abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 14:19:25 #1
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_31461691
In ieder mens schuilt de behoefte om een ster te worden. Dit kan zijn om het geld, de aandacht, of andere redenen. Vaak is het een harde en moeilijke weg om het uiteindelijk te maken als een ster.
Er zijn alternatieven zoals "Idols", maar de kans dat je dit haalt is echter zeer klein. Toen moest ik ineens aan wat andere alternatieven denken om alsnog een ster te worden.

Soms hoor je verhalen dat mensen alsnog een bekende ster worden, maar dit niet door hun huidige talent. De reden achter hun succes is namelijk een ander onderdeel dan waar ze de mensen mee entertainen. Misschien begrijp je ongeveer waar ik het over heb, als dit niet het geval is zal ik het je beschrijven in het volgende scenario.

Stel je het volgende scenario is voor: "De muziekindustrie heeft een groot aanbod, constant komen er mensen die hun droom willen waar maken. Het talent wat zichzelf aanbiedt is erg hoog, en niet iedereen kan hier tegenop concurreren. Net als je bijna alle hoop hebt opgegeven door de hoge kwaliteit van de concurrenten, word je gebeld door een vriendelijke donker gekleurde meneer.
Deze formidabele neger geeft jou de mogelijkheid om een ster te worden als je een bepaalde opdracht voor hem wilt vervullen. Deze opdracht houdt in dat jij toestemt om met deze neger onzedelijke handelingen te verrichten. "

Het vooruitzicht om een ster te worden spreekt mij erg aan, ik was waarschijnlijk wel op dit aanbod ingegaan. De voordelen overtreffen de nadelen in mijn gedachten.
De reden waarom ik dit post, is omdat veel pubers graag een ster willen worden, jullie leeftijd is de exacte periode waarop je moet doorbreken om in je leven succes te hebben.

Hierbij vraag ik dan ook wat jullie mening is over dit scenario, zouden jullie hierop ingaan en een ster worden, of had jij deze vriendelijke neger afgewezen?
pi_31461716
quote:
Deze opdracht houdt in dat jij toestemt om met deze neger onzedelijke handelingen te verrichten.
Is die neger Beyoncé
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_31461717
Life, je bent vervelend .
pi_31461724
Ben jij die vriendelijke neger ofzo?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 14:21:30 #5
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_31461734
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 14:20 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Maar toch niet helemaal.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 14:22:52 #6
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_31461758
Ik laat het bij 1 topic vandaag zoals afgesproken!
pi_31461785
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 14:22 schreef Life het volgende:
Ik laat het bij 1 topic vandaag zoals afgesproken!
wat vinden de modjes daarvan dan
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 14:26:16 #8
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_31461823
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 14:24 schreef C2C het volgende:

[..]

wat vinden de modjes daarvan dan
Ik ga ervan uit dat ze mij supporten in mijn missie om PUB nieuw leven in te blazen.
En graag ontopic mensen, wat was jullie reactie geweest in dit scenario?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 14:27:10 #9
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_31461848
ik lees het niet eens meer
[i]deze ruimte is te huur[/i]
pi_31461879
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 14:26 schreef Life het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat ze mij supporten in mijn missie om PUB nieuw leven in te blazen.
En graag ontopic mensen, wat was jullie reactie geweest in dit scenario?
waarom alles kwa onzedelijke handelingen, ik had het veel interessanter gevonden om te antwoorden als je bijvoorbeeld 50 % van je loon af moest staan of een contract van zoveel jaar moest tekenen

zowiezo zou ik het niet doen aangezien je manager niet beslist of je ster word, die kan je er alleen maar mee helpen, ten 2e ik zou nooit zo iets doen ten 3e er zal vast nog wel een manager zijn die wat in je ziet, en dan wat anders dan een ...
pi_31461884
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 14:27 schreef Boeman het volgende:
ik lees het niet eens meer
pi_31461936
Hoever ga jij eigenlijk om een topic te openen over hoever je kunt gaan?

Jezus man, wat ben jij on-origineel met je topics!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 14:32:21 #13
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_31461948
Jezus, heb je geen creativiteit ergens zitten ofzo life?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_31462015
Jaja, die negers met hun onzedelijke handelingen van tegenwoordig...
pi_31462023
CTRL-F neger. ja hoor

flikker eens op met je negers
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_31462063
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 14:20 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Dat ja!!!!!
pi_31462064
Even de hele reeks bij elkaar
Hoever ga jij om een ster te worden?
Hoever ga jij om een voldoende te halen?
Hoever ga jij om te overleven?
Hoever ga jij om je huisdier te redden?
Hoever ga jij voor geld?

-Life- we weten nu wel dat jij er graag over fantaseerd dat een grote neger jou in je kont wil neuken...
Power perceived is power achieved.
pi_31462110
Slotje! En op de komende topics van hem ook alvast!
pi_31462233
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 14:42 schreef partyyboyy het volgende:
Slotje! En op de komende topics van hem ook alvast!
whehe idd
pi_31462327
Nu is het genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')