nwe OP missch een ideequote:Op maandag 17 oktober 2005 10:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Salamipiet salamipiet salamipiet [afbeelding]
Ik verveel me de tering, iemand hier nog wat leuks te doen? [afbeelding]
Misschien moet ik maar een projectje voor mezelf verzinnen en net zo actief bezig gaan zijn als Roadkill in zijn vrije tijd, heb nu ook genoeg tijd om 'eigen dingen' te doen [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Project:quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Moet wel op m'n stage kunnen
Motor poetsen heb ik afgelopen zaterdag al gedaan
Misschien iets van een meetingmanager maken waar Fok!MC'ers gewoon een eigen account krijgen om foto's te uploaden / downloaden. Met uiteraard onderscheid tussen een prive en publiek gedeelte, zodat OPM niet door iedereen is te herkennen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
verzin eens een leuke apllicatie waar we alle oude foto's van meets kunnen terug vinden
Dan moet ik met foto's werken en dat valt teveel opquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nwe OP missch een idee
MSN komt goed trouwens
Zelfde argument als hierboven, foto's enzoquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Project:
Help R2-D2 aan een mooie naked-bike![]()
Eisen:
Niet te zwaar, ik moet 'm op kunnen tillen![]()
Mooie foto, jammer van die BMW die door het beeld rijdtquote:
dit is een nieuwequote:Op maandag 17 oktober 2005 11:28 schreef hicham het volgende:
Neem is een ander icon, denk steeds dat je pimber bent
quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:17 schreef hicham het volgende:
Zijn die foto's geld waard ofzo
Ben bang dat je ze pas vanavond krijgt of morgen, OPM zit nu op z'n werk en vanavond is fok down
Ik zeg motor-forumquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:17 schreef hicham het volgende:
Zijn die foto's geld waard ofzo
Ben bang dat je ze pas vanavond krijgt of morgen, OPM zit nu op z'n werk en vanavond is fok down
quote:In het zuiden van het land zijn de meeste schoonheidssalons, in het noorden juist de minste. In Limburg en Noord-Brabant zijn er ruim twintig per 25.000 inwoners, tegenover ruim dertien in Flevoland en Groningen.
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:42 schreef hicham het volgende:
Oh ja, die trage lelijke baggersite was ik even vergeten
Of deed ik dat nou bewust
Ach, ik gebruik mijn eigen forum.quote:
wat zou er mis zijn met dat ding? is niet duur (wel een hoop km's, maar ja voor in de winter)quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:38 schreef stinkie het volgende:
http://www.huybersmotoren.nl/detail.asp?m=&b=&a=AllOffroad&c=&k=MP-57-LN
tis dat ik niet weet hoeveel er nog in het huis geinvesteerd moet worden anders had ik nu al meteen gebeld...
niet veel, maar zijn nog aan het verhuizen en klussen enzo......quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:45 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
wat zou er mis zijn met dat ding? is niet duur (wel een hoop km's, maar ja voor in de winter)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |