Geeft niets.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oh nouja dat heb ik niet gezien. Vond het wel wat krap toen ik jou kruistte op een tweebaans weg bij een verkeerslicht. Maar dat had ik je al verteld![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Spaties in webadressen gebruiken...
Even gewijzigd![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Haakjes gebruiken in webadressen ...
Even gewijzigd![]()
![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Had het idd ook gezien....![]()
maar van sulke strakke acties leer je alleen maar![]()
Inderdaad, zo lang ze goed gaan is het flink leerzaam. Of achterwiel laten blokkeren, of niet Rebbel?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Had het idd ook gezien....![]()
maar van sulke strakke acties leer je alleen maar![]()
Tja, keuze keuzes en nog is keuzesquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Heeft pepijn ff mazzel joh, dat er gekkere mensen dan hem op deze aardkloot rondlopenHij heeft geld in die CR zitten pompen, vervolgens koop jij dat ding, heb je na 7 km een vastloper en daarna besluiten voor een streetfighter te gaan
![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:32 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Geeft niets.We doen allemaal wel eens onhandige dingen. Oh ja ik moet voor mezelf praten. Ik doe altijd wel 1 onhandig ding op een meet.
![]()
TokTokCityquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]gewijzigd en van server getrapt
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]gewijzigd en van server getrapt
quote:
ghumcityquote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:37 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]zo blijven we lekker bezig, wordt hoog tijd dat OPM ingrijpt en ons koest houdt
Transparante achtergrond niet mogelijk?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:37 schreef TR_Roadkill het volgende:
OK dan, eerste versie van het 'vervuil een forum met grote letters script' werkt
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
Waar blijven de foto's en filmpjes nouuuu [afbeelding]
Dat wilde ik ff horenquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hopelijk komen er iig nog genoeg droge dagenMaar als je alleen leer heb moet je wel net zo een bikkel als Makster zijn
Kart/mini bike meet anders ...
![]()
Was heel strak ging net ik zag RB ook met zijn hoofd schuddenquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
ghumcity![]()
Mar hoe strak was die actie van Roderick dan? Beiden uitwijken of meer in het kader van net op tijd terug? Of was het meer tieetuuh![]()
Transparant gaat alleen bij .gif bestanden, het object dat ik gebruik hiervoor is voor jpg's, als ik mijn laptop heb kan ik wel eens kijken wat er gebeurd met gifjes, dit was effe notepad gerammel (maar het werkt)quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Transparante achtergrond niet mogelijk?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat wilde ik ff horen![]()
Ik had het KOUD jonguh, ow ow ow. Was de maasvlakte meet, brrrr. Heb het 1 keer kouder gehad en dat was in Belgie met Reetsmeerder en zijn pa. Ik had de ZXR toen een paar weken, het was -3 en ik met mijn lerenpakkie de held uithangen.... Daar hebben we dus ook van geleerd![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Was heel strak ging net ik zag RB ook met zijn hoofd schudden![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat wilde ik ff horen![]()
Ik had het KOUD jonguh, ow ow ow. Was de maasvlakte meet, brrrr. Heb het 1 keer kouder gehad en dat was in Belgie met Reetsmeerder en zijn pa. Ik had de ZXR toen een paar weken, het was -3 en ik met mijn lerenpakkie de held uithangen.... Daar hebben we dus ook van geleerd![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:42 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Transparant gaat alleen bij .gif bestanden, het object dat ik gebruik hiervoor is voor jpg's, als ik mijn laptop heb kan ik wel eens kijken wat er gebeurd met gifjes, dit was effe notepad gerammel (maar het werkt)
Voor mensen die niet zo slim zijn als hicham, zo werkt het:
[img ]http://www.interactivestudios.nl/foto/text.asp?text=voer hier je text in&size=tussen0&65
[/img ]
(laat als je het zelf doet de spaties weg uit de IMG tags)
Smeerder zijn pa werkt bij mijn paquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Een geschiedenis die ik niet ken, wat moest jij met
en z'n
pa
?
Toen ik thuis was was mijn pik zo klein dat ie naar binnen was geslagenquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
vandaag nog verteld dat wij jou van rood naar blauw hebben zien gaan
![]()
Bikkel![]()
Het is ook levensgevaarlijk ja.. vanuit stilstand kan ik goed meekomen, maar als jullie ineens het gas opentrekken terwijl we 100 ofzo rijden, dan is mijn GS net als stront in een trechter. Maar goed, terugschakelen wil nog wel eens helpenquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]Altijd al gedacht dat 25kW dodelijk was... was ie onbegrenst zat ie al lang en breed thuis
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
vandaag nog verteld dat wij jou van rood naar blauw hebben zien gaan
![]()
Bikkel![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:46 schreef Makster het volgende:
Toen ik thuis was was mijn pik zo klein dat ie naar binnen was geslagen![]()
Dat was een héle strakke actie en vooral dat gummiespoor wat ik heb achtergelatenquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Inderdaad, zo lang ze goed gaan is het flink leerzaam. Of achterwiel laten blokkeren, of niet Rebbel?![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:46 schreef Makster het volgende:
[..]
krabben aan een puistjequote:Op zondag 16 oktober 2005 20:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Smeerder zijn pa werkt bij mijn paNiet dat dat er mee te maken had maar vroegah gingen we ook nog wel is in de avond gewoon ff blazen. We wonen praktisch 10 minuten bij elkaar vandaan
[..]
Ok stickers -> www.123sticker.nlquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]Is die sticker op je ruitje trouwens gespiegeld? En wat zijn nog meer tips die je in de Mac gaf, want ik zat te ver om alles te horen en wil ook nog me naam bestellen
![]()
![]()
OWkeequote:Op zondag 16 oktober 2005 20:50 schreef hicham het volgende:
Meer bijna-fout anekdotes, meer!!! [afbeelding]
Ik zat de vorige meet Waaldijk die bwt voorop reed bijna in Roadkill's reet op een gegeven momentWe waren lekker aan het gassen op een stukje, zie een auto voor ons. Dacht dat Roadkill die wel ff ging inhalen, ik check nog ff mijn spiegels en ineens een remlicht van Roadkill heeeeel dicht voor me
Bleek dat ie eerst nog ff een fietser uit tegenovergestelde richting de gelegenheid gaf om langs te fietsen
Nu mag de volgende opbiechten!
[..]![]()
![]()
Rozequote:Op zondag 16 oktober 2005 20:53 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ok stickers -> www.123sticker.nl
Die van mij is gespiegeld, (zit aan de binnekant van mijn ruitje geplakt) dat gaat dus niet als ie 1) aan de binnekant van je tank moet (kan wel, maar zie je niet) en 2) je een donker ruitje hebt, reden zie 1.
Verder, moet je effe opmeten op je motor wat je mooi lijkt, dus de lengte, dan voer je die in en dan krijg je de hoogte te zien van de letters, dan ga je weer terug naar je motor, meten is het mooi, dan goed, anders met de hoogte stoeien. Je kan ook nog lettertype kiezen en een kleurtje
zoiets bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Wil ik ook nog doen, deze had je bij Bon gekocht tochquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:52 schreef Makster het volgende:
Heb uiteraard weer niet de KLX in elkaar gezet
Wel de achter remleiding verder opmaat gemaakt en geplaatst. Die achterrem is echt tering hard, zo hard was ie eerst niet
quote:Verder mijn ketting afgesteld en aanstalten gemaakt om te gaan spuiten, maar bedacht me dat ik echt bteer die shit ergens binnen kan spuiten. Liever nog ff wachten voor optimaal resultaat dan het nu op het laatst ff verneuken
Waarom moet jij dat ding steeds heen en weer verplaatsen voor hem.quote:Verder de ZXR van mijn zwager naar Dordt gereden, damn zit best nog power in zo een ding, zeker als je volgas van 1 naar 2 schakelt![]()
quote:Mooi was ook dat de brienenoordbrug open stond op de A16, dus lekker vooraan gaan staan en volgas er vandoor overheen.
Lange afstanden kan je ook met de KLX.quote:Verder ben ik dus idd voornemens de CR eruit te doen, ik mis het afstanden rijden best wel1 SM is genoeg heb ik ondervonden, helaas pindakaas, maarja, tja ik twijfel. CR is toch wel een beetje de koning van de SM zeg maar
![]()
Mja, had er normaal meer moeite mee gehad, er is alleen ondertussen het nodige gebeurt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:04 schreef worldpimber het volgende:
*mompelt* Pepijn ... vriendenprijs... andere kopers negeren ...![]()
![]()
Die rechter ook.. wie dat ook maar isquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
Youssef staat hier te denken "dat word mijn volgende motor "![]()
[afbeelding]
"Wat doet dat gekke knoppie daar"quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
Youssef staat hier te denken "dat word mijn volgende motor "![]()
[afbeelding]
Dan zal ik ook maar mijn benauwde moment postenquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:55 schreef Makster het volgende:
[..]
OWkee![]()
Eerste SM meet dit jaar bijna van een dijk afgeknalt omdat ik in een bocht besloot om langs een paar stenen te gaan. Opzich slim anders had ik zo ie zo op mijn muil gelegen maar een Sm rijdt toch anders dan een SS![]()
Kwam in het gras terecht en alleen OPM kan mij vertellen wat er daarna gebeurdeGing nog een meter of 20 a 30 door het gras met steeds meer neigingen om van de dijk af te knallen. had rechts nog 30 sm voordat ik def neer ging
Wonder boven wonder toch weer asfalt gevonden
![]()
Als dit op mijn ZXR was gebeurd had het anders afgelopen![]()
Wat ging jij nou eigenlijk onderaan de dijk doen, toen je uit beeld verdween?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Die rechter ook.. wie dat ook maar is![]()
Dat zag ik gebeuren jaquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:59 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb volgens mij vele blunders gemaakt op meets, maar eigenlijk wel elke rit die ik ook in me eentje doe... grenzen verleggen is ok![]()
![]()
Vandaag keek ik even achterom omdat Hicham naar Roadkill toeterde vanwege zijn knipperlicht (denk ik) Met 1 hand aan me stuur en keek weer voor me toen een auto op me afkwam
Reed een beetje in het midden en volgens mjj gaf ik maar een ram tegen me stuur
quote:Wat een noob die Riet
damn, toen schrok ik me de pleurisquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:55 schreef Makster het volgende:
Kwam in het gras terecht en alleen OPM kan mij vertellen wat er daarna gebeurdeGing nog een meter of 20 a 30 door het gras met steeds meer neigingen om van de dijk af te knallen. had rechts nog 30 sm voordat ik def neer ging
Wonder boven wonder toch weer asfalt gevonden
![]()
effe piesen, was eigenlijk ook een plaspauze, dus dan zou er door iemand gepiest worden ook!quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat ging jij nou eigenlijk onderaan de dijk doen, toen je uit beeld verdween?
Ging je poepe ofzo
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:05 schreef TR_Roadkill het volgende:
Maareh, [afbeelding] vooral van die bocht en ook filmpjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |