Jij vliegt de 22ste?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:57 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik vanaf morgen ook op 62 dagenMaar ik vlieg wel eerst naar Washington. Via NY overigens.
In ieder geval niet met die van mij.quote:
Goed, schrijf mijn rekenvaardigheden ook maar afquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:58 schreef Jaguarized het volgende:
Jij vliegt de 22ste?
Jij vliegt met Jaguarized Air?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:58 schreef Jaguarized het volgende:
In ieder geval niet met die van mij.![]()
Dus de 26ste.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:58 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Goed, schrijf mijn rekenvaardigheden ook maar af![]()
Vier dagen later dus
Nee, SAS.quote:
Via Kopenhagen.quote:
Thanx!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:33 schreef Jaguarized het volgende:
Ohja: Veel plezier whoops!![]()
![]()
Ik ga pas over 61 dagen
Wat moet ik met een blondinequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:03 schreef Jaguarized het volgende:
Via Kopenhagen.
*roept iets van blondines enzo...*![]()
Scandinavië. Denemarken. Blondines. Stewardessen. SAS = Scandinavian Airlines.quote:
Bij Delta kan je dus niet online inchecken. Vraag me af hoelaat je dan wel niet aanwezig moet zijn. 4, 5 uur van te voren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:39 schreef Jaguarized het volgende:
Dat zal dan wel voor meerdere luchtvaartmaatschappijen gelden dan alleen KLM en Martinair.
Zeg, ik ben niet blondquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:07 schreef Jaguarized het volgende:
Scandinavië. Denemarken. Blondines. Stewardessen. SAS = Scandinavian Airlines.![]()
3quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:10 schreef Dizzee het volgende:
Bij Delta kan je dus niet online inchecken. Vraag me af hoelaat je dan wel niet aanwezig moet zijn. 4, 5 uur van te voren?![]()
Ik ben er al 6,5 uur van tevoren, moet voldoende zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:10 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Bij Delta kan je dus niet online inchecken. Vraag me af hoelaat je dan wel niet aanwezig moet zijn. 4, 5 uur van te voren?![]()
Ik vloog deze zomer om 5.30, was al om 2.00 op het vliegveldquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:11 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben er al 6,5 uur van tevoren, moet voldoende zijn.![]()
Ja, maar als ze verwachten dat het misschien veel langer kan duren ivm die adresgegevens. Van bestemming in Amerika naar Amsterdam kan je overigens wel gewoon online inchecken bij Delta.quote:
Jij moet niks met een blondine.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:10 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Zeg, ik ben niet blond
De vraag was dan ook: wat moet ík met een blondine? Dan vlieg ik liever met een Spaanse maatschappij
Waarom zo vroeg?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:12 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik vloog deze zomer om 5.30, was al om 2.00 op het vliegveld
Omdat wij uit het zuiden des lands moesten komen. Iets wat de NS niet zo leuk vindt, dus wilden we met de trein kunnen aankomen op Schiphol, dan moesten we voor twaalven thuis wegquote:
Ah ja dat probleem heb ik ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:15 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Omdat wij uit het zuiden des lands moesten komen. Iets wat de NS niet zo leuk vindt, dus wilden we met de trein kunnen aankomen op Schiphol, dan moesten we voor twaalven thuis weg
Ik dacht ook even dat ik bij aankomst op Schiphol meteen al kon inchecken. Maar de SAS zegt dat het net zo makkelijk is om bij de balie in te checken en omdat ze niet zeker wist of het wel kon bij een connecting flight.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:14 schreef ChrisJX het volgende:
Ik snap dat hele online inchecken trouwens ook niet. Op Schiphol stonden ook automaten waarmee je automatisch kon inchecken. Er stond toch nog geen lange rij, dus we zijn maar veilig voor de balie gaan staan
Ik vroeg. Vertrek 07.00 naar Kopenhagen. Dus meteen om 05.00 inchecken en verkassen naar de ligstoelen na de douane.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Gelukkig vliegen we naar Amerika ergens laat op de ochtend
Wat me overigens op Schiphol wel opviel was dat we al een paar uur vantevoren konden inchecken. Bij German Wings ging de balie echt pas stipt twee uur voor vertrek open.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:17 schreef Jaguarized het volgende:
Ik dacht ook even dat ik bij aankomst op Schiphol meteen al kon inchecken. Maar de SAS zegt dat het net zo makkelijk is om bij de balie in te checken en omdat ze niet zeker wist of het wel kon bij een connecting flight.![]()
Helaas hadden ze geen beddenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
Ik vroeg. Vertrek 07.00 naar Kopenhagen. Dus meteen om 05.00 inchecken en verkassen naar de ligstoelen na de douane.
Nee ok maar die ligstoelen schijnen ook erg lekker te liggen. Ze zijn dus alleen niet helemaal vlak, om te voorkomen dat je gaat slapen. Maar ik ben benieuwd hoe ik de 6,5 uur ga doorbrengen op Schiphol.quote:
Hadden wij bij Lufthansa ook. Die trut achter de balie echt zo kijken op haar horloge.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:19 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Wat me overigens op Schiphol wel opviel was dat we al een paar uur vantevoren konden inchecken. Bij German Wings ging de balie echt pas stipt twee uur voor vertrek open.
Niet echt, NYC is opzich al groot genoeg, lijkt me...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:05 schreef komrad het volgende:
enne nog grote plannen?
Niet slapend dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:23 schreef Jaguarized het volgende:
Nee ok maar die ligstoelen schijnen ook erg lekker te liggen. Ze zijn dus alleen niet helemaal vlak, om te voorkomen dat je gaat slapen. Maar ik ben benieuwd hoe ik de 6,5 uur ga doorbrengen op Schiphol.![]()
Hmmm, als ik de vroegste trein uit Leeuwarden pak ben ik ong 2,5 uur voor vertrek aanwezig, een probleem?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:15 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Omdat wij uit het zuiden des lands moesten komen. Iets wat de NS niet zo leuk vindt, dus wilden we met de trein kunnen aankomen op Schiphol, dan moesten we voor twaalven thuis weg
2,5 zou geen probleem moeten zijn, lijkt me. En de kans op vertraging is vrij klein midden in de nacht, maar je weet het maar nooitquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:14 schreef Dr_Evil het volgende:
Hmmm, als ik de vroegste trein uit Leeuwarden pak ben ik ong 2,5 uur voor vertrek aanwezig, een probleem?
En als je dan de trein mist of hij rijdt niet, kan je in de randstad een uur wachten op de volgende nachtnet trein....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:49 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
2,5 zou geen probleem moeten zijn, lijkt me. En de kans op vertraging is vrij klein midden in de nacht, maar je weet het maar nooit
Dat half uurtje lijkt me geen probleem.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:14 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Hmmm, als ik de vroegste trein uit Leeuwarden pak ben ik ong 2,5 uur voor vertrek aanwezig, een probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |