abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:27:28 #1
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_31440896
De meeste pubers hier hebben vast wel een huisdier thuis. Het kan dan ook bijna niet anders dan dat je er zeer aan gehecht bent. Zelf heb ik ook een hondje, die ik voor geen goud kwijt zou willen. Maar toen ik laatst weer las over de zoveelste dierenkidnapping in Nederland, vroeg ik mezelf het volgende af: "Hoever zou ik gaan om mijn hond terug te krijgen als ze gekidnapt was?"

Stel je het volgende scenario voor. Op een mooie woensdag middag kom je thuis van school, alles gaat volgens plan tot je thuis komt. Tot je grote schrik kan je, je huisdier nergens vinden! Overal heb je gekeken en gezocht, maar geen spoor te bekennen. Zou het beestje zijn ontsnapt naar buiten toen je niet oplette?
Opeens hoor je een voorwerp door de brievenbus gaan, je neemt snel een kijkje en ziet tot je schrik een briefje met daarop de volgende tekst:

"Beste eigenaar wij hebben uw huisdier gekidnapt. Om uw dierbare beestje levend terug te krijgen moet u voldoen aan de volgende eis: Vanavond om 20:00 uur onder de viaduct zal er een zwaarlijvige neger aanwezig zijn, loop met deze meneer mee naar huis en ga akkoord met zijn onzedelijke handelingen. Wordt deze eis echter niet opgevolgd, dan zal uw huisdier het daglicht niet meer zien."

Zelf was ik wel op de eis ingegaan, het is tenslotte mijn huisdier waar ik veel om geef. Het zal even doorbijten worden om 8 uur, maar het leven van mijn hondje is meer waard dan wat pijn.

Wat was jullie reactie geweest als puber zijnde in deze bittere situatie?
pi_31441024
Hm dit is zeker een interessante kwestie, goed dat dit hier aangekaart wordt want ik denk dat de meeste mensen geen flauw idee hebben om dit aan te pakken, terwijl dit soort situaties toch redelijk vaak voorkomen.

Ik zal jullie vertellen dat ik veel mensen ken die op het voorstel in zouden gaan, deze mensen houden erg veel van hun huisdier en doen ALLES om deze te redden, ook het feit dat het een neger is staat hen niet in de weg. Echter ken ik ook veel mensen die bij zichzelf denken 'ga weg fopneger, ik koop wel een nieuwe hond'.

Zelf heb ik een andere aanpak voor deze situatie, in eerste instantie laat ik blijken dat ik op het voorstel inga, ik ontmoet de zwaarlijvige neger onder een viaduct en loop met hem mee naar zijn huis. Daar aangekomen overmeester ik hem met een aantal ingewikkelde moves, waarna ik hem vastbind op een stoel, vervolgens begin ik aan een extreem pijnlijke ondervraging, binnen 60 seconden breek ik hem en weet ik de locatie van mijn huisdier. Daar overmeester ik de andere negers en red ik mijn huisdier.

[ Bericht 0% gewijzigd door Myers op 14-10-2005 17:39:16 ]
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_31441690
Nu zul je misschien raar opkijken, maar raad eens wat mij vanmiddag overkomen is! Nu zul je me excuseren moeten, want ik moet nog het een en ander uit mijn bilspleet wassen.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:05:33 #4
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_31441744
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:02 schreef Blietz het volgende:
Nu zul je misschien raar opkijken, maar raad eens wat mij vanmiddag overkomen is! Nu zul je me excuseren moeten, want ik moet nog het een en ander uit mijn bilspleet wassen.
Zucht aan dit soort onzin replies hebben we dus niks he...
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:12:25 #5
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31441869
Ik denk niet dat jouw genoemde scenario echt vaak voorkomt maar de vraagstelling is wel intressant. Maar dan denk ik meer aan dat je Hond of iets dergelijks ziek is, een operatie kan hem redden maar kost wel 5000 euro. Zou je dit doen?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:12:25 #6
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31441870
-edit:- Dubbelpost
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:12:57 #7
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_31441883
De vraag is : Hoeveel van dit soort topics ga jij nog openen ?

Naja ik zou wel veel geld ervoor opgeven
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_31441907
Wat als deze stelling niet hypothetisch was?
pi_31448946
Oh my god
pi_31450986
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:02 schreef Blietz het volgende:
Wat een zware middag zal jij gehad hebben.
50 Cent is mijn held!
pi_31451453
niks als ie dood gaat dan heeft ie pech
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_31451609
Ik heb een heleboel over voor mijn huisdieren, maar hier zou ik toch echt niet in mee gaan.
Het zou in dit geval een verstandelijke afweging zijn.
Als je meegaat weet je niet of je nog weer terug komt, in mijn geval zouden er dan 2 kinderen moederloos achterblijven.
In mijn geval niet dus.

Echter zou ik wél om 20.00 uur naar de plek gaan en wat meer mensen/hulpmiddelen meebrengen.
De persoon die ik daar aantref zal zélf een gedwongen uitstapje maken.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:39:17 #13
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_31454602
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 23:46 schreef Mirage het volgende:
Ik heb een heleboel over voor mijn huisdieren, maar hier zou ik toch echt niet in mee gaan.
Het zou in dit geval een verstandelijke afweging zijn.
Als je meegaat weet je niet of je nog weer terug komt, in mijn geval zouden er dan 2 kinderen moederloos achterblijven.
In mijn geval niet dus.

Echter zou ik wél om 20.00 uur naar de plek gaan en wat meer mensen/hulpmiddelen meebrengen.
De persoon die ik daar aantref zal zélf een gedwongen uitstapje maken.
Ik kan jouw standpunt hier erg goed begrijpen, en geef je groot gelijk.
Het is best interessant om de meningen van verschillende leeftijdsgroepen te horen, hierdoor krijg je een algemeen beeld van de situatie.
pi_31454796
als de ontvoerder duidelijk een neger was ( dat zwarte gaf af op de brief) dan ga ik me zorgen maken
dag
pi_31456807
Deze gaat ook dicht . Exact dezelfde vraag, alleen nu betreft het een huisdier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')