Dat is een zeer goede methode al zeg ik het zelf, maar ik vind toch dat die neger dank verdiend omdat hij je leven heeft gered. Door hem te slaan doe je het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:00 schreef Myers het volgende:
Ik vind dat de neger eerlijk handeld in dit geval, hij heeft -zoals je zelf al zegt- immers hard gewerkt voor zijn schuilplaatsje en het is niet onrechtmatig dat hij daarvoor iets in ruil vraagt. Ik ken dan ook veel mensen die op dit voorstel in zouden gaan, ook het feit dat het een neger is staat hen niet in de weg. Echter ken ik ook veel mensen die het onacceptabel zouden vinden en een andere schuilplaats zouden gaan zoeken.
Zelf hanteer ik altijd een andere methode in dit soort situaties, op het moment dat de neger zich omdraait en mij zijn schuilplaats laat zien, sla ik hem knockout, daarna bind ik hem vast en gaan we samen in zijn schuilplaats zitten. Ik zal hem dan uiteraart eten en drinken geven en af en toe een gezellig babbeltje met hem maken. Deze methode zorgt ervoor dat beide partijen er baat bij hebben; de neger blijft in leven en kan na de storm zijn seksfantasieen weer beoefenen, en mijn kont is veilig gesteld.
Je hebt helemaal gelijk, dat geef ik toe, maar in dit soort chaotische situaties geldt toch meer het recht van de sterkste, vind ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:05 schreef Life het volgende:
[..]
Dat is een zeer goede methode al zeg ik het zelf, maar ik vind toch dat die neger dank verdiend omdat hij je leven heeft gered. Door hem te slaan doe je het tegenovergestelde.
Sorry dat ik het zeg, maar eigenlijk vind ik je best egoistisch hier.
euhmm... je verhaal klopt nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:41 schreef Life het volgende:
bladiebladiebla
(Rekening houdend met het feit dat hij deze schuilkelder zelf heeft gebouwd met hard werk)
amen_O_quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:09 schreef erikh het volgende:
Ik zou niet in een schuilkelder gaan zitten met overstromingen![]()
Speciaal voor jou maken we er een waterdichte schuilkelder van.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:09 schreef erikh het volgende:
restecp.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:09 schreef erikh het volgende:
Waarom is het gelijk racisme als de man in kwestie een neger is? De man had net zo goed blank kunnen zijn, het was een 50/50 keuze voor mij. Deze keer is de keuze gevallen voor een donkere meneer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:18 schreef punkjunk het volgende:
man, sodemiete es een heel end op met je chimera loze kut racisme topic joh
je opend 2 topics achter elkaar waarbij een neger een seksuele handeling doet die niet ok is, gelukkig voegt het voor niemand wat toe dat het om een neger gaat, en heb jij dat uit je grote onschuld en onwetendheid gedaan, toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:21 schreef Life het volgende:
[..]
Waarom is het gelijk racisme als de man in kwestie een neger is? De man had net zo goed blank kunnen zijn, het was een 50/50 keuze voor mij. Deze keer is de keuze gevallen voor een donkere meneer.
Ik zou niet weten wat ik zou doen, maar door dit stukje tekst ga ik er al vanuit dat ik nooit voor deze keuze al komen te staan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:41 schreef Life het volgende:
Rekening houdend met het feit dat hij deze schuilkelder zelf heeft gebouwd met hard werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |