Laurentien tochquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:38 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
De republikein wiens dochter Petra prinses is?
Dat is net zoiets als dat jij je dochter uithuwelijkt aan een ayatollah...![]()
Nee idd ik durf nu ook niet meer naar GB te gaan voor je het weet verdwijn je in een kampquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:45 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind er weinig grappig aan...
oh, en deze post van RM-rfquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:33 schreef Monidique het volgende:
Nu ga ik weer zoeken naar verdere anti-Amerikaanse propaganda,
Word leraar, zeiden zequote:Op zondag 16 oktober 2005 13:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee idd ik durf nu ook niet meer naar GB te gaan voor je het weet verdwijn je in een kamp
Schuld van de christenen zeker?quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:00 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
oh, en deze post van RM-rf
Is Amerika een theocratie?
![]()
http://www.guardian.co.uk/usa/story/0,12271,1592807,00.htmlquote:George Bush told Tony Blair shortly before the invasion of Iraq that he intended to target other countries, including Saudi Arabia, which, he implied, planned to acquire weapons of mass destruction.
Mr Bush said he "wanted to go beyond Iraq in dealing with WMD proliferation, mentioning in particular Saudi Arabia, Iran, North Korea, and Pakistan," according to a note of a telephone conversation between the two men on January 30 2003.
The note is quoted in the US edition, published next week, of Lawless World, America and the Making and Breaking of Global Rules, by the British international lawyer Philippe Sands. The memo was drawn up by one of the prime minister's foreign policy advisers in Downing Street and passed to the Foreign Office, according to Mr Sands.
Iets voor jou RQ ?, of blijf je doormodderen met je paddo theequote:Op zondag 16 oktober 2005 13:38 schreef Tafkahs het volgende:
leuk joh. Als je spullen nodig hebt en je hebt een keer zin om naar Belgie te rijden, er is een gigantische bier/wijn/destileersupermarkt in het dorpje Beverlo, dat ligt zo ongeveer recht onder Eindhoven.
En dan staatspropaganda propageren.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:02 schreef Tafkahs het volgende:
Word leraar, zeiden ze
Nee, referendum zal verworpen worden door de soennieten (?).quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:29 schreef Monidique het volgende:
Is iedereen ook zo benieuwd over het referendum in irak?
Dat zou een mooie ontwikkeling zijn.quote:Rice: Iraakse grondwet 'waarschijnlijk goedgekeurd
Gepubliceerd op zondag 16 oktober 2005
LONDEN (ANP) - De Irakezen hebben zaterdag bij het referendum de ontwerpgrondwet 'waarschijnlijk' goedgekeurd. Dat heeft de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, Condoleezza Rice, zondag in Londen gezegd.
De Amerikaanse regering feliciteerde de Irakezen met het referendum. De hoge opkomst, het betrekkelijke gebrek aan geweld en de ,,vrije en transparante'' stemming betekenden volgens Washington ,,een slechte dag voor de terroristen''.
,,We huldigen het Iraakse volk bij deze historische stemming. Het is een belangrijke en positieve ontwikkeling'', aldus een woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken. ,,Het dappere volk van Irak heeft opnieuw de terroristen getrotseerd en hun heldhaftige toewijding aan een vrije en democratische toekomst betoond.''
Verenigde Naties
De secretaris-generaal van de Verenigde Naties, Kofi Annan, liet zich zaterdag in soortgelijke bewoordingen uit. ,,Voor de tweede keer dit jaar heeft het Iraakse volk moeilijke omstandigheden en de dreiging van geweld het hoofd geboden om te kunnen stemmen.''
De Europese Commissie noemde het referendum een belangrijke stap naar democratie en stabiliteit in het land. ,,Ondanks de moeilijke veiligheidssituatie is het een grote dag geweest voor de democratie in Irak. Ik betoon mijn respect aan alle Irakezen die hun stem hebben uitgebracht'', zei de Europese Commissaris Benita Ferrero-Waldner (externe relaties).
Zijn die Amerikanen werkelijk zo dom of houden ze ervan om te provoceren?quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zou een mooie ontwikkeling zijn.
Typisch zo'n olie op het vuur-uitspraak voor terroristen om nog veel meer aanslagen te gaan plegen.quote:De hoge opkomst, het betrekkelijke gebrek aan geweld en de ,,vrije en transparante'' stemming betekenden volgens Washington ,,een slechte dag voor de terroristen''.
Het zou toch mooi zijn als de Irakezen de grondwet goedkeuren.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:01 schreef pberends het volgende:
Zijn die Amerikanen werkelijk zo dom of houden ze ervan om te provoceren?
Typisch zo'n olie op het vuur-uitspraak voor terroristen om nog veel meer aanslagen te gaan plegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |