Wederom een interessant vraagstuk, maar vooral een moeilijke, de meningen hierover zullen sterk verschillen.
Ik ken een hoop mensen die zonder nadenken op zijn voorstel in zullen gaan, ook het feit dat het een neger betreft staat hen niet in de weg. Echter ken ik ook veel mensen die meteen in paniek naar de politie rennen, het ligt er dus maar net aan hoe ambitieus je bent en of je veel voor je toekomst over hebt.
Wat ik zelf zou doen kan ik zo niet inschatten, dit zal sterk afhangen van de lengte van zijn penis. Tevens is dat hier ook meteen de hoofdzaak, daarom pleit ik voor duidelijke schoolregels in dit soort situaties; een maximale penislengte moet ingevoerd worden, die bepaald of een leraar een leerling mag penetreren of niet, vooral bij de wat jongere leerlingen is deze regel van belang. Overschrijdt een leraar de maximale penislengte (wat bij negers dus vaak het geval zal zijn), dan zal deze leraar alleen om orale seks mogen vragen in ruil voor een hoger cijfer, geen penetratie dus. Ik meende ergens te lezen dat Femke Halsema binnenkort kamervragen gaat stellen over dit onderwerp en zelfs met een heus voorstel gaat komen om een reeële maximale penislengte in te voeren.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."