas weer
vandaag!
[afbeelding]
quote:
Welke edit?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zie edit![]()
ik laat hem wel aanstaan
De eerste filmpjes staan hier http://www.groothoofdje.nl/fokmc/Vidsquote:
wachtwoord heb je dus veranderd? Naar wat je op pagina 1 hebt genoemd denk ikquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De eerste filmpjes staan hier http://www.groothoofdje.nl/fokmc/Vids
De rest zip ik zo zodat het wat makkelijker te downloaden is, maar ik kijk even of OPM's PC nog aan het uploaden is
Koefnoen![]()
Jan Mulder imitatie
![]()
Me tooquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:10 schreef TR_Roadkill het volgende:
[afbeelding]
edit:gevonden (via Mercy)
Nee ma ik ben nog niet moequote:
Thnxquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:38 schreef worldpimber het volgende:
Download hierrrr deel 1 van de originele foto's/filmpjes. En nou benk weg![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:38 schreef worldpimber het volgende:
Download hierrrr deel 1 van de originele foto's/filmpjes. En nou benk weg![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:43 schreef RB het volgende:
[..]
doet het niet map is ongeldig of beschadigd
![]()
Meen je dat? Ben hem nou aan het downloaden.. nouja zie welquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:43 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
Ik ben hem ook aan het downloaden, moet zo even kijken dan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Meen je dat? Ben hem nou aan het downloaden.. nouja zie wel![]()
Die zip file doet het wel goedquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:43 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
quote:
die was idd niet handig.... beetje verkeken op de snelheid (van bijde voertuigen)quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het ging toch hartstikke goed? Bij Roderick ook trouwens.
Hoewel ik één keer mijn hart vasthield bij een inhaalmanoeuvre. Dat was niet zo handig uitgekiend, maar de rest zag er goed uit bij allebei.
![]()
had je waarschijnlijk de mensen in die auto nog niet gezien, die waren er ook niet zo blij meequote:Op zondag 16 oktober 2005 20:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Was heel strak ging net ik zag RB ook met zijn hoofd schudden![]()
Hey, ondeugend is er ook weerquote:
Had je me gemist !! Das wel lievvvvquote:
Hey onverlaat waar was je nouquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:12 schreef bwt het volgende:
Bij mij komt ie langzaam maar zeker binnen
werkt dus wel
maar ik gebruik wel een download manager om zeker te zijn dat ie binnen komt
ja, tijdens mijn werkeloosheid zat ik regelmatig te wachtenquote:Op
zondag 16 oktober 2005 23:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Had je me gemist !! Das wel lievvvv
Ben een beetje druk met muziek maken.
idd. ben verstandig geweestquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:18 schreef RB het volgende:
[..]
Hey onverlaat waar was je nouhebben je gemist
bent verstandig geweest geloof ik
![]()
Dat wordt genieten komend jaar !quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:24 schreef richardgie het volgende:
Foto's en filmpjes gezien!
Erg leuk.
Heb gisteren voor de tweede keer,na mijn uitstapje naar het ziekenhuis,weer gereden.Zonder pijnstillers deze keer en het ging hartstikke goed.![]()
Heb ik iets gemist? Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:24 schreef richardgie het volgende:
Erg leuk.
Heb gisteren voor de tweede keer,na mijn uitstapje naar het ziekenhuis,weer gereden.Zonder pijnstillers deze keer en het ging hartstikke goed.![]()
dus jou kunnen we volgend jaar ook verwachten op de meetsquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:24 schreef richardgie het volgende:
Erg leuk.
Komt me bekend voor,ramen lappen.Heb ik vorige week ook opdracht toe gekregen,en dus maar gedaan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:25 schreef bwt het volgende:
foto's en filmpjes zijn binnen, zo eens kijken
[..]
ja, tijdens mijn werkeloosheid zat ik regelmatig te wachten
[..]
idd. ben verstandig geweest
wasook nodig, ik MOEST er gewoon mee gaan beginnen, was dan wel erg lekker weer geloof ik, had wel een gevoel van hmmmm, waarmon niet gaan rijden...... maar heb een begin gemaakt met studeren.
heb ook nog eens een beetje opgeruimd in huis (was ook erg nodig) en zelfs de ramen gewassen........... dat was geloof ik 3 jaar geleden gebeurd..........
productief bezig geweest.
Natuurlijk ga ik dan ook meequote:Op zondag 16 oktober 2005 23:27 schreef bwt het volgende:
[..]
dus jou kunnen we volgend jaar ook verwachten op de meets
toppie
scheelt wel, ik kan nu weer normal naar buiten kijken en zien dat de zon schijntquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:28 schreef richardgie het volgende:
[..]
Komt me bekend voor,ramen lappen.Heb ik vorige week ook opdracht toe gekregen,en dus maar gedaan.![]()
MCN???quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:31 schreef richardgie het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik dan ook mee,als ik niet teglijk met MCN weg moet.
![]()
Wat voor muziek maak je?Heb vorige week met m'n nichtje en neefje moeten drummenAllebij op een omgekeerde emmer en ome Ries op de tafel.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Had je me gemist !! Das wel lievvvv
Ben een beetje druk met muziek maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |