Precies. Bij mij is het het verschil dat ik later met Kristin Davis ga trouwen en die anderen niet met hun idolen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:01 schreef pberends het volgende:
Dizer en Buup zijn natuurlijk uitgezonderd van dit topic
En ik dus met CCquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies. Bij mij is het het verschil dat ik later met Kristin Davis ga trouwen en die anderen niet met hun idolen..
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:07 schreef Dizer het volgende:
Zeg, pb.. ben jij niet de nummer 1 poster daar in B&H??
quote:Ik kijk er natuurlijk ook wel graag naar, maar wel in het besef dat ik ze never nooit zou of kan krijgen.
Ja, moet je maar ook niet zo een lange OP maken. Dat krijg je ervan. Niemand die het helemaal leestquote:
hij droomt van de man in zijn avatarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:07 schreef Dizer het volgende:
Zeg, pb.. ben jij niet de nummer 1 poster daar in B&H??
Goeie tip. Ze willen plaatjes zien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, moet je maar ook niet zo een lange OP maken. Dat krijg je ervan. Niemand die het helemaal leest
Dat is Wouter Bos!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij droomt van de man in zijn avatar![]()
Je doelt op de American Dream?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:50 schreef MrX1982 het volgende:
Een man moet zijn illusies hebben anders is het leven ondragelijk
on-topic graagquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:25 schreef pberends het volgende:
Je doelt op de American Dream?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |