Precies. Bij mij is het het verschil dat ik later met Kristin Davis ga trouwen en die anderen niet met hun idolen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:01 schreef pberends het volgende:
Dizer en Buup zijn natuurlijk uitgezonderd van dit topic
En ik dus met CCquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies. Bij mij is het het verschil dat ik later met Kristin Davis ga trouwen en die anderen niet met hun idolen..
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:07 schreef Dizer het volgende:
Zeg, pb.. ben jij niet de nummer 1 poster daar in B&H??
quote:Ik kijk er natuurlijk ook wel graag naar, maar wel in het besef dat ik ze never nooit zou of kan krijgen.
Ja, moet je maar ook niet zo een lange OP maken. Dat krijg je ervan. Niemand die het helemaal leestquote:
hij droomt van de man in zijn avatarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:07 schreef Dizer het volgende:
Zeg, pb.. ben jij niet de nummer 1 poster daar in B&H??
Goeie tip. Ze willen plaatjes zien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, moet je maar ook niet zo een lange OP maken. Dat krijg je ervan. Niemand die het helemaal leest
Dat is Wouter Bos!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij droomt van de man in zijn avatar![]()
Je doelt op de American Dream?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:50 schreef MrX1982 het volgende:
Een man moet zijn illusies hebben anders is het leven ondragelijk
on-topic graagquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:25 schreef pberends het volgende:
Je doelt op de American Dream?
Dat = Wytske.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
is dat trouwens alles wat er tegenwoordig van BRIDGET over is?Nou da's ook nie best dan
Sinds ze 24 heeft lopen verkloten kan ik niet meer tegen d'r en lukt het me niet meer om haar lekker te vinden. Irritatie als ik 'r kop zie is te sterk.quote:
Nee, ze is door Jeroen Nieuwenhuizen genomen. Ook 538-dj.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:37 schreef RealZeus het volgende:
Is Wytske genomen door Barry Paf???![]()
Maar Barry is ,wat ik gehoord heb,homo!!!
En omdat er al meer mensen zich B&H-ers aanmeten:Wytske is van mij![]()
![]()
![]()
alleen weet Wytske dat nog niet.
je bedoelt de befaamde jaloezie©®™ device?quote:Op maandag 17 oktober 2005 08:53 schreef apestaartje het volgende:
Misschien hebben wij vrouwen daar een soort radar voor.
Ik weet ook niet waarom het overgeschopt wordt. Terug er mee.quote:Op maandag 17 oktober 2005 08:37 schreef buzzer het volgende:
ik weet niet wat dit in GC doet...
Kom je daar nu pas achterquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:23 schreef lycnix het volgende:
pbberend is zelf kansloos, hij geilt op wouter bos en post gemiddeld 48 posts per dag, is fok je enige vriend ofzo.. sick fuck!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |