abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:41:01 #1
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_31418877
Ooit zal er een tijd komen dat Nederland wordt bedreigd met gevaarlijke invloeden van het weer.
Stel dat er een orkaan op komst zou zijn (vergelijkbaar met Katrina), de wegen zijn overspoelt en er is geen uitweg meer. In je huis blijven zitten zou zelfmoord zijn. Bijna als je geen hoop meer over hebt zie je verderop een neger in een schuilkelder zitten die je gebaard bij hem te komen schuilen.
Deze neger verteld je vooraf dat hij een afrodisie heeft om met een onbekend persoon geslachtsgemeenschap te hebben in zijn kelder. Dit is dan ook zijn voorwaarde om jou daar te laten schuilen. Ik kan best begrijpen dat velen voor deze optie zullen kiezen omdat hun leven meer waard is dan een paar minuten pijn.
Zelf had ik het ook gedaan, voor de simpele reden dat die neger mijn leven redt. Dit is het minste wat ik zou kunnen terugdoen om hem te bedanken.

Zouden jullie hierop ingaan als puber zijnde, en vind jij dat de neger eerlijk handelt in deze situatie? (Rekening houdend met het feit dat hij deze schuilkelder zelf heeft gebouwd met hard werk)
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:46:20 #2
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_31419026
hoever ga jij voor een ban?
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:48:20 #3
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_31419139
Meesterlijk! En dat voor een puber!
Live it!
pi_31419149
Enkel als het een omin spange tanga is.
pi_31419159
ik ga mee naar binnen. En als ie me met 1 vinger aanraakt verbouw ik zn kanis. Tenzij het een dame is dan overleef ik het wel (ook al val ik niet op echt neger-negerinnen, zeker niet die dikke-fatass types)

wat wou ie daarna doen, me naar buiten gooien? hij krijgt zn beloning voor het redden van mn leven wel later, omgekeerd zou je hetzelfde doen lijkt mij.
I went clubbing. Softest coat ever.
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2005 @ 20:58:11 #7
25682 2cv
Niet subtiel
pi_31419409
Volgens mij kan je die beslissing pas echt nemen als je werkelijk voor die keus gesteld wordt ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  donderdag 13 oktober 2005 @ 21:00:10 #8
42555 Tomek
Take on the world!
pi_31419475
pubers
pi_31419487
Ik vind dat de neger eerlijk handeld in dit geval, hij heeft -zoals je zelf al zegt- immers hard gewerkt voor zijn schuilplaatsje en het is niet onrechtmatig dat hij daarvoor iets in ruil vraagt. Ik ken dan ook veel mensen die op dit voorstel in zouden gaan, ook het feit dat het een neger is staat hen niet in de weg. Echter ken ik ook veel mensen die het onacceptabel zouden vinden en een andere schuilplaats zouden gaan zoeken.

Zelf hanteer ik altijd een andere methode in dit soort situaties, op het moment dat de neger zich omdraait en mij zijn schuilplaats laat zien, sla ik hem knockout, daarna bind ik hem vast en gaan we samen in zijn schuilplaats zitten. Ik zal hem dan uiteraart eten en drinken geven en af en toe een gezellig babbeltje met hem maken. Deze methode zorgt ervoor dat beide partijen er baat bij hebben; de neger blijft in leven en kan na de storm zijn seksfantasieen weer beoefenen, en mijn kont is veilig gesteld.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
  donderdag 13 oktober 2005 @ 21:05:49 #10
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_31419680
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:00 schreef Myers het volgende:
Ik vind dat de neger eerlijk handeld in dit geval, hij heeft -zoals je zelf al zegt- immers hard gewerkt voor zijn schuilplaatsje en het is niet onrechtmatig dat hij daarvoor iets in ruil vraagt. Ik ken dan ook veel mensen die op dit voorstel in zouden gaan, ook het feit dat het een neger is staat hen niet in de weg. Echter ken ik ook veel mensen die het onacceptabel zouden vinden en een andere schuilplaats zouden gaan zoeken.

Zelf hanteer ik altijd een andere methode in dit soort situaties, op het moment dat de neger zich omdraait en mij zijn schuilplaats laat zien, sla ik hem knockout, daarna bind ik hem vast en gaan we samen in zijn schuilplaats zitten. Ik zal hem dan uiteraart eten en drinken geven en af en toe een gezellig babbeltje met hem maken. Deze methode zorgt ervoor dat beide partijen er baat bij hebben; de neger blijft in leven en kan na de storm zijn seksfantasieen weer beoefenen, en mijn kont is veilig gesteld.
Dat is een zeer goede methode al zeg ik het zelf, maar ik vind toch dat die neger dank verdiend omdat hij je leven heeft gered. Door hem te slaan doe je het tegenovergestelde.
Sorry dat ik het zeg, maar eigenlijk vind ik je best egoistisch hier.
pi_31419732
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:05 schreef Life het volgende:

[..]

Dat is een zeer goede methode al zeg ik het zelf, maar ik vind toch dat die neger dank verdiend omdat hij je leven heeft gered. Door hem te slaan doe je het tegenovergestelde.
Sorry dat ik het zeg, maar eigenlijk vind ik je best egoistisch hier.
Je hebt helemaal gelijk, dat geef ik toe, maar in dit soort chaotische situaties geldt toch meer het recht van de sterkste, vind ik.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_31419800
Ik zou niet in een schuilkelder gaan zitten met overstromingen
pi_31419847
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 20:41 schreef Life het volgende:
bladiebladiebla
(Rekening houdend met het feit dat hij deze schuilkelder zelf heeft gebouwd met hard werk)
euhmm... je verhaal klopt niet
een neger die hard werkt ??
pies on joe toe
pi_31419986
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:09 schreef erikh het volgende:
amen_O_
  donderdag 13 oktober 2005 @ 21:16:23 #15
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_31420036
quote:
Speciaal voor jou maken we er een waterdichte schuilkelder van.
pi_31420079
man, sodemiete es een heel end op met je chimera loze kut racisme topic joh
pi_31420235
quote:
restecp.
I went clubbing. Softest coat ever.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 21:21:31 #18
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_31420243
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:18 schreef punkjunk het volgende:
man, sodemiete es een heel end op met je chimera loze kut racisme topic joh
Waarom is het gelijk racisme als de man in kwestie een neger is? De man had net zo goed blank kunnen zijn, het was een 50/50 keuze voor mij. Deze keer is de keuze gevallen voor een donkere meneer.
pi_31420298
Loopt die schuilkelder dan niet vol met water?
pi_31420323
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:21 schreef Life het volgende:

[..]

Waarom is het gelijk racisme als de man in kwestie een neger is? De man had net zo goed blank kunnen zijn, het was een 50/50 keuze voor mij. Deze keer is de keuze gevallen voor een donkere meneer.
je opend 2 topics achter elkaar waarbij een neger een seksuele handeling doet die niet ok is, gelukkig voegt het voor niemand wat toe dat het om een neger gaat, en heb jij dat uit je grote onschuld en onwetendheid gedaan, toch?
pi_31420507
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 20:41 schreef Life het volgende:
Rekening houdend met het feit dat hij deze schuilkelder zelf heeft gebouwd met hard werk
Ik zou niet weten wat ik zou doen, maar door dit stukje tekst ga ik er al vanuit dat ik nooit voor deze keuze al komen te staan.
pi_31420809
Een orkaan kan never nooit of te nimmer naar Nederland komen.
Want een orkaan heeft een warme zeetemperatuur nodig met een koude bovenluchtlaag.
En dan bedoel ik iets als zeewater van een 27° celcius.

Ik wil de Noordzee nog eens 27° zien worden

Oh en btw, van een orkaan kun je meestal met de fiets ontvluchten, die dingen bewegen niet snel voort en helemaal niet op land. Andere hypothese plz
pi_31421284
Die neger zou morsdood zijn en ik zou veilig in een kelder zitten. Komt verder handig uit dat er een stuk vlees te eten is mocht hulp uitblijven.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 21:54:33 #24
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_31421485
En andersom dan, dat jij die kelder bouwt en die neger wenkt om te komen "schuilen" ?
Tot zover de kwaliteitspost
pi_31421895
deze mannnnnn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')