Net terug van weekje NYC, ben verliefd! Wat een geweldige stad, en idd heel veilig. Wij zaten in het Wellington hotel, op 7th en 55, 1 blok van Central Park en vlakbij Times Square (5 min. lopen) naast het hotel was Carnegie Hall. Ik vond het een toplokatie. Alles gelopen, op 1 metrorit na, ben gewoon 2 kilo afgevallen door al die sportiviteit. Vond JFK maar een ranzig hol, of lag dat aan de Delta aankomsthal? Security was een wassen neus, stelde geen bal voor. Mijn favorieten zijn Central Park met Strawberry Field, Bethesda Engel en alle "makke" eekhoorns, Madison Ave, Chelsea en de Piers en het Theatre district, al heb ik me overal wel goed geamuseerd en veel gezien incl David Letterman en Madonna op een paard over straat! Wat ik weinig bijzonder vond was Wall Street. Ontbijt bij Europa cafe is mij heel goed bevallen, je snakt naar iets van fruit of zuivel na een paar dagen. Bagels bleken er het goedkoopste en tevens het lekkerste (imo). Leuke Halloween sfeer, overal overdecorated huizen en shops gezien.
Gaan zeker eens terug, alleen dan denk ik in mei, we hadden geen slecht weer (3 dagen zon gehad zelfs) maar 2 ochtenden regen was wat minder, gelukkig waren daar het Met en het GC Station.
Heen en terug zat "Dokter Simon" uit GTST naast ons in het vliegtuig, prettig om naast in slaap te vallen
Oja, totaal 300 USD uitgegeven incl borrels, diner, souveniers. Viel me reuze mee, al kun je het natuurlijk veel duurder maken als je gaat shoppen in bv Macy's.
[ Bericht 9% gewijzigd door Sanneke op 26-10-2005 23:53:59 ]