Ja, een Schipholtaxi midden in de nacht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:57 schreef komrad het volgende:
dat klinkt niet best Jag,
is er geen andere optie
Ja, kan ik me voorstellen. Heb het zelf ook wel eens gedaan, echt prettig voel je je niet als je dan eindelijk in de States bent. Hopen dat het goed gaat danquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:52 schreef Dr_Evil het volgende:
De laatste trein van de avond ervoor pakken zie ik niet echt zitten.. Dan weet je iig wel zeker dat je gaar aankomt in NY, en dan moet de dag eigenlijk nog beginnen..
heb je een ov? anders ben je toch al een klap geld kwijt aan de treinquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja, een Schipholtaxi midden in de nacht.Ga ik bv om 02.30 weg, ben ik er tegen 05.00.
Edit: En die kost 53 euro voor een enkeltje en 90 voor een retourtje.![]()
Ik heb Ov.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:14 schreef komrad het volgende:
[..]
heb je een ov? anders ben je toch al een klap geld kwijt aan de trein
De eerste Fokker die ons thuis weet te vinden mag van mij blijven slapen en ik beloof ook dat vriendlief diegene dan geen haar zal krenken. Alleen niet langskomen als ik net lig te bevallen aubquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:19 schreef komrad het volgende:
Bij ons op kantoor zag je gewoon nooit starbucks gedronken worden (groot kantoor met een Starbucks echt recht tegenover ons
en
Niet zo ver bij ons vandaan (Williamsburg, Brooklyn) zit St. Helen Cafe
daar dus
Dat ken ik... vriend was paar maanden terug wel héél gecharmeerd van Icelandair. Fijn om daarnaast te zitten, met zo'n Sigrid die bij het rondbrengen van eten & drank wel érg ver over hem heen hing.. Maar goed, op de terugvlucht liep er ook een uiterst smakelijke steward rond. En voila, quittequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:12 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga daarentegen liever voor een Mette, Hanna, Anna of weet ik veel wat nog meer Scandinavische namen zijn.![]()
![]()
"Oh grote moderator"quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:38 schreef komrad het volgende:
sorry oh grote moderator
Maar over NY dan maar, wat zijn je plannen jag
Mijn ouders voelen er niet zoveel voor om midden in de nacht naar Schiphol te reizen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:40 schreef Dizzee het volgende:
Jag, kan niemand je afzetten op schiphol dan?
Join the clubquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:47 schreef Jaguarized het volgende:
Oud en Nieuw uiteraard op TS
kijk, dat zijn de betere persooneelsuitjes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:30 schreef Frum het volgende:
Waaaaah!!! net vandaag gehoord dat we met het hele bedrijf in december als personeelsuitstapje naar New York gaan!!! eindelijk ga ik er dan toch komen!!!
Ik ben helemaal happy gewoon!!
Tenzij hij in Washington woont, dan valt het meequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:53 schreef Dizzee het volgende:
kijk, dat zijn de betere persooneelsuitjes.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:30 schreef Frum het volgende:
Waaaaah!!! net vandaag gehoord dat we met het hele bedrijf in december als personeelsuitstapje naar New York gaan!!! eindelijk ga ik er dan toch komen!!!
Ik ben helemaal happy gewoon!!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Tenzij hij in Washington woont, dan valt het mee
nou sorry, ik ben een zij en ik woon gewoon in Nederlandquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Tenzij hij in Washington woont, dan valt het mee
en waar kan ik solliciteren zodat ik mee kanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:26 schreef Frum het volgende:
[..]
nou sorry, ik ben een zij en ik woon gewoon in Nederland
wauw nu wil ik echt wel naar de GE buildingquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:18 schreef The.PhantoM het volgende:
deze pic is echt sick:
[afbeelding]
komt niet uit een film! De pic is volgens mij genomen vanaf de GE Building die in november open gaat voor het publiek!!!!
mogen partners ook mee? Zo ja mag ik dan je partner zijn (iig tijdens December)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:26 schreef Frum het volgende:
[..]
nou sorry, ik ben een zij en ik woon gewoon in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |