ghumcityquote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:37 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]zo blijven we lekker bezig, wordt hoog tijd dat OPM ingrijpt en ons koest houdt
Transparante achtergrond niet mogelijk?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:37 schreef TR_Roadkill het volgende:
OK dan, eerste versie van het 'vervuil een forum met grote letters script' werkt
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
Waar blijven de foto's en filmpjes nouuuu [afbeelding]
Dat wilde ik ff horenquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hopelijk komen er iig nog genoeg droge dagenMaar als je alleen leer heb moet je wel net zo een bikkel als Makster zijn
Kart/mini bike meet anders ...
![]()
Was heel strak ging net ik zag RB ook met zijn hoofd schuddenquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
ghumcity![]()
Mar hoe strak was die actie van Roderick dan? Beiden uitwijken of meer in het kader van net op tijd terug? Of was het meer tieetuuh![]()
Transparant gaat alleen bij .gif bestanden, het object dat ik gebruik hiervoor is voor jpg's, als ik mijn laptop heb kan ik wel eens kijken wat er gebeurd met gifjes, dit was effe notepad gerammel (maar het werkt)quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Transparante achtergrond niet mogelijk?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat wilde ik ff horen![]()
Ik had het KOUD jonguh, ow ow ow. Was de maasvlakte meet, brrrr. Heb het 1 keer kouder gehad en dat was in Belgie met Reetsmeerder en zijn pa. Ik had de ZXR toen een paar weken, het was -3 en ik met mijn lerenpakkie de held uithangen.... Daar hebben we dus ook van geleerd![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Was heel strak ging net ik zag RB ook met zijn hoofd schudden![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat wilde ik ff horen![]()
Ik had het KOUD jonguh, ow ow ow. Was de maasvlakte meet, brrrr. Heb het 1 keer kouder gehad en dat was in Belgie met Reetsmeerder en zijn pa. Ik had de ZXR toen een paar weken, het was -3 en ik met mijn lerenpakkie de held uithangen.... Daar hebben we dus ook van geleerd![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:42 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Transparant gaat alleen bij .gif bestanden, het object dat ik gebruik hiervoor is voor jpg's, als ik mijn laptop heb kan ik wel eens kijken wat er gebeurd met gifjes, dit was effe notepad gerammel (maar het werkt)
Voor mensen die niet zo slim zijn als hicham, zo werkt het:
[img ]http://www.interactivestudios.nl/foto/text.asp?text=voer hier je text in&size=tussen0&65
[/img ]
(laat als je het zelf doet de spaties weg uit de IMG tags)
Smeerder zijn pa werkt bij mijn paquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Een geschiedenis die ik niet ken, wat moest jij met
en z'n
pa
?
Toen ik thuis was was mijn pik zo klein dat ie naar binnen was geslagenquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
vandaag nog verteld dat wij jou van rood naar blauw hebben zien gaan
![]()
Bikkel![]()
Het is ook levensgevaarlijk ja.. vanuit stilstand kan ik goed meekomen, maar als jullie ineens het gas opentrekken terwijl we 100 ofzo rijden, dan is mijn GS net als stront in een trechter. Maar goed, terugschakelen wil nog wel eens helpenquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]Altijd al gedacht dat 25kW dodelijk was... was ie onbegrenst zat ie al lang en breed thuis
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
vandaag nog verteld dat wij jou van rood naar blauw hebben zien gaan
![]()
Bikkel![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:46 schreef Makster het volgende:
Toen ik thuis was was mijn pik zo klein dat ie naar binnen was geslagen![]()
Dat was een héle strakke actie en vooral dat gummiespoor wat ik heb achtergelatenquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Inderdaad, zo lang ze goed gaan is het flink leerzaam. Of achterwiel laten blokkeren, of niet Rebbel?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |