Maar jou zou hem wel voor geld trekken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:15 schreef MaRySe het volgende:
Onzedelijk? Zoals vieze dingen
Stel dat ik weinig geld zou hebben en stel dat het een leuke jongen was tja.. Maar dan is het echt een kwestie van helemaal geen geld hebben
Nah ik zou t niet trekken dnek ik
Dit zou wel in de buurt komenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:27 schreef DrazTic het volgende:
Hoertjes
en hoezoeen een neger trouwens?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:56 schreef bl0emetjE het volgende:
iehl, dat is me dus serieus echt een keer overkomen toen ik op denhaag cs op een vriend stond te wachten. Toen die vriend kwam ben ik hem om zn nek gevlogen (ik was erg blij dat ie me kwam verlossen). Ik probeerde al aan die grote dikke neger wijs te maken dat het mn 'vriendje' was, maar toen wilde die neger ons beide meehebben. Hij vroeg toen om ons nummer en ik nog bluffen dat ik geen telefoon had, zegt ie nog: kom maar, dan koop ik er één voor je......
Uiteindelijk zijn we gelukkig ongezien weg gekomen, maar ik stond hem daar eerst in mn eentje zelfs wel een beetje te knijpen hoor, toen ie onzedelijke voorstellen begon te doen.
Dat is zeker niet leuk om mee te maken, ging er op dat moment een gevoel van angst door je heen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:56 schreef bl0emetjE het volgende:
iehl, dat is me dus serieus echt een keer overkomen toen ik op denhaag cs op een vriend stond te wachten. Toen die vriend kwam ben ik hem om zn nek gevlogen (ik was erg blij dat ie me kwam verlossen). Ik probeerde al aan die grote dikke neger wijs te maken dat het mn 'vriendje' was, maar toen wilde die neger ons beide meehebben. Hij vroeg toen om ons nummer en ik nog bluffen dat ik geen telefoon had, zegt ie nog: kom maar, dan koop ik er één voor je......
Uiteindelijk zijn we gelukkig ongezien weg gekomen, maar ik stond hem daar eerst in mn eentje zelfs wel een beetje te knijpen hoor, toen ie onzedelijke voorstellen begon te doen.
Nou inderdaad, beetje erg fout...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:24 schreef punkjunk het volgende:
waarom moet dit nou weer over een neger gaan?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:31 schreef -Numlock- het volgende:
Als het een lekker negerwijf is wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |