Wat een licht he?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:35 schreef bwt het volgende:
[..]
scheelt wel, ik kan nu weer normal naar buiten kijken en zien dat de zon schijnt
[..]
MCN???
En ze worden weer wakkerquote:
Ik doe de vocals in een lang -leve -de- lol -bandje ....welke beter 'scoort' dan verwacht.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wat voor muziek maak je?Heb vorige week met m'n nichtje en neefje moeten drummenAllebij op een omgekeerde emmer en ome Ries op de tafel.![]()
Ga slapen man......je hebt vandaag een t#ring eind geredenquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik doe de vocals in een lang -leve -de- lol -bandje ....welke beter 'scoort' dan verwacht.
Jaquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:51 schreef RB het volgende:
Nog ff een route voor volgend jaar![]()
[afbeelding]
Een beetje in de Achterhoek.Echt mooi daar.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:51 schreef RB het volgende:
Nog ff een route voor volgend jaar![]()
[afbeelding]
of deze
[afbeelding]
![]()
![]()
en nou ga ik echt![]()
![]()
![]()
betekend dus dat je meer moet optreden/spelen/zingen dan dat er eerst was verwachtquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik doe de vocals in een lang -leve -de- lol -bandje ....welke beter 'scoort' dan verwacht.
Dat is ook zeker fun !quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef bwt het volgende:
[..]
betekend dus dat je meer moet optreden/spelen/zingen dan dat er eerst was verwacht
das fun
gaat ook tenkoste van je FOK! tijdquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is ook zeker fun !
Alleen was dat eigenlijk niet de bedoeling.![]()
OPM kan zelf in de loop van de ochtend/dag/2 dagen de zip verwijderen en de rest uploaden. Zien we vanzelf wel wie via MSN nog deel1.zip nodig heeft omdat ie er vanavond niet tijdig bij wasquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
Als je graag op maandagavond jezelf al FOK!kend vermaakt, dan heb je morgenavond een probleem. Databaseserver Dane krijgt dan namelijk een upgrade, en dat betekent downtime voor alle onderdelen van FOK!.
Ohneeee als de rest van de filmpjes er 's middags maar zijn [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |