Hm dit is zeker een interessante kwestie, goed dat dit hier aangekaart wordt want ik denk dat de meeste mensen geen flauw idee hebben om dit aan te pakken, terwijl dit soort situaties toch redelijk vaak voorkomen.
Ik zal jullie vertellen dat ik veel mensen ken die op het voorstel in zouden gaan, deze mensen houden erg veel van hun huisdier en doen ALLES om deze te redden, ook het feit dat het een neger is staat hen niet in de weg. Echter ken ik ook veel mensen die bij zichzelf denken 'ga weg fopneger, ik koop wel een nieuwe hond'.
Zelf heb ik een andere aanpak voor deze situatie, in eerste instantie laat ik blijken dat ik op het voorstel inga, ik ontmoet de zwaarlijvige neger onder een viaduct en loop met hem mee naar zijn huis. Daar aangekomen overmeester ik hem met een aantal ingewikkelde moves, waarna ik hem vastbind op een stoel, vervolgens begin ik aan een extreem pijnlijke ondervraging, binnen 60 seconden breek ik hem en weet ik de locatie van mijn huisdier. Daar overmeester ik de andere negers en red ik mijn huisdier.
[ Bericht 0% gewijzigd door Myers op 14-10-2005 17:39:16 ]
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."